Evo i ATPL narucila novogradnju, 2+2 panamaxa.
Jesi me protekao .
Odlično
Evo i ATPL narucila novogradnju, 2+2 panamaxa.
Jesi me protekao .
Odlično
Evo i ATPL narucila novogradnju, 2+2 panamaxa.
Ima se, može se
Mislim da to nije loše, to govori da imaju dobre ugovore za iduću godinu i već znaju koliko će zaraditi, a možda i prodaju koji stariji brod...
Evo i ATPL narucila novogradnju, 2+2 panamaxa. Trosak ukupno 137M USD.
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/39735
Bas me zanimaju komentari forumasa na ovu vijest. Kada je JDPL nedavno narucila novogradnju je bila pljuvacina... idemo vidjeti reakcije na ovu vijest.
Meni dividenda ne treba! Neka su naručili, neka se i zaduže jer ovo je pravi moment a i rok izgradnje je vrlo kratak, dakle novac ne da bude kapao već na veliku pipu curio!
Pa sad je najbitniji podatak cijene. Indikativno se cijene takvih brodova, ako je tipa Kamsarmax (dwt 82.000 t) za NB kreću oko 36 milijuna USD. Ukoliko su svi brodovi takvih karakteristika ispada cijena od 34,25 mil. USD po brodu sto je vjerojatno ok cijena gledajuci današnje NB cijene. Nisam stručnjak, pa bih volio čuti misljenje bolje upućenih.
Fantasticno. To je znaci po 34 i kusur mil.
Vredit ce 50 dok dodje 2023.
Evo i ATPL narucila novogradnju, 2+2 panamaxa. Trosak ukupno 137M USD.
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/39735
Bas me zanimaju komentari forumasa na ovu vijest. Kada je JDPL nedavno narucila novogradnju je bila pljuvacina... idemo vidjeti reakcije na ovu vijest.
U svakom slucaju zanimljivo ocito je i atpl imala neke slotove rezervirane kad su tek sada potpisali, a rok izgradnje je u 2023 godini sta trenutno je izgledalo kao vec godina gdje je sve rezervirano za napravit ikakav brod, mislim da bi ovo sad izvjesce moglo puno toga otkrit jer moguce da su cekali da se neki ugovori potpisu na bolje vozarine pa su cekali ovoliko da se upuste u novogradnje ako su vec imali rezervirane slotove cijelo vrijeme, a i ovo zadnje refinanciranje ova tri broda cini mi se da bi im trebalo poboljsat novac za nekih cca 7-10mil dolara.
Nekako mi se cini da se skupilo dovoljno dobrih momenata da prebacimo 500 i vise se ne spustimo ispod prije 2025.
Ako dionica poprati kao na jadroplovu, bit će dobro...a nema razloga da neće..ja očekivam brutalan treći kvartal, svi ćemo se iznenaditi u to sam siguran...
Ako dionica poprati kao na jadroplovu, bit će dobro...a nema razloga da neće..ja očekivam brutalan treći kvartal, svi ćemo se iznenaditi u to sam siguran...
Doći će i taj dan , vidi se po vozarinama a i po potpisu ovog ugovora.
Koji god kvartal ali će doći i to će biti kvartalna dobit sa 3 prve znamenke, tj. preko 100 mil. kn.
Napokon pravi potez Uprave.
Do 2023 će već na vrijednosti tih brodova jako lijepo zaraditi.
A isporuka u tako kratkom roku me pozitivno iznenadila.
Svejedno 30 kn dividende očekujem.
Ako dionica poprati kao na jadroplovu, bit će dobro...a nema razloga da neće..ja očekivam brutalan treći kvartal, svi ćemo se iznenaditi u to sam siguran...
Zanimljivo je kako je sada odjednom JDPL postao benchmark , vidim da ovo nije prvi put da ga se na ovoj temi spominje i s njime usporedjuje. Takodjer, nije JDPL rastao zbog narudzbi novogradnje, cak suprotno, po objavi te vijesti je bio nesto cak i pao jer su svi to ovdje na forumu proglasili losom poslovnom odlukom.
Inace, ja nikako da shvatim zasto bilo tko gleda drugu firmu iz branse koliko je u postotku rasla i onda ocekuje da ce i ATPL tocno toliko rasti. To je ili cista naivnost i neznanje ili svjesno drukanje. Nemaju sve firme iste startne pozicije (u startu veca ili manja podcijenjenost u odnosu na fer vrijednost), istu poslovnu politiku (npr. jesu li brodovi na spotu ili dugorocnim ugovorima, tj. koliki su prihodi i mogucnost rasta, koliki su troskovi) niti iste fundamente, tako da je takvo usporedjivanje potpuno besmisleno. Bilo da se usporedjuje ATPL sa JDPL, DSX, SB ili SBLK .. Ako hocete nesto usporedjivati, onda usporedjujte fundamentalne pokazatelje - npr. P/NAV, P/E, EV/EBITDA i ostalo.
Display MoreAko dionica poprati kao na jadroplovu, bit će dobro...a nema razloga da neće..ja očekivam brutalan treći kvartal, svi ćemo se iznenaditi u to sam siguran...
Doći će i taj dan , vidi se po vozarinama a i po potpisu ovog ugovora.
Koji god kvartal ali će doći i to će biti kvartalna dobit sa 3 prve znamenke, tj. preko 100 mil. kn.
Napokon pravi potez Uprave.
Do 2023 će već na vrijednosti tih brodova jako lijepo zaraditi.
A isporuka u tako kratkom roku me pozitivno iznenadila.
Svejedno 30 kn dividende očekujem.
Ako kompanija posluje sa dobiti, ide u investiciju koja je izuzetno važna i u pravom trenutku onda sam protiv rasipanja novca. Ne može biti i "ovce i novci", ja sam protiv da se dividende isplaćuju!
Display MoreDisplay MoreDoći će i taj dan , vidi se po vozarinama a i po potpisu ovog ugovora.
Koji god kvartal ali će doći i to će biti kvartalna dobit sa 3 prve znamenke, tj. preko 100 mil. kn.
Napokon pravi potez Uprave.
Do 2023 će već na vrijednosti tih brodova jako lijepo zaraditi.
A isporuka u tako kratkom roku me pozitivno iznenadila.
Svejedno 30 kn dividende očekujem.
Ako kompanija posluje sa dobiti, ide u investiciju koja je izuzetno važna i u pravom trenutku onda sam protiv rasipanja novca. Ne može biti i "ovce i novci", ja sam protiv da se dividende isplaćuju!
A ja sam bas za. Zato jer dividenda pumpa cijenu dionice vise nego sto bi ta razlika ulozena bilo gdje. A nama dionicarima je ipak cijena dionice najbitnija.
Ovo je lijepa vijest koja ce po meni utjecati na povecanje cijene dionice. Takoder podupire tezu da ulazimo u visegodisnji superciklus po pitanju brodarina.
Dodatno pomladuje flotu i omogucuje zadovoljavanje najnovijih normi CO2 emisija itd sto ce u narednim godinama takoder diktirati cijenu i s takvim ce se brodovima moci postici bolje cijene nego sa starima.
Jedino ako se dobro sjecam direktor je u jednoj od nedavnih pomorskih veceri izjavio da se nejde u povecanje flote jedino se ne sjecam da li je dao informaciju o roku ili vremenu. Ako nije onda to bas trebao izjaviti jer ocito mu je jos tada bila poznata ova informacija.
Ako kompanija posluje sa dobiti, ide u investiciju koja je izuzetno važna i u pravom trenutku onda sam protiv rasipanja novca. Ne može biti i "ovce i novci", ja sam protiv da se dividende isplaćuju!
A ja sam bas za. Zato jer dividenda pumpa cijenu dionice vise nego sto bi ta razlika ulozena bilo gdje. A nama dionicarima je ipak cijena dionice najbitnija.
Ovoga puta možda bude i jedno i drugo,pričekajmo treći kvartal i bit ćemo puno pametniji.Mene jedino zanima pod kojim uvjetima su sklapani dugoročni ugovori.Siguran sam da su skloni promjeni cjene, ako tržište poraste kao što je sad slučaj.To je enigma koju mi za sad ne znamo, ali će nam bit jasnije kad vidimo dobit.Jer nema smisla da voze za tri do četiri puta manju vozarinu...10-20 posto da...
Uvijek se moze traziti i dlaka u jajetu ali vijest je vrlo pozitivna.
To su cak 4 nova broda koja ce stici kada ce biti najnapetije trziste💪🤑🙆♀️
Ne prodajem vise na 700(340x2) kao sto sam najavila.
Moj novi target 1020(340x3)😁
Ako kompanija posluje sa dobiti, ide u investiciju koja je izuzetno važna i u pravom trenutku onda sam protiv rasipanja novca. Ne može biti i "ovce i novci", ja sam protiv da se dividende isplaćuju!
A ja sam bas za. Zato jer dividenda pumpa cijenu dionice vise nego sto bi ta razlika ulozena bilo gdje. A nama dionicarima je ipak cijena dionice najbitnija.
To i ja stalno govorim neka dividendu reinvestiraju u brodove, a cijena će odraditi svoje da ću dobiti više na tom rastu nego da mi isplate neku divku, za koju će pasti cijena dionice na div. day po običaju..
Kako god bilo, ja vidim sutra preskok od 500 kn, i mislim da ćemo teško nazad...to je samo moje mišljenje, bumo videli..
Sad znam da neću prodavati ne samo koji kvartal ili godinu, nego bar 2 godine . Nadam se da će ovo bit investicija kojom ću pošteno naplatiti rizik ulaska zadnjih par godina, kad sam se pitao dali radim dobro što toliko % u portfelju imam ATPL.
A ja sam bas za. Zato jer dividenda pumpa cijenu dionice vise nego sto bi ta razlika ulozena bilo gdje. A nama dionicarima je ipak cijena dionice najbitnija.
To i ja stalno govorim neka dividendu reinvestiraju u brodove, a cijena će odraditi svoje da ću dobiti više na tom rastu nego da mi isplate neku divku, za koju će pasti cijena dionice na div. day po običaju..
Mislim da niste shvatili.
Onaj dan kad objave divku, ma i simbolicnu, cijena ide up 20%. Barem.
Daleko vise nego divka od par %.
Naprosto firme koje daju divku, ceteris paribus, kostaju vise od onih koje ne.