ja po prvi puta u životu ovaj ulog gledam kao investiciju, a ne kao spekulaciju ili trejd. Sad hoće li se neki armagedon desiti ili ne neznam , al ovi rezultati genka od jučer sugeriraju da bi i na atlantskoj moglo biti vatrometa jer će pokazati promjenu trenda
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
ja po prvi puta u životu ovaj ulog gledam kao investiciju, a ne kao spekulaciju ili trejd. Sad hoće li se neki armagedon desiti ili ne neznam , al ovi rezultati genka od jučer sugeriraju da bi i na atlantskoj moglo biti vatrometa jer će pokazati promjenu trenda
Potpisujem svaku rijec.
To je taj shift, sa spekulacije na investiciju, da, to je to.
-
Je, samo ovdje pretpostavka This time will be different ne fercera, jer se to nije nikad dogodilo u povijesti. Nije bilo trenda duljeg od 5 godina i po njegovu završetku nastupila je kriza gora od prethodne.
5 godina? Meni dosta i 2
Pobjeć ćeš ti i puno prije iz dionice. 🙂
Život se toliko promijenio u zadnjih 20 godina da gledat povijest (zadnjih 50 ili više godina) i radit projekcije u budućnosti nemaju nikakvog smisla.
Život 80-ih je bio poput života u pećini gledajući iz današnje perspektive.
-
ja po prvi puta u životu ovaj ulog gledam kao investiciju, a ne kao spekulaciju ili trejd. Sad hoće li se neki armagedon desiti ili ne neznam , al ovi rezultati genka od jučer sugeriraju da bi i na atlantskoj moglo biti vatrometa jer će pokazati promjenu trenda
Koji rezultat genka? Q2 nije jos vanka, mislite na ceo izjave ili nmm rezultat?
-
Koji rezultat genka? Q2 nije jos vanka, mislite na ceo izjave ili nmm rezultat?
Good Moaning...tako je, Q2 još nije vanka, ali biti će već idući misec - NEW YORK, July 15, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) --" Genco Shipping & Trading Limited (NYSE: GNK) announced today that it will hold a conference call to discuss the Company’s results for the second quarter of 2021 on Thursday, August 5, 2021 at 8:30 a.m. Eastern Time...
..
As of July 15, 2021, Genco Shipping & Trading Limited’s fleet consists of 17 Capesize, nine Ultramax and 13 Supramax vessels with an aggregate capacity of approximately 4,314,000 dwt and an average age of 10.5 years.."
-
Q2 za Navios Maritime Partners L.P. - shipping company with a dry cargo fleet of 98 vessels (56% are dry bulk vessels and 44% are containerships)
stiglo Tue, July 27, 2021, 1:05 PM
Navios Maritime Partners L.P. Reports Financial Results for the Second Quarter and Six Months Ended June 30, 2021Revenue: $152.0 million for Q2 2021$217.1 million for H1 2021 Net cash from operating activities: $61.1 million for Q2 2021$77.2 million for H1 2021 Adjusted…finance.yahoo.com -
5 godina? Meni dosta i 2
Pobjeć ćeš ti i puno prije iz dionice. 🙂
Život se toliko promijenio u zadnjih 20 godina da gledat povijest (zadnjih 50 ili više godina) i radit projekcije u budućnosti nemaju nikakvog smisla.
Život 80-ih je bio poput života u pećini gledajući iz današnje perspektive.
Boze kad pomislim da si napisao najveću glupost ti sam sebe uspiješ nadmašiti.
Ja mislim da su ti iz “pećine” mnogo bolji analitičari dugorocnih trendova nego forumski filozofi. Za razliku od njih, “pećinari” uvijek imaju dvojbe i kritički preispituju i potencijale i rizike. I najvažnije od svega, imaju iskustvo. Neprocjenjivo.
-
Ocito postoje razlozi sta je zbog toga dovelo od prevelikog duga i kamata do stanja flote koja unatoc tonazi zahtjeva vrlo brzo veliko ulaganje u odrzivost poslovanja na isti nacin odnosno velike kapitalne izdatke jer imaju dva broda koji vrlo brzo moraju umirovit i financirat jos dva nakon da bi ostala na istom sta atlantska ne treba jer nema ni jedan stariji od 12 godina, pa po tome ima mogucnosti da dobit koja nastane dijelom i podjeli s dionicarima u kracoj buducnosti sta nije za zanemarit i bolju priliku da ojacaju bilancu prije upustanja u obnovu flote. Ne treba zanemarit ni smanjenje temeljnog kapitala zbog dokapitalizacije koja ce eto kako izgleda tu premiju prepolovit s obzirom na broj dionica, te utjecaj drzave na upravljanje do sada sve su to rizici koji su bili ozbiljni i sta je dovelo jdpl na nize grane nego atpl, Jdpl je spasilo sta su mu otpisali koliko ono 100mil kuna kredita i sta je refinancira kredit koji je nosio 10% kamate i sta ako prodje ova dokapitalizacija ce se stabilizirat s novcem na kraci rok ali treba gledat da je tu s ovim navedenom jdpl prakticki 150 mil kn vrijednosti promjenjeno, da ne bi bilo da mislim da je on losa investicija dapace iman i ja nesto tih dionica jer smatram da vrijedi vise jer ovih par stvari koliko toliko je stabiliziralo firmu i dalo mogucnost da opstane ali nikad ne bi za jdpl placa premiju u odnosu na atpl, a nesto i tu upravu treba pitat kako je doslo do toga, po meni je najveci uteg za vrijednost jdpl u odnosu na atpl to sta ova prica o tonazi da se odrzi vrlo brzo moraju uc u nove investicije za nove brodove i to je onda pitanje kada dionicari ce moc imat koristi da drustvo zaradjuje za svoje dionicare sta je kod atlantske realniji scenarij, zato uz NAV bi trebalo gledat i malo kakav je cash flow u kracoj buducnosti da se vidi sta dionicari mogu ocekivat za sebe, a ne da bude samo ulaganje da se odrze.
Dokapitalizacija ce brzo otkrit da li jdpl prelazi u ruke onoga sta zna i ima interes ili ne to ce isto bit bitno u kontekstu neke premije, za odnose na trzistu i premije izmedju njih nije smo tonaza bitna sve to treba uzest u obzir jer ka se okrenu vozarine onda nije isto ostat u jdpl ili u atlantskoj, jdpl je rizicniji jer nema niti jedan dugorocni ugovor iako po svemu trentuno je to bolje ali ako se stvari okrenu to je veliki rizik pa bi jdp mogao imati daleko vecu volatilnost u cijeni jer puno vise ovisi o trenutnom stanju koje je inace jako volatilno, zato i kazem neki buduci cash flow je isto bitan, a ne samo trenutno stanje.
ATPL ako se ne dokapitalizira i ne krene obnavljati flotu je isto tako na rok od 5-10 godina mrtva kompanija. Te njihove priče, nismo se dokapitalizirali pa smo očuvali kapital postojećih dioničara su obične gluposti. Jedini razlog zašto se nisu dokapitalizirali je jer nisu mogli (kao ni JDPL nitko nije htio uložiti ni lipe u novi equity zbog grozomornog stanja na tržištu rasutih tereta i prezaduženosti kompanije) i zato što su čuvali vlastita dupeta i vlastite privilegije (kontrolu). Štoviše, za to su čak posegnuli i za "trojanskim konjem" koji ih je štitio, a zamalo i povukao na dno.
A ovi preko bare to redovito rade jel mogu i znaju i zato opstaju. Osim ako ne odigraju preriskantno i sami sebe potpoe. Dakle, ključ ovog biznisa je kontinuirani rad na osuvremenjivanju i povećanju flote i zato se koristi adekvatna poluga odnosno kombinacija valstitog i posuđenog kapitala. Ne ide samo iz zadržanih zarada i duga jer samo iz toga, obzirom na kratkoću uzlaznih i profitablnih ciklusa, nije moguće značajno ekspandirati niti podmlađivati flotu. Za naše bulk brodare bi možda bilo najbolje da se u nekom trenutku interesno ili vlasnički povežu i onda krenu u razvojni ciklus.
Svasta, bas znaš sta ce bit za 5-10-15 godina, najvecu krizu zadnjih 13 godina u pomorstvu su prosli samo tako...
ekipa vec pita kad ce divka i sad bi dokapitalizaciju???
Pa samo neka dobit koje bude reinvestiraju u ono sta im donosi $$$ i nek ostane 1.4 mil dionica, bolje da taj kolac podjelimo na manje dionica 😎
ja po prvi puta u životu ovaj ulog gledam kao investiciju, a ne kao spekulaciju ili trejd. Sad hoće li se neki armagedon desiti ili ne neznam , al ovi rezultati genka od jučer sugeriraju da bi i na atlantskoj moglo biti vatrometa jer će pokazati promjenu trenda
To sam i ja rekao u veljacii, ozujku, ovo se sad ne dira nego uziva u onom sta slijedi 😀
-
Ove dokapitalizacije na dlkv, jdpl, .... gdje se postavlja minimalni prag za sudjelovanje su sami lopovluk da se uđe u kompaniju da se pobere sigurna zarada u buducem periodu.
Inače nebi mogli uci kupujuci postojece dionice, jer ih nema na prodaji tolika kolicina. Onda ovako uđu jeftino. Da je normalno i posteno, onda nebi bilo tog ogranicenja. Ako kompaniji treba novi kes za poslovanje dobit ce ga i bez tog ogranicenja.
Ako malih i postojecih nema ili nisu zainteresirani, onda OK, nek uzme onaj tko ima $$$ i zeli. Onako kako je bilo na DLKV kad je bilo po 10 kn dokap 2014.
-
Na FI će se čekati. Valjda drugi tjedan.
-
-
Po kalendaru ATPL danas ce izaci izvjestaj. Mislim da ovaj put nemaju sto sakrivati i da ce biti danas 😄.
-
Na FI će se čekati. Valjda drugi tjedan.
Trebala bi biti točnija obavijest na ZSE, a to je za sada najava 2Q za danas.
-
Na FI će se čekati. Valjda drugi tjedan.
Trebala bi biti točnija obavijest na ZSE, a to je za sada najava 2Q za danas.
Toliko o točnosti podataka sa MojeDionice. Nisu u stanju dati niti toliko jednostavnu informaciju, a kamoli što kompleksnije.
-
cjepovi se lijepo oporavljaju , konačno ovaj spread između njih I ostalih klasa izgleda normalno. Danas kokice , I lijepo gustat uz izvjestaj
-
CERP je opet prodavao, u odnosu na stanje od jučer kraći je za preko 100 komada. Nije puno, ali polako prodaje. Vidjeti ćemo za koji dan da li je i onih 1000+ komada od jučer bilo njegovo....
Svasta, bas znaš sta ce bit za 5-10-15 godina, najvecu krizu zadnjih 13 godina u pomorstvu su prosli samo tako...
ekipa vec pita kad ce divka i sad bi dokapitalizaciju???
Pa samo neka dobit koje bude reinvestiraju u ono sta im donosi $$$ i nek ostane 1.4 mil dionica, bolje da taj kolac podjelimo na manje dionica 😎
To sam i ja rekao u veljacii, ozujku, ovo se sad ne dira nego uziva u onom sta slijedi 😀
Ne bih se baš složio da su prošli samo tako u zadnjih 13 godina. Rasprodali su cijeli avionski biznis (6 aviona), rasprodali su sve hotele, smanjili flotu, nabili velike dugove... Nije to više ista kompanija kao prije 10 godina...
Koliko je CERP-u još ostalo za podijeliti u ovom valu?
-
I zato kaj ima još samo "117400 komada" za prodaju....
CERP je opet prodavao, u odnosu na stanje od jučer kraći je za preko 100 komada. Nije puno, ali polako prodaje. Vidjeti ćemo za koji dan da li je i onih 1000+ komada od jučer bilo njegovo....
Ne bih se baš složio da su prošli samo tako u zadnjih 13 godina. Rasprodali su cijeli avionski biznis (6 aviona), rasprodali su sve hotele, smanjili flotu, nabili velike dugove... Nije to više ista kompanija kao prije 10 godina...
Koliko je CERP-u još ostalo za podijeliti u ovom valu?
Ono kad se "pravis grbav"...
1. CERP ne prodaje (jer nema Odluke) vec dijeli 31.675 kom dionica braniteljima i kao naknadu za oduzetu imovinu
2. Ostalo im je za podijelit jos 6.719 kom
-
Prodaje ili dijeli, svejedno.. Na kraju završe kod nekoga tko će ih prodati. Ovo je samo prvi krug vraćanje oduzete imovine. Što je sa ostalih 114 000 komada? Ovakvu odluku mogu ponovno donijeti kada žele. A i državi ovakve nagodbe pašu jer su riješili probleme sa oduzetom imovine, a i rješavaju se manjinskih udjela u tvrtkama, što je jedan od planova reformi za uvođenje EUR-a.
Nadam se da će stati na 6719 kom....
-
I zato kaj ima još samo "117400 komada" za prodaju....
CERP je opet prodavao, u odnosu na stanje od jučer kraći je za preko 100 komada. Nije puno, ali polako prodaje. Vidjeti ćemo za koji dan da li je i onih 1000+ komada od jučer bilo njegovo....
Ne bih se baš složio da su prošli samo tako u zadnjih 13 godina. Rasprodali su cijeli avionski biznis (6 aviona), rasprodali su sve hotele, smanjili flotu, nabili velike dugove... Nije to više ista kompanija kao prije 10 godina...
Koliko je CERP-u još ostalo za podijeliti u ovom valu?
Ono kad se "pravis grbav"...
1. CERP ne prodaje (jer nema Odluke) vec dijeli 31.675 kom dionica braniteljima i kao naknadu za oduzetu imovinu
2. Ostalo im je za podijelit jos 6.719 kom
Kolega Parica bravo, svi se na temi predstavljau kao veliki stručnjaci za ATPL, a jedini ste vi koji ste dali odgovor jel CERP prodaje ili dijeli i to potkrijepili službenim dokumentima.
Kupili ste mi povjerenje i za neke buduće situacije.
-
Evo mali info prije izvješća,
izgleda da je AP Libertas 16.04.2021 (prema http://www.hartlandshipping.com/wp-content/upl…-April-2021.pdf)
plovio za 24.500 $ a pošto je to Panamax izgleda da nisu svi bili vezani dugoročnim ugovorima i još je vrijednost za panamax 16.4. bila $19,783 što znači fino iznad prosjeka...
"AP Libertas (75,213-dwt, 2008) fixed delivery retro Tuticorin 16 April for a trip via East coast South America to Singapore-Japan range at $24,500"
-
Evo mali info prije izvješća,
izgleda da je AP Libertas 16.04.2021 (prema http://www.hartlandshipping.com/wp-content/upl…-April-2021.pdf)
plovio za 24.500 $ a pošto je to Panamax izgleda da nisu svi bili vezani dugoročnim ugovorima i još je vrijednost za panamax 16.4. bila $19,783 što znači fino iznad prosjeka...
"AP Libertas (75,213-dwt, 2008) fixed delivery retro Tuticorin 16 April for a trip via East coast South America to Singapore-Japan range at $24,500"
To ne mozes znat jer brod moze ici i u podnajam pa da unajmitelj zaradjuje na razlici, a ne vlasnik
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 2:27 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 21, 2024 at 5:50 PM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 973k
2.4k
-
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 21, 2024 at 5:34 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
Hrvatski ETF fondovi 166
- LodeRunner
October 12, 2020 at 2:54 PM - Investicijski fondovi
- LodeRunner
November 21, 2024 at 3:05 PM
-
- Odgovora
- 166
- Pregleda
- 75k
166
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
November 21, 2024 at 2:41 PM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.5M
10k
-