Sve transparentno?
Pa mi tu moramo i dalje pogađati kakve su vozarine za pojedini brod i na koji rok su ugovorene?
Što bi tek bilo da su "malo manje" transparentni ili ne daj Bože netransparentni.
Sve transparentno?
Pa mi tu moramo i dalje pogađati kakve su vozarine za pojedini brod i na koji rok su ugovorene?
Što bi tek bilo da su "malo manje" transparentni ili ne daj Bože netransparentni.
Ja strpljivo čekam ta ugodna iznenađenja. Mnogima ta ugodna iznenađenja neće dobro sjesti na želudac...
a gle kad bude "transparent " cijena će biti malo više "transparentna" , zapravo toliko visoko da će se jedva viditi sa zemlje
Sta se tice skupstine na pitanje o ugovorima tc i ostalom tc kaze da ugovorno ne smiju takve stvari otkrivat pa se pozivaju na poslovnu tajnu jer tako pise u ugovorima.
Sta se tice onih bareboat chartera odgovor je bio da je njihov najam 3850$ te da imaju otkupnu klauzulu kako sam i pretpostavlja da zbog onog ostatka knjigovodstvene vrijednosti mora bit jos neka preostala ugovorna vrijednost.
Revelin je u dugorocnom najmu
Komentar Biblije je bio da ce kompanija imat znacajno manje kamate na financijski rashod nakon kreditnog restrukturiranja
Batala je zasad u mirovanju
A ovi vani brodari koji transparetno objavljuju podatke o ugovorenim vozarinama krše poslovne tajne iz Ugovora?
Znači kako sam i pretpostavio na bareboat-u netko drugi trenutno pobire vrhnje. A u otkupnoj kaluzuli piše, što točno?
Ili je i to je vjerojatno poslovna tajna pa ćemo ipak trebati pričekati dok se brojevi i rezultati ne materijaliziraju u knjigama i poslovnim evidencijama.
Al dobro... na stranu priča o njihovoj transparentnosti i poslovanju...
Jel što rekao namjeravaju li kakav dokap, dokup odnosno obnavljanje flote? Ako je netko pitao takvo što.... u smislu obavještenosti dioničara glede trenutnog poslovanja društva za donošenje ispravnih prosudbi i sudjelovanju u radu GS?
A ovi vani brodari koji transparetno objavljuju podatke o ugovorenim vozarinama krše poslovne tajne iz Ugovora?
Znači kako sam i pretpostavio na bareboat-u netko drugi trenutno pobire vrhnje. A u otkupnoj kaluzuli piše, što točno?
Ili je i to je vjerojatno poslovna tajna pa ćemo ipak trebati pričekati dok se brojevi i rezultati ne materijaliziraju u knjigama i poslovnim evidencijama.
Al dobro... na stranu priča o njihovoj transparentnosti i poslovanju...
Jel što rekao namjeravaju li kakav dokap, dokup odnosno obnavljanje flote?
Za komentar sa tim stranim brodarima kazu da su oni mali brodar i da se oni ne mogu postavljat u pregovorima kao i ti veci, ne vezano za to trebalo bi mozda vidit da li ti US listed brodari mozda imaju podrsku u US regulativi koja ih sili na to pa je mozda radi toga njima lakse s takvim stvarima se odnosit.
Nije bilo pitanja o dokupu, obnavljanju itd
Vezano za turizam grad je poprilicno prazan barem u 22:30
Za komentar sa tim stranim brodarima kazu da su oni mali brodar i da se oni ne mogu postavljat u pregovorima kao i ti veci, ne vezano za to trebalo bi mozda vidit da li ti US listed brodari mozda imaju podrsku u US regulativi koja ih sili na to pa je mozda radi toga njima lakse s takvim stvarima se odnosit.
Nije bilo pitanja o dokupu, obnavljanju itd
Vezano za turizam grad je poprilicno prazan barem u 22:30
Popunit će se grad. Prava sezona još nije ni počela.
Lako je meni za njihov turizam nego šta ćemo mi sa panamaxima
Gotova korekcija na strancima?
Vrijeme da idemo dalje up?
Cijelo vrijeme korekcije vozarine su rasle.
Znači kako sam i pretpostavio na bareboat-u netko drugi trenutno pobire vrhnje. A u otkupnoj kaluzuli piše, što točno?
Ili je i to je vjerojatno poslovna tajna pa ćemo ipak trebati pričekati dok se brojevi i rezultati ne materijaliziraju u knjigama i poslovnim evidencijama.
Flight,
Zašto bi netko drugi ubirao vrhnje na AP Sveti Vlaho i AP Držić ako su u bareboat charteru koje ATPL plaća 3.850 USD/d.
Pa to znači da na njima sad mlate jeba.čku paru...plaćaju OPEX +ovaj dio za za bareboatcharter...razlika ide njima...jedini "problem" je u otkupnoj klauzuli, ali tu očito nemamo informacija kako je strukturirana. A ionako se otkupna kluzula aktivira tek u lipnju 2023. ("Postojeći bareboat ugovori za m/b AP Sveti Vlaho i m/b AP Držić produljeni su za naredne tri godine počevši od 20. lipnja 2020., nakon isteka perioda trenutnog najma") pa će na njima zaradit poprilično u tom razdoblju...
Ili nešto pogrešno shvaćam?
Gotova korekcija na strancima?
Vrijeme da idemo dalje up?
Cijelo vrijeme korekcije vozarine su rasle.
Na njima je, ako, ali nije na BDI-u koji neprekidno raste već pet dana uzastopno. S obzirom da danas dosad imamo samo dva istresanja po bidu, bez ikakve namjere da se kupuje po asku, ni neko veselje za porast cijene. Ali dug je još dan. Vidjet ćemo što će biti kad se oglase ovi iz Londona s novim BDI-em za danas.
Display MoreZnači kako sam i pretpostavio na bareboat-u netko drugi trenutno pobire vrhnje. A u otkupnoj kaluzuli piše, što točno?
Ili je i to je vjerojatno poslovna tajna pa ćemo ipak trebati pričekati dok se brojevi i rezultati ne materijaliziraju u knjigama i poslovnim evidencijama.
Flight,
Zašto bi netko drugi ubirao vrhnje na AP Sveti Vlaho i AP Držić ako su u bareboat charteru koje ATPL plaća 3.850 USD/d.
Pa to znači da na njima sad mlate jeba.čku paru...plaćaju OPEX +ovaj dio za za bareboatcharter...razlika ide njima...jedini "problem" je u otkupnoj klauzuli, ali tu očito nemamo informacija kako je strukturirana. A ionako se otkupna kluzula aktivira tek u lipnju 2023. ("Postojeći bareboat ugovori za m/b AP Sveti Vlaho i m/b AP Držić produljeni su za naredne tri godine počevši od 20. lipnja 2020., nakon isteka perioda trenutnog najma") pa će na njima zaradit poprilično u tom razdoblju...
Ili nešto pogrešno shvaćam?
Al ja ne znam kako to utječe na operativni rezultat kad je to defacto lizing i ta imovina ne pripada njima. Zarađuju oni, ali pitanje je jeli taj iznos najma ugovoren do dospjeća odnosno završetka ugovora ili se mijenja sukladno promijeni uvjeta na tržištu sa određenim vremenskim zaostatkom.
Koliko sam ja shvatio za ta 2 broda na bareboat charteru plaćaju vlasniku 3850 USD uz mogućnost otkupa, vrijeme ugovoranja najma je 6/2020 što nam ide u prilog zbog tadašnjih niskih vozarina.
Tako da tu operativno upravljaju i zarada bi trebala biti vrlo dobra.
Display MoreZnači kako sam i pretpostavio na bareboat-u netko drugi trenutno pobire vrhnje. A u otkupnoj kaluzuli piše, što točno?
Ili je i to je vjerojatno poslovna tajna pa ćemo ipak trebati pričekati dok se brojevi i rezultati ne materijaliziraju u knjigama i poslovnim evidencijama.
Flight,
Zašto bi netko drugi ubirao vrhnje na AP Sveti Vlaho i AP Držić ako su u bareboat charteru koje ATPL plaća 3.850 USD/d.
Pa to znači da na njima sad mlate jeba.čku paru...plaćaju OPEX +ovaj dio za za bareboatcharter...razlika ide njima...jedini "problem" je u otkupnoj klauzuli, ali tu očito nemamo informacija kako je strukturirana. A ionako se otkupna kluzula aktivira tek u lipnju 2023. ("Postojeći bareboat ugovori za m/b AP Sveti Vlaho i m/b AP Držić produljeni su za naredne tri godine počevši od 20. lipnja 2020., nakon isteka perioda trenutnog najma") pa će na njima zaradit poprilično u tom razdoblju...
Ili nešto pogrešno shvaćam?
Mislim da je bila opcija produzetka dodatne dvije godine koliko me pamcenje sluzi ne mogu sad provjeriti
Flight,
Zašto bi netko drugi ubirao vrhnje na AP Sveti Vlaho i AP Držić ako su u bareboat charteru koje ATPL plaća 3.850 USD/d.
Pa to znači da na njima sad mlate jeba.čku paru...plaćaju OPEX +ovaj dio za za bareboatcharter...razlika ide njima...jedini "problem" je u otkupnoj klauzuli, ali tu očito nemamo informacija kako je strukturirana. A ionako se otkupna kluzula aktivira tek u lipnju 2023. ("Postojeći bareboat ugovori za m/b AP Sveti Vlaho i m/b AP Držić produljeni su za naredne tri godine počevši od 20. lipnja 2020., nakon isteka perioda trenutnog najma") pa će na njima zaradit poprilično u tom razdoblju...
Ili nešto pogrešno shvaćam?
Mislim da je bila opcija produzetka dodatne dvije godine koliko me pamcenje sluzi ne mogu sad provjeriti
Da...3+2
Flight,
Zašto bi netko drugi ubirao vrhnje na AP Sveti Vlaho i AP Držić ako su u bareboat charteru koje ATPL plaća 3.850 USD/d.
Pa to znači da na njima sad mlate jeba.čku paru...plaćaju OPEX +ovaj dio za za bareboatcharter...razlika ide njima...jedini "problem" je u otkupnoj klauzuli, ali tu očito nemamo informacija kako je strukturirana. A ionako se otkupna kluzula aktivira tek u lipnju 2023. ("Postojeći bareboat ugovori za m/b AP Sveti Vlaho i m/b AP Držić produljeni su za naredne tri godine počevši od 20. lipnja 2020., nakon isteka perioda trenutnog najma") pa će na njima zaradit poprilično u tom razdoblju...
Ili nešto pogrešno shvaćam?
Al ja ne znam kako to utječe na operativni rezultat kad je to defacto lizing i ta imovina ne pripada njima. Zarađuju oni, ali pitanje je jeli taj iznos najma ugovoren do dospjeća odnosno završetka ugovora ili se mijenja sukladno promijeni uvjeta na tržištu sa određenim vremenskim zaostatkom.
Sumnjam da bi imali takav oblik ugovora prije bih rekao da je 3850 fiksni iznos i da oni na tome sada super zaraduju
Gotova korekcija na strancima?
Vrijeme da idemo dalje up?
Cijelo vrijeme korekcije vozarine su rasle.
Na njima je, ako, ali nije na BDI-u koji neprekidno raste već pet dana uzastopno. S obzirom da danas dosad imamo samo dva istresanja po bidu, bez ikakve namjere da se kupuje po asku, ni neko veselje za porast cijene. Ali dug je još dan. Vidjet ćemo što će biti kad se oglase ovi iz Londona s novim BDI-em za danas.
Gotova korekcija na strancima?
Vrijeme da idemo dalje up?
Cijelo vrijeme korekcije vozarine su rasle.
Na njima je, ako, ali nije na BDI-u koji neprekidno raste već pet dana uzastopno. S obzirom da danas dosad imamo samo dva istresanja po bidu, bez ikakve namjere da se kupuje po asku, ni neko veselje za porast cijene. Ali dug je još dan. Vidjet ćemo što će biti kad se oglase ovi iz Londona s novim BDI-em za danas.
Danas zavrsava drugi kvartal. Prosjecne vozarine odlicne.sada se kupuje sa diskontom jos bolje vozarine treceg kvartala. Kome je 430 prejeftino neka ceka kada ce mu biti dovoljno skupo.meni je tek na 340 bilo dovoljno skupo😁.
Al ja ne znam kako to utječe na operativni rezultat kad je to defacto lizing i ta imovina ne pripada njima. Zarađuju oni, ali pitanje je jeli taj iznos najma ugovoren do dospjeća odnosno završetka ugovora ili se mijenja sukladno promijeni uvjeta na tržištu sa određenim vremenskim zaostatkom.
Sumnjam da bi imali takav oblik ugovora prije bih rekao da je 3850 fiksni iznos i da oni na tome sada super zaraduju
Ti nagađaš kao i svi. A onda se opet vraćamo na transparentnost i priču s početka "stranice"...
Pretpostavljam da dosta ekipe čeka da ti prodaš pa da onda počnu kupovati na miru bez dodatnog sulfiranja šta trebaju napraviti.
Sama logika ti to nalaže, tako da...
Nadamo se da te će to biti uskoro, čim se malo zatrese BDI.
BCI 5TC 32604 -1695
Navno da pred FI treba biti u dionici. To uopće nije sporno. U međuvremenu treba sačekati da vidimo do kuda će ju srušiti ovi što ne čitaju tvoje postove. Uvijek je dobro kupiti jeftinije. Naročito ako i BDI malo klecne.
Strpljenje kad treba, odlučnost kad treba