Da niste puno u sadasnjosti vratimo se malo u povijest kratki pregled zanimljivosti iz Atlant buleta
Drustvo ie 1997 godinu zapocelo s flotom od 22 broda i ukupnom nosivoscu od 718.953 tone, o prosjecno starost iznosilo
ie 12,75 godina
1999.godina zakljucena je kako je i zapodela s 21 brodom ukupne nosivosti od 739.778 tona, naravno s godinu dana
starijom flotom, tj. s 12,72 godine prosjecne starosti Sto je prilicno ispod svjetskog, a izrazito ispod hrvatskog
prosjeka.
Drustvo je 2001. poslovnu godinu zavrsilo s 20 brodova u floti ukupne nosivosti od 704.278 tona i prosjecne starosti od
13,7 godina
Drustvo je 2002. godinu zapocelo s 20 brodova u floti ukupne nosivosti 776.567 tona i prosjecne starosti
od 13,95godina.
Nakon svih promjena u floti tijekom godine Društvo je završilo poslovnu 2005. godinu sa 18 brodova (ili s 21, dodamo li
i brodove u bareboat charteru) i 575.091 tona nosivosti (ili 788.220 tone uključiv bareboat), te prosječnom starošću od
13,24 godine.
Društvo je 2007. godinu započelo s 21 brodom ukupne nosivosti od 791.882 tone i prosječne starosti 16,49 godina
uključujući i brodove u bare boat charteru. Nakon svih rečenih promjena zbog uključenih novogradnji i prodanih jedinica
Društvo je godinu završilo također s 21 brodom i nosivošću od 871.149 tona što predstavlja povećanje tonaže od 10%.
Istodobno je prosječna starost flote smanjena na 13,98 godinu
Sveti Vlaho“ prodan je u veljači 2008. godine za 32,5 milijuna dolara, m/b Mljet u srpnju 2008. za 20,2 milijuna, a u
rujnu m/b Jadran za 27 milijuna dolara!
Društvo je 2008. godinu započelo s 21 brodom ukupne nosivosti od 870.840 tona i prosječne starosti 14,09 godina.
Društvo je 2008. godinu završilo s 20 brodova nosivosti 890.546 tona i prosječne starosti od samo 10,8 godina Usporedno
s krahom tržišta vozarina došlo je, posljedično, i do kraha tržišta polovne tonaže pa već koncem 2008. godine svi
spomenuti brodovi nisu vrijedili više od cijene iste količine starog željeza, a to je 2 – 3 milijuna dolara po brodu.
2011
Društvo je započelo i završilo godinu s istim brojem brodova i s istom tonažom, tj. s 19 brodova i 812.808 tona
nosivosti. Premda je čitava flota jednu godinu starija, starost još uvijek iznosi zavidnih 8,45 godina
Početkom 2014. godine flotu Atlantske plovidbe je činilo 17 brodova ukupne tonaže DWT 959.882, a krajem godine 15
brodova s ukupno DWT 945.122 što predstavlja smanjenje DWT-a od 1,5%. Tijekom godine prodani su brodovi
Atlant Frauke, Atlant Trina, City of Dubrovnik i Orsula. Prodani brodovi City of Dubrovnik i Orsula su nakon prodaje
uzeti u dugoročni najam tako da je zadržana približno ista operativna tonaža.
Prodajom starijih brodova prosječna starost brodova u vlasništvu je smanjena na 4,7 godina (sa brodovima u bareboat
najmu 7,7 godina)
krajem 2013. god. cijena polovnog Handysize broda, starog 5 godina, iznosi 19 miljuna usD, u odnosu na usD 15,5 miljuna
početkom iste godine. od početka 2014. godine cijena je i dalje rasla da bi na početku ožujka 2014. godine dosegla usD
21 miljuna početkom ožujka 2014. god. cijena polovnog supramax broda starog pet godina dosegla je usD 27 miljuna, dok je
za usporedbu krajem rujna 2013. god. bila usD 22.5 miljuna
Zakljucak drustvo je u ovih 23 godine zadrzalo slicnu velicinu DWT-a, jedino je zasada flota par godina mladja