1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 776
  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • March 19, 2021 at 9:42 PM
    • #3,481

    maratonac

    Ne vodite tudju brigu...

    lmam ATPL-a vise nego ikad u zivotu...i htio bih jos, i kupit cu jos...ali kad za to bude vrijeme...prije dokupa zelim vidjeti kako ce cijena reagirat kad krene korekcija...i koliko ce intezivivna bit...brodari su cudna biljka i Vi to najbolje znate...u trenu se sve okrene...bilanca ATPL nije bajna i jos je jako rizicno ulaganje...a ja Vam ne volim gubit novce...

    Prodavaci nam nude super cijenu, kolocinu i vrijeme da dobro promislimo...zasto srljat???

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • March 20, 2021 at 12:12 PM
    • #3,482

    a kad smo već kod usklađivanja evo i najnovijih brojeva koje nije popapala maca ;)

    nedavno sam apostrofirao da nas u bilanci čekaju dramatične promjene na bolje i da će silenje preko svake mjere imati svoje "posljedice" zar ne?

    u prilogu dokazi CnB računice o promjeni vrijednosti imovine NAV a ATPL od 01.01.2021

    3 panamaxa 2008 4,25 x 3 ( tablica 15yr)

    2 panamaxa 2012 5,25 x 2 (tablica 10yr)

    3 supramaxa 2012 3,25 x 3 ( tablica 10yr)

    2 handymaxa 2009 2,75 x 2 (tablica 15yr)

    2 handysizea 2016 2,75 x 2 (tablica 5 yr)

    ukupno 44 mil$ x 6,35 = 279,4 mil kn

    279,4 / 1, 395 = 200 kn/dionici

    po marfiju ide to i dalje,rekao bi značajno dalje,ipak je ovo za sada još predigra pa.....

    p.s.

    posebno važno za istaknuti da je ovo upgrade po apsolutnom merilu neovisno od P/NAV multiple koja se je uvečala sa 0,8 na 1,1 za peer grupu na dio poslije promjene vrijednosti ali i na dio prije promjene vrijednosti.

    zato niti najmanje ne iznenađuje rast dionica dry bulkera >150% u zadnjih 6 mjeseci

    do kada će ostati atpl jedini dry bulker u svemiru time will tell

    piratski pozdrav

    Files

    image_2021-03-20_120806.png 156.12 kB – 0 Downloads image_2021-03-20_120841.png 167.05 kB – 0 Downloads image_2021-03-20_121009.png 158.2 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • March 20, 2021 at 12:23 PM
    • #3,483

    To znaci da fond manageri rasprodaju imovinu svojih imatelja za MANJE OD RAZLIKE U CIJENI brodova. Koja btw i dalje raste.

    To su kriminalci koje treba pozatvarati.

    Bas kriminalci.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 20, 2021 at 12:57 PM
    • #3,484
    Quote from migra

    a kad smo već kod usklađivanja evo i najnovijih brojeva koje nije popapala maca ;)

    nedavno sam apostrofirao da nas u bilanci čekaju dramatične promjene na bolje i da će silenje preko svake mjere imati svoje "posljedice" zar ne?

    u prilogu dokazi CnB računice o promjeni vrijednosti imovine NAV a ATPL od 01.01.2021

    3 panamaxa 2008 4,25 x 3 ( tablica 15yr)

    2 panamaxa 2012 5,25 x 2 (tablica 10yr)

    3 supramaxa 2012 3,25 x 3 ( tablica 10yr)

    2 handymaxa 2009 2,75 x 2 (tablica 15yr)

    2 handysizea 2016 2,75 x 2 (tablica 5 yr)

    ukupno 44 mil$ x 6,35 = 279,4 mil kn

    279,4 / 1, 395 = 200 kn/dionici

    po marfiju ide to i dalje,rekao bi značajno dalje,ipak je ovo za sada još predigra pa.....

    p.s.

    posebno važno za istaknuti da je ovo upgrade po apsolutnom merilu neovisno od P/NAV multiple koja se je uvečala sa 0,8 na 1,1 za peer grupu na dio poslije promjene vrijednosti ali i na dio prije promjene vrijednosti.

    zato niti najmanje ne iznenađuje rast dionica dry bulkera >150% u zadnjih 6 mjeseci

    do kada će ostati atpl jedini dry bulker u svemiru time will tell

    piratski pozdrav

    Display More

    migra, odakle uzimaš te podatke o vrijednosti brodova?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • March 20, 2021 at 12:57 PM
    • #3,485

    "bilanca ATPL nije bajna i jos je jako rizicno ulaganje"

    ;( :D

    blago onom tko živi u neznanju ili tako nekako..... :/

    od početka godine bilanca je bogatija samo sa osnove vrijednosti NAVa za dodatnih 200 kn po dionici

    to je bez dobiti ostvare iz poslovanja i još nekih "sitnica" 8)

    piratski pozdrav cijenjenoj investitorskoj naciji,naciji štediša koji to nisu ali nemojmo kvariti trenutak

    samo mašite i smješkajte se jer doći će vrijeme za rezime "ništa posebnog" prije od najcrnijih strahova generala prošlosti.

    možda i griješim,nebi bilo.... :)

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • March 20, 2021 at 1:15 PM
    • #3,486

    Stednja u carapama i betonu je teski relikt socijalizma koja je jako tvrdokorna i zbog koje ce ovaj narod zauvijek ostati siromasan. Naprosto ne preuzima dovoljno rizika i ne ulaze, ne stvara novu vrijednost. Radije betonira pa makar i s minusom.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • March 20, 2021 at 5:54 PM
    • #3,487

    mitkko@

    ako želiš sam pratiti ili provjeravati sve ti je dostupno iz višestrukih izvora i na ovoj temi,to je jedna je od češćih tema rasprave i postanih linkova raznih izvješća,analiza,objavljenih realiziranih kupoprodaja....

    ovo je samo jedan od izvora na tjednoj bazi....

    https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_97b…d53d4deceb0.pdf

    p.s.

    internet je jedno veliko neistraženo područje,samo treba zagrebati ispod površine i svašta se može naći.

    već sam napisao nekad generalima prošlosti da nije mudro tražiti na yuotube,nisu poslušali moju sugestiju :)

    Files

    ScreenShot687.jpg 42.87 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 20, 2021 at 6:02 PM
    • #3,488
    Quote from migra

    mitkko@

    ako želiš sam pratiti ili provjeravati sve ti je dostupno iz višestrukih izvora i na ovoj temi,to je jedna je od češćih tema rasprave i postanih linkova raznih izvješća,analiza,objavljenih realiziranih kupoprodaja....

    ovo je samo jedan od izvora na tjednoj bazi....

    https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_97b…d53d4deceb0.pdf

    Hvala ti. Pratim izvjesca Cleavesa, ali vidim da se tvoji podaci malo razlikuju od njegovih, pa zato pitam, mozda ima jos neki bolji izvor.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • March 20, 2021 at 7:08 PM
    • #3,489

    Ono sto je sad jako dobro i odaje dojam cvrstine i trajnosti oporavka vozarina je to sto rastu manje klase, sve, sa skoro svim vrstama tereta. Jako policentricno po pitanju roba i rastuce policentricno po pitanju geografskih izvora potraznje.

    Tako da ne vidim nacin da vozarine padnu ne ispod breakevena nego ispod vrlo solidnih razina u narednih nekoliko godina.

    Mogu samo jos strahovito narasti debelo iznad ovih razina kad Amerika upali motor infrastrukture. A EEXI... To je suludo sto ce to biti.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • March 20, 2021 at 8:02 PM
    • #3,490

    stvarno bi htio nešto bar polupametno prokomentirati ali vozarine i cijena dionice zadnjih mjesec dana ostavili su me bez riječi .......trenutno sam bez komentara......

  • alias
    Guest
    • March 20, 2021 at 8:46 PM
    • #3,491
    Quote from migra

    a kad smo već kod usklađivanja evo i najnovijih brojeva koje nije popapala maca ;)

    nedavno sam apostrofirao da nas u bilanci čekaju dramatične promjene na bolje i da će silenje preko svake mjere imati svoje "posljedice" zar ne?

    u prilogu dokazi CnB računice o promjeni vrijednosti imovine NAV a ATPL od 01.01.2021

    3 panamaxa 2008 4,25 x 3 ( tablica 15yr)

    2 panamaxa 2012 5,25 x 2 (tablica 10yr)

    3 supramaxa 2012 3,25 x 3 ( tablica 10yr)

    2 handymaxa 2009 2,75 x 2 (tablica 15yr)

    2 handysizea 2016 2,75 x 2 (tablica 5 yr)

    ukupno 44 mil$ x 6,35 = 279,4 mil kn

    279,4 / 1, 395 = 200 kn/dionici

    po marfiju ide to i dalje,rekao bi značajno dalje,ipak je ovo za sada još predigra pa.....

    p.s.

    posebno važno za istaknuti da je ovo upgrade po apsolutnom merilu neovisno od P/NAV multiple koja se je uvečala sa 0,8 na 1,1 za peer grupu na dio poslije promjene vrijednosti ali i na dio prije promjene vrijednosti.

    zato niti najmanje ne iznenađuje rast dionica dry bulkera >150% u zadnjih 6 mjeseci

    do kada će ostati atpl jedini dry bulker u svemiru time will tell

    piratski pozdrav

    Display More

    Svi znaju kad se mene predugo zaziva, da ja volim odgovoriti, a onda to bas nije najbolje za vjecne optimiste. Ali kad me se vec proziva, ajmo napraviti taj famozni NAV, pa da svi budemo pametniji. Ici cu redom i radi se o prodajama ovaj tjedan

    Argosy i Jadran su napravljeni u Kini 2012g. i upravo je jedan takav brod prodan ovaj tjedan:

    Panamax Wanisa (79,400 DWT, Mar 2012, Jiangsu Eastern) sold to Chinese buyers for USD 13.65 mil, VV value USD 13.59 mil.

    Morate znati da su Kineski brodovi najjeftiniji, pa više od ove cijene ne bi nit dobili. Dakako, nemaju nit scrubbere ni BWTS pa je to toliko.

    E sad, oni imaju jos tri broda iste tonaže, oko 79.000DWT-a, koji su napravljeni isto u Kini, ali su 4 godine stariji, tj. iz 2008. su. Pazi sad ovo, kako nije nit jedan takav brod prodan, ja cu staviti da i ovi vrijede 13,65m$. Dakle, 4 godine stariji brod vrijedi isto kao i ovi. Nit to nece smetati da pokazem koliko je NAV kriv.

    Astarea, Slano i Ston su napravljeni u Kini 2012.g i jedan slican brod je prodan po 11,9m i to na aukciji. Dakle, nadmetali su se za njega i dobio je najvise toliko.

    SMAX SAM WOLF 57,453 2012 STX Offshore & Shipbuilding Co Ltd - Changwon (Jinhae MAN-B&W 4 X 30t CRANES rgn $ 11.9m Chinese auction sale

    Imamo jos Dubravu i Revelin 2015.i 2016g i jedan stariji brod je prodan po 10,6m. Ja cu staviti da ovi vrijede 13m$.

    Handysize Lone Star 35.866 2012 Nantong, China 05/2022 MANB&W 4x30T $ 10,6m Undisclosed

    Nadam se da sam maksimalno dignuo vrijednosti brodova koji su ovaj tjedan prodani, pa da ne budem general prošlosti. Zelim samo ukazati na 200kn po dionici što nas general buducnosti spominje. Ajmo sve zbrojati: 13,65x5+13x2+11,9x3= 130m$ x 6,3664 (srednji tečaj HNB-a u petak) = 827,5 mil kuna.

    ATPL u bilanci vodi te brodove po 1,2 milijarde. Dakle, precjenjena je imovina za 375 milijuna kuna.

    Ajmo dalje.

    Kapital je 515,5 mil kuna. Umanjimo li tih 375 mil kuna dobijemo da je realan kapital 140 mil kuna. Kako je Mcap 250mil kuna, dobijemo da je realan i ispravan P/NAV = 250/140 = 1,8.

    Vani su brodari nešto iznad 1. cak i nakon ovog rasta. A vrijednost brodova ATPL-a sam povecao cak.

    I sve je to prošlost, jer se dogodilo prošli tjedan, pa se ispricavam migri.

    Inace, nakon rasta od 300%, P/NAV NMM-a je oko 0,4

    Imam ja jos puno podataka, pa kako me se bude vuklo za nos ja cu samo dodavati. Pa zazivaj. A siri lazi koliko hoces, meni ne smeta.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • March 20, 2021 at 9:03 PM
    • #3,492

    Fale dva supramaxa Sveti Vlaho i Držić

  • alias
    Guest
    • March 20, 2021 at 9:06 PM
    • #3,493

    Oni su u bareboat charteru tj. nisu njihovi, pa se ne ubrajaju u imovinu.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 20, 2021 at 9:21 PM
    • #3,494
    Quote from alias

    Oni su u bareboat charteru tj. nisu njihovi, pa se ne ubrajaju u imovinu.

    Mislim da nije tako. I ja sam to mislio, ali zbog novog računovodstvenog standarda MSFI16 i oni se sada knjiže u imovinu. Mislim da se u imovinu knjiži ne njihova vrijednost, već vrijednost ukupnog iznosa najma (za razliku od leasinga gdje se knjiži ukupna vrijednost), to nisam siguran, ali bi imalo smisla. Ako se dobro sjećam, ti brodovi u u trogodišnjem najmu. Zbog istog razloga su im prividno naglo rasle i amortizacija, kamate i dug, pisao sam već ranije o tome.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • alias
    Guest
    • March 20, 2021 at 9:31 PM
    • #3,495
    Quote from mitkko
    Quote from alias

    Oni su u bareboat charteru tj. nisu njihovi, pa se ne ubrajaju u imovinu.

    Mislim da nije tako. I ja sam to mislio, ali zbog novog računovodstvenog standarda MSFI16 i oni se sada knjiže u imovinu. Mislim da se u imovinu knjiži ne njihova vrijednost, već vrijednost ukupnog iznosa najma (za razliku od leasinga gdje se knjiži ukupna vrijednost), to nisam siguran, ali bi imalo smisla. Ako se dobro sjećam, ti brodovi u u trogodišnjem najmu. Zbog istog razloga su im prividno naglo rasle i amortizacija, kamate i dug, pisao sam već ranije o tome.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ok. Nisam znao ni ja. Stalno mijenjaju te standarde. Tko ce to pohvatati. Onda dignemo za 130mil kuna. I dalje su brodovo precjenjeni za skoro 250mil kuna. Jel pošteno? Pa dobijemo P/NAV 1,1 sto je vec u nekim granicama normale, a ne teške podcjenjenosti

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • March 20, 2021 at 9:33 PM
    • #3,496
    Quote from alias
    Quote from mitkko

    Mislim da nije tako. I ja sam to mislio, ali zbog novog računovodstvenog standarda MSFI16 i oni se sada knjiže u imovinu. Mislim da se u imovinu knjiži ne njihova vrijednost, već vrijednost ukupnog iznosa najma (za razliku od leasinga gdje se knjiži ukupna vrijednost), to nisam siguran, ali bi imalo smisla. Ako se dobro sjećam, ti brodovi u u trogodišnjem najmu. Zbog istog razloga su im prividno naglo rasle i amortizacija, kamate i dug, pisao sam već ranije o tome.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ok. Nisam znao ni ja. Onda dignemo za 130mil kuna. I dalje su brodovo precjenjeni za skoro 250mil kuna. Jel pošteno? Pa dobijemo P/NAV 1,1 sto je vec u nekim granicama normale, a ne teške podcjenjenosti

    Nema mi smisla da se knjiži cijela vrijednost broda, vjerojatno samo vrijednost tog trogodišnjeg najma, to mi jedino ima smisla.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • alias
    Guest
    • March 20, 2021 at 9:37 PM
    • #3,497
    Quote from mitkko
    Quote from alias

    Ok. Nisam znao ni ja. Onda dignemo za 130mil kuna. I dalje su brodovo precjenjeni za skoro 250mil kuna. Jel pošteno? Pa dobijemo P/NAV 1,1 sto je vec u nekim granicama normale, a ne teške podcjenjenosti

    Nema mi smisla da se knjiži cijela vrijednost broda, vjerojatno samo vrijednost tog trogodišnjeg najma, to mi jedino ima smisla.

    Kako god. Ja ovdje nabijam maksimalno da više nabiti ne mogu, pa opet cijena ne dolazi nit blizu. A po migri samo brodovi od prošlog tjedna su porasli za 6 trliljardi bilijuna 790 ziljardi milijuna 400 kuna

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • March 20, 2021 at 10:42 PM
    • #3,498

    već samo namjerno ignoriranje činjenice da se u bilanci nalaze i nekretnine,projekti,udjeli u vrijednosti 20-30 mil eur govori više nego bi ja trebao o namjeri objektivnosti.

    ako bi kojim slučajem nakon velikog rasta SH od početka godina ti brodovi vrijedili jednako a što je za mene nerazumna tvrdnja to bi posredno optuživalo jednog od najvećih svjetskih revizora za...


    p.s.

    pozivam opet sve zainteresirane da raspravimo na dry bulk bez cenzure,opet su mi ovdje sa dry bulk bez cenzure prebačeni komentari pa sam prisiljen ono što ne želim,zatrpavati ovu temu.

    bio bi više nego zahvalan ako je provedivo da...

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • March 20, 2021 at 10:51 PM
    • #3,499
    Quote from alias
    Quote from migra

    a kad smo već kod usklađivanja evo i najnovijih brojeva koje nije popapala maca ;)

    nedavno sam apostrofirao da nas u bilanci čekaju dramatične promjene na bolje i da će silenje preko svake mjere imati svoje "posljedice" zar ne?

    u prilogu dokazi CnB računice o promjeni vrijednosti imovine NAV a ATPL od 01.01.2021

    3 panamaxa 2008 4,25 x 3 ( tablica 15yr)

    2 panamaxa 2012 5,25 x 2 (tablica 10yr)

    3 supramaxa 2012 3,25 x 3 ( tablica 10yr)

    2 handymaxa 2009 2,75 x 2 (tablica 15yr)

    2 handysizea 2016 2,75 x 2 (tablica 5 yr)

    ukupno 44 mil$ x 6,35 = 279,4 mil kn

    279,4 / 1, 395 = 200 kn/dionici

    po marfiju ide to i dalje,rekao bi značajno dalje,ipak je ovo za sada još predigra pa.....

    p.s.

    posebno važno za istaknuti da je ovo upgrade po apsolutnom merilu neovisno od P/NAV multiple koja se je uvečala sa 0,8 na 1,1 za peer grupu na dio poslije promjene vrijednosti ali i na dio prije promjene vrijednosti.

    zato niti najmanje ne iznenađuje rast dionica dry bulkera >150% u zadnjih 6 mjeseci

    do kada će ostati atpl jedini dry bulker u svemiru time will tell

    piratski pozdrav

    Display More

    Svi znaju kad se mene predugo zaziva, da ja volim odgovoriti, a onda to bas nije najbolje za vjecne optimiste. Ali kad me se vec proziva, ajmo napraviti taj famozni NAV, pa da svi budemo pametniji. Ici cu redom i radi se o prodajama ovaj tjedan

    Argosy i Jadran su napravljeni u Kini 2012g. i upravo je jedan takav brod prodan ovaj tjedan:

    Panamax Wanisa (79,400 DWT, Mar 2012, Jiangsu Eastern) sold to Chinese buyers for USD 13.65 mil, VV value USD 13.59 mil.

    Morate znati da su Kineski brodovi najjeftiniji, pa više od ove cijene ne bi nit dobili. Dakako, nemaju nit scrubbere ni BWTS pa je to toliko.

    E sad, oni imaju jos tri broda iste tonaže, oko 79.000DWT-a, koji su napravljeni isto u Kini, ali su 4 godine stariji, tj. iz 2008. su. Pazi sad ovo, kako nije nit jedan takav brod prodan, ja cu staviti da i ovi vrijede 13,65m$. Dakle, 4 godine stariji brod vrijedi isto kao i ovi. Nit to nece smetati da pokazem koliko je NAV kriv.

    Astarea, Slano i Ston su napravljeni u Kini 2012.g i jedan slican brod je prodan po 11,9m i to na aukciji. Dakle, nadmetali su se za njega i dobio je najvise toliko.

    SMAX SAM WOLF 57,453 2012 STX Offshore & Shipbuilding Co Ltd - Changwon (Jinhae MAN-B&W 4 X 30t CRANES rgn $ 11.9m Chinese auction sale

    Imamo jos Dubravu i Revelin 2015.i 2016g i jedan stariji brod je prodan po 10,6m. Ja cu staviti da ovi vrijede 13m$.

    Handysize Lone Star 35.866 2012 Nantong, China 05/2022 MANB&W 4x30T $ 10,6m Undisclosed

    Nadam se da sam maksimalno dignuo vrijednosti brodova koji su ovaj tjedan prodani, pa da ne budem general prošlosti. Zelim samo ukazati na 200kn po dionici što nas general buducnosti spominje. Ajmo sve zbrojati: 13,65x5+13x2+11,9x3= 130m$ x 6,3664 (srednji tečaj HNB-a u petak) = 827,5 mil kuna.

    ATPL u bilanci vodi te brodove po 1,2 milijarde. Dakle, precjenjena je imovina za 375 milijuna kuna.

    Ajmo dalje.

    Kapital je 515,5 mil kuna. Umanjimo li tih 375 mil kuna dobijemo da je realan kapital 140 mil kuna. Kako je Mcap 250mil kuna, dobijemo da je realan i ispravan P/NAV = 250/140 = 1,8.

    Vani su brodari nešto iznad 1. cak i nakon ovog rasta. A vrijednost brodova ATPL-a sam povecao cak.

    I sve je to prošlost, jer se dogodilo prošli tjedan, pa se ispricavam migri.

    Inace, nakon rasta od 300%, P/NAV NMM-a je oko 0,4

    Imam ja jos puno podataka, pa kako me se bude vuklo za nos ja cu samo dodavati. Pa zazivaj. A siri lazi koliko hoces, meni ne smeta.

    Display More

    A ima li Atpl jos neku imovinu? Jos nekih ugovora?

  • alias
    Guest
    • March 21, 2021 at 5:17 AM
    • #3,500
    Quote from migra

    već samo namjerno ignoriranje činjenice da se u bilanci nalaze i nekretnine,projekti,udjeli u vrijednosti 20-30 mil eur govori više nego bi ja trebao o namjeri objektivnosti.

    ako bi kojim slučajem nakon velikog rasta SH od početka godina ti brodovi vrijedili jednako a što je za mene nerazumna tvrdnja to bi posredno optuživalo jednog od najvećih svjetskih revizora za...


    p.s.

    pozivam opet sve zainteresirane da raspravimo na dry bulk bez cenzure,opet su mi ovdje sa dry bulk bez cenzure prebačeni komentari pa sam prisiljen ono što ne želim,zatrpavati ovu temu.

    bio bi više nego zahvalan ako je provedivo da...

    Display More

    Ajmo pobiti redom jednu po jednu tvrdnju da pokažem koliko sam ja neobjektivan, tj. koliko si ti objektivan.

    * "već samo namjerno ignoriranje činjenice da se u bilanci nalaze i nekretnine,projekti,udjeli u vrijednosti 20-30 mil eur govori više nego bi ja trebao o namjeri objektivnosti."

    Dakle, ja sam izvadio podatke o stanju imovine na dan 31.12.2020. Tako sve stoji u bilanci. Ja ne mogu vrednovati nešto šta nit oni nisu vrednovali. Nisam ja tu bilancu objavio. Ako mislite na Batalu, to tek treba nastati. Uz to, nit sam Bog ne zna šta se događa s tom Batalom. Dal je prodana, nije, kad će se graditi, kad završiti, kolika je vrijednost itd itd. Ne mogu ja trenutno izmišljati fantomsku bilancu. NAV JE TRENUTNO STANJE I VRIJEDNOST IMOVINE. Koliko ja znam, stanovi jos nisu izgrađeni, pa nije trenutno. Bude u budućnosti, čiji si ti general. Ali jos jednu stvar. Ja sam precjenio brodove za nekih 10-20 mil $, pa ako i ima viška imovine, može se izjednaciti s ovime. Toliko o mojoj neobjektivnosti i izvrtanju činjenica.

    *"ako bi kojim slučajem nakon velikog rasta SH od početka godina ti brodovi vrijedili jednako a što je za mene nerazumna tvrdnja to bi posredno optuživalo jednog od najvećih svjetskih revizora za...

    Kako sam rekao, ja sam stavio prošlotjedne kupnje i prodaje, a koje se mogu pronaci u tablici koju si TI isto postavio. Ti brodovi su tamo. Dakle, gotovo isti brodovi su prodani prošli tjedan. Vrlo lako se to prenese u vrijednost ovih brodova. Postoji jedna stvar zašto ATPL drugacije knjizi brodove, a to je jer ih oni računaju preko novčanog toka, a koji je u brodarstvu nemoguce odrediti. O čemu se radi? Pa, oni kazu da će vozarine te godine narasti 60% i da ti brodovi vrijede toliko. Kad vozarine ne narastu, oni kazu budu sljedeće. I tako vrijednost brodova ne pada, a u računovodstvu nisu krivi jer je to bilo njihovo MIŠLJENJE. Znaš zasto nitko od bankara nije završio u zatvoru 2008.g kad je američko tržište nekretnika propalo? Svi su se branili da je to bilo samo njihovo MIŠLJENJE. Potraži po youtubu (mom najdražem kanalu za skupljanje informacija) kako su se bankari branili pred senatskim odborom. Ti bi isto to sve znao da si pročitao koju knjigu o računovodstvu, ili da imas neku stvarnu investicijsku diplomu, a ne samo ovu imaginarnu. Meni je logičnije imovinu vrednovati po trenutnoj prodaji. Zamisli da prodajes stan. I susjed u zgradi ti je isti prodao za 100.000 eura nedavno, nekome. I dođe kupac kod tebe i pitate te pošto. Ti mu kazes, gledaj, stanarine će ove godine u Zagrebu porasti sa 500, na 2000 eura mjesecno, pa bi pošteno bilo da mi platiš stan 200.000 eura. Ovaj bi mislio da si drogiran.

    Daj ti sad nama neobjektivnima objasni izračun kako si došao da je vrijednost imovine porasla za 200 kuna po dionici!?

    Kazem ti, prestani me zazivati, i ja necu odgovarati, a ti ces lakse ekipi prodavati svoje izračune.

    • 1
    • 174
    • 175
    • 176
    • 776

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      913k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 23, 2025 at 7:35 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      905k
      2k
    3. tollway

      May 23, 2025 at 7:35 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    tollway May 23, 2025 at 7:35 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 16 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
Save Quote