Ja očekujem prodaju i leaseback i preostala 4 broda u vlasništvu ATPL. Da se riješe starog željeza i otklone problem ugradnje ili neugradnje scrubbera što tada postaje problem budućim vlasnicima. A onda krajem ove godine i početkom slijedeće, kada se već postojeći obrisi održivog rasta vozarina pretvore u jasnu sliku stabilnog i lukrativnog narednog perioda od 5-10 godina, očekujem kupnje suvremenih brodova čime će se flota i firma transformirati.
Ugovori s leaseback financijerima su fiksni i sklopljeni u idealno vrijeme za Atlantsku Plovidbu, prije nego što je uslijedio ovaj ludi rast vozarina u Q12021, a to je samo još jedan dokaz da su strateški vrhunski odigrali ovaj potez.
Buduci vlasnici mogu biti opet oni ako iskoriste opciju kupnje na kraju razdoblja leasinga, drugo s obzirom da su oni unajmili te brodove Atpl snosi sve troskove takve imovine u kojem je stanju za vrijeme trajanja najma, a vjerovatno je ugovorom definirano postupanje i tko snosi trosak za redovne i izvanredne troskove koristenja o cemu ne znamo detalje pa onda nije bas jednostavno reci da sad netko drugi snosi sve rizike dodatnih troskova, a trece ATPL je jasno rekla da su se odlucili za strategiju neugradnje scrubbera tako da mislim da to uopce nije bitno jer ocito scrubbera nece biti u ni jednoj varijanti