Al upravo u tome i je problem, ne postoji gorivo da povuče.
To se vidi i iz grafa. Pogledaj setup za strane brodare i onaj od ATPL. i usporedi ih.
Al upravo u tome i je problem, ne postoji gorivo da povuče.
To se vidi i iz grafa. Pogledaj setup za strane brodare i onaj od ATPL. i usporedi ih.
što ne znači da se gorivo ne puni i čeka se kontrola leta da upali zeleno svjetlo......možda se varam ali da vozarine nisu takve kakve jesu vjerovatno bi se i sekirao.......ovako ne.....
A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?
Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.
Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.
uglavnom: "ići ćeš vratiti se nečeš u ratu poginuti"......svak' nek stavi zarez gdje mu volja......
A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?
Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.
Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.
"Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita."
Tko je taj?
A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?
Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.
Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.
Moguce, ali to vrijedi za cijelu ZSE.
Vece zrtve nelikvidnosti su kvalitetne firme na ZSE, a ne Atpl.
A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?
Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.
Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.
Ovisi iz kojeg kuta gledate.........vozarine su ključ svega.......ja ne vidim niti jedan razlog zašto bi u narednom periodu ukoliko vozarine ostanu visoke ili nastave rasti bilo tko prodavao dionicu u narednom periodu u rasponu od 182-194 kao što imamo situaciju u zadnjh tjedan, dva........
a nebitno je tko če i kad kupovati značajnije količine atpl jel ako dođe do preokreta u poslovanju netko sigurno hoće.......neki kupuju več jučer, jel i ovih cca 30 - 40 tisuča dioniča u zadnjih 10 dana negdje je završilo (dio i iztrejdano), a neki če kupovat nakon izvješća za q1, ili za q2 po cijeni koja bude nakon toga, kao i uvijek.....
A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?
Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.
Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.
Ovisi iz kojeg kuta gledate.........vozarine su ključ svega.......ja ne vidim niti jedan razlog zašto bi u narednom periodu ukoliko vozarine ostanu visoke ili nastave rasti bilo tko prodavao dionicu u narednom periodu u rasponu od 182-194........
Izuzev ovih fondova koji prodaju, jel.
Ali slazem se ako vozarine nastave rasti, krenu pozitivni izvjestaji, dionica ce gore.
A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?
Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.
Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.
"Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita."
Tko je taj?
Pardon, greška. Iz Zagreba.
"Vece zrtve nelikvidnosti su kvalitetne firme na ZSE, a ne Atpl."
Koje su to?
Npr Koei, Sapn itd. Debelo su podcijenjene.
Po kojim parametrima su KOEI (P/E=35,66) i SAPN podcijenjene (P/E=88) ?
Moram biti pošten i reći da Končar ima jako malo duga za razliku od SAPN.
Za ATPL ćemo vidjeti godišnje REVIDIRANO izvješće za biti pametniji, ali njihov
problem nisu vozarine već dug koji ih stišće kao omča oko vrata i zato i moraju
raditi te S&L back peripetije sa brodovima, da mogu prodisati, a da li je to prilika
ili ne mora vidjeti svatko za sebe.
Valjda sam ja prestar za te podcijenjene i precijenjene prilike sa ZSE, tko zna
A tko će kupovati značajnijie količine ATPL? Retail?
Jedini tko je to radio dok je bilo aktualno i dok je bilo bitno steći utjecaj i "kontrolu" bio je vodeći privatni dioničar iz Splita. Nisam siguran da on više ima razlog, a niti poticaj da dodatno stječe dionice. Općenito, institucionalci se drže po strani na volatilnijim dionicama već dugo vremena, pa baš ne vidim mnogo kandidata koji vjeruju u lokalne brodare i spremni su investirati značajniji novac u njih. Free-float na ATPL nije baš tako malen, što znači da grudu snijega čak i u vrlo povoljnim okolnostima nije tako lako zakotrljati. A kamoli je nastaviti kotrljati.
Mislim da cijeli market ima problem seljenja kapitala abroad i u druge financijske instrumente. Domaći equity trenutno nije najpopularniji, čini mi se.
Ovisi iz kojeg kuta gledate.........vozarine su ključ svega.......ja ne vidim niti jedan razlog zašto bi u narednom periodu ukoliko vozarine ostanu visoke ili nastave rasti bilo tko prodavao dionicu u narednom periodu u rasponu od 182-194 kao što imamo situaciju u zadnjh tjedan, dva........
Nije problem tko će prodavati nego tko će kupovati. Pa jasno je iz grafova da dok vani brodari naprave i x3, ATPL na domaćoj burzi napravi 30%. Mislim, nije to izravno usporedivo, ali ukazuje na “problem s kupcima”.
Display MoreNpr Koei, Sapn itd. Debelo su podcijenjene.
Po kojim parametrima su KOEI (P/E=35,66) i SAPN podcijenjene (P/E=88) ?
Moram biti pošten i reći da Končar ima jako malo duga za razliku od SAPN.
Za ATPL ćemo vidjeti godišnje REVIDIRANO izvješće za biti pametniji, ali njihov
problem nisu vozarine već dug koji ih stišće kao omča oko vrata i zato i moraju
raditi te S&L back peripetije sa brodovima, da mogu prodisati, a da li je to prilika
ili ne mora vidjeti svatko za sebe.
Valjda sam ja prestar za te podcijenjene i precijenjene prilike sa ZSE, tko zna
Pa mislim, ono, kolega.......pa valjda omča oko vrata manje steže na 20000$ za dan nego na 5 ili 10 npr.......ukoliko budu još i veče, neče stezati uopče.......valda su i tim refinanciranjima nešto dobro postigli......nisu se valjda borili da im daju još veču kamatu u doba jeftine love......
kad bi imali kristalnu koglu i znali da če stanje biti izrazito povoljno sljedečih 3-5 godina bilo bi najbolje moči se zadužiti još toliko i ubirati na dobrim vozarinama......
Istina je da je bilo pametnije uloziti u bulkere vani. Likvidno je i narasli su odmah. Makar mnogi i s losijim bilancama. Ovdje ce se trebati pricekati crno na bijelo izvjesca s dobiti. I olaksanje mjera. I rast burze opcenito. Ali doci ce.
Ovisi iz kojeg kuta gledate.........vozarine su ključ svega.......ja ne vidim niti jedan razlog zašto bi u narednom periodu ukoliko vozarine ostanu visoke ili nastave rasti bilo tko prodavao dionicu u narednom periodu u rasponu od 182-194 kao što imamo situaciju u zadnjh tjedan, dva........
Nije problem tko će prodavati nego tko će kupovati. Pa jasno je iz grafova da dok vani brodari naprave i x3, ATPL na domaćoj burzi napravi 30%. Mislim, nije to izravno usporedivo, ali ukazuje na “problem s kupcima”.
Pa problem je tko če prodavati u uvjetima visokih vozarina po ovoj cijeni......neče ni ta prodaja dovijeka.....niste pročitali s razumjevanjem post......uglavnom, kako god.......kako sam i rekao svako za sebe odlučuje i snosi posljediice i one dobre i loše.....
Display MoreDisplay MorePo kojim parametrima su KOEI (P/E=35,66) i SAPN podcijenjene (P/E=88) ?
Moram biti pošten i reći da Končar ima jako malo duga za razliku od SAPN.
Za ATPL ćemo vidjeti godišnje REVIDIRANO izvješće za biti pametniji, ali njihov
problem nisu vozarine već dug koji ih stišće kao omča oko vrata i zato i moraju
raditi te S&L back peripetije sa brodovima, da mogu prodisati, a da li je to prilika
ili ne mora vidjeti svatko za sebe.
Valjda sam ja prestar za te podcijenjene i precijenjene prilike sa ZSE, tko zna
Pa mislim, ono, kolega.......pa valjda omča oko vrata manje steže na 20000$ za dan nego na 5 ili 10 npr.......ukoliko budu još i veče, neče stezati uopče.......valda su i tim refinanciranjima nešto dobro postigli......nisu se valjda borili da im daju još veču kamatu u doba jeftine love......
Kažem, sve ćemo vidjeti u revidiranom izvješću, pa i kamatu.
Ne znam da li ste znali da troškove najma tih S&L brodova po
novom MSFI12 moraju voditi kao financijske rashode, te je zato
prošle godine i ispala tako velika kamata sa samo 2 broda u S&L,
a sada imaju ako se ne varam 7 brodova u tom S&L back programu.
Također, mislim da na 10 brodova moraju ugraditi filtere za balastne vode,
što je oko pola milje $ po brodu (neka me netko ispravi ako sam fulao,
nisam 100% siguran), pa je i to nezanemariv trošak za ovu i iduću godinu,
što moraju ugraditi ako žele i dalje ploviti.
Po meni, puno bi lakše brodili kada bi bilo slobodnog privatnog kapitala
koji bi bio spreman uložiti u njih, ali od Mirovinaca koji imaju takvo nešto (kapital),
teško je očekivati da će uložiit u ovako volatilnu branšu, pa im samo preostaje
zaduživanje, te će i oporavak firme ići sporije, ako te visoke vozarine potraju.
Vani, za razliku od Hrvatske ima kapitala koliko hoćeš i novac je takoreći besplatan, te su
gotovo svi, ako ne i svi brodari prošli po nekoliko dokapitalizacija, te im je i sada sigurno lakše
poslovati.
Kako god bilo, ovaj kvartal nosi brutalnu dobit, a narednih 6 mjeseci da se smrznes. S tim da je super cycle tek krenuo.
Ozbiljno mislim da ce vozarine u jednom trenu premasiti one rekordne o prije 10-12 godina. A tad ce cijena ove dionice biti 4 znamenke, s tim da prva sigurno nece biti 1.
Display MorePa mislim, ono, kolega.......pa valjda omča oko vrata manje steže na 20000$ za dan nego na 5 ili 10 npr.......ukoliko budu još i veče, neče stezati uopče.......valda su i tim refinanciranjima nešto dobro postigli......nisu se valjda borili da im daju još veču kamatu u doba jeftine love......
Kažem, sve ćemo vidjeti u revidiranom izvješću, pa i kamatu.
Ne znam da li ste znali da troškove najma tih S&L brodova po
novom MSFI12 moraju voditi kao financijske rashode, te je zato
prošle godine i ispala tako velika kamata sa samo 2 broda u S&L,
a sada imaju ako se ne varam 7 brodova u tom S&L back programu.
Također, mislim na 10 brodova moraju ugraditi filtere za balastne vode, što
je oko pola milje $ po brodu (neka me netko ispravi ako sam fulao,
nisam 100% siguran), pa je i to nezanemariv trošak za ovu i iduću godinu,
što moraju ugraditi ako žele i dalje ploviti.
Po meni, puno bi lakše brodili kada bi bilo slobodnog privatnog kapitala
koji bi bio spreman uložiti u njih, ali od Mirovinaca koji imaju takvo nešto (kapital),
teško je očekivati da će uložiit u ovako volatilnu branšu, pa im samo preostaje
zaduživanje.
Ok, ali taj S&L, odnosno taj Sell, prodaja brodova ide u prihode ili kako?
O ovo za svježi kapital svakako, pogotovo u ovakvim uvjetima na tržištu.
..... Danas se vani lijepo zeleni
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true
Šta je reć?
Ne plove istim morima 😂
Kako god bilo, ovaj kvartal nosi brutalnu dobit, a narednih 6 mjeseci da se smrznes. S tim da je super cycle tek krenuo.
Ozbiljno mislim da ce vozarine u jednom trenu premasiti one rekordne o prije 10-12 godina. A tad ce cijena ove dionice biti 4 znamenke, s tim da prva sigurno nece biti 1.
Kad dođe super cycle kupit ću si novi bicycle makar sam i sa ovim zadovoljan ali čisto toliko da me podsječa....
Display MoreDisplay MoreKažem, sve ćemo vidjeti u revidiranom izvješću, pa i kamatu.
Ne znam da li ste znali da troškove najma tih S&L brodova po
novom MSFI12 moraju voditi kao financijske rashode, te je zato
prošle godine i ispala tako velika kamata sa samo 2 broda u S&L,
a sada imaju ako se ne varam 7 brodova u tom S&L back programu.
Također, mislim na 10 brodova moraju ugraditi filtere za balastne vode, što
je oko pola milje $ po brodu (neka me netko ispravi ako sam fulao,
nisam 100% siguran), pa je i to nezanemariv trošak za ovu i iduću godinu,
što moraju ugraditi ako žele i dalje ploviti.
Po meni, puno bi lakše brodili kada bi bilo slobodnog privatnog kapitala
koji bi bio spreman uložiti u njih, ali od Mirovinaca koji imaju takvo nešto (kapital),
teško je očekivati da će uložiit u ovako volatilnu branšu, pa im samo preostaje
zaduživanje.
Ok, ali taj S&L, odnosno taj Sell, prodaja brodova ide u prihode ili kako?
O ovo za svježi kapital svakako, pogotovo u ovakvim uvjetima na tržištu.
Ne vidim taj prihod, baš proučavam izvješće.
Nisam računovođa, ali koliko vidim u zadnjem izvješću smanjili su sveukupan dug sa 860 mil.kn na 810 mil.kn za
jedan brod AP Ston, pa vjerojatno prodaju brod, pa s tim novcem zatvaraju kredit u postojećoj banci za taj brod,
te otvararaju Sell&Lease back financijski leasing sa novom kreditnom institucijom na 3 ili 5 godina nakon čega će
brod biti njihov i cijelo vrijeme ga i dalje vode u bilanci. Mislim da su prošle godine trebali vratiti oko 200 mil.kn
duga, pa su prodali 4 ili 5 brodova da to zatvore. Problem bi mogao nastati sa cijenom tih brodova tj. kako su ih
vodili u bilanci, te eventualnim nesrazmjerom od prodajne cijene i te vrijednosti u bilanci i tu bi moglo doći do
poravnanja, tj. prikazivanja knjigovodstvenog gubitka (mislim da su gotovo svi strani brodari to morali napraviti
prošle godine). Mislim da nisu imali drugog izbora, nego ući u takve aranžmane da se spase, dok vozarine ne porastu.
Mislim da maltene otvaraju novi financijski aranžman za te brodove na dulji rok otplate, ali ne znam koja je kamata,
to ćemo valjda vidjeti iz revidiranog izvješća.
Eto, my 5 cents, idem spavati