ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
BDI + 0,4% 1856 https://finansavisen.no/nyheter/shippi…i-rateoppgangen
kako sada plusić na BDI?
a FFA?:)
alias@
...P.S. Nitko jucer nije postavio FFA da je pao 10% ......
alias@
...Evo Cape danas na nuli, a FFA -9%....
"-10" pa "-9"
a možda i ti minusi nisu bili tako veliki kako neki pišu?
imamo li mi iste izvore?
moji kažu da je to bilo
jučer -7% i -6%
danas -5% i -2%
ok,minus je minus ali ne treba pretjerivati?:)
kolega hugh@ evo ti odgovora .):)
-
BDI + 0,4% 1856 https://finansavisen.no/nyheter/shippi…i-rateoppgangen
kako sada plusić na BDI?
a FFA?:)
alias@
...P.S. Nitko jucer nije postavio FFA da je pao 10% ......
alias@
...Evo Cape danas na nuli, a FFA -9%....
"-10" pa "-9"
a možda i ti minusi nisu bili tako veliki kako neki pišu?
imamo li mi iste izvore?
moji kažu da je to bilo
jučer -7% i -6%
danas -5% i -2%
ok,minus je minus ali ne treba pretjerivati?:)
kolega hugh@ evo ti odgovora .):)
O moj boze. Odustajem
-
kako sada plusić na BDI?
a FFA?:)
alias@
...P.S. Nitko jucer nije postavio FFA da je pao 10% ......
alias@
...Evo Cape danas na nuli, a FFA -9%....
"-10" pa "-9"
a možda i ti minusi nisu bili tako veliki kako neki pišu?
imamo li mi iste izvore?
moji kažu da je to bilo
jučer -7% i -6%
danas -5% i -2%
ok,minus je minus ali ne treba pretjerivati?:)
kolega hugh@ evo ti odgovora .):)
O moj boze. Odustajem
pnmx u dva dana -8% a ti navodiš ne specifirajući -10% i -9% što daje ukupno -19%
ipak je to veliko odstupanje?
uvečao si pad za >130% u odnosu na stvarno stanje pnmx-a.
sorry ali moram reagirati na tako velike razlike,ne želim da se pomisli da si i u ostalim argumentima tako neprecizan,
uostalom ti si te argumente koji su tako neprecizni koristio da potkrijepiš svoje teze koje mogu biti ili jesu ispravne ali su brojevi kojima ih potkrijepljuješ netočni za >130%.
slobodno i ti mene u budćnosti ispravi ako mi se potkrade ovakva pogreška,dapače inzistiram.
-
https://alibrashipping.com/data/
Nekako mi se cini da su futuresi veci nego prosle srijede. Srijedom se updatiraju.
Na Hellenic shippingu imaju stare brojeve pa se lako usporedi.
-
Morate prvo svi ocito nauciti kako se stvara BDI, kako FFA. Sta koji znaci i ostalo. Ja nemam vremena nit volje. Samo ukratko. BDI je danas 0. FFA je jucer i danas pali na razine od prije tjedan dana. Nekih 10 brodova je zaradilo na ovim ratama i rastu BDI-a i to je to. FFA tj. ako netko zeli iznajmiti brod dugorocno, ga iznajmljuje po istim cijenama kao prije hladnoce. Dakle, ova hladnoca i rast BDI-a nisu ništa promjenili cijenu prijevoza. Ja vas iskreno te stvari ne mogu uciti. Kad FFA krene jace pratiti BDI, i kad im se cijene priblizuju na više, to je dobro za brodare. Ostalo ne igra preveliku ulogu u prijevozu.
-
Atpl ima 6 Pnmx koji su pod dugorocnim ugovorima kod Rusa.
Ima jos 6 malih brodova kojima bas i nisu vozarine previse rasle u zadnjih tjedan dana. A ti brodovi su u programu sell and lease back ako se ne varam.
Ako je nesto krivo, neka me netko ispravi.
Sto je Atpl profitirala od rasta vozarina za Capeove u zadnjih tjedan dana?
-
Ne kupuju se prosli rezultati nego buducnost. Bolja ocekivanja za 2021 nego sto je bila 2020. Plain and simple.
-
prošle godine bdi 800 a sada 1800
dali ova jedinica ispred 8 ima kakvu tezinu ili je to onako bezveze,ukras,dekoracija??
očekujem >100% veće prihode u 1Q
očekujem da će i u svim ostlim kvartlima avg vozarine biti veće od 2020
ne očekujem kolikogod se to možda nekima činilo preoptimistično manje prihode,dobiti posljedično cijenu dionice od 2020.
brzo će to proći,već je prošla 1/6 prvog kvartala pa ćemo i brzo rezimirati.
nije istina i smiješne su tvrdnje da ovaj rast vozarina ako bi se i pokazalo da će biti kratkotrajan(a to ćemo još vidjeti)da neće imati nikakvog utjecaja na vozarine jer se ugovori dijelom vežu i na spot cijene.detalji nam nisu poznati jer je takva politika ATPL za sada ali sigurno nema značajnijih odstupanja u odnosu na modele ugovora stranih brodara.
-
zadnjih godina u pravilu veliki rast na spotu nije bio popračen na TC(kao i danas) jer se je potvrđivalo da se spot nije mogao dugo zadržati na višljim razinama,prije toga smo imali situaciju da je TC u nekim fazama značajno premašivao spot,očekujem da se ove godine opet vračamo u taj mod i da uskoro sljedi promjena trenda kada brodari neće više težiti TC (sigurnosti)već će se svjesno više izlagati spotu (riziku) što će rezultirati i većim ponudama za TC od cijena na spotu.
-
-
stvarno ne mogu vjerovati da netko ide relativizirati i pisati da nema veze što su YOY supre +80% a pmxi +140%??
da neće biti posljedica na prihode i dobit?
da je isto bdi 800 i 1800?
jer eto futuresi 2 dana padaju a nisu rasli prije toga i duže i više?
a mi kao ne kužimo što je BDI,FFA i kako se formira?
biće ovdje dobre zabave sljedećh mjeseci i pregrijanih tipkovnica u snjegu
-
prošle godine bdi 800 a sada 1800
dali ova jedinica ispred 8 ima kakvu tezinu ili je to onako bezveze,ukras,dekoracija??
očekujem >100% veće prihode u 1Q
očekujem da će i u svim ostlim kvartlima avg vozarine biti veće od 2020
ne očekujem kolikogod se to možda nekima činilo preoptimistično manje prihode,dobiti posljedično cijenu dionice od 2020.
brzo će to proći,već je prošla 1/6 prvog kvartala pa ćemo i brzo rezimirati.
nije istina i smiješne su tvrdnje da ovaj rast vozarina ako bi se i pokazalo da će biti kratkotrajan(a to ćemo još vidjeti)da neće imati nikakvog utjecaja na vozarine jer se ugovori dijelom vežu i na spot cijene.detalji nam nisu poznati jer je takva politika ATPL za sada ali sigurno nema značajnijih odstupanja u odnosu na modele ugovora stranih brodara.
Migra, predugo si na burzi da raspravljamo kao mala djeca. Prošle godine je Kina oko ovog datuma uvela totalni lockdown i drzala ga skoro cijeli 1Q. Ti sad pišeš da je ove godine BDI bolji nego prošle. Stvarno? Wow. I da ce 1Q biti bolji nego prošle? Ne vjerujem. Kako? Zašto? Ma nikako. Kazem, ovako mi se neda raspravljati jer pricamo o stvarima koje bi i djetetu od 2 godine trebale biti jasne
-
alias@
prošle godine bdi 800 a sada 1800
dali ova jedinica ispred 8 ima kakvu tezinu ili je to onako bezveze,ukras,dekoracija??
očekujem >100% veće prihode u 1Q
očekujem da će i u svim ostlim kvartlima avg vozarine biti veće od 2020
ne očekujem kolikogod se to možda nekima činilo preoptimistično manje prihode,dobiti posljedično cijenu dionice od 2020.
brzo će to proći,već je prošla 1/6 prvog kvartala pa ćemo i brzo rezimirati.
nije istina i smiješne su tvrdnje da ovaj rast vozarina ako bi se i pokazalo da će biti kratkotrajan(a to ćemo još vidjeti)da neće imati nikakvog utjecaja na vozarine jer se ugovori dijelom vežu i na spot cijene.detalji nam nisu poznati jer je takva politika ATPL za sada ali sigurno nema značajnijih odstupanja u odnosu na modele ugovora stranih brodara.
Migra, predugo si na burzi da raspravljamo kao mala djeca. Prošle godine je Kina oko ovog datuma uvela totalni lockdown i drzala ga skoro cijeli 1Q. Ti sad pišeš da je ove godine BDI bolji nego prošle. Stvarno? Wow. I da ce 1Q biti bolji nego prošle? Ne vjerujem. Kako? Zašto? Ma nikako. Kazem, ovako mi se neda raspravljati jer pricamo o stvarima koje bi i djetetu od 2 godine trebale biti jasne
drago mi je da se barem u nečemu slažemo a to je da su i meni tvoje tvrdnje i očekivanja djetinjasta,koje bi i djetetu od 2 g trebale biti jasne.
kao nema veze što je YOY bdi +130%,pnmxi +140%,neće biti bolji 1Q.....
OK strpljiv sam,nemam kud i pametnijeg posla dok ne dođe proljeće pa ćemo rezimirati.
neznam samo zašto na istim argumentima svi strani brodari žestoko rastu??
zašto tvoj NMM raste kada nebi smio po istim argumentima kako ti kažeš?
ili to samo za ATPL vrijedi?
znači jedino atpl u svemiru neće profitirati na bdi +130% i pnmx +140%?
ajde ovako ćemo: ako neće 1Q atpl biti bolji ja ću javno pojesti svoju investitorsku diplomu,hoćeš li ti svoju ako se dokaže da nisi u pravu?
s obzirom kako kažeš da bi i dijete od 2g....
znači siguran si da znaš što govoriš,tvrdiš.....
mogu i drugi tvoji istomišljenici ponuditi svoje investitorske diplome ako stoje iza napisanog i slažu se sa tobom.
-
alias@
ovim svojim očekivanjima da neće veliki rast bdi i spot cijena na YoY bazi utjecati na bolji 1Q indirektno optužuješ upravu da je nesposobna.
na kojim to konkretno argumentima temeljiš jer koliko ja vidim iz FI atpl često nadmašuje peer grupu po avg vozarinama?
uzmi FI ti izaberi koje želiš u zadnjih 5 g i izvadi najlošiji i najbolji rezultat koji nađeš i objavi ga ovdje gdje će se vidjeti razlika u postignutim vozarinama u odnosu na peer grupu.
svoj NMM koji toliko ističeš usporedi i njihove postignute vozarine sa onima od ATPL.
naravno preskoči kontejnerski dio,on nas ne zanima.
brojeve na sunce
-
u komentarima primjećujem osim prikazivanja frizirano negativog tona na futuresima i pokušaj nametanja praćenja BCI indexa kao najvažnijeg a svi znamo da on ima samo posredan utjecaj u nekim fazama i da te faze mogu i u potpunosti izostati.BPI i BSI imaju neusporedivo veći utjecaj na atpl u odnosu na BCI pa...
ovaj dio godine je posebno loš za cape-ove radi kišnih sezona i izgledno da će za razliku od njih niže klase imati bitno stabilniji priljev "svog" tereta te izgledno neće pratiti intenzitet pada capeova + moguće i da će biti u istim danima različitih preznaka,bitno više u korist nižih klasa.
predlažem da se fokusiramo na nama ovdje bitno važnijim indexima a to su BPI,BSI
predlažem i da težište na futuresima ne bude na capeovima već na nižim klasama.
ključna riječ težište je ovo je ipak tema atpl a za nju su BCI i futuresi za capeove ipak od bitno manjeg interesa.
ako se desi da počne preljevanje tereta sa capova na niže klase te se bitno poveča značenje BCI za atpl tada će to postati neizbježna tema za sve nas ovdje.
držim da je bolje za sve nas da se stanje nepotrebno ne zamagljuje kako se od drveta nebi vidjela šuma.
manje magle + što više utemeljenih argumenata =rezultat sa manje neizvjesnosti i iznenađenja.
i na kraju si je svatko od nas kriv ili zaslužan za ono što si je izabrao?
može li bolje,poštenije pravednije.....
-
možete vi trubit i dobro i loše i bdi sim tam ...al evidentno je da nema snage za up .....prije će ingra gore a postala je teški trash ...
-
Nema snage ni za down. Da ce vozarine rasti, rasti ce.
Kako kazes Ingra ce najvjerojatnije prije gore.
-
Nisam mislio odgovarati, i vidim da cu sve manje, ali kad me se vuce za jezik ocito moram. Migra, sad ekipa koja ima dionice ATPL-a misli da ti nešto znas, jer si eto bubnuo da ATPL nema capove, pa onda ne treba previše oko njih niti razbijati glavu. Ali ajmo objasniti logiku i razmisliti zašto sam ja uopce spomenuo capove. Dakle, kad je totalno sranje i fali ugljena, onda se prvo krcaju najveci brodovi da se zalihe i manjak što prije popune. Gusto je, sranje je. Logicno? Je. I vrlo lako shvatljivo. Tada i cijena za njihovo unajmljivanje naglo raste. E sad, kad cijene dođu do određene visine, i kad je jeftinije unajmiti panamaxe, ili ako nedostaje capova, jer su zbog tolike potrebe svi već zauzeti (to su već jako visoke razine), onda se krenu iznajmljivati panamaxi da popune nedostatak. Pogotovo u ovako gustim situacijama. Jel me pratiš? E sad, ako capovi krenu padati nakon tri dana rasta, znaci da nije tolika potreba za prijevozom, i da se ništa neće preliti na manje brodove. Zašto je to toliko neshvatljivo je meni van svake pameti. Sve to govori da situacija nije toliko vanredna koliko se isprva mislilo. Danas kad BDI padne vidjet ćeš i potvrdu ovoga šta sam napisao. Pricekajmo 14h
-
Record corn shipments to China, which is likely to overtake Japan as the largest importer, are buoying the panamax bulker market. Apart from the US, shipments have also surged from other exporters such as Ukraine, Argentina and Brazil, boosting tonne-mile demand for the segment https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1135394/High…panamax-bulkers
-
@alias
Pa sto ako i danas padne???
Ne bi me i cudilo nakon ovoliko rasta, sto ne znaci da ce i danas dobro potegnuti gore.
-
-