1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 26, 2020 at 9:01 PM
    • #2,141
    Quote from Jubito

    Vidim da ATPL velikim koracima grabi prema dnu.

    Nakon blokade računa prošli tjedan prodali dva broda. :(

    A 2009. godine su imali milijardu kuna zadržane dobiti i 18 brodova.

    Za ne vjerovati što se s ovom tvrtkom dogodilo u relativno kratkom vremenu. ;(

    Izgleda da je ipak pokojni predsjednik Uprave Ante Jerković bio važan faktor za poslovanje tvrtke, nakon njegovog odlaska samo tobogan.

    Ne treba biti zlocest. U to vrijeme je i mali Mujo mogao voditi firmu i opet bi imati odlican rezultat. Jednostavno su bile takve okolnosti na trzistu. Od tada je cijelo trziste bulkera otislo nizbrdo, i sva sreca da su imali toliku zadrzanu dobit jer im je to omogucilo da prezive sve do danas. Nije da podcjenjujem Jerkovica.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • naim
    Guest
    • October 26, 2020 at 9:02 PM
    • #2,142
    Quote from Jubito

    Vidim da ATPL velikim koracima grabi prema dnu.

    Nakon blokade računa prošli tjedan prodali dva broda. :(

    A 2009. godine su imali milijardu kuna zadržane dobiti i 18 brodova.

    Za ne vjerovati što se s ovom tvrtkom dogodilo u relativno kratkom vremenu. ;(

    Izgleda da je ipak pokojni predsjednik Uprave Ante Jerković bio važan faktor za poslovanje tvrtke, nakon njegovog odlaska samo tobogan.

    Nisi napisao koliko su 2009 imali duga? I nisu prošli tjedan prodali dva broda, barem ne sudeći po dokumentu koji je jasko postavio na forum: https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…-compressed.pdf

    Opet trolas sa tendecioznim komentarima i neobjektivnom i površnom interpretacijom podataka i činjenica.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 26, 2020 at 9:06 PM
    • #2,143
    Quote from alias

    Mittko, ali koja im je onda logika prodati brodove, ako ce s njima biti na nuli? To onda moze znaciti samo gore, tj da ocekuju katastrofa godinu. Zasto bi prodavali i vracali dug i to za novije brodove? Meni nikako nema smisla, osim da su u nekoj dobiti od prodaje, a lova im hitno treba, sto je opet katastrofa

    Budfox.

    daj mi reci koja je moja skrivena namjera? Jer je ja stvarno ne kuzim. Sta da kupim jeftinije? I gdje ti vidis valjane argumente da bi dionica trebala rasti, tj. onih koji su za dionicu? U tome sto kupoprodaj ocekuje da ce trziste rasti? Jer MISLI da ce BDI sljedece godine biti viši? Pozorno moras procitati sta sam napisao o misljenjima.

    Sale&leaseback se cesto radi kada su uvjeti na trzistu takvi da ti je jeftinije unajmiti brod nego placati kamatu na skupi kredit. Vjerojatno je to ovdje slucaj. Imaju stari kredit sa visokom kamatom koji su sada zatvorili, sto je vjerojatno dobra poslovna odluka, taman da su ih prodali i po knjigovodstvenoj vrijednosti. Mnogi brodari su ove godine upravo to radili.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • alias
    Guest
    • October 26, 2020 at 9:08 PM
    • #2,144
    Quote from naim
    Quote from Jubito

    Vidim da ATPL velikim koracima grabi prema dnu.

    Nakon blokade računa prošli tjedan prodali dva broda. :(

    A 2009. godine su imali milijardu kuna zadržane dobiti i 18 brodova.

    Za ne vjerovati što se s ovom tvrtkom dogodilo u relativno kratkom vremenu. ;(

    Izgleda da je ipak pokojni predsjednik Uprave Ante Jerković bio važan faktor za poslovanje tvrtke, nakon njegovog odlaska samo tobogan.

    Nisi napisao koliko su 2009 imali duga? I nisu prošli tjedan prodali dva broda, barem ne sudeći po dokumentu koji je jasko postavio na forum: https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…-compressed.pdf

    Opet trolas sa tendecioznim komentarima i neobjektivnom i površnom interpretacijom podataka i činjenica.

    Display More

    A sta je tu trolanje? Koliko sad imaju brodova? Nisu nit napisali dal su brodove prodali. Dal je sell and lease back. Nista nista nista. A vi samo pozitivu vidite u svemu. Odakle vi crpite taj optimizam? Ljudi se zaljube u dionicu i onda niti jedan kontra-argument ne zele poslusati, jer eto, on sigurno nije tocan. Uopce nit ne provjere.

    Ajmo ovako pa da se i ja razuvjerim. Napisite zasto je ATPL kvalitetna dionica i zasto bi trebala biti u mom portfelju. Mozda je i ja onda kupim.

  • alias
    Guest
    • October 26, 2020 at 9:10 PM
    • #2,145
    Quote from mitkko
    Quote from alias

    Mittko, ali koja im je onda logika prodati brodove, ako ce s njima biti na nuli? To onda moze znaciti samo gore, tj da ocekuju katastrofa godinu. Zasto bi prodavali i vracali dug i to za novije brodove? Meni nikako nema smisla, osim da su u nekoj dobiti od prodaje, a lova im hitno treba, sto je opet katastrofa

    Budfox.

    daj mi reci koja je moja skrivena namjera? Jer je ja stvarno ne kuzim. Sta da kupim jeftinije? I gdje ti vidis valjane argumente da bi dionica trebala rasti, tj. onih koji su za dionicu? U tome sto kupoprodaj ocekuje da ce trziste rasti? Jer MISLI da ce BDI sljedece godine biti viši? Pozorno moras procitati sta sam napisao o misljenjima.

    Sale&leaseback se cesto radi kada su uvjeti na trzistu takvi da ti je jeftinije unajmiti brod nego placati kamatu na skupi kredit. Vjerojatno je to ovdje slucaj. Imaju stari kredit sa visokom kamatom koji su sada zatvorili, sto je vjerojatno dobra poslovna odluka, taman da su ih prodali i po knjigovodstvenoj vrijednosti. Mnogi brodari su ove godine upravo to radili.

    Slazem se. Ali onda se to treba obavijestiti dionicare. Za sad oni to nisu napravili i mozemo samo spekulirati o cemu se ovdje radi. Ali nista od ovoga ne ide na ruku vrijednosti kompanije

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 26, 2020 at 9:15 PM
    • #2,146
    Quote from alias
    Quote from mitkko

    Sale&leaseback se cesto radi kada su uvjeti na trzistu takvi da ti je jeftinije unajmiti brod nego placati kamatu na skupi kredit. Vjerojatno je to ovdje slucaj. Imaju stari kredit sa visokom kamatom koji su sada zatvorili, sto je vjerojatno dobra poslovna odluka, taman da su ih prodali i po knjigovodstvenoj vrijednosti. Mnogi brodari su ove godine upravo to radili.

    Slazem se. Ali onda se to treba obavijestiti dionicare. Za sad oni to nisu napravili i mozemo samo spekulirati o cemu se ovdje radi. Ali nista od ovoga ne ide na ruku vrijednosti kompanije

    Slazem se, komunikacija sa investitorima/dionicarima je jako losa.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • naim
    Guest
    • October 26, 2020 at 9:23 PM
    • #2,147

    Ma nije ona losa jer bi to bio eufemizam nego je tendeciozna i obmanjujuća. Kao, namjera im je bila povećati razinu transparentnosti, al kad su osobni interesi pojedinaca iz vrha kompanije došli u pitanje, zažmirili se na formu i prethodna obećanja.

    Mislim da bi investitori trebali vise insistirati kod burze i regulatora da se zbog neispunjavanja preuzetih i propisanih obaveza (objava) uprava kompanije odgovarajuće sankcionira. Dakle, ne pišem vezano na konkretnu situaciju nego opcenito (jer ne znam sto točno regulatorno moraju objavljivati).... al znamo da su ih već opominjali jer nisu pravovremeno objavljivali podatke o prelasku pojedinih pragova vlasništva kod vlasnika i ključnog menadzmenta.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 26, 2020 at 9:30 PM
    • #2,148
    Quote from mitkko
    Quote from Jubito

    Vidim da ATPL velikim koracima grabi prema dnu.

    Nakon blokade računa prošli tjedan prodali dva broda. :(

    A 2009. godine su imali milijardu kuna zadržane dobiti i 18 brodova.

    Za ne vjerovati što se s ovom tvrtkom dogodilo u relativno kratkom vremenu. ;(

    Izgleda da je ipak pokojni predsjednik Uprave Ante Jerković bio važan faktor za poslovanje tvrtke, nakon njegovog odlaska samo tobogan.

    Ne treba biti zlocest. U to vrijeme je i mali Mujo mogao voditi firmu i opet bi imati odlican rezultat. Jednostavno su bile takve okolnosti na trzistu. Od tada je cijelo trziste bulkera otislo nizbrdo, i sva sreca da su imali toliku zadrzanu dobit jer im je to omogucilo da prezive sve do danas. Nije da podcjenjujem Jerkovica.

    Display More

    Recite vi sta hocete, ali dok je Jerkovic bio PU primio sam dividendu (i atlant bulletin :) ), ali trziste je tada bilo na stoljetnom peak-u, pa su trebali samo imati sto vise brodova i $$$ su se samo slijevali u blagajnu. Ono sto je pokojni Ante Jerkovic pogrijesio je da je narucio previse novih brodova, kao i ostali brodovlasnici uostalom i sami su sebe pojeli i bacili u desetljetnu krizu, a narucitelji brodarskig prijevoza se ponasaju kao i svaki drugi kupci. Zasto bi placali skuplje prijevoz kada netko nudi isto jeftinije, a brodova ima na trzistu koliko hoces. To je cijela filozofija tj. odnos ponude brodova/potraznje brodskog prijevoza.

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 26, 2020 at 9:36 PM
    • #2,149
    Quote from naim
    Quote from Jubito

    Vidim da ATPL velikim koracima grabi prema dnu.

    Nakon blokade računa prošli tjedan prodali dva broda. :(

    A 2009. godine su imali milijardu kuna zadržane dobiti i 18 brodova.

    Za ne vjerovati što se s ovom tvrtkom dogodilo u relativno kratkom vremenu. ;(

    Izgleda da je ipak pokojni predsjednik Uprave Ante Jerković bio važan faktor za poslovanje tvrtke, nakon njegovog odlaska samo tobogan.

    Nisi napisao koliko su 2009 imali duga? I nisu prošli tjedan prodali dva broda, barem ne sudeći po dokumentu koji je jasko postavio na forum: https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…-compressed.pdf

    Opet trolas sa tendecioznim komentarima i neobjektivnom i površnom interpretacijom podataka i činjenica.

    Display More

    2009. su umali Milijardu i pol duga i 18 brodova i hotele i avione

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • naim
    Guest
    • October 26, 2020 at 9:43 PM
    • #2,150

    I oko 1,4 mlrd kuna knjigovodstvenog kapitala.

    http://www.atlant.hr/data/128317216…nsolidirano.pdf

    No fer vrijednost tog kapitala bila je u strmoglavom padu zbog pada vrijednosti imovine. Zato su četiri godine kasnije otpisali vise od 700 milijuna kuna vrijdnosti brodovlja ne bi li uskladili knjigovodstvene i fer vrijendosti kapitala odnosno imovine.

    https://www.atlant.hr/data/143038100…II-2014(AP).pdf

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • October 26, 2020 at 10:28 PM
    • #2,151

    meni je žao da se ovo sa atpl događa ali mislim da sa ovakvim vozarinama i kamatama koje ima atpl polako ali sigurno ide putem Jadroplova. Samo visoke vozarine ovdje mogu preokrenuti priču i mislim da na ovakvim vozarinama i situaciji u kojoj je atpl mema potrebe nekoga optuživati za drukanje na pad jel on je jedini put u ovoj situaciji. Samo drastična promjena vozarina prema večim vrijednostima može ovdje pomoći u suprotnom ni dragi Bog ovdje ne može ništa. Vozarine koje se kreću od 5-15000 usd put su jedino u duuuuugačku agoniju.

  • toluen
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,665
    Postova
    731
    Member since
    February 13, 2020
    • October 27, 2020 at 8:20 AM
    • #2,152

    Znam da nisam ni blizu po svojem trenutnom znanju ovih investicijskih zavrzlama o kojima pričate (ali upijam sve kao spužvica - i hvala na tome) i razumijem da postoje različiti pogledi na istu stvar, ali po meni tu je osim evidentnih problema koje AP ima možda ponajveći - trenutna netransparentnost uprave.

    Nije li WB rekao da je kod uprave najvažnije da je 1. Inteligentna, 2. Energična i 3. Ima integritet - ali ako nema 3. onda zanemarite prva dva. I to je ovdje evidentno. Ako ne govore cijelu istinu - nešto skrivaju - zašto? To onda znači da nemamo sve informacije da se mogu napraviti bilo kakve suvisle kalkulacije - kako se to već u praksi radi.

    Razumijem da postoje razlilčte metode i prakse izračuna koliko neka firma može otprilike vrijediti i da se ovdje jasno ukazuje na razne diskrepancije između stvarnosti i onoga što u izvješćima piše, ali nije li nelogično izračunavati bilo što i u to vjerovati dok nemate točne informacije?

    Drugim riječima jedino što ovdje trenutno postoji je - rizik. I za mene osobno je to jedino mjerilo koje odlučuje hoću li ili ne imati ovu dionicu u portfelju, a to mora svatko od nas za sebe procijeniti. Cijena dionice ionako nimalo ne ovisi o ovoj raspravi osim ako nemate značajne količine novaca/dionica pa tako djelujete na to.

    Hoću reći - odlična rasprava s puno zanimljivih informacija, ali pokušajete razgovarati bez ljutnje jednih na druge jer onda i rasprava postaje nepotrebno toksična. A opet što je čiji motiv da piše - pa i to moramo sami za sebe procijeniti. Jedino vrijeme pokaže tko je u konačnici bio u pravu - i govorio istinu.

    Ali svakako vrlo interesantno vas je čitati i ponešto novog naučiti. :thumbup:

  • Miron
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    258
    Postova
    232
    Member since
    April 1, 2020
    • October 27, 2020 at 9:26 AM
    • #2,153

    toluen

    Problem je kolega što oni nemaju para, a netransparentnost uprave je samo posljedica ovog prvog.

    Korona je tako sitan i nevidljiv neprijatelj, a tako moćan. Koliko je moćan neprijatelj će se još pokazati ubuduće. Uglavnom nije dobro.:S

  • toluen
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,665
    Postova
    731
    Member since
    February 13, 2020
    • October 27, 2020 at 9:46 AM
    • #2,154
    Quote from Miron

    toluen

    Problem je kolega što oni nemaju para, a netransparentnost uprave je samo posljedica ovog prvog.

    Korona je tako sitan i nevidljiv neprijatelj, a tako moćan. Koliko je moćan neprijatelj će se još pokazati ubuduće. Uglavnom nije dobro.:S

    Takav je i moj dojam - nitko se ne voli hvaliti neuspjesima pa onda šute i to je to. Ima kod brodara jedna dobra stvar - ako se netko naučio nositi s neverama - onda su to oni. Tako da vjerujem da će iz ovoga izvući živu glavu, ali neće biti ni lako ni jeftino, ako ovo sve predugo potraje. Biti ćemo svjedoci.

  • Moller
    Majstor
    Reakcija primljeno
    12,602
    Postova
    6,798
    Member since
    February 14, 2020
    • October 27, 2020 at 9:58 AM
    • #2,155

    sve sam pročitao i kod mene se pojavila jedna zanimljivost, sa svima se slažem,

    ne bih volio glumiti nekakvog generala nakon bitke, jer sam i sam izranjavan u ovoj bitci, tako da još uvijek malo šepam, ali tko je mogao pretpostaviti da će pojava corone ovoliko utjecati na svjetsko gospodarstvo, bez obzira koliko to neki ne željeli prikazati realno, mi smo taman krenuli putem nekakvog oporavka i stabilnosti i puf, ode sve opet u nepovrat, a mi sada možemo razglabati, je li do Uprave, je li do Botice, je li do burze, je li do regulatora ili je do nas, a možda nije do nikoga, promijenile su se okolnosti i promjene su u svim segmentima velike, tako da ne zamjeram nikome ništa osim netransparentnosti i nepravodobnom izvještavanju svih učesnika na tržištu o bitnim činjenicama, ali opet je logično kao i uvijek tko je bliže vatre taj se bolje grije, koliko je opće moguće se zagrijati nešto manjim gubitkom od ostalih, mislim samo da su namjere bile dobre od strane većinskog ali izgleda nije uspjelo radi raznih čimbenika i okolnosti, možda je ipak ovo preteška branša u odnosu na nekretnine, koje ne ovise o vozarinama(sušta suprotnost) , ali gledajući i druge prijevozničke sektore, npr. autobusni povremeni prijevoz, pa to je krah preko noći, a tko je mogao 2019 znati da ne treba uzimati autobuse na kredit ili leasing, tako da svima sretno

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • October 27, 2020 at 10:10 AM
    • #2,156

    Već duže vrijeme pratim ATPL nekih 6 mjeseci i stalno sam imao loš filing u vezi dionice a tu su bili prisutni i pokazatelji da se nešto čudno događa....od lošeg izvješća Q2 pa nasilno pumpanje cijene nakon lošeg izvješća pa Bilbija sa svojim prodajama...sad i ova blokada...dobro da nisam ulazio.....mi smo jako čudno tržište...imamo ATPL koja već godinama izbacuje loše rezultate i svi se trpaju u dionicu...s druge strane imamo TPNG koja već godinam stvara samo dodanu vrijednost a nitko ju neće...i onda se ljudi čude kad izgube novac koji su uložili u nešto što godinama radi samo gubitke.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • October 27, 2020 at 10:15 AM
    • #2,157

    Cijena je ljetos rasla jer je rastao BDI. Pratim ovu dionicu dugo i to je zakonitost ovdje. Rasti ce opet ako krene BDI.

    Cijena dionice ovisi o ponudi i potraznji, a ovdje potraznje uvijek ima. Burza je ionako iracionalna. Tpng je nelikvidna dionica i tamo mozete dugo ostati zarobljeni. Iz Atpl mozes uvijek iskociti van sa manjim gubitkom ako krivo udjes.

  • naim
    Guest
    • October 27, 2020 at 10:18 AM
    • #2,158

    tin

    To je zato sto naši ljudi vole propovjednike i evanđelje. Najprije je Eklektični poveo (i dugo vodio horde pratitelja iz “pobjede u pobjedu”). Dok na kraju nije potucen do nogu i ostavljen u bespućima ulagačke (neo)zbiljnosti. Ponovilo se Bilbijom na ATPL. Vole oni i vožnju u vlaku. Vole sve gdje ne treba ukljuciti mozak i neki ku*ac potruditi se i naučiti.

    Dakle, naši ljudi vole da ih netko “vodi za ruku” iako imaju zdrave oci i nisu slijepi. Pogledaj teme kojima se bavimo, a nitko ili skoro nitko ne komentira Podravku, Atlantic, HT ili Valamar.

    Sto se tiče TPNG, a ni oni se bas nisu pokazali na razini zadatka, al recimo da je ponajviše za to krivo “more”.

  • alias
    Guest
    • October 27, 2020 at 10:48 AM
    • #2,159

    Jos jednom postavljam pitanje za ljude koji su u ATPL-u i koji ju zdušno brane. Šta je dobro kod te dionice? Zašto ste je vi kupili? Po cemu ta dionica vrijedi biti u icijem portfelju. I ako mi napišete da ocekujete da ce se promjeniti ciklus, molim da se napiše zašto se smatra da ce se ciklus promjeniti i da to potkrijepi brojkama (koliko je brodova starije od 15,20 i 25 godina, koliko smatraju da će se prijevoz povecati i zasto, koliko novih brodova dolazi na trziste itd itd). Jer svi ovdje pisu kako je i jedna i druga strana zanimljiva za citati, a ja od pozitivaca niti jednu brojku ne vidim. NIKAD. Oni samo pisu da "osjecaju" da dolazi bolje vrijeme. Ja sam npr. 98% siguran da ne dolazi. Ali, iznesite brojke, pa ih mozemo usporediti i s njima raspravljati, pa da se i drugi mogu uvjeriti u kvalitetu ove rasprave koja onda vodi nekuda. Da ne opterecujemo naima s raspravama koje ne vode nikuda. Mozda je najbolje da on krene s nekim brojkama pa da krenemo od tu.

  • Marielena
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,298
    Postova
    2,540
    Member since
    March 6, 2020
    • October 27, 2020 at 12:15 PM
    • #2,160

    Sto misle forumasi kakvo FI za 3Q ce izaci?

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • June 2, 2025 at 12:18 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      919k
      2.1k
    3. Dadan

      June 2, 2025 at 12:18 PM
    1. SPAN (SPAN d.d.) 2.6k

      • LodeRunner
      • May 26, 2021 at 12:21 PM
      • Dionice
      • LodeRunner
      • June 1, 2025 at 10:16 AM
    2. Odgovora
      2.6k
      Pregleda
      1.1M
      2.6k
    3. mooji

      June 1, 2025 at 10:16 AM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 1, 2025 at 9:03 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. Zvjezdani

      June 1, 2025 at 9:03 AM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 30, 2025 at 4:39 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. accountant

      May 30, 2025 at 4:39 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 3k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 29, 2025 at 10:15 PM
    2. Odgovora
      3k
      Pregleda
      1.3M
      3k
    3. umalo

      May 29, 2025 at 10:15 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    Dadan June 2, 2025 at 12:18 PM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 1, 2025 at 10:16 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    Zvjezdani June 1, 2025 at 9:03 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 30, 2025 at 4:39 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 29, 2025 at 10:15 PM
  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    alfa1 May 29, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Meri May 29, 2025 at 10:36 AM
  • Implementacija AI tehnologije u investiranju i bihevioralne financije: analiza i utjecaj na investicijske odluke individualnih investitora

    imavrek May 29, 2025 at 10:24 AM
  • Trumpove carine

    pod_zidom May 29, 2025 at 9:32 AM
  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    umalo May 29, 2025 at 9:29 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,570 Replies, 4 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 7 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™