ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Neka ohladi malo. Treba skupiti jos prije nego ode preko 250.
-
Brazilian soybean exports forecast at all-time high in 2020-21: USDA
Brazil is forecast to export an all-time high volume of soybeans in the 2020-21 marketing year (February 2021 – January 2022) due to ample supplies and an extremely favorable exchange rate, according to the US Department of Agriculture’s report.
The country’s soybean exports in the 2020-21 are forecast at 84 million mt, topping the previous record set in 2017-18 when the country exported 83.7 million mt, the USDA said July 13.
https://www.hellenicshippingnews.com/brazilian-soyb…n-2020-21-usda/
-
Izvjesno je samo to da ce iduci low biti znatno visi od onog koronicnog. Kad bi okrenulo sezonski up s razina od preko 1000 bodova to bi bilo zadovoljavajuce u smislu trenda i nekog buduceg prosjeka. Ali gruntam da nece sici ispod 1300. Naprosto ima previse tereta u najavama da bi islo ispod toga.
-
Brazilian soybean exports forecast at all-time high in 2020-21: USDA
Brazil is forecast to export an all-time high volume of soybeans in the 2020-21 marketing year (February 2021 – January 2022) due to ample supplies and an extremely favorable exchange rate, according to the US Department of Agriculture’s report.
The country’s soybean exports in the 2020-21 are forecast at 84 million mt, topping the previous record set in 2017-18 when the country exported 83.7 million mt, the USDA said July 13.
https://www.hellenicshippingnews.com/brazilian-soyb…n-2020-21-usda/
#China's imports of #soybeans in June hit an all-time monthly record of 11.16 million tonnes - the inevitable outcome of #Brazil's monster shipments. Prior record was 10.1 mmt in July 2017.
That puts Jan-June imports at a record 45 mmt, fractionally edging out 2017 & 2018.
-
BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX + 1.0% TO USD 24,639 / DAY
-
Pa koliko ja pratim brodare na USA burzi oni jako slabo ili uopće ne reagiraju na kretanje indeksa. To moze značiti da je dosadasnji oporavak jalov (kao i da outloook nije dovoljno ohrabrujući) ili da se ponovno otvaraju zakulisne igre na relaciji Peking - Washington i da će zbog sankcija i loše karme ponovno biti kolateralnih žrtava.
-
Kina mora kupiti sve sto joj treba. Ako nece soju iz Amerike hoce iz Brazila ili otkud vec. Isto vrijedi i za rudacu, ako nece iz Australije hoce iz Brazila ili Afrike.
-
Ode BDI u pozitivu!!!
BDI +0.2% to 1,699 points
Capesize +1.0% to $ 24,639
Panamax -2.4% to $ 12,562
Handysize +1.6% to $ 6,194
Supramax +0.9% to $ 9,885
Freight futures am update
Capesize up ~7%
Panamax up ~1%
-
-
-
BDI +0.65% to 1,710 points
Panamax -2.9%
Capesize +1.8%
Handysize +1.2%
Supramax +1.3%
Freight futures am update
Capesize up ~4%
Panamax flat
-
Crew crisis is triggering ship detentions and diversions
https://www.freightwaves.com/news/crew-cris…-and-diversions
"More port detentions — and voyage diversions to facilitate crew changes and avoid detentions — reduce effective ship capacity. Lower capacity curtails shippers’ ability to move cargo across the globe. It will also elevate spot rates, a positive for owners of ships that aren’t detained or diverted. The “freshness” of crew contracts will become a competitive advantage for shipowners and a metric vetted by charterers."
-
Znaci korona je pozitivna za dry bulk.
Dovoljno jaka da zakoci orderbook, a nedovoljno jaka da zaustavi svjetsku trgovinu. Idealno.
Ocekujem porast prosjecnih vozarina i rast cijene dionice. Na neke davno zaboravljene razine.
-
AP MIHO PRACAT U Gijonu 30.06.2020.
Ne bi imao ništa protiv da sam na jednoj od ovih jedrilica
Šalim se malo, ali život pomoraca je kruh sa sedam kora...radi Korone
ne smiju nigdje van sa broda, a smjena posade je otežana...ajde valjda
bar imaju Internet, pa se mogu javiti svojima...
-
ne znam otkud je dosla prica kako ce manjkati bulkera za prijevoz rasutih tereta, vjerojatno se ekipa nadahnjuje sitacijom kod tankera pa pokusava navuci pricom o bajnoj budućnosti za firmu koja ima velike dugove, sve manje i sve starije brodove.
https://www.marinelink.com/news/dry-bulk-…wth-slow-476049
Rast ce i dalje biti prisutan, ti brodovi su vec pa i zavrseni, tako zaboravite tu pricu. Vec deset godina se govori o scrapingu, bankrotu brodara i slicne price koje ce lansirati vozarine a time i atpl... a znate vec sto je lansiran.
Problem predstavlja zamjena posada i to donekle moze utjecati na trenutne vozarine, ali čim se sitacija iznivelira, narucitelji ce revidirati ugovore koji su tako sklopljeni.... hint tnpg, genijalce kojo sve znas, ali te trziste uvijek demantira.
-
Taj clanak je zastario, a i kad je izasao sadrzavao je netocne projekcije.
Desila se pandemija, hrpa dogadjaja u medjuvremenu. Jedan od njih da je orderbook na 7% iliti ATL. A i dalje pada. Bas zbog korone.
-
BDI -1.9% to 1,678 points
Capesize -2.5% to $ 24,469
Panamax -2.8% to $ 11,852
Handysize +0.9% to $ 6,321
Supramax +1.1% to $ 10,123
-
Kako se cini nista od ovog najavljivanog superoporavka (koji se urbi et orbi najavljuje vec 10 godina). Slusajte sto vam stricek george kaze, zaboravite ono sto je bilo 2007, bulkeri ce zivotariti (a bogami i tankerasi). oni koji ne propadnu naravno.
Uostalom kad bi to prebacio na siru sliku kako se tu ekipa voli izrazavati - distributeri danas (a brodari jesu) nemaju puno da ne kazem nikakvog utjecaja jer ih kupac (kupci koji se udruzuju u nesluzbene kartele) dovodi u red odnosno cijedi do granice isplativosti.
Ali sto se kaze, vasi novci. Samo da vam velim kako danas gospodarstvo funkcionira.
-
Da li netko zna tocno koliko i kojih brodova ima ATPL trenutno?
I koliko bi vozarine trebale biti da plove na 0?
-
Da li netko zna tocno koliko i kojih brodova ima ATPL trenutno?
I koliko bi vozarine trebale biti da plove na 0?
5 Panamaxa, 5 Supramaxa i 2 Handysize broda.
Od toga, mislim da su 3 broda prodana u Sale and lease back
model (2 još otprije i 1 od nedavno za refinanciranje kredita).
Mitkko je objasnio da se po novom MSFI 16 takvo refinanciranje
u bilanci vodi kao trošak kamata, pa je zbog toga kamata prošle
godine porasla - mislim sa 6,5% na 8,99%, ali to je samo računovodstvena
stavka kako se taj dugoročni najam vodi, a prije je mislim bio samo pod rashodima.
https://kopun.hr/sto-treba-znati-o-novom-standardu-msfi-16/
Stvarna kamata koju ATPL plaća je vezana za dolarski LIBOR koji je prošle
godine pao sa nekih 2% na sadašnjih oko 0.5%, što bi trebalo valjda biti dobro.
https://www.global-rates.com/interest-rates…-12-months.aspx
Od 12 brodova 6 je vezano na dugoročni Time Charter (>1G) što daje nekakvu
sigurnost, a 6 brodova je na kratkoročnom Time Charteru (<1G) ili na Spot tržištu
koje je vezano za BDI.
Mislim da se za Handysize brodove Cash brake even kreće od 6 500 $ dnevno,
za Supramaxe oko 8 000 $, a Panamaxe isto tu negdje oko 8 000 $. Možda netko
zna točan iznos, pa nek posta.
Treba uzeti u obzir da je ekipa iz ATPL obično do sada uspijevala ugovoriti nešto
veće (20 - 30%) vozarine od BDI indeksa, koliko vidim po izvješćima.
Ne znam da li sam već stavio, ali evo najnovijih TC vozarina, koje i dalje rastu, što je po meni dobro!
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…-tc-week-29.jpg
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 22, 2024 at 7:29 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
SNBA (Slatinska Banka d.d.) 267
- calypso
November 22, 2024 at 6:26 PM
-
- Odgovora
- 267
- Pregleda
- 91k
267
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 492k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 975k
2.4k
-