Cape nastavlja rast
BALTIC CAPESIZE-INDEKS +1,4% TIL USD 31.377/DAG
Cape nastavlja rast
BALTIC CAPESIZE-INDEKS +1,4% TIL USD 31.377/DAG
Baltic Dry Index Rises 1.11% to 1,823
Capesize +1.42% to $31,377
Panamax +0.19% to $9,981
Supramax 58k tons +1.1% to $7,628
Handysize +1.05% to $5,377
kakva su predvidjanja za bdi...kakva su ocekivanja ima li kakve stabilizacije trzista
kakva su predvidjanja za bdi...kakva su ocekivanja ima li kakve stabilizacije trzista
Ne želim ništa predviđati na nepredvidljivom marketu (i dalje je Corona jedan od najvećih rizika),
ali našao sam dva lijepa članka na tu temu, pa tko ima vremena treba cca 10-tak min čitanja:
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2020/…-at-35-discount
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2020/…eight-investors
Koliko vidim TC vozarine su u pozitivi, što je dobar pokazatelj:
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…dry-week-26.jpg
The capesize period market remained strong this week across both basins. Rate levels continued to rise for all periods with plenty of TC interest reported.
Due to increased demand and improved sentiment, the panamax market continued to move up with rates levels firm across all periods and very health fixture levels, focussed on 6-12 month periods. Demand for the smaller sizes has also picked up and this sector has witnessed a boost, the average rate for a supramax for one-year is currently estimated as $10,250/pdpr.
Freight futures am update
Capesize up ~6%
Panamax up ~2%
kakva su predvidjanja za bdi...kakva su ocekivanja ima li kakve stabilizacije trzista
The good news here is that the orderbook for bulkers is at one of its lowest points in recent memory.
Currently at just 8.09%, the orderbook is a far cry from the 80% figure just over a decade ago.
The last time we saw this was in 2002, just before the dry bulk super cycle.
kakva su predvidjanja za bdi...kakva su ocekivanja ima li kakve stabilizacije trzista
Predvidjanja za bulk trzista su optimisticna. Jos tamo od kraja 2008 kada se strmoglavio na 600 i nesto punata ( s 11 000 ).
Sreca sto sam po prirodi nepovjerljiv tip i crnjak malo jaci, jer da sam slusao u proteklih 12 godina te optimisticne prognoze i kupovao pa dokupljivao brodare sad bi bio na otoku Ugljanu (za purgere, Jankomiru).
A jbga, nemogu svi iskoristiti rast koji slijedi 😀
Koji je to tocno rast... s 3800 na 220 ili cak 230 kn?
A jbga, nemogu svi iskoristiti rast koji slijedi 😀
Naravno. Može se kupiti na 220, samo treba naci naivnog mladca kupca na 300 kuna, koji će onda "popusiti".
Ovo je trenutno najbolja dionica za sitne trejdere. Kupovati je trebalo od 150 do 160 kuna.
A jbga, nemogu svi iskoristiti rast koji slijedi 😀
Naravno. Može se kupiti na 220, samo treba naci naivnog mladca kupca na 300 kuna, koji će onda "popusiti".
Ovo je trenutno najbolja dionica za sitne trejdere. Kupovati je trebalo od 150 do 160 kuna.
Nikad nemojte podcijeniti ATPL i njen potencijal. Vidim da po raznim temama pisete protiv ove dionice, a kazete da ju imate sto iskreno ne vjerujem. Ne zovu je bez razloga kraljica burze. Sjetite se na 160 kn koliko je ljudi i na ovom i na poslovnom forumu pisalo da ce to u bunar na 50kn ili cak na 5kn, a kad ona ode preko 200kn. Ceka se povoljan trenutak za jos jedan proboj na 300kn, jer su vozarine postale profitabilne, a gubici iz Q1 i Q2 ce se brzo zaboraviti kada refinanciraju kredite sto su vec poceli prodajom broda Kinezima, te pogotovo kada ponovno pokrenu projekt Batala. Ova godina ce sveukupno gledano biti losija od prosle, jer se bez obzira na ovaj strelovit rast vozarina gleda godisnji prosjek vozarina, da ne ispadne da navlacim na kupnju, ali ovdje se gleda i kupuje budućnost.
Dakako, brodarsko trziste je jos uvijek veliki talac Korona krize, te zato brodari trenutno ni ne rastu ni vani ni kod nas, a investori cekaju sto ce se dogadjati dalje, ali proći će i ta pošast, kako su rekli naši stari .
Kolega mozda samo rane iz proslosti
Nisam rekla da nece u ovom valu narasti do 300 kuna, samo sto ce oni koji su kupovali po 300 kuna kada dodju FI za 2Q pa 3Q itd.
Na stranu korona. Nju nismo mogli predvidjeti.
Ok, kupuje se buducnost. Samo kuda ide buducnost. Temeljni problem ovdje je da ne postoji jasna vizija kako core business uciniti profitabilnim. Ne zaradjuje se prodajom broda
Ja to pisem samo radi novih investitora koji citaju ovaj forum. Mi stariji znamo da se ovdje moze zaraditi i kako
Ja nisam pisala nikada da ova dionica ne vrijedi nista, samo treba znati kada uci.
Nastave li vozarine radt gledat cemo cijenu na 300kn uskoro. Tu bi moglo malo zapeti. Prije toga ne.
Nije sporno kolega Neo da moze u kratkom vremenu narasti do 300 kuna, ja sam komentirala da kupujemo buducnost.
Vama svaka cast, kupili ste na 160 i prodali na 220. Dakle, niste kupovali buducnost.
Vozarine ce jos neko vrijeme rasti, iako ih trenutno najvise pogone Capeovi, ali firma trenutno posluje sa minusom. Nije ljutnja pisati cinjenice. Na ovoj temi se precesto pise samo optimisticno.
P.S. Ne pisem iz ljubomore. Imam i ATPL i IGH i trenutno nisam u cashu. Dakle, trenutni rast mi odgovara.
Ja vas nikada nisam ubrajala u drukere jer preporuciti Atpl na 160 kuna, IGH na 90 kuna ili Dlkv na 3.8 kuna nije druk.
Japan zatvara 100 power plantova na ugljen do 2030 radi CO2 emisija.
https://www.tradewindsnews.com/bulkers/more-p…ants/2-1-836987
Snažan rast Panamaxa
Jul 12750 +1400
Q3 12325 +1100
Display MoreKolega mozda samo rane iz proslosti
Nisam rekla da nece u ovom valu narasti do 300 kuna, samo sto ce oni koji su kupovali po 300 kuna kada dodju FI za 2Q pa 3Q itd.
Na stranu korona. Nju nismo mogli predvidjeti.
Ok, kupuje se buducnost. Samo kuda ide buducnost. Temeljni problem ovdje je da ne postoji jasna vizija kako core business uciniti profitabilnim. Ne zaradjuje se prodajom broda
Ja to pisem samo radi novih investitora koji citaju ovaj forum. Mi stariji znamo da se ovdje moze zaraditi i kako
Ja nisam pisala nikada da ova dionica ne vrijedi nista, samo treba znati kada uci.
malo bih samo nadogradio ovaj dio o budućnosti, netko kupuje kraću, netko dužu, netko beskonačnu, dalje sve ovisi kakav ste tip ulagača i s koliko portfelja raspolažete, osim toga vidljivo je kod nekih kolega da još uvijek kupuju i prošlost tj. firme na osnovu stare slave, iako realno danas na tržištu predstavljaju staro kljuse, ali i to je također dobro i pozitivno za likvidnost jer se oslobađa dio kapitala i prelazi u perspektivne ždrijepce
Display MoreKoliko vidim TC vozarine su u pozitivi, što je dobar pokazatelj:
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…dry-week-26.jpg
The capesize period market remained strong this week across both basins. Rate levels continued to rise for all periods with plenty of TC interest reported.
Due to increased demand and improved sentiment, the panamax market continued to move up with rates levels firm across all periods and very health fixture levels, focussed on 6-12 month periods. Demand for the smaller sizes has also picked up and this sector has witnessed a boost, the average rate for a supramax for one-year is currently estimated as $10,250/pdpr.
To je od 24.06.
Evo friškiji još bolji.
https://www.hellenicshippingnews.com/weekly-dry-tim…es-july-1-2020/
Cape +4,2% USD 32.682
Uskoro ulazimo u bullish territory.
https://freightinvestorservices.com/blog/panamax-a…ment-240-min-3/