Capesize +25% to $5,267
BR/CH +25% to $4,932
Capesize +25% to $5,267
BR/CH +25% to $4,932
BDI + 8,4% 592
Freight futures am update
Capesize up ~4%
Panamax up ~1%
Danas lijepi porast brodara vani i ako se ne varam tako je vec treci dan zaredom
Danas lijepi porast brodara vani i ako se ne varam tako je vec treci dan zaredom
Kad zatopli brodovi manje troše
Otprilike kao dok nas 🤣🤣🤣
Krenulo jutros dobro! Ali brzo presusilo na zalost! Nema tu tko pogurati malo jace?
Krenulo jutros dobro! Ali brzo presusilo na zalost! Nema tu tko pogurati malo jace?
dugo je i trebalo da stignu do Dubrovnika, za sada samo jedan istureni napadač, al agresivan
Krenulo jutros dobro! Ali brzo presusilo na zalost! Nema tu tko pogurati malo jace?
dugo je i trebalo da stignu do Dubrovnika, za sada samo jedan istureni napadač, al agresivan
Kad je avionski promet prekinut, pa voze samo automobili kroz Neum
Kejpovi u Kini danas rastu preko 20%
BALTIC CAPESIZE-INDEKS +17,3% TIL USD 6.177/DAG
Pošto je trgovina dosadna, evo malo zanimljivosti za one koji vole brodove
Baltic Capesize-iNdekS 18,3% TIL USD 7.307 / DAG
Dry bulk freight futures
Cape
Jun 9000. +675
Q3 13625 +750
Q4 15475 +600
Cal21 13125 +325
Pmax
Jun 6400 +100
Q3 8900 +225
Q4 9650 +250
Cal21 9250 +0
Smax
Jun 6400 +150
Q3 8600 +250
Q4 8975 +225
Cal21 9250 +100
BDI +7.4% 679
Baltic Dry Index Rises 7.44% to 679
#Capesize +18.29% to $7,307
#Panamax -0.2% to $5,988
#Supramax 58k tons +1.7% to $5,578
#Handysize +2.43% to $3,331
Freight futures am update
Capesize up ~6%
Panamax up ~2%
Kad Ameri krenu, onda to izgleda ovako.
Kad Ameri krenu, onda to izgleda ovako.
Kolega, nisu oni tek krenuli, vec rastu cijeli tjedan, bez prestanka...Neke vec preko 50%... Vec mi je glupo i objavljivati, jer kad vani raste to ne vrijedi za Hrvatistan, ali kad vani pada mi padamo jace i zesce...Za ATPL se ne bi cudio da u pon dodatno padne, kao uostalom i danas...
To naprosto nije točno sto pišeš. ATPL je ipak manje volatilna i manje pada od stranih brodara (ili je u zadnjem padu manje pala, pridje mo gledano), zato sada vjerojatno i ne raste poput njih. Cijeli hrvatski Market se tako ponaša. Nema ovdje dovoljne likividnosti, a ni dovoljno “vjernika” koji misle da se na 600-700 ili 1000 bodova BDI-ja može napraviti bilo kakav izdašno profitabilan posao.
Neki od dolje navedenih inozemnih brodara su doslovno space shuttlovi za ATPL. Po veličini i načinu upravljanja. ATPL postiže zaista solidne vozarine, al to je firma od tucet brodova pod upravljanjem i 7-8 u vlasništvu. Daleko je to od Diane, Star-bulka, Safe bulkera ili Naviosa.... koji svaki ima svoj volumen (5-10, pa i vise puta veći od ATPL) poslovanja i vlastitu “tailor-made” pod-strategiju unutar sektora.