Ah a svake setemane Kretanje brodova s lukama i vijadjima u Dubrovackom.... A pomorska vecer se slusa i pozdravi pomorcima... Sjecam se Badnjaka i ukrcaja na Oluju, svi se sjatili oko radio stanice i slusaju...
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
meni pomalo izgleda da smo postali dinosaurusi pred izumiranjem. malo nas još ostalo koji držimo do nekog domoljublja i hrvatstva. ovo sve mlađe ništa to ne zanima i nije ih briga jer su oni građani ne europe, nego svijeta!
a danas ne, a niti sutra, ali uskoro će plakati kad shvate.
kao i za atlantskom
mogu se ovdje pjevat borbene koliko god se hoće i svima koji ostanu želim sve najbolje ali činjenca je da prije ili kasnije imamo još jednu dionicu manje na zse i to iz crobexa 10.......para vrti gdje burgija neće.......svako za sebe treba odvagati svoje i procijeniti može li negdje drugdje sa svojim kapitalom bolje ili ne.......neki iz top 10 več su to napravili a za ostale će se vidjet........meni žao jel moja "prva ljubav" ode ali nije život jedna žena......
sretno svima, mornarski pozdrav i žal što "čistu" dry bulk dionicu na zse defacto više nemamo.......
-
Intersantno sta ti je psihologija između kapitala, dionica, nekretnina..
Imas par kuca, terena (dionica) dođe u susjedstvo netko zlonamjeran sa brdo €€€ i ponudi ti upola manje od realne vrijednsti jer se zeli domoci i tvojih kuca da okrupni terene, buduci da zeli tu raditi dalje i zarađivati poprilicno (jer nebi ni kretao u kupnju kuca i terena) i ti mu prodas samo zato sto su mu par vecih izmjesta prodali (naravno uz premiju ispod stola da te uplasi) jer eto on mora zakonski dati ponudu i ti odlazis dalje u drugo mjesto zivjeti 🥴. Ti se ustrtaris jer mislis da ce stvarno svi drugi u mjestu prodati nekretnine i terene po smjesnoj cijeni 😅. Pa brate mili prodaj mu, ali po malo pamtenijoj cijeni.
Da ti netko tako napravi na nekretnini, digao bi se na sve 4 i tu svoju bi mu prodao bar duplo, troduplo skuplje kad je vec bas zapeo za tu lokaciju. Pogotovo sto znas da ce u buducnosti i vrijednost tvoje nekretnine rasti jer on planira nesto raditi.
-
Kako lipo lagodno i tečno priča,
Ovdi se usporilo,dijafragma liftom na gornji kat, naštrebane rečenice se oprezno izgovaraju da nebi nešto krivo pobiglo,
-
Zanimljivo, ona stvarno misli (a i dosta drugih u atpl) da je glavni razlog dokapa smanjivanje broja malih dionicara. Pomalo naivno....
S druge strane, da je Tankerska vec sada mislila preuzeti Atpl. mogli su ponuditi vecu cijenu 60-70 eura i vise bi malih upalo u mrezu.
Osobno mislim da ce nakon ponude ostati status quo, tankerska na 45-55% a ostatak postojeci dionicari.
Isto tako ne mislim da ce dizati cijenu barem ovu godinu, vec ce ovisiti o stanji vozarina.
To je naravno, moje osobno misljenje. Zaokruzit cu svoj broj dionica na 4500 ovaj tjedan, treba mi jos 191 dionica i cekati.
-
Zove me prijatelj i kaze, vise mozes o atlantskoj i preuzimanju naci na stranim portalima nego na dubrovackom ili dubrovackom dnevniku.... Slucajnost? Ipak je to veca firma u gradu o kojoj se prije pisalo i kad bi netko u mirovinu prosao...
Ali, kako kaze on, dobili su uputu da se ne uznemiruje voda pred izbore.... A znamo njihove simpatije...
E moj patriote, u moje vrijeme se znalo sve o svakom brodu,gdje se nalazi, kada se tko iskrcava i gdje ko ide. Sada je sve drukčije, nema više Atlanske "Ponosa Grada " koja je hranila i othranila mnoge naše naraštaje. Od moje bliže svojte 6 kap.duge plovidbe je navegavalo na Atlantskoj.
koliko sam ja pohvatao strukturu dioničara, većini je bitno da se ne ukine Pomorsko veče,
a što je u planu delistiranje dionice i pretvaranje u d.o.o. to ne zabrinjava nikoga niti na burzi,
očito je u planu da nam ovdje kao glavna dionica ostane Tetex Tetovo
-
Memi izgleda da to najvise brine one koji dionice nemaju a mi ostali cemo se potruditi da potrebnih dionica za tu odluku ne bude😁
-
Predlažem da oni koji ne misle prodati više ne komentiraju do završetka ponude - pustimo njihove trolove neka zloguko pišu o budućnosti (a Bože to im je posao) , a mi ćemo se organizirati za sljedeću GS.
-
Predlažem da oni koji ne misle prodati više ne komentiraju do završetka ponude - pustimo njihove trolove neka zloguko pišu o budućnosti (a Bože to im je posao) , a mi ćemo se organizirati za sljedeću GS.
Zašto bi čekali sljedeću GS? Dovoljno je organizirati se, skupiti 5% glasova, odmah sazvati izvanrednu i iznijeti konstruktivne prijedloge. Ovo je vrijeme za djelovanje a ne čekanje. Vrijeme radi za Tankersku. Trebalo je to još prije napraviti čim su objavili namjeru za povećanje TK.
-
Predlažem da oni koji ne misle prodati više ne komentiraju do završetka ponude - pustimo njihove trolove neka zloguko pišu o budućnosti (a Bože to im je posao) , a mi ćemo se organizirati za sljedeću GS.
Zašto bi čekali sljedeću GS? Dovoljno je organizirati se, skupiti 5% glasova, odmah sazvati izvanrednu i iznijeti konstruktivne prijedloge. Ovo je vrijeme za djelovanje a ne čekanje. Vrijeme radi za Tankersku. Trebalo je to još prije napraviti čim su objavili namjeru za povećanje TK.
Pa krenimo. Samo bez piskaranja na ovom mjestu. Neka Viber grupa (???) za početak da iznesemo čime raspolažemo pa idemo dalje...
-
-
Kolega Manu, mislim davtreba biti realan. Skupljanje 5% ne bi bio problem ali ipakbiziskuje vrijeme a potom dovoljno je da "zbog poslovnih obveza" nas obavijeste da je moguce odrzati Skupstinu iza isteka ponude i puno ae ne bi promijenilo.
Ne treba panicarit, neka izadje tko hoce, barem ce stvari biti jasnije. Kao sto sam napisao, sumnjam da ce prijeci puno vise od 50% (cak mislim da i ne forsiraju u ovom krugu) ako i toliko dosegnu. Puno stvari im ne ide na ruku, BDI je jaci nego inace u ovo vrijeme, geopolitika izaziva sokove a broj novogradnji je nizak.
Cak koliko vidim poslije LNG tankera, crude tankeri su vecinski ugovorene novogradnje za26-27+, tako da ce vjerojatno imati nize vozarine za tankere, prije nego dry bulk, tako da vrijednost bulkera moze samo rasti.
-
Do kada se mora odlučiti da li prodati ili ne
-
Kolega Manu, mislim davtreba biti realan. Skupljanje 5% ne bi bio problem ali ipakbiziskuje vrijeme a potom dovoljno je da "zbog poslovnih obveza" nas obavijeste da je moguce odrzati Skupstinu iza isteka ponude i puno ae ne bi promijenilo.
Ne treba panicarit, neka izadje tko hoce, barem ce stvari biti jasnije. Kao sto sam napisao, sumnjam da ce prijeci puno vise od 50% (cak mislim da i ne forsiraju u ovom krugu) ako i toliko dosegnu. Puno stvari im ne ide na ruku, BDI je jaci nego inace u ovo vrijeme, geopolitika izaziva sokove a broj novogradnji je nizak.
Cak koliko vidim poslije LNG tankera, crude tankeri su vecinski ugovorene novogradnje za26-27+, tako da ce vjerojatno imati nize vozarine za tankere, prije nego dry bulk, tako da vrijednost bulkera moze samo rasti.
Jasno da ne bi puno promijenilo jer su već zauzeli poziciju i sa 39% vlasništva teško ih je nadglasati. Ovo više spominjem načelno da se vide raspoložive mogućnosti. To je trebalo napraviti nakon objave namjere povećanja TK.
-
Manu mozda stevu pravu ali sto je tu je. Dokapitalizacija je planirana i odigrana u dogovoru s Upravom, cak izgleda naivno vjerujuci da ce veliki igrac doprinijeti stabilizaciji i homogenosti dionicara, istovremeno zaboravljauci da je princip isti kao da pastir da od 100 ovaca 30 vuku da pojede a ostale da cuva.
Nema problema dok je sit, sve ok, dogovoreno a potom pojede i pastira na kraju...
-
Vergilije ima punomoći (moju npr. trajnu), i raspolaže s dovoljno naših podataka. Spreman sam i sufinancirati troškove odlaska i boravka našeg zastupnika.
-
A ne javlja se Vergilije....
-
Nisu valjda i njega primirili?
-
A jok nisu...
Mislim, sasvim legitimno, svako gleda svoju guzicu. Samo to onda treba javno komunicirati da ljudi znaju kako tretirati svoje punomoći.
-
Mogu napisati svoja razmišljanja o situaciji, ali ponavljam svatko treba odlučiti za sebe.
Vezano za izvanrednu skupštinu, to nije pametna ideja. Ne možemo ništa postići, a radili bi protiv Atlantske (i svojih ulaganja). Sukobi radi sukoba nisu moj stil, niti raditi štetu ikome.
Oko dokapa, ostao je gorak okus zbog načina na koji je sve izvedeno. Razumijem i Upravu, društvo je dobilo novce za lakši daljnji razvoj i investicije, poboljšala se financijska krvna slika, smanjili dugovi, povećala se profitabilost po brodu, manji rizik općenito… Atlantska ima 27,8 mil eura više, Tankerska je jeftino dobila 33% društva. Oko prodaje broda, financiranje novogradnji je prilično rastegnulo novčani tijek, ostvarena je lijepa dobit na tom poslu, a sada se račun maksimalno napunio. I to je to. Prošlost se ne može promijeniti, idemo dalje.
Vezano za sadašnju ponudu za preuzimanje, vidim samo dva moguća scenarija:
1. Ako Tankerska doista namjerava uzeti sve sebi, trebamo se okrupniti u blok i zajedno tražiti puno veću cijenu za veći paket.
Brodari se vrednuju po NAV-u, odnosno vrijednosti brodova. Po zadnjem financijskom izvješću Atlantske NAV iznosi oko 87 eura po dionici. Ponudili su zakonski minimum od 53,60 eur (što je njihovo pravo). Spominje se micanje dionice sa Zagrebačke burze i istiskivanje. Za takve poteze im je potrebno 75%/95% vlasništva, a sada imaju 39,19% vlasništva. Tankerska je u prethodnim preuzimanjima isto radila, zbog čega ima takvu reputaciju. Ali su plaćali puno veću cijenu po dionici o čemu su kolege već pisale. Imate puno više informacija na temi drybulk o stanju u sektoru, te perspektivama brodara. Mislim da je većina dioničara ipak svjesna vrijednosti Atlantske i koliko su plaćali svoje dionice. Nitko nikoga ne može prisiliti da nešto proda ispod cijene, a kupac se uvijek može prilagoditi ako ima novaca.
2. Drugi smjer je strateški dogovor između dioničara o razvoju firme u sljedećih 5-6 godina, ako u ponudi ne prikupe 75% vlasništva.
Na stranu emocije, objektivno bi morali sjesti za stol sa svima... Nema sumnje da je Tankerska uspješna kao brodar, zato imaju novaca za preuzimanja, koriste povoljan tajming i visoke vozarine za ostvariti enormnu dobit, iz koje kupuju firme. U ponudi za preuzimanje se također navode planovi koji su dobri, konkretno:
Quote„U pogledu konkretnih planova u vezi sa budućim poslovanjem Ciljnog društva, Ponuditelj će, u pravilu, podržavati investicije koje će rezultirati pomlađivanjem i povećanjem energetske učinkovitosti flote Ciljnog društva, ali pritom ne isključuje i nabavu rabljenih brodova koji mogu biti financijski isplativiji za Ciljno društvo…
…Namjera ponuditelja je, u bitnome, fokusirati se na reinvestiranje dobiti, širenje i modernizaciju flote, potencijalne akvizicije unutar osnovne djelatnosti i porast ukupne vrijednosti Ciljnog društva.“
O ovome su novinari već špekulirali:
QuoteAko Tankerska plovidba uspije preuzeti Atlantsku plovidbu te Jadroplov za koji su i do sada pokazivali interes, nastat će jedna od najvećih brodarskih kompanija u povijesti na ovim prostorima.
Tankerska plovidba kreće u preuzimanje Atlantske plovidbeAko Tankerska plovidba uspije preuzeti Atlantsku plovidbu te Jadroplov za koji su i do sada pokazivali interes, nastat će jedna od najvećih brodarskih…www.fondovi.hrKad bi se naši brodari skupili u jednu moćnu trgovačku flotu, takva kompanija bi momentalno bila u TOP15 drybulk firmi u svijetu po tonaži. Ovaj scenarij je moguće ostvariti samo suradnjom, ne sukobima. Ako žele stvoriti nacionalnu reprezentaciju, onda će i Tankerska u jednom trenutku morati igrati timski. Dionice bi vrijedile jako puno i mogle bez problema izaći na bilo kojoj svjetskoj burzi.
Nekakvi preduvjeti dogovora bili bi:
- obavezni ostanak dionice ATPL na Zagrebačkoj burzi
- upravljanje od strane Tankerske fokusirano na brodarski posao, ne zastrašivanja ili raznorazne igre prema dioničarima
- vođenje računa o vrijednosti društva i isplata dividendi u okviru mogućnosti
Nemam iluzija da će se gore navedeno ostvariti, ali nije nemoguće. Slično kao kad je nastao Valamar od nekoliko manjih kompanija, a pogledajte di je sad…
Za početak, pričekajmo mišljenje Uprave. Svi koji se želite povezati radi zajedničkog nastupa u budućnosti pošaljite podatke i javite se. Spreman sam se ponovno angažirati, ali trebati ću Vašu podršku.
-
Zanimljivo, ona stvarno misli (a i dosta drugih u atpl) da je glavni razlog dokapa smanjivanje broja malih dionicara. Pomalo naivno....
S druge strane, da je Tankerska vec sada mislila preuzeti Atpl. mogli su ponuditi vecu cijenu 60-70 eura i vise bi malih upalo u mrezu.
Osobno mislim da ce nakon ponude ostati status quo, tankerska na 45-55% a ostatak postojeci dionicari.
Isto tako ne mislim da ce dizati cijenu barem ovu godinu, vec ce ovisiti o stanji vozarina.
To je naravno, moje osobno misljenje. Zaokruzit cu svoj broj dionica na 4500 ovaj tjedan, treba mi jos 191 dionica i cekati.
To i ja mislim, da će toliko možda skupiti.
Iako bi možda čak i bilo dobro da sada izađu ovi do 100 tinjak komada, to je ukupno cca 150k komada, 7% koje je sada podijeljeno na oko 6k dioničara i ostane malo većih 1.500 dioničara.
Bar nakon što ovo sad prođe neće se lako rušiti cijena. -
-