Pa jednostavnije uzet sad što se nudi za bar -15%
Da može se tako gledati, ali u dokapu se od zadane kvote skidaju dione... može li to ipak bolje biti?
Pa jednostavnije uzet sad što se nudi za bar -15%
Da može se tako gledati, ali u dokapu se od zadane kvote skidaju dione... može li to ipak bolje biti?
Dakle, iako je cijena sada povoljnija mi mali bi trebali žrtvovati nešto više eura i sudjelovati u dokapu te time ostaviti manje potencijalnih dionica za velike, ako sam dobro shvatio?
Dakle, iako je cijena sada povoljnija mi mali bi trebali žrtvovati nešto više eura i sudjelovati u dokapu te time ostaviti manje potencijalnih dionica za velike, ako sam dobro shvatio?
dobro si shvatio, imati ćeš počasno mjesto na Skupštini od Uprave
mali ako imaju love... nema svako love heh.
treba se prisjetiti kraša
Zna li se jesu li nakon dokapa u obavezi javne ponude ? Netko je negdje napisao da jesu, ali je moguce ponuditi cijenu manju od dokapa. Jer cini mi se da ako steknu oko 30 % udjela u firmi da je priča gotova. Oni s prvih 10 cine preko 50 %. Sitna boranija moze samo čekati...
Zna li se jesu li nakon dokapa u obavezi javne ponude ? Netko je negdje napisao da jesu, ali je moguce ponuditi cijenu manju od dokapa. Jer cini mi se da ako steknu oko 30 % udjela u firmi da je priča gotova. Oni s prvih 10 cine preko 50 %. Sitna boranija moze samo čekati...
Koliko se sjecam Zakona o preuzimanju dionickih drustava, ako se 25% predje dokapitalizacijom, ne dolazi do obveze preuzimanja uz neke uvjete (kako dole pise).
Zakon o preuzimanju dioničkih društava - Zakon.hr
Clanak 14 (1) 3
Evo i zadarskog odgovora. U naslovu su stavili da demantira navode ali kad se pročita Pavićeva izjava očito je da interes postoji i to ne krije.
- Nedavno smo sličan upit dobili i za Jadroplov, a naš odgovor bio je da je prirodno i logično postojanje načelnog interesa za brodarsku kompaniju koja je na sat i pol vožnje daleko od Zadra. U Dubrovniku smo već kupili jednu brodarsku kompaniju (GV Line) te imamo tamo svoju podružnicu i zaposlenike. To sugerira da ni "Dubrovnik nije daleka destinacija", no prema našim spoznajama, osim relativno malih količina kojima se trguje na burzi, ne prodaje se nikakav kontrolni paket dionica Atlantske plovidbe. Atlantska plovidba je prije nekoliko dana objavila prospekt za izdanje novih dionica, no njega tek trebamo detaljnije proučiti. Koliko na prvu shvaćamo, svi postojeći dioničari imat će ravnopravnu mogućnost upisati nove dionice, a s obzirom da se novih dionica planira izdati maksimalno do 50 % od broja postojećih dionica, izvjesno je da sama dokapitalizacija niti teoretski ne može dati većinskog vlasnika, odgovorio je Pavić.
https://www.skdd.hr/portal/SDAWEB.pkg_public.show_lob_hr?p_id=2652
S obzirom da se radi o stjecanju vlastitih dionica, podaci o tvrtki, sjedištu i OIB-u ciljnog društva i ponuditelja su istovjetni.
Tankerska ne kupuje Atlantsu već samu sebe. 😂
Koji je ovo formalizam…….
Moje mogu dobiti samo ististikavanjem..😉
Moje mogu za 100 EUR.
Moje mogu za 100 EUR.
jeftin si 🤣🤣🤣
Mislio sam na duonice TNPL...😉, a ATPL može po 100 €...😀
https://www.skdd.hr/portal/SDAWEB.…ob_hr?p_id=2652
S obzirom da se radi o stjecanju vlastitih dionica, podaci o tvrtki, sjedištu i OIB-u ciljnog društva i ponuditelja su istovjetni.
Tankerska ne kupuje Atlantsu već samu sebe. 😂
Koji je ovo formalizam…….
Imaju koliko, 300-400 miliona eura zadrzane dobiti? Smisna cijena za prodati.
https://www.skdd.hr/portal/SDAWEB.…ob_hr?p_id=2652
S obzirom da se radi o stjecanju vlastitih dionica, podaci o tvrtki, sjedištu i OIB-u ciljnog društva i ponuditelja su istovjetni.
Tankerska ne kupuje Atlantsu već samu sebe. 😂
Koji je ovo formalizam…….
Nude 200 eura za dionicu a samo u 2022. godini imali su dobit od 260 eura po dionici. A sva ta silna dobit nastavila se i kroz prva dva kvartala u ovoj godini i to još uz doprinos Turisthotela kojeg su u međuvremenu preuzeli.
Dobit im je 1,1 milijardi kuna što je više nego dugoročne obveze koje su nešto preko milijardu. Na računu su imali 600m kuna gotovine.
Flota:
5 tankera za prijevoz sirove nafte nosivosti 612 MT
6 tankera za prijevoz produkata nosivosti 300 MT
3 broda za rasute terete nosivosti 106 MT
Znači flota Atlantske s novogradnjama taman bi im se lijepo uklopila.
Uopće nije iznenađenje što Tankerska pokazuje zanimanje za dokap Atlantske. Za mene je jedino pravo iznenađenje što Atlantska uopće ide u dokap.
Logično je da će rušiti cijenu a sve kako bi ubili želju da sudjelujemo u dokapu.
Logično je da će rušiti cijenu a sve kako bi ubili želju da sudjelujemo u dokapu.
Ali neki baš imaju želju i neće zbog rušenja cijene na burzi odustati!
Logično je da će rušiti cijenu a sve kako bi ubili želju da sudjelujemo u dokapu.
Ali neki baš imaju želju i neće zbog rušenja cijene na burzi odustati!
Mene bi pokolebali na 75, načeli na 85 a skroz slomili na 100. Do tad nek se loptaju međusobno.
Na korporativnoj stranici ovaj izbornik odnosi s investitorima uopće ne postoji u engleskoj verziji. Znači da još nema ni prospekta na engleskom.
Da se ne bi slučajno netko nepozvan umiješao.
Logično je da će rušiti cijenu a sve kako bi ubili želju da sudjelujemo u dokapu.
Logično je da ih burzovna cijena možda i ne zanima toliko, barem ne idućih x godina, nego im je sada u fokusu kako povećati kontrolu nad biznisom.
Logično je i da je cijena po kojoj provode povećanje temeljnog kapitala usklađena s iznosom gotovine koja biznisu treba, a kud će cijena dionice...a kome od njih je to bitno? Povećaju si plaće i naknade i sva ostala materijalna prava, srežu/obustave dividendu, možda i delistiraju dionicu s burze.. Ima toliko puno smjerova u kojima ovo može krivo otići.. Ali budžovani neće izgubiti, ne bojim se ja za njih.