1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • August 29, 2023 at 9:51 PM
    • #13,721
    Quote from Shogun

    A po cemu je to vrhunac ciklusa? Ti koji znas 1000 puta vise nego mi bi trebao znati da ciklusi u brodarstvu traju 7-8 godina a ne 1. Naravno ciklus nije pravocrtan od 0 do 100 vec ima i padova ali u pozitivnom ciklusu vrijednost brodova ne oscilira mnogo od vrha....

    Sta nisu kao panl narucili dve godine prije vrhunca. to je mozda pametnije

  • Shogun
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    983
    Postova
    443
    Member since
    September 10, 2020
    • August 29, 2023 at 9:56 PM
    • #13,722

    Ma kakvog vrhunca? Mislis 2021?poslije 8-9 godina negativnog ciklusa u bulku? Dobro su prezivjeli a ne narucivali....

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • August 30, 2023 at 4:44 PM
    • #13,723
    Quote from proba

    Ajmo redom.

    1. Shogun, malo pogledaj koliko su otkupili vlastitih dionica i koliko jos planiraju (20% Mcapa - nije bas malo). Nemoj pausalno, to ne volim

    2. Misliti da je ATPL vrijednija jer ce uskoro imati dva broda vise, a koji su kupljeni na vrhuncu ciklusa je super ideja. Umjesto da vrijede manje jer su brodovi preplaceni, po vama je to odlicno? Zamisli da kupis kucu. Platis je 2 mil eura. Nakon godinu trziste padne i kuca vrijedi milijun. Sta bi ti rekao, da sam kreten koji je pogubio milijun ili kako imam super kucu od milijun eura?

    3.Status, ne mozes sad racunat novogradnju i onda usporedivat starost. Ja pisem zadnjih godina i do sad.

    4. Shogun- nisu je oni pustili da padne u bescjenje - negdje je trziste efikasno, negdje postoji ekipa koja je procitala jedan izvjestaj u zivotu

    Svi znate da ne pisem vise i nemojte me povlacit za jezik i to je to. Ako mislite da je ATPL jeftina, samo naprijed. Prode li dokapitalizacija bit ce jos jeftinija. Zelim vam srecu ekipo

    Display More

    Pausalno sta je to hmm

    Ok necemo racunat novogradnje koje trebaju bit isporucene za dva mjeseca za prvi brod ali cemo racunat koliko planiraju otkupit dionica, na isti nacin necemo spomenit koliko dividedne od mcapa je isplaceno zadnju godinu dana ali cemo racunat koliko oni planiraju otkupit od mcapa iako im likvidnost na burzi ne bi dozvolila da kupe toliko po toj cijeni 20% mcapa, shvacas koliko neobjektivnost u prezentaciji znaci ono sta je vec sigurno to cemo zanemarit u usporedbi, a ono sta jos nije sigurno da ce se desit je vec uracunato u usporedbu vrijednost svasta.

    Ako necemo racunat novogradnju sta cemo s predujmom od 13mil $ ocemo to negdi onda stavit u usporedbu ili mozda ulazeno u capex u batalu, isplacena dividenda isto vjerovatno nije vrijednost ali buyback je, zanimljivo jel da, usporedba vrijednosti ne uzima pausalne stvari kako nekomu pasu nego uzima sve dostupne stvari koje utjecu na sadasnu vrijednost i buducu ekonomsku vrijednost, a tvoj upis da zanemarimo novogradnje kao vrijednost je apsurdna. EDRY 5 brodova ili pola flote je prosjecne starosti 2004 godiste dok je atpl najstariji brod 2008 godiste, a oni prioritet stavljaju na buyback, a mozda ih samo trziste ne nagradjuje zbog takvih prioriteta, pola flote ti je staro 20 godina, a ti se bavis buybackom, na isti nacin se ne slazem ni s ovakvim dividendama atpl u situaciji kada bi efikasnost flote i zamjena trebala biti prioritet, iako atpl ima vise lufta zbog manje starosti flote nego EDRY. Najveca mana ATPL trenutno prvenstveno je manja likvidnost zbog isplate dividende i njihovim petljanjem oko dokapitalizacije, a sad kako su to oni sve zamislili oko toga saznat cemo valjda brzo jasnije iako se neke stvari vec nagadjaju.

    Ocito je da nema objektivnosti u raspravi vec je tvoj upis bio samo provokativne naravi pa nema ni smisla ulazit u raspravu daleko od toga da je Atpl najbolja u svemiru da je ja tu nesto branim naprotiv ima tu boljih firmi za cijenu u koje i sam prvenstveno ulazem radje sa strane vrijednosti najprije zbog bolje likvidnosti, kamata i efikasnosti flote ali ovakvi upisi su samo provokacija ne konstruktivna rasprava.

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • August 30, 2023 at 7:59 PM
    • #13,724
    Quote from StatusQuo
    Quote from proba

    Ajmo redom.

    1. Shogun, malo pogledaj koliko su otkupili vlastitih dionica i koliko jos planiraju (20% Mcapa - nije bas malo). Nemoj pausalno, to ne volim

    2. Misliti da je ATPL vrijednija jer ce uskoro imati dva broda vise, a koji su kupljeni na vrhuncu ciklusa je super ideja. Umjesto da vrijede manje jer su brodovi preplaceni, po vama je to odlicno? Zamisli da kupis kucu. Platis je 2 mil eura. Nakon godinu trziste padne i kuca vrijedi milijun. Sta bi ti rekao, da sam kreten koji je pogubio milijun ili kako imam super kucu od milijun eura?

    3.Status, ne mozes sad racunat novogradnju i onda usporedivat starost. Ja pisem zadnjih godina i do sad.

    4. Shogun- nisu je oni pustili da padne u bescjenje - negdje je trziste efikasno, negdje postoji ekipa koja je procitala jedan izvjestaj u zivotu

    Svi znate da ne pisem vise i nemojte me povlacit za jezik i to je to. Ako mislite da je ATPL jeftina, samo naprijed. Prode li dokapitalizacija bit ce jos jeftinija. Zelim vam srecu ekipo

    Display More

    Pausalno sta je to hmm

    Ok necemo racunat novogradnje koje trebaju bit isporucene za dva mjeseca za prvi brod ali cemo racunat koliko planiraju otkupit dionica, na isti nacin necemo spomenit koliko dividedne od mcapa je isplaceno zadnju godinu dana ali cemo racunat koliko oni planiraju otkupit od mcapa iako im likvidnost na burzi ne bi dozvolila da kupe toliko po toj cijeni 20% mcapa, shvacas koliko neobjektivnost u prezentaciji znaci ono sta je vec sigurno to cemo zanemarit u usporedbi, a ono sta jos nije sigurno da ce se desit je vec uracunato u usporedbu vrijednost svasta.

    Ako necemo racunat novogradnju sta cemo s predujmom od 13mil $ ocemo to negdi onda stavit u usporedbu ili mozda ulazeno u capex u batalu, isplacena dividenda isto vjerovatno nije vrijednost ali buyback je, zanimljivo jel da, usporedba vrijednosti ne uzima pausalne stvari kako nekomu pasu nego uzima sve dostupne stvari koje utjecu na sadasnu vrijednost i buducu ekonomsku vrijednost, a tvoj upis da zanemarimo novogradnje kao vrijednost je apsurdna. EDRY 5 brodova ili pola flote je prosjecne starosti 2004 godiste dok je atpl najstariji brod 2008 godiste, a oni prioritet stavljaju na buyback, a mozda ih samo trziste ne nagradjuje zbog takvih prioriteta, pola flote ti je staro 20 godina, a ti se bavis buybackom, na isti nacin se ne slazem ni s ovakvim dividendama atpl u situaciji kada bi efikasnost flote i zamjena trebala biti prioritet, iako atpl ima vise lufta zbog manje starosti flote nego EDRY. Najveca mana ATPL trenutno prvenstveno je manja likvidnost zbog isplate dividende i njihovim petljanjem oko dokapitalizacije, a sad kako su to oni sve zamislili oko toga saznat cemo valjda brzo jasnije iako se neke stvari vec nagadjaju.

    Ocito je da nema objektivnosti u raspravi vec je tvoj upis bio samo provokativne naravi pa nema ni smisla ulazit u raspravu daleko od toga da je Atpl najbolja u svemiru da je ja tu nesto branim naprotiv ima tu boljih firmi za cijenu u koje i sam prvenstveno ulazem radje sa strane vrijednosti najprije zbog bolje likvidnosti, kamata i efikasnosti flote ali ovakvi upisi su samo provokacija ne konstruktivna rasprava.

    Display More

    Ajme meni. Ne govorim o ovoj godini nit o novogradnjama nit nista. Govorim o proslim godinama kad su dionice bile iste, a vrijedile 50% razlike. Ukratko, prije, bubam, 2 godine je EDRY bio bolji po svemu i vrijedio je 50% manje, a ljudi pisu kako je ATPL super i jeftin jer nikad nisu procitali niti jedan drugi izvjestaj. Kazem da je uprava bolja, ovaj kaze da nije jer su pustili cijenu u bescjenje. Mislim wtf? Vani su trzista efikasna i odrazavaju realne vrijednosti. Na zse ljudi jedva kuze P/E i zato cijene ne odrazavaju realne vrijednosti. Kuzis sad? Meni je drago da je vama ATPL super. Samo rokajte

  • Slavonac
    Početnik
    Reakcija primljeno
    38
    Postova
    10
    Member since
    March 5, 2020
    • August 30, 2023 at 9:48 PM
    • #13,725

    Pitanje oko NAV-a i racionalnosti ulaganja je trik pitanje kojim se skreće tema. Od smanjenja dugova imamo koristi jer se smanjuje rizičnost ulaganja. Od ulaganja u Capex zasad nemamo ništa, bilo 35 milijuna ili koliko, uopće ne razumijem tko je odobrio takav enorman postotak ulaganja od 48%. Vjerojatno postoje dobri razlozi zašto druge kompanije nemaju tako visok postotak. Dividenda bila jedino što smo dobili u zadnje dvije godine jer porasta cijene dionice nije bilo.

    Kao dioničaru sa dugogodišnjim stažom i podosta životnog iskustva žalosno mi je vidjeti na kakve niske grane je spala Atlantska, prije svega zbog pogreške koja je napravljena prelaskom na monistički sustav u kojem smo ispali prave budale jer o svemu sada odlučuju dvije osobe. Treba biti pošten pa reći da stari gospari, kapetan Jerković i društvo su se isto držali stare dubrovačke ako ne može drugačije ćemo pošteno. No vodilo se računa o dioničarima, cijeni dionice i vrijednosti firme, zato je Atlantska bila kraljica Zagrebačke burze. Kako je to nekad izgledalo za mlade koji ne znaju…


    „Kako je poznato, Atlantskom plovidbom rukovodi peteročlana uprava kojoj sam ja bio na čelu i dogovorno s ostalim članovima uprave u opisu mog radnog mjesta bilo je i izlaganje prema javnosti u ime tvrtke, neka vrsta pozitivnog, ali i negativnog gromobrana, odnosi s medijima, nadležnim vlastima i sl. Na taj način su ostali članovi uprave bili rasterećeni od tih, vrlo često neugodnih obaveza, tako da su se maksimalno mogli posvetiti radu svaki u domeni svojih odgovornosti. Sa svima nama zajedno poslove je obavljala i relativno velika grupa tzv. šireg managementa i stoga se može reći da je Atlantska plovidba vrstan primjer timskog rada što je jedan od osnovnih preduvjeta uspjeha. Moja uloga je bila to sve koordinirati, držati na okupu i inicirati strateške odluke poslovne politike, ali odluke su, uz sudjelovanje Nadzornog odbora kad je to bilo potrebno, uvijek donošene kolektivno na razini uprave.

    Slažem se da način rada kako sam ga gore opisao stvara od čelnog čovjeka nekakvog lidera na što Vi aludirate u svom pitanju i ja ne bježim od toga, tim više što je to na neki način i moja životna vokacija. Naime, lideri stvaraju i razvijaju, a manageri održavaju, lideri se ne zadovoljavaju statusom quo, dok je managerima to prihvatljivo, lideri su vlastiti ljudi, a manageri nečiji vojnici i konačno lideri rade prave stvari, dok manageri stvari rade na pravi način. „

    IN MEMORIAM Jedan od posljednjih razgovora s kapetanom Jerkovićem - DuList

    IN MEMORIAM Jedan od posljednjih razgovora s kapetanom Jerkovićem - DuList
    IN MEMORIAM Jedan od posljednjih razgovora s kapetanom Jerkovićem - Povodom smrti kapetana Ante Jerkovića prisjećamo se intervjua s kraja 2010. godine, kada je…
    dulist.hr

    Objektivno, poslije pokušaja razvodnjavanja dioničara kroz nenajavljenu dokapitalizaciju, uz sumnjivu osobnu pozajmicu vodećeg dioničara posve je jasno da interesi Uprave i dioničara društva nisu više isti, čak su suprotni. Bonusi zagarantirani, smjene nemoguće bez obzira na rezultate, nema ni trunke odgovornosti prema dioničarima.

    Da mi netko ponudi glasanje za prodaju svih brodova uz isplatu NAV-a od 100 EUR po dionici, uz ovakvo upravljanje prihvatio bih sutra.

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • August 31, 2023 at 8:46 AM
    • #13,726

    Očito je da kolektivna depresija ipotaknuta objektivnom volatilnošću kompleksnog businesssa jednostavno potiskuje racionalne brojeve i elemente.

    Spominje see loš, nali, nikakav rast dionice.

    Pa evo brojeva

    31.03. 2021. cijena 24,89 €

    30.08.2023 cijena 48,50 €

    Ukupno isplaćena dividenda 7,65 €.

    Ukupni prinos 48,50+7,65= 56,15

    Iz toga proizlazi ukupni prinos od 125,59%, za 29 mjeseci.

    Čini se da iz toga proizlazi kumilativno ukamaćeni godißnji prinos od neloših 40% godišnje bez reinvestiranja dividende.

    Svakako da se negdje moglo i bolje proći, ali uzevši sve nabrojano a st o se uporno ne računa pa ni smanjenje duga od 53 mil$, pa ni ulaganje u obnovu i modernizaciju flote , u znacajan nekretninski projekt, pa u konaćnici i mizernu dividendu za 2 poslovne godine od samo cca 15% DYPS , značajnog porasta NAV a u zadnje 2 godine ( bitno većeg od CAGR a na dionici priznajem kapitulaciju u daljnjem iznošenju argumenata.

    👍💕😀

  • D_artagnan
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,978
    Postova
    2,570
    Bookmarks
    1
    Member since
    October 16, 2020
    • August 31, 2023 at 8:56 AM
    • #13,727

    Ma ovo je jedna od 10 pozicija gdje sam bas miran neko vrijeme na ovim cijenama i cekam pobrati $$$$$, a nek prica ekipa sta zeli. Jeste da sam ocekivao vise razine trenutno, al nema veze

  • Robbie
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    468
    Postova
    351
    Member since
    September 23, 2022
    • August 31, 2023 at 12:06 PM
    • #13,728

    Bihevioralnom analizom gledano ljudi su ponekad previše emotivni prema pojedinim ulaganjima, a ta ulaganja im dugoročno nose dobit, pa se desi kao sada da dionici Atpl pada cijena, dok vozarine rastu i to nakon što je isplaćena rekordna isplata dobiti i dividenda koja je do sada nezabilježena na Zse u omjeru odnosa isplaćene dividende na trenutnu cijenu dionice. Racionalni investitori će iskoristiti priliku, emotivni pojedinci će prodati na dnu, a uvijek ima vrhunskih znalaca koji znaju 1000 puta bolje od drugih i koji preporučuju prodaju javno i privatnim porukama na dnu cijene, kako krajem 2020. godine prije superciklusa, pa tako i sada. Najbolje je da svatko radi u skladu sa svojim razmišljanjima, a tržište će na kraju napraviti svoje kao i bezbroj puta do sada.

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • August 31, 2023 at 12:27 PM
    • #13,729

    MARKET NEWS

    Dry bulk: Recent S&P transactions supportive of still-strong NAVs

    Brokers report a ~14-year, South Korean-built Capesize switching hands for USD21m, and a scrubber-fitted, 2012-built (China) Capesize being sold for USD24.8m. Several similarly priced transactions have been reported in recent times, most of which have been in line with their implied value from current broker quotes. We are encouraged by the strength in realized vessel values, despite currently soft TC rates across the board in dry bulk. We calculate the dry bulk peer group is currently trading at 0.67x P/NAV, based on current broker quotes, which to us screens as the stock market currently pricing in more pessimism than the physical S&P market.

    Naravno uvijek je dobro staviti stvari u ispravni kontekst, to su efikasna tržišta pa je P/NAV 0,67 u odnosu na P/NAV 046 opravdan i shvatljiv, u konačnici upside potencijal od cca 42% i nije tako atraktivan obzirom na CAGR od samo 40% godišnje kako smo ranije gore izračunali 👍💕

    With normalised TC earnings, we would expect values to better reflect normal levels, but see relatively strong broker quotes for 5-year Capesizes at USD47m (25-year average of ~USD37m, excluding 2006–2009). We peg a fair value for a 5-year Capesize on current forward rates and an 8% WACC at ~USD37m (~USD33m at 10%). However, trading at 0.81x EV/GAV, the dry bulk peer group implies ~USD38m, broadly in line with historical averages and in our view not accurately reflecting the current favourable supply-side fundamentals with the lowest orderbook-to-fleet ratio since the early-2000s of just ~7%. Should the freight market turn, we believe dry bulk shares reflect considerable upside potential. The trigger for such a rerating has been elusive so far and the waiting game continues, but we continue to find risk-reward looking favourable in the dry bulk names.

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • August 31, 2023 at 12:47 PM
    • #13,730

    Uz prethodni post, nada je vjerovatno za dry bulk pa neka admin odluči.

    Hvala.

    Potencijal rasta prema nekim analitičarima za peer grupu

    p.s. Ovo ni na koji naćin nije nagovor ili prepioruka na kupnju ili prodaju dionica peer grupe, ili dionica naših dry bulkera .

    Files

    Screenshot_20230831_123904_Acrobat for Samsung.jpg 95.52 kB – 0 Downloads
  • Blister
    Student
    Reakcija primljeno
    190
    Postova
    105
    Member since
    May 5, 2022
    • August 31, 2023 at 1:10 PM
    • #13,731
    Quote from StatusQuo
    Quote from proba

    Ima jedna dionica EDRY, koja je kao prst i nokat ATPL-u, osim sto imaju 20x bolju upravu. Znaci isti broj brodova, nosivost, ista starost, isti prihod, ali manji dug, slicne dobiti (EDRY bolji) itd itd. Usporedite ih. Bas smijeh koliko su iste. E sad, EDRY vrijedi duplo manje od ATPL-a. Zna li netko od analiticara izracunati tu premiju? I NAV?

    Nije bas tako vjerovatno je nesto jeftinija ovako brzinski ali nikako duplo ako racunamo novogradnje flota im je starija od atpl za 4 godine sta nije malo kod izracuna nav-a i uporabne vrijednosti brodova, shodno tome bi i dug trebao biti manji po brodu ali to se tako ne gleda vec amortizacija duga pa je za trenutnu flotu usporedno imaju vise duga amortizacijski ali ako cemo gledat neto dug onda su mozda slicni bez novogradnji, Atpl s novogradnjama ima i 15% vecu nosivost ali 3 broda vise jer nije samo nosivost bitna, ali ima manje love koje je trenutno negativna stavka koja je posljedica isplate dividende ne poslovanja ako ocjenjujemo samo poslovanje, rezultati poslovanja su im slicni iako u prvih 6 mjeseci edry je imao veci gubitak pa bi rekao da vjerovatno imaju i slicnu upravu, a to 20 puta bolju upravu mi se cini onako ad-hoc zakljucak iz pregleda kompanije u 5 minuta, a trebalo bi nesto i non core imovine dodati valjda uz to sve i oduzesti dug od non core-a

    "negativna stavka koja je posljedica isplate dividende" ........i bonusa upravi kolega. Nemojte to zaboravljati.

  • bjane
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    460
    Postova
    473
    Member since
    February 17, 2020
    • August 31, 2023 at 1:51 PM
    • #13,732

    svaki ozbiljan investitor prati BDI i sektorsku analizu sličnih brodara

    svatko za sebe treba odlučiti što napraviti

    kupi.

    prodaj.

    drži.

    sve drugo je šarlatanstvo.

    uz do ide čitanje bilance i novčanih tokova.

    ko sjedi u upravi ,nije nezanemariv faktor. ?(

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • August 31, 2023 at 2:04 PM
    • #13,733

    Isćitava se opet bajanje bez argumenata, pa amo to svesti pod zajednički nazivnik.

    Koliko je isplaćeno bonusa UO i izvršnim direktorima za rezultate u 20222 godini.

    Iz obavijesti na ZSE vidljivo je da je društvo temeljem rezultata sukladno Statutu i menađerskim ugovorima napravilo kumikativni prijenos od 10.043 dionice po cijeni od 58,16 € na dan transakcije 12.06.2023 godine, zadnji dan trgovanja 09.06.

    Ok znači 10.043 × 58.16 = 584.100,88 €. Naravno na to treba dodati porez i pripadajući prirez.

    Ova isplata je izracunata na temelju neke Ebitde za 2022 godinu bez jednokratnih stavki.

    Ako dobro isčitavam Statut kada se sve stavi u jednostavne matematićke operacije proizlazi da je ta EBITDA cca 45,35 mil €.

    To bi bilo To.

    A ovdje ima jedan ćlanak za usporedbu

    Podravka svojoj upravi daje da kupuju dionice po povlaštenoj cijeni. Jedan član zaradio 604.650 €
    Ovakve nagrade nisu sporne u privatnim tvrtkama, no u Podravci su suvlasnici i država i mirovinski fondovi, a menadžere postavlja politika
    www.telegram.hr
  • bjane
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    460
    Postova
    473
    Member since
    February 17, 2020
    • August 31, 2023 at 2:07 PM
    • #13,734

    gdje šteka prodaja državnog?

    dali je netko postavio to pitanje na GS.

    valjda je zbog toga i isplaćena dividenda! :(

    kostolany je napisao da je važnija mašta od znanja kod trgovanja na burzi.

  • Slavonac
    Početnik
    Reakcija primljeno
    38
    Postova
    10
    Member since
    March 5, 2020
    • August 31, 2023 at 3:22 PM
    • #13,735

    Bilo bi lijepo da je tako, ali stvarnost je malo drugačija:

    30.08.2021. cijena 64,24€

    30.08.2023. cijena 48,50€

    Prinos u dvije godine -24,5% bez dividende, sa dividendom -12,6%.

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • August 31, 2023 at 4:02 PM
    • #13,736
    Quote from Slavonac

    Bilo bi lijepo da je tako, ali stvarnost je malo drugačija:

    30.08.2021. cijena 64,24€

    30.08.2023. cijena 48,50€

    Prinos u dvije godine -24,5% bez dividende, sa dividendom -12,6%.

    Ahhhh što reći, ima ona "Inati se Slavonijo", ali ipak i to sa mjerom.......točno je da je cijena na 31.03.2021 24,69., a NE 24,89..Hvala Parica

    krunoslav slabinac inati se slavonijo stihovi https://g.co/kgs/WT9PVw

    Files

    Screenshot_20230831_155936_Chrome.jpg 268.2 kB – 0 Downloads
  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • August 31, 2023 at 5:19 PM
    • #13,737

    Vidim da cesto spominjete izdasnu dividendu ove kompanije. Dal netko zna jesu li i druge peer kompanije isplacivale dividendu ovih godina, i koliku, ili samo ATPL? Pita jedan frend

  • Spalato33 (grad)
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    350
    Postova
    252
    Member since
    January 12, 2021
    • August 31, 2023 at 6:31 PM
    • #13,738

    Supramax je u zadnjih mjesec dana narastao preko 50%,i ima osnove da atlanska krene up bez obzira na nizak BDI

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • August 31, 2023 at 9:27 PM
    • #13,739
    Quote from proba

    Vidim da cesto spominjete izdasnu dividendu ove kompanije. Dal netko zna jesu li i druge peer kompanije isplacivale dividendu ovih godina, i koliku, ili samo ATPL? Pita jedan frend

    Preporučite mu EDRY

  • proba
    Početnik
    Reakcija primljeno
    61
    Postova
    37
    Member since
    November 24, 2021
    • September 1, 2023 at 12:57 AM
    • #13,740
    Quote from Infinity
    Quote from proba

    Vidim da cesto spominjete izdasnu dividendu ove kompanije. Dal netko zna jesu li i druge peer kompanije isplacivale dividendu ovih godina, i koliku, ili samo ATPL? Pita jedan frend

    Preporučite mu EDRY

    Uz ovoliko vrsnih znalaca, koji argumentirano hvale ATPL, da ja covjeku ista drugo osim kraljice sugeriram, bio bi grijeh

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 4:58 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      204k
      472
    3. Hawk Tuach

      May 22, 2025 at 4:58 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 3:30 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 3:23 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. All

      May 22, 2025 at 3:23 PM
    1. KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.) 177

      • Like 1
      • Lemi
      • March 7, 2023 at 9:30 PM
      • Dionice
      • Lemi
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      177
      Pregleda
      57k
      177
    3. jkova25

      May 22, 2025 at 1:20 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      834k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 22, 2025 at 1:20 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 3:30 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 22, 2025 at 3:23 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,805 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 13 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™