Pa ne znam bas. Ići raditi prospekt, slati ga na odobrenje Hanfi i pozivati javnost na ulaganje bilo bi prilično ludo hrabro za zafrkanciju. Znalo se na ovim prostorima žešće manipulirati, al ne sjećam se da je netko išao toliko daleko i testirao strpljivost i angazman svih uključenih.
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Jedan od mogucih razloga zasto se ide u dokap je i nastavak gradnje Batala centra a fin.sredsta koja su potrebna iziskuju poprilicno kapitala a s ciljom zavrsetka 2025g.te postoji mogucnost da u samoj dokapitalizaciji sudjeluje i građ.firma koja gradi ili ce sudjelovati u dovrsetku same izgradnje Batala centra ili eventualno novi investitor koji ce uloziti svoj kapital u kompaniju.Meni je osobno ovo najizgledniji razlog prikupljanja novaca dokapom.
-
Kune, euri.. pa svejedno je zakonom je jasno definiran omjer i sta imamo dalje o tome filozofirati 🙃
-
AP Dubrovnik isporuka 10/2023...........
-
AP Dubrovnik isporuka 10/2023...........
Onda bi i drugi trebao u isto vrijeme
-
AP Dubrovnik isporuka 10/2023...........
Onda bi i drugi trebao u isto vrijeme
Izgleda da su sva četiri još u igri. Tako da je dokap najvjerojatnije zbog opcijskih novogradnji.
9952660 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-277 Atlantska Plovidba dd bulk carrier AP Dubrovnik 82000 0 on order
2023/109952672 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-278 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/099956109 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-279 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/089956111 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-280 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/10 -
Onda bi i drugi trebao u isto vrijeme
Izgleda da su sva četiri još u igri. Tako da je dokap najvjerojatnije zbog opcijskih novogradnji.
9952660 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-277 Atlantska Plovidba dd bulk carrier AP Dubrovnik 82000 0 on order
2023/109952672 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-278 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/099956109 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-279 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/089956111 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-280 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/10Prvo se moraju deklarirat za opciju pa onda tek minimalno godinu dana cekat za izgradnju i pitanje je kad imaju termin za opciju tako da sumnjam da je taj izvor bas trenutno tocan nema mi smisla bas
-
Izgleda da su sva četiri još u igri. Tako da je dokap najvjerojatnije zbog opcijskih novogradnji.
9952660 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-277 Atlantska Plovidba dd bulk carrier AP Dubrovnik 82000 0 on order
2023/109952672 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-278 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/099956109 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-279 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/089956111 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-280 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/10Prvo se moraju deklarirat za opciju pa onda tek minimalno godinu dana cekat za izgradnju i pitanje je kad imaju termin za opciju tako da sumnjam da je taj izvor bas trenutno tocan nema mi smisla bas
Nisu ih još ni otkazali. Ali mislim da će se i to vrlo brzo sa prospektom saznati.
-
Prvo se moraju deklarirat za opciju pa onda tek minimalno godinu dana cekat za izgradnju i pitanje je kad imaju termin za opciju tako da sumnjam da je taj izvor bas trenutno tocan nema mi smisla bas
Nisu ih još ni otkazali. Ali mislim da će se i to vrlo brzo sa prospektom saznati.
Mislim da nisu ali datumi nisu realni iskazani predhodnom postu
-
Nisu ih još ni otkazali. Ali mislim da će se i to vrlo brzo sa prospektom saznati.
Mislim da nisu ali datumi nisu realni iskazani predhodnom postu
Nisu realni jer do jučer je bio drugi datum i za Dubrovnik koji bi valjda prvi trebao biti završen. Bio je 6/2023 koji je sada prepravljen u 10/2023 dok su za preostala tri ostali stari datumi. Po svim isporukama kasne barem pola godine i taj zaostatak se stalno povećava. Ne vjerujem ni da će Dubrovnik isporučiti u listopadu.
-
-
Jel postoje klauzule u ugovorima glede penala kod kašnjenja isporuke brodova?
-
Onda bi i drugi trebao u isto vrijeme
Izgleda da su sva četiri još u igri. Tako da je dokap najvjerojatnije zbog opcijskih novogradnji.
9952660 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-277 Atlantska Plovidba dd bulk carrier AP Dubrovnik 82000 0 on order
2023/109952672 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-278 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/099956109 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-279 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/089956111 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-280 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/10A vi mislite da oni idu u dokap radi novogradnji? Kako to da dokap na glavnoj skupštini nitko nije spominjao niti jednom riječju?
I kakav je to dokap koji nije potvrdila Glavna skupština nego je izglasan prije 4 godine kad je kompaniji prijetio bankrot. I zašto dokapom ne pokusavaju animirati institucionalne investitore? Nikoga nisu ni pitali od njih za dokap, zar to sve skupa nije čudno?
-
Izgleda da su sva četiri još u igri. Tako da je dokap najvjerojatnije zbog opcijskih novogradnji.
9952660 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-277 Atlantska Plovidba dd bulk carrier AP Dubrovnik 82000 0 on order
2023/109952672 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-278 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/099956109 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-279 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/089956111 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-280 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/10A vi mislite da oni idu u dokap radi novogradnji? Kako to da dokap na glavnoj skupštini nitko nije spominjao niti jednom riječju?
I kakav je to dokap koji nije potvrdila Glavna skupština nego je izglasan prije 4 godine kad je kompaniji prijetio bankrot. I zašto dokapom ne pokusavaju animirati institucionalne investitore? Nikoga nisu ni pitali od njih za dokap, zar to sve skupa nije čudno?
Da ne budem zloguki prorok ali sve je ovo u maniri Tankerske plovidbe, možda su im oni strateški partneri
-
Izgleda da su sva četiri još u igri. Tako da je dokap najvjerojatnije zbog opcijskih novogradnji.
9952660 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-277 Atlantska Plovidba dd bulk carrier AP Dubrovnik 82000 0 on order
2023/109952672 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-278 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/099956109 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-279 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/089956111 Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd. HT82-280 Atlantska Plovidba dd bulk carrier 82000 0 on order
2023/10A vi mislite da oni idu u dokap radi novogradnji? Kako to da dokap na glavnoj skupštini nitko nije spominjao niti jednom riječju?
I kakav je to dokap koji nije potvrdila Glavna skupština nego je izglasan prije 4 godine kad je kompaniji prijetio bankrot. I zašto dokapom ne pokusavaju animirati institucionalne investitore? Nikoga nisu ni pitali od njih za dokap, zar to sve skupa nije čudno?
Jasno je kao bijeli dan da se ekipa zeli ukrcati sada dok vozarine grebu po dnu. Meni osobno to je signal da sudjelujem u dokapu. Cisto da ispratim, kad se vec nudi.
-
A vi mislite da oni idu u dokap radi novogradnji? Kako to da dokap na glavnoj skupštini nitko nije spominjao niti jednom riječju?
I kakav je to dokap koji nije potvrdila Glavna skupština nego je izglasan prije 4 godine kad je kompaniji prijetio bankrot. I zašto dokapom ne pokusavaju animirati institucionalne investitore? Nikoga nisu ni pitali od njih za dokap, zar to sve skupa nije čudno?
Jasno je kao bijeli dan da se ekipa zeli ukrcati sada dok vozarine grebu po dnu. Meni osobno to je signal da sudjelujem u dokapu. Cisto da ispratim, kad se vec nudi.
To ti je da kupuješ vino i dobiješ gemišt. Ako ekipa ima te novce da se u ovom trenutku dokapitalziraju po najavljenim cijenama...IMHO neka im.
-
Jasno je kao bijeli dan da se ekipa zeli ukrcati sada dok vozarine grebu po dnu. Meni osobno to je signal da sudjelujem u dokapu. Cisto da ispratim, kad se vec nudi.
To ti je da kupuješ vino i dobiješ gemišt. Ako ekipa ima te novce da se u ovom trenutku dokapitalziraju po najavljenim cijenama...IMHO neka im.
Shema je da ako je dobro za neku cijenu njima dobro je i meni. Poucak koji sam naucio na par drugih mjesta. I upalilo je.
-
A sto je najbolje sad je i bolje cijena od dokapitalizacije, jer tamo ako ponudis manje od 60€ postoji mogucnost da izvisis 🫣
-
A čemu je služilo stjecanje dionica Igora Bilbije na Zagrebackoj burzi od 27. lipnja ove godine? Je li on to nama htio pokazati njegovo insajdersko trgovanje, obzirom da je sljedeći dan ujutro, u cet. 28. lipnja objavljena obavijest o povecanju temeljnog kapitala? A vlasnicka promjena u SKDD je bila vidljiva tek 29. lipnja.
Koga to Igor Bilbija sa svojom ekipom iz EU pokusava povući za nos? I kako to da nakon tog očito nepromišljenog poteza više nije stjecao dionice Atlantske plovidbe?
-
A čemu je služilo stjecanje dionica Igora Bilbije na Zagrebackoj burzi od 27. lipnja ove godine? Je li on to nama htio pokazati njegovo insajdersko trgovanje, obzirom da je sljedeći dan ujutro, u cet. 28. lipnja objavljena obavijest o povecanju temeljnog kapitala? A vlasnicka promjena u SKDD je bila vidljiva tek 29. lipnja.
Koga to Igor Bilbija sa svojom ekipom iz EU pokusava povući za nos? I kako to da nakon tog očito nepromišljenog poteza više nije stjecao dionice Atlantske plovidbe?
Te dione su mu na silu ugurali na račun. Opiro se koliko je mogao sam ali nije išlo.
-
Mislim da je fer uz visoke kamate prikupiti kapital od postojećih dioničara te imati povoljniji capex.
Ako bi se dogovoria nekakav povrat kroz dividendu umisto “prženja” novca za plačanje kamata bankama bilo bi ugodnije.
Nismo limitirani nekakvim minimalnim ulozima što je isto fer.
Da su nas tili oderati bi pričekali neko vrime da potrošimo dividendni prinos.
Risk/Reward se malo gemištom približava ali je više tekućine što nije loše po ove vruće dane.
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 2:27 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 21, 2024 at 5:50 PM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 972k
2.4k
-
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 21, 2024 at 5:34 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
Hrvatski ETF fondovi 166
- LodeRunner
October 12, 2020 at 2:54 PM - Investicijski fondovi
- LodeRunner
November 21, 2024 at 3:05 PM
-
- Odgovora
- 166
- Pregleda
- 75k
166
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
November 21, 2024 at 2:41 PM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.5M
10k
-