1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • April 20, 2023 at 7:07 PM
    • #13,201

    Meni ta Batala još uvijek na slikama izgleda kao velika rupa, ali doslovno velika duboka rupa (jama) i to čak 12,5 metara

    za podzemnu garažu :D. Moram priznati da stvarno brzo to njima ide, a tek je 3 ili čak 4 godine prošlo od 2019... Neki

    ratovi traju kraće od toga, ali ok bit će otvorenje možda čak još i u ovom desetljeću, uz neki prigodni party s vatrometom

    za sve male dioničare na jednom od novih brodova 8o:saint:.

    Ne znam samo šta je s onima koji su se hvalili još davne 2019. na forumu da su uplatili kaparu za novi stan, jesu im

    poslije tu kaparu vratili ili još čekaju na useljenje? :/

    [FOTOGALERIJA] NAPREDUJE NOVA ZGRADA Pogledajte vizure Batale iz zraka! - DuList
    Privodi se kraju izvođenje zaštite građevinske jame na poslovno-stambenoj zgradi Atlant Batala Centar u vlasništvu Atlantske plovidbe d.d.. Izvođač je - DuList
    dulist.hr

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • April 20, 2023 at 9:01 PM
    • #13,202
    Quote from BudFox

    Meni ta Batala još uvijek na slikama izgleda kao velika rupa, ali doslovno velika duboka rupa (jama) i to čak 12,5 metara

    za podzemnu garažu :D. Moram priznati da stvarno brzo to njima ide, a tek je 3 ili čak 4 godine prošlo od 2019... Neki

    ratovi traju kraće od toga, ali ok bit će otvorenje možda čak još i u ovom desetljeću, uz neki prigodni party s vatrometom

    za sve male dioničare na jednom od novih brodova 8o:saint:.

    Ne znam samo šta je s onima koji su se hvalili još davne 2019. na forumu da su uplatili kaparu za novi stan, jesu im

    poslije tu kaparu vratili ili još čekaju na useljenje? :/

    https://dulist.hr/fotogalerija-n…z-zraka/822161/

    Display More

    kak misliš rupa?......zgrada je u toj rupi, ali ti zgradu ne vidiš jel je to jedno od najmodernijih arhitektonskih rješenja.......kad si tamo u stvarnosti i netko od stanara otvori prozor onda vidiš ljude unutra u stanovima i misliš da hodaju zrakom jel zgradu ne vidiš a tu je.......

    takav će ti bit i benefit za dionićare...... neš' ga ni vidjet ni osjetit al on će bit tu kao da je tvoj al u tuđem džepu......

  • Bartolomeo
    Student
    Reakcija primljeno
    76
    Postova
    60
    Member since
    February 17, 2020
    • April 21, 2023 at 2:31 PM
    • #13,203
    Quote from BudFox

    Meni ta Batala još uvijek na slikama izgleda kao velika rupa, ali doslovno velika duboka rupa (jama) i to čak 12,5 metara

    za podzemnu garažu :D. Moram priznati da stvarno brzo to njima ide, a tek je 3 ili čak 4 godine prošlo od 2019... Neki

    ratovi traju kraće od toga, ali ok bit će otvorenje možda čak još i u ovom desetljeću, uz neki prigodni party s vatrometom

    za sve male dioničare na jednom od novih brodova 8o:saint:.

    Ne znam samo šta je s onima koji su se hvalili još davne 2019. na forumu da su uplatili kaparu za novi stan, jesu im

    poslije tu kaparu vratili ili još čekaju na useljenje? :/

    https://dulist.hr/fotogalerija-n…z-zraka/822161/

    Display More

    Najteži dio je iza nas (imovinsko pravni odnosi i dozvole). Sada će sve ići brže,realno za 2 god je to useljivo.Prodati će se i prije toga tako da će dioničari sigurno imati koristi....To je sigurno čistih 20ak mil eura zarade na tom poslu.

  • Laudator
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,487
    Postova
    1,232
    Member since
    March 4, 2020
    • April 25, 2023 at 9:27 AM
    • #13,204

    Samo da ovaj Obilitj izdržat na koti 58.

    Ili Hanfa da se uključi!

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 25, 2023 at 11:23 AM
    • #13,205

    Trenutno samo u stagnaciji firma je stabilna posluje pozitivno, 1Q i 2Q se ocekuje pozitivan prema objavljenim vozarinama u 4Q i trenutnim stanjem vozarina, pitanje je vec sada u kojem smjeru ce drugi dio godine ovi prvi dio je vec relativno mislim poznat sta se tice izvjesca, a to je pozitivno poslovanje cini mi se oko 10-15 mil po kvartalu ovisno koja je zapravo donja granica dugorocnim pmx i s tim da smo imali dva dokovanja u 1Q, u 2 i 3 Q vise nema dokovanja pa ce i u odnosu na proslu godinu nece osjetit taj brod manje i sami opex bi trebao biti manji i da koliko me pamcenje sluzi nema nekih otplata dugova do kraja godine pa ce i cash flow biti do tada bolji , a i dolazak dva broda ce sigurno biti bitan dogadjaj u 4Q s tim da oni mogu postici bolje vozarine i ugovore. Ukoliko se trziste jos nesto oporavi onda mozemo ocekivati i prodaju jednog broda, sta bi ojacalo kratkotrajnu imovinu i omogucilo miran ulazak u 2024 godinu bez obzira sta nosi ta godina.

  • Vergilije
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    1,080
    Postova
    245
    Member since
    March 4, 2020
    • April 26, 2023 at 9:59 AM
    • #13,206

    Kako to radi konkurencija – kvartalna dividenda – drugi dio :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
       
    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
       
    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Tržište rasutih tereta je snažna globalna utakmica, brodari se nadmeću za teret, brodove, kreditore, investitore, hvataju se za svaki detalj koji može poslužiti kao konkurentska prednost. Postoje kompanije sa malim i velikim flotama u vlasništvu, neke su privatne i neke javne, postoje sve moguće kombinacije jer se radi o izrazito efikasnom tržištu. Pa upoznajmo glavnu konkurenciju:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    * podaci preuzeti iz zadnjih analiza Cleaves i Jeffries; financijskih izvješća kompanija; vlastiti izračun

    ** P – zadnja cijena dionice na burzi / NAV- neto vrijednost imovine; kod ATPL sam uzeo NAV iz financijskog izvješća za 2022.; P=64,30 USD (58,60 EUR) na dan 25.04.2023.; NAV=101,07 USD

    ***DWT = ukupna nosivost flote

    P/NAV je pokazatelj koji se koristi za usporedbu kako tržište vrednuje brodare. Atlantska plovidba se u tom segmentu doslovno nalazi na prekretnici između kompanija koje su više orijentirane prema dioničarima kroz veće dividende i otkupe dionica, te kompanija sa politikom zadržavanja većine dobiti u društvu (npr. Safe Bulkers).

    Možemo izračunati na konkretnom primjeru kolika je razlika za dioničare, da tržište vrednuje ATPL po P/NAV 0,86 kao uspješnije brodare, cijena dionice bi bila oko 78,96 EUR (86,92 USD), što predstavlja prostor za rast od 34,74%. Kod brodara NAV zapravo predstavlja vrijednost brodova, koja dugoročno prati kretanje vozarina. Zato svi pratimo čuveni Baltic Dry Index (BDI) koji je pojednostavljeni prikaz trenutnog stanja vozarina u brodarstvu.

    Što je vrijednost P/NAV bliže 1, znači da je kompanija bliže fer vrijednosti. Treba reći da postoje brodarske kompanije koje se trže po znatno niže P/NAV-u, neki bi rekli da su jeftine, osobno smatram da postoje dobri razlozi zbog kojih investitori traže dodatni popust.

    Kada usporedimo Atlantsku sa međunarodnom konkurencijom, ovogodišnji prijedlog dividende od 5 EUR je korak u dobrom smjeru, jer nas približava praksi najboljih u sektoru po dividendnom prinosu (dividend yield) o čemu sam pisao u prošlogodišnjem protuprijedlogu. Kvartalna dividenda je još viša razina.

    U nastavku je pregled međunarodne konkurencije koja isplaćuje kvartalne dividende:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Posebno bih istaknuo norvešku dry bulk kompaniju 2020 Bulkers koja od 2019. godine isplaćuje dividendu na mjesečnoj bazi. Imaju samo 8 brodova, ali su po korporativnom upravljanju vjerojatno najbolji u cijeloj grani djelatnosti. Službena korporativna strategija društva je maksimalni povrat kapitala za dioničare kroz redovite visoke dividende. Financijska politika jeodržavanje umjerene i razumne razine duga koja omogućuje održivu točku pokrića. Politika dividende provodi se na način da poslije isplate svih obveza, većinu slobodnog novčanog tijeka (FCF) isplate dioničarima. Pojednostavljeno, ako se zaradi malo, dijeli se malo, ako se zaradi puno, dijeli se puno.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Za kraj bih podijelio par misli o razvoju u ovom ciklusu...

    Zadnje dvije godine ATPL posluje vrlo dobro, društvo je stabilno, dugovi smanjeni, bilanca jaka. Jedini bitni dio po kojem zaostaje za konkurencijom je strategija razvoja i politika povrata vlasnicima. Uz ogradu oko nekih spornih poteza članova Uprave koje smo komentirali u zadnje vrijeme, generalno su odradili solidan posao. Uz povećanje transparentnosti i poboljšanje korporativnog upravljanja moguće je stvoriti značajnu vrijednost za dioničare te vratiti fokus burze na brodare. No sadašnja konzervativna politika može vrlo lako rezultirati propuštenim prilikama, oportunitetnim troškovima, a vrijeme nam nitko ne može vratiti. Atlantska plovidba nije grčki niti norveški brodar tako da tek treba pronaći svoj put, odnosno ravnotežu između rasta i povrata za dioničare.

    Kao mali dioničari/vlasnici imamo stvarni utjecaj na smjer razvoja društva, ali moramo biti prisutni na glavnim skupštinama gdje se odlučuje. Dobre poslovne prakse koje primjenjuje konkurencija nisu tajna, vidljive su na njihovim internet stranicama i doslovno se javno hvale uspjesima u svojim financijskim izvješćima. Volio bih da kvartalna dividenda bude taj čimbenik koji će pogurati ATPL naprijed, kako razinu transparentnosti, tako i posljedično cijenu dionice. Zato smatram da se isplati potruditi oko toga. Sljedeći korak je na nama, malim i velikim dioničarima. Svim vlasnicima kompanije.


    Ovaj tekst nije investicijski savjet ni nagovor na kupnju niti prodaju vrijednosnih papira, a napisan je u dobroj vjeri s ciljem veće transparentnosti oko smjera razvoja Atlantske plovidbe. Imam dionice ATPL.

    2+2=4

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • April 26, 2023 at 10:19 AM
    • #13,207
    Quote from Vergilije

    Kako to radi konkurencija – kvartalna dividenda – drugi dio :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Tržište rasutih tereta snažna je globalna utakmica, brodari se nadmeću za teret, brodove, kreditore, investitore, hvataju se za svaki detalj koji može poslužiti kao konkurentska prednost. Postoje tvrtke s malim i velikim flotama u vlasništvu, neke su privatne i neke javne, postoje sve moguće kombinacije jer se radi o izrazito učinkovitom tržištu. Pa upoznajmo glavnu konkurenciju:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    * podaci preuzeti iz zadnje analize Cleaves i Jeffries; financijskih izvješća kompanija; vlastiti izračun

    ** P – zadnja cijena dionice na burzi / NAV- neto vrijednost imovine; kod ATPL sam uzeo NAV iz financijskih izvješća za 2022.; P=64,30 USD (58,60 EUR) na dan 25.04.2023.; NAV=101,07 USD

    ***DWT = ukupna nosivost flote

    P/NAV je pokazatelj koji se koristi za usporedbu kako tržište vrijedi brodare. Atlantska plovidba se u tom segmentu doslovno nalazi na prekretnici između kompanija koje su više orijentirane prema dioničarima kroz veće dividende i otkupe dionica, te kompanija sa politikom zadržavanja većine dobiti u društvu (npr. Safe Bulkers).

    Možemo izračunati na konkretnom primjeru kolika je razlika za dioničare, da tržište vrijedi ATPL po P/NAV 0,86 kao uspješnije brodare, cijena dionice bila bi oko 78,96 EUR (86,92 USD), što predstavlja prostor za rast od 34, 74%. Kod brodara NAV zapravo predstavlja vrijednost brodova, koja dugoročno prati kretanje vozarina. Zato svi pratimo čuveni Baltic Dry Index (BDI) koji je pojednostavljen prikaz trenutnog stanja vozarina u brodarstvu.

    Što je vrijednost P/NAV bliže 1, znači da je kompanija bliže vrijednosti. Treba reći da postoje brodarske tvrtke koje se trže po znatno nižem P/NAV-u, neki bi rekli da su jeftine, osobno smatram da postoje dobri razlozi zbog kojih investitori traže dodatni popust.

    Kada uspoređujemo Atlantsku s međunarodnom konkurencijom, ovogodišnji prijedlog dividende od 5 EUR je korak u dobrom smjeru, jer se približava praksi najboljih u sektoru po dividendnom prinosu (dividend yield) o čemu sam pisao u prošlogodišnjem protuprijedlogu. Kvartalna dividenda je još viša razina.

    U nastavku je pregled međunarodne konkurencije koja isplaćuje kvartalne dividende:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Posebno bih istaknuo norvešku kompaniju za rasuti teret 2020 Bulkers koja od 2019. godine isplaćuje dividendu na mjesečnoj bazi. Imaju samo 8 brodova, ali su po korporativnom upravljanju vjerojatno najbolji u cijeloj grani djelatnosti. Službena korporativna strategija društva je maksimalni povrat kapitala za dioničare kroz redovite visoke dividende. Financijska politika jeodržavanje umjerene i razumne razine duga koja omogućuje održivu točku pokrića. Politika dividende provodi se na način da poslije isplate svih obveza, većinu slobodnog novčanog tijeka (FCF) isplate dioničarima. Pojednostavljeno, ako se zaradi malo, dijeli se malo, ako se zaradi puno, dijeli se puno.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Za kraj bih podijelio par misli o razvoju u ovom ciklusu...

    Zadnje dvije godine ATPL posluje vrlo dobro, društvo je stabilno, dugovi smanjeni, bilanca jaka. Jedini bitni dio po kojem zaostaje za konkurencijom je strategija razvoja i politika povratka vlasnicima. Uz ograde oko nekih spornih poteza članova Uprave koje smo komentirali u zadnje vrijeme, općenito su odradili solidan posao. Uz povećanje transparentnosti i poboljšanje korporativnog upravljanja moguće je stvoriti značajnu vrijednost za dioničare te vratiti fokus burze na brodare. No sadašnja konzervativna politika može vrlo lako rezultirati propuštenim prilikama, oportunitetnim troškovima, a vrijeme nam se nitko ne može vratiti. Atlantska plovidba nije grčki niti norveški brodar tako da tek treba pronaći svoj put, odnosno ravnotežu između rasta i povrata za dioničare.

    Kao mali dioničari/vlasnici imamo stvarni utjecaj na smjer razvoja društva, ali moramo biti prisutni na glavnim skupštinama gdje se odlučuje. Dobre poslovne prakse koje primjenjuju konkurencija nisu tajne, vidljive su na njihovim internetskim stranicama i doslovno se javno hvale uspjesima u svojim financijskim izvješćima. Volio bih da kvartalna dividenda bude taj čimbenik koji će pogurati ATPL naprijed, kako razinu transparentnosti, tako i posljedično cijenu dionice. Zato smatram da se isplati potruditi oko toga. Sljedeći korak je na nama, malim i velikim dioničarima. Svim vlasnicima kompanija.


    Ovaj tekst nije investicijski savjet niti nagovor na kupnju niti prodaju vrijednosnih papira, a napisan je u dobroj vjeri s ciljem veće transparentnosti oko smjera razvoja Atlantske plovidbe. Imam dionice ATPL.

    Display More

    Svaka čast, super! 👍

  • Online
    DiAbLeRo
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    432
    Postova
    118
    Member since
    February 18, 2020
    • April 26, 2023 at 11:43 AM
    • #13,208

    Evo jedan zanimljiv graf za period od početka 2020. do danas.

    Files

    ATPL 01-01-2020 -- 26-04-2023.jpg 191.32 kB – 0 Downloads
  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • April 26, 2023 at 12:17 PM
    • #13,209

    Alpha adriatic koja ima 4 bulkera(50 posto vlasnistva) je izbacila dosta los rezultat za svoje bulkere, vozarine su im bile oko 10 k na pocetku godine pa pale do razine od 7 k za vrijeme kineske nove godine. Ipak, posto gledamo buducnost, trenutno su naveli da voze po 14 000 dolara. Ocekujem da ni Atpl nece imati pozitivan Q1, mislim da ce imati prihvatljiv minus, ali Q2 vec voze u solidnom plusu. U ovoj bransi su najbolji Q3 i pola Q4, tako da bi opet trebali namlatiti dobre novce. Iza nas je najgori dio godine.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • April 26, 2023 at 12:19 PM
    • #13,210
    Quote from KicanCRO

    Alpha adriatic koja ima 4 bulkera(50 posto vlasnistva) je izbacila dosta los rezultat za svoje bulkere, vozarine su im bile oko 10 k na pocetku godine pa pale do razine od 7 k za vrijeme kineske nove godine. Ipak, posto gledamo buducnost, trenutno su naveli da voze po 14 000 dolara. Ocekujem da ni Atpl nece imati pozitivan Q1, mislim da ce imati prihvatljiv minus, ali Q2 vec voze u solidnom plusu. U ovoj bransi su najbolji Q3 i pola Q4, tako da bi opet trebali namlatiti dobre novce. Iza nas je najgori dio godine.

    Jeste 100% sigurni da će ATPL imati minus u Q1? Papir sve trpi, a i kreativno računovodstvo...ne kažem da bude tako, ali znamo kakve su loše bile bulk vozarine u Q1, pa je stvarno potrebno čudo da prošli kvartal bude u plusu..ali sve je moguće, kažem...promatrajmo :thumbup: :saint:

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • April 26, 2023 at 12:23 PM
    • #13,211
    Quote from BudFox
    Quote from KicanCRO

    Alpha adriatic koja ima 4 bulkera(50 posto vlasnistva) je izbacila dosta los rezultat za svoje bulkere, vozarine su im bile oko 10 k na pocetku godine pa pale do razine od 7 k za vrijeme kineske nove godine. Ipak, posto gledamo buducnost, trenutno su naveli da voze po 14 000 dolara. Ocekujem da ni Atpl nece imati pozitivan Q1, mislim da ce imati prihvatljiv minus, ali Q2 vec voze u solidnom plusu. U ovoj bransi su najbolji Q3 i pola Q4, tako da bi opet trebali namlatiti dobre novce. Iza nas je najgori dio godine.

    Jeste 100% sigurni da će ATPL imati minus u Q1? Papir sve trpi, a i kreativno računovodstvo...ne kažem da bude, ali znamo kakve su loše bile bulk vozarine u Q1, pa je stvarno potrebno čudo da prošli kvartal bude u plusu..

    Atpl ima nekoliko brodova na dobrim dugorocnim ugovorima ali po izvjescu ulpl ne vidim nacin da budu u plusu. Vidit cemo u petak, volio bih naravno da budu u plusu.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • April 26, 2023 at 12:24 PM
    • #13,212
    Quote from KicanCRO
    Quote from BudFox

    Jeste 100% sigurni da će ATPL imati minus u Q1? Papir sve trpi, a i kreativno računovodstvo...ne kažem da bude, ali znamo kakve su loše bile bulk vozarine u Q1, pa je stvarno potrebno čudo da prošli kvartal bude u plusu..

    Atpl ima nekoliko brodova na dobrim dugorocnim ugovorima ali po izvjescu ulpl ne vidim nacin da budu u plusu. Vidit cemo u petak, volio bih naravno da budu u plusu.

    Mislite u petak iza 16h, ali vidjet ćemo, nema smisla sada ovako na brzinu mijenjati termin dostave izvješća :) .

    ATPL mi je najjača dionica i firma, te odražava bit same burze, a izvješće će se, bilo dobro ili loše, vjerojatno

    proučavati cijeli produženi vikend:thumbup: :saint: :/. Uvijek je neka drama oko tih njihovih izvješća, ali to često daje

    neku draž, ne mogu reći da ne, bar za nas okorjele male dioničare i kockare bez sreće 8o ^^

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    910
    Postova
    699
    Member since
    December 21, 2020
    • April 26, 2023 at 12:36 PM
    • #13,213

    Teško da će iskazati minus s obzirom na Pmaxe na ok vozarinama.

    Još ako im se posrećilo se par brodova na spotu, eto i sasvim solidnog plusa.

    Nemam dionicu, al' je volim :)

  • tenchi0110
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    993
    Postova
    518
    Member since
    February 17, 2020
    • April 26, 2023 at 12:41 PM
    • #13,214
    Quote from stipe_Cro

    Teško da će iskazati minus s obzirom na Pmaxe na ok vozarinama.

    Još ako im se posrećilo se par brodova na spotu, eto i sasvim solidnog plusa.

    Nemam dionicu, al' je volim :)

    Lako ju je volit kad ju nemaš! Ajde uđi pa ju onda voli...btw ne očekujem + od ovog Q1 izvještaja

    aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • April 26, 2023 at 12:41 PM
    • #13,215
    Quote from stipe_Cro

    Teško da će iskazati minus s obzirom na Pmaxe na ok vozarinama.

    Još ako im se posrećilo se par brodova na spotu, eto i sasvim solidnog plusa.

    Nemam dionicu, al' je volim :)

    Maloprije sam baš htio napisati u postu da ne mogu drugo nego da je volim, te me podsjeća na ovu pjesmu (imam već jedno upozorenje, pa je u prigodnoj rubrici :) )

    Post

    RE: DJ is so hot, glazbom predvidjamo trendove

    Jedna za sve hajdukovce koliko vas ima, pjesma mi je super, a Mišo je legenda 8):thumbup:



    youtube.com/watch?v=3mj9DYXK4Ng
    BudFox
    April 26, 2023 at 12:41 PM

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Junius
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,824
    Postova
    1,858
    Member since
    October 9, 2022
    • April 26, 2023 at 12:44 PM
    • #13,216
    Quote from KicanCRO

    Alpha adriatic koja ima 4 bulkera(50 posto vlasnistva) je izbacila dosta los rezultat za svoje bulkere, vozarine su im bile oko 10 k na pocetku godine pa pale do razine od 7 k za vrijeme kineske nove godine. Ipak, posto gledamo buducnost, trenutno su naveli da voze po 14 000 dolara. Ocekujem da ni Atpl nece imati pozitivan Q1, mislim da ce imati prihvatljiv minus, ali Q2 vec voze u solidnom plusu. U ovoj bransi su najbolji Q3 i pola Q4, tako da bi opet trebali namlatiti dobre novce. Iza nas je najgori dio godine.

    Jeste se vi kolega prosuli po bidu ATPL???

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • April 26, 2023 at 12:52 PM
    • #13,217
    Quote from Junius
    Quote from KicanCRO

    Alpha adriatic koja ima 4 bulkera(50 posto vlasnistva) je izbacila dosta los rezultat za svoje bulkere, vozarine su im bile oko 10 k na pocetku godine pa pale do razine od 7 k za vrijeme kineske nove godine. Ipak, posto gledamo buducnost, trenutno su naveli da voze po 14 000 dolara. Ocekujem da ni Atpl nece imati pozitivan Q1, mislim da ce imati prihvatljiv minus, ali Q2 vec voze u solidnom plusu. U ovoj bransi su najbolji Q3 i pola Q4, tako da bi opet trebali namlatiti dobre novce. Iza nas je najgori dio godine.

    Jeste se vi kolega prosuli po bidu ATPL???

    Ne, prodavao sam zadnjih dana po 59 i najvise kolicine po 58,60.. danas isto po 58,60 110 kom..to je naj jeftinije po koliko bi dao, al nije islo preko 59 pa sam racunao da mi je to nekih euro ispod targeta i vrha, sto mi je ok. Cesto kazem da ce neko izvjesce biti u skladu sa mojim ocekivanjima, ali treba i razmisljati kakva su ocekivanja drugih dionicara, cesto poneki ne poznaju bas brodare a dionicari su i sruse cijenu iako je izvjesce ako su pratili vozarine itd normalno. Mislim da ce to biti slucaj ovdje pa sam privremeno izasao, ne mora znaciti da tako bude.

  • LodeRunner
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,083
    Postova
    1,212
    Member since
    February 18, 2020
    • April 26, 2023 at 2:06 PM
    • #13,218
    Quote from DiAbLeRo

    Evo jedan zanimljiv graf za period od početka 2020. do danas.

    Nije los grah, i znamo sto zelis reci sa njim, ali problem je da usporedjujes banane i svinjske polovice. Dvije tvrtke iz tvog grafa su bile u stecaju, a jedna nije. Takodjer, dvije tvrtke iz tvog grafa nisu cisti prijevoznici rasutog tereta nego imaju i prijevoz ostalih vrsta tekucih i ukapljenih tereta, a jedna je.

    Tocno je da su se sve tri u pojedinom momentu prodavale za bagatelu, ali ova jedna ipak nije, bez obzira na blokadu racuna, isla za toliku bagatelu koliko su druge dvije bile na diskontu.

    Bilo bi zanimljivije vidjeti koliko svaka u prosjeku reagira na pomake BDIa, kod rasta kao i pada navedenog indeksa.

    Metamoron sitting on a blockchair hallucinating about degenerative AI.

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • April 26, 2023 at 2:23 PM
    • #13,219
    Quote from LodeRunner
    Quote from DiAbLeRo

    Evo jedan zanimljiv graf za period od početka 2020. do danas.

    Nije los grah, i znamo sto zelis reci sa njim, ali problem je da usporedjujes banane i svinjske polovice. Dvije tvrtke iz tvog grafa su bile u stecaju, a jedna nije. Takodjer, dvije tvrtke iz tvog grafa nisu cisti prijevoznici rasutog tereta nego imaju i prijevoz ostalih vrsta tekucih i ukapljenih tereta, a jedna je.

    Tocno je da su se sve tri u pojedinom momentu prodavale za bagatelu, ali ova jedna ipak nije, bez obzira na blokadu racuna, isla za toliku bagatelu koliko su druge dvije bile na diskontu.

    Bilo bi zanimljivije vidjeti koliko svaka u prosjeku reagira na pomake BDIa, kod rasta kao i pada navedenog indeksa.

    Kad smo vec kod banana i svinjskih polovica :

    1. Kako nazvati svinju koja voli banane? - Bananapig!
    2. Zašto se banana boji svinjske polovice? - Jer se boji da će biti smrvljena u kobasicu!
    3. Zašto banana ne voli biti blizu svinjske polovice? - Jer ne želi dobiti njihov miris!
    4. Zašto je svinja pojela bananu? Jer joj je doktor rekao da jede više voća.
    5. Kako bi se nazvao bend koji svira pjesme o banani i svinjskoj polovici? "The Banana and the Bacon Band".
    6. Zašto se svinja i banana vjenčali? Jer su se zaljubili na prvi zalogaj!
  • bbkk0000
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    636
    Postova
    387
    Member since
    March 2, 2020
    • April 26, 2023 at 4:20 PM
    • #13,220

    Otkazana sjednica za 28.04.23

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 19, 2025 at 4:53 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      908k
      2.1k
    3. darac11

      May 19, 2025 at 4:53 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 19, 2025 at 4:32 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. vitoo

      May 19, 2025 at 4:32 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 19, 2025 at 2:37 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      831k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 19, 2025 at 2:37 PM
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 458

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 19, 2025 at 12:14 PM
    2. Odgovora
      458
      Pregleda
      201k
      458
    3. NBHC

      May 19, 2025 at 12:14 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 19, 2025 at 11:19 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. stipe_Cro

      May 19, 2025 at 11:19 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    darac11 May 19, 2025 at 4:53 PM
  • Što smo danas tržili

    vitoo May 19, 2025 at 4:32 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 19, 2025 at 2:37 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    NBHC May 19, 2025 at 12:14 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    stipe_Cro May 19, 2025 at 11:19 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant May 16, 2025 at 7:37 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    misterno May 16, 2025 at 4:27 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    All May 16, 2025 at 3:38 PM
  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    SILVIO2024 May 16, 2025 at 9:48 AM
  • Best buy

    darac11 May 15, 2025 at 7:08 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,799 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 2 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 18 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™