1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:32 PM
  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 28, 2022 at 6:34 PM
    • #12,581

    Ne kužim, prodali su brod i sa prodajom broda imaju manju dobit u Q3 nego prošle godine. Kako je to moguće, može li netko objasniti?

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • October 28, 2022 at 6:41 PM
    • #12,582

    Knjizili su ga u kvartalu sa visom cijenom nego kad su ga prodali.

    Netko se zaletio i istresao, dobit je 55 m. Iznad ocekivanja.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • October 28, 2022 at 7:27 PM
    • #12,583
    Quote from havi

    Core biznis svakog brodara je i kupoprodaja imovine. hugh puno toga ne zna i očito ne razumije ili se pravi da ne razumije. Al pravo je pitanje zašto se to konstantno ovdje tolerira i zašto se dopušta neargumentirano njakanje koje ima za cilj obeshrabriti ulagače i pisanje uglavnom izmišljotina?

    Rezultati su iznad očekivanja. Operativni rezultati, a otpis je otpis. Jednokratan utjecaj. Tko to ne razumije niti ne zaslužuje da se bavi ulaganjem.

    Nažalost, njihovo poslovanje nije loše, već je burza otišla u klinac. Više ne obavlja osnovnu funkciju, a to je vrednovanje. O tome svjedoci i zabijanje dionica JDPL pred kraj današnjeg trgovinskog dana koje nema veze s vrednovanjem nego sa sentimentom. Slična stvar je i na velikoj većini ostalih dionica. Očito i dalje traje sezona kiselih krastavaca….

    dobro ste "detektirali".....Emil detektiv......

    neke stvari ne razumijem, neke razumijem a za neke se pravim da ne razumijem.....

    mislim da smo se mi dopisivali ovako javno na nekoj temi prije koji mjesec gdje ste Vi "razumjeli" kako nema smisla crnjačiti i da je sve super i za 5 a ja sam razumio kud sve to ide i to vrlo dobro......

    kad je sve tako super,pomalo je čudno da cijena dionice pada več neko vrijeme pa čak i nakon super izvjesća.......bit će da su i brodari vani u "neargumentiranom" downtrendu več neko vrijeme🤣.....ja nisam tu da nekoga obeshrabrujem niti ohrabrujem za kupovinul.........mislim da "ohrabreni" ovdje još od 500+ čekaju nova ohrabrenja kojih nema i da će im sigurno "puno pomoći" ako ih netko na forumu kao ohrabri konstatacijom da je izvješće super i da nema veze što cijena pada, bdi pada, futuresi padaju a q1 2023 kuca na vrata......

    srdačan pozdrav uz pjesmu Pipsa : "sve je super i sve je za 5".......

    nema veze što je likvidnost nestala a po asku osim trezora nitko več "mjesecima" nije kupio ni "10" dionica......

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 28, 2022 at 7:35 PM
    • #12,584
    Quote from KicanCRO

    Knjizili su ga u kvartalu sa visom cijenom nego kad su ga prodali.

    Netko se zaletio i istresao, dobit je 55 m. Iznad ocekivanja.

    To mi nema smisla, osim ako u knjigama vode brodove po višoj cijeni, nego što tržišno vrijede, pa onda naknadno

    rade knjigovodstveni otpis vrijednosti. Nisam pratio neko vrijeme ovu dionicu, pa nisam više siguran, bio bih zahvalan

    ako mi tko može ovo objasniti. Hvala

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • October 28, 2022 at 8:06 PM
    • #12,585

    Pa npr procjena vrijednosti brodovlja u doba visokih vozarina, a prodaja kod odredenog pada vozarina pa dolazi do nemale razlike.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • October 28, 2022 at 8:16 PM
    • #12,586
    Quote from KicanCRO

    Pa npr procjena vrijednosti brodovlja u doba visokih vozarina, a prodaja kod odredenog pada vozarina pa dolazi do nemale razlike.

    to znaći da bi dobit/gubitak na kraju godine mogao biti biti puno drugačiji od trenutnog i stvarnog stanja dobiti "iz redovnog poslovanja" ako se odluće raditi revalorizaciju brodova na kraju godine......pa jel moguće da kao Tpng prije cca 2 godine "zamrače" dobit na ime revalorizacije i kažu nema za dividendu nagodinu?......

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • October 28, 2022 at 8:33 PM
    • #12,587

    Kolega jeste li vi pogledali koliko je Book posljednji?

    847 kuna. A jel znate sto cini taj Book? Pa neto vrijednost imovine odnosno imovina minus obveze.

    A koliko je tržišna cijena? 380 kuna. Pa čak i da su procijenjeni flotu 30% (jer je moglo doći do smanjenja njezine vrijednosti zbog ovih ili onih okolnosti) to bi značilo da flota vrijedi više od 600 kuna po dionici. Cijenim da je njena trenutna vrijednost veća od 700 kuna po dionici a da je diskont na NAV 50%. Nije tu razlika tržišne cijene i vrijednosti 5 ili 10% nego 100%. I zato je ATPL bargain, kao i JDPL. A sad hoće li zbog ovog ili onog razloga, indeksa kretanja ili sličnog, cijena rasti ili padati ja ne znam, al znam procijeniti postojeću vrijednost i upside pod uvjetom da se potražnja za rasutim teretom u sljedećih 6 mjeseci prepolovi. Takav scenarij nije realan niti u najgoroj recesiji i sitagnaciji, osim ako bi takva situacija trajala godinama.

    Mislim da je ovo bazična matematika i zdravorazumsko razmišljanje. Dakle, sve ono o čemu se očito ne ući u “magarećoj školi”.

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • October 28, 2022 at 8:35 PM
    • #12,588

    Revalorizacija se mora raditi kad se uzima neki kredit po boljim uvjetima, sad, da li ce nesto raditi zbog knjigovodstvenih stvari, ne virujem..ovaj put je to iskazano jer je prodan brod koji je ranije bio prikazan po visoj cijeni..

    Sve u svemu mislim da se netko zaletio ovo prodati jer nije proucio izvjesce.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 28, 2022 at 8:37 PM
    • #12,589

    Postoji jedna kvala 22 u cijeloj priči, a to je očekivano kretanje vozarina u budućem razdoblju i tu

    će se po mome mišljenju u budućnosti lomiti koplja. Kako je vrijednost imovine (poglavito brodovlje)

    rasla sa rastom vozarina i najavom Super Ciklusa, tako će i vrijednost imovine konvergirati u drugom

    smjeru ako dođe do pada vozarina zbog recesije i posljedičnog pada potražnje. Na kraju dana se sve

    svodi na vozarine i kretanje istih, htjeli mi to ili ne, a na njih nitko od nas ne može utjecati. IMHO

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • Online
    bjane
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    461
    Postova
    476
    Member since
    February 17, 2020
    • October 28, 2022 at 8:47 PM
    • #12,590

    izvješće dobro u svom njenom obliku ,ne gledati samo dobit zadnja tri mjeseca.

    ako netko zna gdje je greška, nek napiše.

    pad cijene uzrokovan padom BDI ,plaši imaoce dionica. :|

    jedan od razloga stampeda ,danas i ima nekoliko dana.

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • October 28, 2022 at 9:15 PM
    • #12,591

    Pa jedan od glavnih analiticara kaze da su brodari podcjenjeni, pa tako i nasi, svi…dobiti su enormne, a mi trazimo dlaku u jajetu, pricamo da je sve uracunato u cijenu, a definitivno nije. Naravno, ocekuje nas losiji kvartal jer je takav ovaj ciklicni posao, ali to smo i ocekivali prosle godine pa je Q1 bio na 28 k…a cijena je pala sa 570 na 420…nema to smisla sve, al tako je plitko trziste..moraju dignuti dividendu ako misle naplatiti svoje rezultate..ne vidim drugo posto je ova cijena gdje brodar zaradi u jednoj godini svoju cijenu na burzi ..

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • October 28, 2022 at 9:26 PM
    • #12,592

    Ostalo im je po mome jos 2 panamaxa poslati na dokovanje do kraja godine i porilicno sam siguran da ce jedan Panamx do kraja godine biti prodan

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • October 28, 2022 at 9:36 PM
    • #12,593

    162 dana dokovanja u

    Quote from KicanCRO

    Pa jedan od glavnih analiticara kaze da su brodari podcjenjeni, pa tako i nasi, svi…dobiti su enormne, a mi trazimo dlaku u jajetu, pricamo da je sve uracunato u cijenu, a definitivno nije. Naravno, ocekuje nas losiji kvartal jer je takav ovaj ciklicni posao, ali to smo i ocekivali prosle godine pa je Q1 bio na 28 k…a cijena je pala sa 570 na 420…nema to smisla sve, al tako je plitko trziste..moraju dignuti dividendu ako misle naplatiti svoje rezultate..ne vidim drugo posto je ova cijena gdje brodar zaradi u jednoj godini svoju cijenu na burzi ..

    162 dana su otpala na dokovanje i havariju u Q3.Ston je brzo šmugnia, nakon 10 dana čini mi se

    Iako prosječna vozarina flote pada možemo svašta ocekivati za Q4.Ovisno o supri i hendy koliko dugo su ugovoreni…

    21 000 $ je prosjek za 9.mj

    Ako se dovoljno dugo održe prosječne a trebalo bi biti više raspoloživih dana mogli bi se ugodno iznenaditi.

  • bbkk0000
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    636
    Postova
    387
    Member since
    March 2, 2020
    • October 28, 2022 at 9:42 PM
    • #12,594
    Quote from KicanCRO

    Pa jedan od glavnih analiticara kaze da su brodari podcjenjeni, pa tako i nasi, svi…dobiti su enormne, a mi trazimo dlaku u jajetu, pricamo da je sve uracunato u cijenu, a definitivno nije. Naravno, ocekuje nas losiji kvartal jer je takav ovaj ciklicni posao, ali to smo i ocekivali prosle godine pa je Q1 bio na 28 k…a cijena je pala sa 570 na 420…nema to smisla sve, al tako je plitko trziste..moraju dignuti dividendu ako misle naplatiti svoje rezultate..ne vidim drugo posto je ova cijena gdje brodar zaradi u jednoj godini svoju cijenu na burzi ..

    Koliko se vidi uračunat je "najlošiji" senacrij..najbolji nije..ali i to je ok da burza bude i neki amortizer mogućih i lošijih situacija na tržištu

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • October 28, 2022 at 9:54 PM
    • #12,595

    vjerujem da ce ova dva Panamaxa do kraja godine na dok tako da su sljedece godine mirni sto se tice dokovanja i raspolozivih dana pa bi i BE trebao biti nizi

  • Infinity
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,987
    Postova
    1,042
    Member since
    October 29, 2021
    • October 28, 2022 at 10:06 PM
    • #12,596
    Quote from enes.razman

    vjerujem da ce ova dva Panamaxa do kraja godine na dok tako da su sljedece godine mirni sto se tice dokovanja i raspolozivih dana pa bi i BE trebao biti nizi

    Ako se dokovanja izbjegavaju dagnje rastu ispod broda i glume kočnice poput ABS-a samo bez čipa i BE se povecava zbog drastičnog povecanja potrošnje goriva po prijeđenoj milji….😅

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • October 28, 2022 at 10:46 PM
    • #12,597

    vjerujem da cemo imati jos jedan brod manje u sijecnju i lopatu vise poradi Batale

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • October 28, 2022 at 10:47 PM
    • #12,598
    Quote from havi

    Kolega jeste li vi pogledali koliko je Book posljednji?

    847 kuna. A jel znate sto cini taj Book? Pa neto vrijednost imovine odnosno imovina minus obveze.

    A koliko je tržišna cijena? 380 kuna. Pa čak i da su procijenjeni flotu 30% (jer je moglo doći do smanjenja njezine vrijednosti zbog ovih ili onih okolnosti) to bi značilo da flota vrijedi više od 600 kuna po dionici. Cijenim da je njena trenutna vrijednost veća od 700 kuna po dionici a da je diskont na NAV 50%. Nije tu razlika tržišne cijene i vrijednosti 5 ili 10% nego 100%. I zato je ATPL bargain, kao i JDPL. A sad hoće li zbog ovog ili onog razloga, indeksa kretanja ili sličnog, cijena rasti ili padati ja ne znam, al znam procijeniti postojeću vrijednost i upside pod uvjetom da se potražnja za rasutim teretom u sljedećih 6 mjeseci prepolovi. Takav scenarij nije realan niti u najgoroj recesiji i sitagnaciji, osim ako bi takva situacija trajala godinama.

    Mislim da je ovo bazična matematika i zdravorazumsko razmišljanje. Dakle, sve ono o čemu se očito ne ući u “magarećoj školi”.

    da se trguje prema Bv ernt bi se npr. trgovao po recimo 290 kn a atgr po 240 kn........atpl je u volatilnom sektoru i ni u velikom upturnu nije stigla do BV a neznam kako bi to mogla ni u ovakvom downturnu ukoliko se stvari bitnije ne okrenu......

    žalosno ali ovu "magareću školu" očito nisu završili neki.......

    a prića o potražnji za rasutim teretom i vozarinama ja toliko smiješna da glava boli.......pa capovi su na spotu nedavno vozili za 0 $ dnevno koliko je potražnja bila "velika" ......

    futuresi za cape vozarine u q1 su groblje i više su nego duplo niže su u odnosu na današnje vozarine......supre i pane su također ispod BE.......gdje će taj BV biti za koji mjesec?.......dugoročni ugovore za atpl na visokim vozarinama ne postoje.......gužva za prijevoz po principu daj šta daš postaje sve veća a njima 7 brodova u kratkoročnim najmovima a oni u dugoročnim več sad voze za kikiriki.......kratkročne vozarine još će drastično pasti a na dugorofnima više ni kikirikija neće biti ako nešto bitnije ne okrene.......

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • October 29, 2022 at 7:19 AM
    • #12,599

    Je, samo što to isto neće biti tako za 6 mjeseci. Sad će ići gore, a onda će ići Dolje u prvom kvaratalu pa opet Gore, al onda dulji Gore.

    Mjesto da tu grintaš, nauči nešto. I konačno zaradi. Jer da jesi, ne bi svakodnevno ovdje prolijevao zuc i uvjeravao cijeli svijet kako to ništa ne vrijedi, al eto ti nikako da se makneš od te nevrijednosti.

    Svi dobro znamo gdje se najviše na ZSE zarađivalo u posljednje dvije godine. A eto, otkrit ću ti malu tajnu, zarađivat će se i sljedeće dvije. 😉

    I daj se više odmakni od tih jebenih “kejpova”, ima već dvije godine da oni nisu vodeći indikator u bulku, a ti i dalje puštaš stare hitove. Nitko ti to više ne sluša.

    Pa pogledaj GOGL naprimjer, koji je pun “kejpova” jer vidiš da ta dionica stremi nuli? Trenutno struže po lokalnom dnu u očekivanju ekipe da naraste, a ne da padne. Rast - Znaš to je ono kad okreneš mindset i ne gledaš stano u retrovizor pokušavajući voziti naprijed i ne ponašaš se baš onako kako piše ne na ekranu, nego jel…. unaprijed razmišljaš, al ne bas onak prizemno. Vulgaris.

    | live

    Ajd, sad si ti na redu…. ajmo još jedan krug pa opet Jovo nanovo…

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • October 29, 2022 at 7:42 AM
    • #12,600

    Evo, meni su ostali s foruma objasnili zašto su takvi rezultati. Ponajviše zbog otpisa i pokazao koliko je bilo dokovanja + sudar broda koji je bio van pogona i kakve izvanredni rashodi koji su teretili kvartal. Znaci razvila se neka rasprava. To je ono što znamo, a to da će sutra negdje biti duboka recesija i koliko će trajati ili da će proje toga puknuti neka banka, velika obveznica ili klasa imovine. To pouzdano ne znamo. Ne kladimo se na takve stvari nego radimo razumne i logične procjene. To rade i revizori i još daju napomenu o tome.

    Nije istina da je sve u indeksu, ima nešto iu otpornosti. Upravo je taj dio poslovanja na kojem je ATPL najviše radio u posljednje dvije godine i razumno koristio postojeći i novi kapital. Pa pogledaj koliko je on sad 874 kune po dionici. Nisam se šalio.

    Dakle, pouzdano ne znamo što nas čeka za 6 ili 12 ili 24 mjeseca. Ali znamo da ATPL ima slobodnog kapitala puno više nego 2009. godine i da ovaj put nije preinvestiran sa 7-8 novogradnji i da se operativa ne rasplinjuje na turizam i avioprijevoz već je fokus na core biznisu i ako se riješi pitanje financiranja i plana na - property menadžiranju u DU. To je ipak zaokret u strategiji. I ja mislim da je ovaj put dobar.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.) 311

      • Like 1
      • propalica
      • February 14, 2020 at 11:16 AM
      • Dionice
      • propalica
      • June 8, 2025 at 6:16 PM
    2. Odgovora
      311
      Pregleda
      107k
      311
    3. Kirac

      June 8, 2025 at 6:16 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      916k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.)

    Kirac June 8, 2025 at 6:16 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,574 Replies, 4 years ago

Tags

  • ATPL
  • atlantska plovidba

Online korisnici na ovoj temi

  • 16 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™