Ne kužim, prodali su brod i sa prodajom broda imaju manju dobit u Q3 nego prošle godine. Kako je to moguće, može li netko objasniti?
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Knjizili su ga u kvartalu sa visom cijenom nego kad su ga prodali.
Netko se zaletio i istresao, dobit je 55 m. Iznad ocekivanja.
-
Core biznis svakog brodara je i kupoprodaja imovine. hugh puno toga ne zna i očito ne razumije ili se pravi da ne razumije. Al pravo je pitanje zašto se to konstantno ovdje tolerira i zašto se dopušta neargumentirano njakanje koje ima za cilj obeshrabriti ulagače i pisanje uglavnom izmišljotina?
Rezultati su iznad očekivanja. Operativni rezultati, a otpis je otpis. Jednokratan utjecaj. Tko to ne razumije niti ne zaslužuje da se bavi ulaganjem.
Nažalost, njihovo poslovanje nije loše, već je burza otišla u klinac. Više ne obavlja osnovnu funkciju, a to je vrednovanje. O tome svjedoci i zabijanje dionica JDPL pred kraj današnjeg trgovinskog dana koje nema veze s vrednovanjem nego sa sentimentom. Slična stvar je i na velikoj većini ostalih dionica. Očito i dalje traje sezona kiselih krastavaca….
dobro ste "detektirali".....Emil detektiv......
neke stvari ne razumijem, neke razumijem a za neke se pravim da ne razumijem.....
mislim da smo se mi dopisivali ovako javno na nekoj temi prije koji mjesec gdje ste Vi "razumjeli" kako nema smisla crnjačiti i da je sve super i za 5 a ja sam razumio kud sve to ide i to vrlo dobro......
kad je sve tako super,pomalo je čudno da cijena dionice pada več neko vrijeme pa čak i nakon super izvjesća.......bit će da su i brodari vani u "neargumentiranom" downtrendu več neko vrijeme🤣.....ja nisam tu da nekoga obeshrabrujem niti ohrabrujem za kupovinul.........mislim da "ohrabreni" ovdje još od 500+ čekaju nova ohrabrenja kojih nema i da će im sigurno "puno pomoći" ako ih netko na forumu kao ohrabri konstatacijom da je izvješće super i da nema veze što cijena pada, bdi pada, futuresi padaju a q1 2023 kuca na vrata......
srdačan pozdrav uz pjesmu Pipsa : "sve je super i sve je za 5".......
nema veze što je likvidnost nestala a po asku osim trezora nitko več "mjesecima" nije kupio ni "10" dionica......
-
Knjizili su ga u kvartalu sa visom cijenom nego kad su ga prodali.
Netko se zaletio i istresao, dobit je 55 m. Iznad ocekivanja.
To mi nema smisla, osim ako u knjigama vode brodove po višoj cijeni, nego što tržišno vrijede, pa onda naknadno
rade knjigovodstveni otpis vrijednosti. Nisam pratio neko vrijeme ovu dionicu, pa nisam više siguran, bio bih zahvalan
ako mi tko može ovo objasniti. Hvala
-
Pa npr procjena vrijednosti brodovlja u doba visokih vozarina, a prodaja kod odredenog pada vozarina pa dolazi do nemale razlike.
-
Pa npr procjena vrijednosti brodovlja u doba visokih vozarina, a prodaja kod odredenog pada vozarina pa dolazi do nemale razlike.
to znaći da bi dobit/gubitak na kraju godine mogao biti biti puno drugačiji od trenutnog i stvarnog stanja dobiti "iz redovnog poslovanja" ako se odluće raditi revalorizaciju brodova na kraju godine......pa jel moguće da kao Tpng prije cca 2 godine "zamrače" dobit na ime revalorizacije i kažu nema za dividendu nagodinu?......
-
Kolega jeste li vi pogledali koliko je Book posljednji?
847 kuna. A jel znate sto cini taj Book? Pa neto vrijednost imovine odnosno imovina minus obveze.
A koliko je tržišna cijena? 380 kuna. Pa čak i da su procijenjeni flotu 30% (jer je moglo doći do smanjenja njezine vrijednosti zbog ovih ili onih okolnosti) to bi značilo da flota vrijedi više od 600 kuna po dionici. Cijenim da je njena trenutna vrijednost veća od 700 kuna po dionici a da je diskont na NAV 50%. Nije tu razlika tržišne cijene i vrijednosti 5 ili 10% nego 100%. I zato je ATPL bargain, kao i JDPL. A sad hoće li zbog ovog ili onog razloga, indeksa kretanja ili sličnog, cijena rasti ili padati ja ne znam, al znam procijeniti postojeću vrijednost i upside pod uvjetom da se potražnja za rasutim teretom u sljedećih 6 mjeseci prepolovi. Takav scenarij nije realan niti u najgoroj recesiji i sitagnaciji, osim ako bi takva situacija trajala godinama.
Mislim da je ovo bazična matematika i zdravorazumsko razmišljanje. Dakle, sve ono o čemu se očito ne ući u “magarećoj školi”.
-
Revalorizacija se mora raditi kad se uzima neki kredit po boljim uvjetima, sad, da li ce nesto raditi zbog knjigovodstvenih stvari, ne virujem..ovaj put je to iskazano jer je prodan brod koji je ranije bio prikazan po visoj cijeni..
Sve u svemu mislim da se netko zaletio ovo prodati jer nije proucio izvjesce.
-
Postoji jedna kvala 22 u cijeloj priči, a to je očekivano kretanje vozarina u budućem razdoblju i tu
će se po mome mišljenju u budućnosti lomiti koplja. Kako je vrijednost imovine (poglavito brodovlje)
rasla sa rastom vozarina i najavom Super Ciklusa, tako će i vrijednost imovine konvergirati u drugom
smjeru ako dođe do pada vozarina zbog recesije i posljedičnog pada potražnje. Na kraju dana se sve
svodi na vozarine i kretanje istih, htjeli mi to ili ne, a na njih nitko od nas ne može utjecati. IMHO
-
izvješće dobro u svom njenom obliku ,ne gledati samo dobit zadnja tri mjeseca.
ako netko zna gdje je greška, nek napiše.
pad cijene uzrokovan padom BDI ,plaši imaoce dionica.
jedan od razloga stampeda ,danas i ima nekoliko dana.
-
-
Pa jedan od glavnih analiticara kaze da su brodari podcjenjeni, pa tako i nasi, svi…dobiti su enormne, a mi trazimo dlaku u jajetu, pricamo da je sve uracunato u cijenu, a definitivno nije. Naravno, ocekuje nas losiji kvartal jer je takav ovaj ciklicni posao, ali to smo i ocekivali prosle godine pa je Q1 bio na 28 k…a cijena je pala sa 570 na 420…nema to smisla sve, al tako je plitko trziste..moraju dignuti dividendu ako misle naplatiti svoje rezultate..ne vidim drugo posto je ova cijena gdje brodar zaradi u jednoj godini svoju cijenu na burzi ..
-
Ostalo im je po mome jos 2 panamaxa poslati na dokovanje do kraja godine i porilicno sam siguran da ce jedan Panamx do kraja godine biti prodan
-
162 dana dokovanja u
Pa jedan od glavnih analiticara kaze da su brodari podcjenjeni, pa tako i nasi, svi…dobiti su enormne, a mi trazimo dlaku u jajetu, pricamo da je sve uracunato u cijenu, a definitivno nije. Naravno, ocekuje nas losiji kvartal jer je takav ovaj ciklicni posao, ali to smo i ocekivali prosle godine pa je Q1 bio na 28 k…a cijena je pala sa 570 na 420…nema to smisla sve, al tako je plitko trziste..moraju dignuti dividendu ako misle naplatiti svoje rezultate..ne vidim drugo posto je ova cijena gdje brodar zaradi u jednoj godini svoju cijenu na burzi ..
162 dana su otpala na dokovanje i havariju u Q3.Ston je brzo šmugnia, nakon 10 dana čini mi se
Iako prosječna vozarina flote pada možemo svašta ocekivati za Q4.Ovisno o supri i hendy koliko dugo su ugovoreni…
21 000 $ je prosjek za 9.mj
Ako se dovoljno dugo održe prosječne a trebalo bi biti više raspoloživih dana mogli bi se ugodno iznenaditi.
-
Pa jedan od glavnih analiticara kaze da su brodari podcjenjeni, pa tako i nasi, svi…dobiti su enormne, a mi trazimo dlaku u jajetu, pricamo da je sve uracunato u cijenu, a definitivno nije. Naravno, ocekuje nas losiji kvartal jer je takav ovaj ciklicni posao, ali to smo i ocekivali prosle godine pa je Q1 bio na 28 k…a cijena je pala sa 570 na 420…nema to smisla sve, al tako je plitko trziste..moraju dignuti dividendu ako misle naplatiti svoje rezultate..ne vidim drugo posto je ova cijena gdje brodar zaradi u jednoj godini svoju cijenu na burzi ..
Koliko se vidi uračunat je "najlošiji" senacrij..najbolji nije..ali i to je ok da burza bude i neki amortizer mogućih i lošijih situacija na tržištu
-
vjerujem da ce ova dva Panamaxa do kraja godine na dok tako da su sljedece godine mirni sto se tice dokovanja i raspolozivih dana pa bi i BE trebao biti nizi
-
vjerujem da ce ova dva Panamaxa do kraja godine na dok tako da su sljedece godine mirni sto se tice dokovanja i raspolozivih dana pa bi i BE trebao biti nizi
Ako se dokovanja izbjegavaju dagnje rastu ispod broda i glume kočnice poput ABS-a samo bez čipa i BE se povecava zbog drastičnog povecanja potrošnje goriva po prijeđenoj milji….😅
-
vjerujem da cemo imati jos jedan brod manje u sijecnju i lopatu vise poradi Batale
-
Kolega jeste li vi pogledali koliko je Book posljednji?
847 kuna. A jel znate sto cini taj Book? Pa neto vrijednost imovine odnosno imovina minus obveze.
A koliko je tržišna cijena? 380 kuna. Pa čak i da su procijenjeni flotu 30% (jer je moglo doći do smanjenja njezine vrijednosti zbog ovih ili onih okolnosti) to bi značilo da flota vrijedi više od 600 kuna po dionici. Cijenim da je njena trenutna vrijednost veća od 700 kuna po dionici a da je diskont na NAV 50%. Nije tu razlika tržišne cijene i vrijednosti 5 ili 10% nego 100%. I zato je ATPL bargain, kao i JDPL. A sad hoće li zbog ovog ili onog razloga, indeksa kretanja ili sličnog, cijena rasti ili padati ja ne znam, al znam procijeniti postojeću vrijednost i upside pod uvjetom da se potražnja za rasutim teretom u sljedećih 6 mjeseci prepolovi. Takav scenarij nije realan niti u najgoroj recesiji i sitagnaciji, osim ako bi takva situacija trajala godinama.
Mislim da je ovo bazična matematika i zdravorazumsko razmišljanje. Dakle, sve ono o čemu se očito ne ući u “magarećoj školi”.
da se trguje prema Bv ernt bi se npr. trgovao po recimo 290 kn a atgr po 240 kn........atpl je u volatilnom sektoru i ni u velikom upturnu nije stigla do BV a neznam kako bi to mogla ni u ovakvom downturnu ukoliko se stvari bitnije ne okrenu......
žalosno ali ovu "magareću školu" očito nisu završili neki.......
a prića o potražnji za rasutim teretom i vozarinama ja toliko smiješna da glava boli.......pa capovi su na spotu nedavno vozili za 0 $ dnevno koliko je potražnja bila "velika" ......
futuresi za cape vozarine u q1 su groblje i više su nego duplo niže su u odnosu na današnje vozarine......supre i pane su također ispod BE.......gdje će taj BV biti za koji mjesec?.......dugoročni ugovore za atpl na visokim vozarinama ne postoje.......gužva za prijevoz po principu daj šta daš postaje sve veća a njima 7 brodova u kratkoročnim najmovima a oni u dugoročnim več sad voze za kikiriki.......kratkročne vozarine još će drastično pasti a na dugorofnima više ni kikirikija neće biti ako nešto bitnije ne okrene.......
-
Je, samo što to isto neće biti tako za 6 mjeseci. Sad će ići gore, a onda će ići Dolje u prvom kvaratalu pa opet Gore, al onda dulji Gore.
Mjesto da tu grintaš, nauči nešto. I konačno zaradi. Jer da jesi, ne bi svakodnevno ovdje prolijevao zuc i uvjeravao cijeli svijet kako to ništa ne vrijedi, al eto ti nikako da se makneš od te nevrijednosti.
Svi dobro znamo gdje se najviše na ZSE zarađivalo u posljednje dvije godine. A eto, otkrit ću ti malu tajnu, zarađivat će se i sljedeće dvije. 😉
I daj se više odmakni od tih jebenih “kejpova”, ima već dvije godine da oni nisu vodeći indikator u bulku, a ti i dalje puštaš stare hitove. Nitko ti to više ne sluša.
Pa pogledaj GOGL naprimjer, koji je pun “kejpova” jer vidiš da ta dionica stremi nuli? Trenutno struže po lokalnom dnu u očekivanju ekipe da naraste, a ne da padne. Rast - Znaš to je ono kad okreneš mindset i ne gledaš stano u retrovizor pokušavajući voziti naprijed i ne ponašaš se baš onako kako piše ne na ekranu, nego jel…. unaprijed razmišljaš, al ne bas onak prizemno. Vulgaris.
Ajd, sad si ti na redu…. ajmo još jedan krug pa opet Jovo nanovo…
-
Evo, meni su ostali s foruma objasnili zašto su takvi rezultati. Ponajviše zbog otpisa i pokazao koliko je bilo dokovanja + sudar broda koji je bio van pogona i kakve izvanredni rashodi koji su teretili kvartal. Znaci razvila se neka rasprava. To je ono što znamo, a to da će sutra negdje biti duboka recesija i koliko će trajati ili da će proje toga puknuti neka banka, velika obveznica ili klasa imovine. To pouzdano ne znamo. Ne kladimo se na takve stvari nego radimo razumne i logične procjene. To rade i revizori i još daju napomenu o tome.
Nije istina da je sve u indeksu, ima nešto iu otpornosti. Upravo je taj dio poslovanja na kojem je ATPL najviše radio u posljednje dvije godine i razumno koristio postojeći i novi kapital. Pa pogledaj koliko je on sad 874 kune po dionici. Nisam se šalio.
Dakle, pouzdano ne znamo što nas čeka za 6 ili 12 ili 24 mjeseca. Ali znamo da ATPL ima slobodnog kapitala puno više nego 2009. godine i da ovaj put nije preinvestiran sa 7-8 novogradnji i da se operativa ne rasplinjuje na turizam i avioprijevoz već je fokus na core biznisu i ako se riješi pitanje financiranja i plana na - property menadžiranju u DU. To je ipak zaokret u strategiji. I ja mislim da je ovaj put dobar.
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
ATPL (Atlantska plovidba d.d.) 15k
- Admin
November 2, 2024 at 10:50 AM
-
- Odgovora
- 15k
- Pregleda
- 5.7M
15k
-
-
-
-
HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 2.8k
- harpun
November 2, 2024 at 5:48 AM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 836k
2.8k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 1, 2024 at 3:56 PM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 957k
2.4k
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
November 1, 2024 at 10:25 AM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.4M
10k
-
-
-
-
ARNT (Arena Hospitality Group d.d.) 449
- harpun
October 31, 2024 at 8:54 PM
-
- Odgovora
- 449
- Pregleda
- 166k
449
-