Kao prvo moraju naci dok, potom te "zeljezne ploce" moraju biti odredjene debljine i kvalitete. Potom ako je ostecen aft peak to je balastni sustav broda koji mora inspekcija pregledati i testirati. Pitom brod za spasavanje se mora dobaviti i instalirati naravno i sustav za brodicu. Nakon instalacije to se sve treba testirati i pregledati i izdati nove certifikate..... Ali dobro vidjet cemo, vrijeme ce pokazati tko je u pravu...
Prvo trebaju naći raspoloživo remontno brodogradilište negdje u blizini, jer mi s tom rupetinom u
trupu ne izgledaju dobro i ne mogu predaleko otploviti. Oštećenje je veće nego sam mislio i trebat
će im neko vrijeme da to saniraju, a pritom gube prihod na već ugovorenim poslovima, što je značajan
gubitak vremena i novca za ATPL. Ovaj udes je došao u lošem trenutku jer vozarine već neko vrijeme
padaju i biti će potreban veliki angažman firme da se taj problem riješi. Također je veliko pitanje da li
uopće imaju osguran gubitak prihoda zbog više sile, te bi bilo dobro to pitati na GS ako netko bude išao,
jer su u obavijesti na ZSE spomenuli značajan gubitak iskoristivog vremena broda:
"Atlantska plovidba d.d. obavještava kako je brod AP Revelin pri izlasku iz luke Port Arthur pretrpio udar
drugog broda uz značajnu materijalnu štetu, a bez ljudskog stradanja i bez posljedica po okoliš.
U tijeku je utvrđivanje štete i okolnosti koje su dovele do sudara.
Uslijed ovog događaja bit će neophodan sveobuhvatni pregled i popravci što će uzrokovati značajan gubitak
iskoristivog vremena broda."