Samo ako vozarine premase te vrijednosti iz 2008. a i sad su super, onda ATH od ATPL ce biti bivsi mi se cini 😅
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Samo ako vozarine premase te vrijednosti iz 2008. a i sad su super, onda ATH od ATPL ce biti bivsi mi se cini 😅
Ne trebaju cak vozarine ni doseci razine iz 2008. Citao sam negdje da je dovoljno da vozarine budu i negdje na pola tadasnjih ATH vrijednosti, a profiti brodara ce svejedno biti na tadasnjim ATH nivoima. Kvaka je u tome da su tadasnji troskovi brodara bili puno veci, najvise troskovi financiranja i amortizacije jer su svi brodari imali vrlo mladu flotu i jako skupo su placali te brodove, dok je danas stvar dijametralno suprotna.
-
Izgleda da će nam Fed sutra odgovoriti na pitanje da li je kupovina brodova dobar potez ili ne......ne shvačajte ovo doslovno......dugoročno bi ovo trebao biti dobar ili čak i odličan potez a kratkoročno je na potezu Fed i reakcija tržišta na objavu plus ovaj "nasukani" Evergrande......
-
S obzirom na optimizam koji je ovdje prisutan, sutra vjerojatno ipak idemo u crveno... 😁
Pa ne pamtim baš ovoliki optimizam na temi ATPL. Bilo je uvijek optimističnih likova. I sam spadam u kategoriju onih kojima je čaša uvijek napola puna, ali ovoliko optimizma učuture ne vidjeh, rekao bih, još od 2007. 😁
Sad je i mene pomalo strah.
-
S obzirom na optimizam koji je ovdje prisutan, sutra vjerojatno ipak idemo u crveno... 😁
Pa ne pamtim baš ovoliki optimizam na temi ATPL. Bilo je uvijek optimističnih likova. I sam spadam u kategoriju onih kojima je čaša uvijek napola puna, ali ovoliko optimizma učuture ne vidjeh, rekao bih, još od 2007. 😁
Sad je i mene pomalo strah.
U zdravlje! Ali maknite tu kriglu i stavite čašu za pravo piće i nek onda naravno bude napola puna!
-
ali ovoliko optimizma učuture ne vidjeh, rekao bih, još od 2007. 😁
ima u tome nešto! ali sada kako god da okreneš, situacija je win-win!
-
Raste cijena kako novogradnji tako i polovnim brodovima, polovnima zapravo cak i vise. Zato ti to nije argument.
Druga stvar, da firma sada kupi nekakav polovni panamax star 10 g, koji trenutno kosta oko 19M usd, te ako pretpostavimo da ce ovakve trzisne okolnosti se zadrzati jos najmanje sljedece dvije godine (a u to koliko vidim svi ovdje vjeruju i zato opravdavaju nabavku novogradnje), firma bi u te dvije godine zaradila neto toliko koliko bi danas platila taj brod, i to samo od vozarina, uopce ne racunajuci vjerojatan porast vrijednosti tog istog broda u tom periodu. Samo ove godine se vrijednost tih brodova udvostrucila, a kroz dvije godine ce se, uz ove pretpostavke, vjerojatno jos jednom udvostruciti.
Sorry kolega, Nema više polovnog panamaxa starog 10g. ispod 25M usd.. Sutra se na aukciji prodaje Panamax star10 g. kineski...... Starting Price:$22,000,000 USD .... Ispod 25M usd neće ići.........
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Odlicna vijest, prepostavljam da se radi o Kamsarmax(80 000-85 000 dwt) brodovima . Zanimljivo da je Domijan nedavno rekao kako ne misle prosirivati flotu, pa bi me zanimalo koliko je vec proslo od dogovora do objave, a to bi ti mittko mogao najbolje odrediti jer najvise pratis cijene. Mislim, dali su nam malo podataka, ali kad definiraju to bi bilo zanimljivo znati.
Takoder, uvijek mogu prodati ove slotove i gotovo sigurno zaraditi.
Mislim da ce se sutra lansirati cijena ako ne bude nesigurnosti oko Kine, i objave FED-a. Zasigurno je tako razmisljao( a i znao) kupac tisucice u petak.
Te cijene su bile u 6om mjesecu.
Ako su u 5om mjesecu revidirali one 5-godisnje ugovore, mozda im je to bio okidač za narudzbu.
-
Sve će to bit ok.Ne se bojat previše, brodovi će vozit, bez obzira na fed i kineze.Kinezi će to ublažit na sve moguće načine, samo da ne naprave cunami u građevini.Naći će riješenje.A ameri će produžit bar još jedno vrijeme, jer covid nije gotov...
-
Raste cijena kako novogradnji tako i polovnim brodovima, polovnima zapravo cak i vise. Zato ti to nije argument.
Druga stvar, da firma sada kupi nekakav polovni panamax star 10 g, koji trenutno kosta oko 19M usd, te ako pretpostavimo da ce ovakve trzisne okolnosti se zadrzati jos najmanje sljedece dvije godine (a u to koliko vidim svi ovdje vjeruju i zato opravdavaju nabavku novogradnje), firma bi u te dvije godine zaradila neto toliko koliko bi danas platila taj brod, i to samo od vozarina, uopce ne racunajuci vjerojatan porast vrijednosti tog istog broda u tom periodu. Samo ove godine se vrijednost tih brodova udvostrucila, a kroz dvije godine ce se, uz ove pretpostavke, vjerojatno jos jednom udvostruciti.
Sorry kolega, Nema više polovnog panamaxa starog 10g. ispod 25M usd.. Sutra se na aukciji prodaje Panamax star10 g. kineski...... Starting Price:$22,000,000 USD .... Ispod 25M usd neće ići.........
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Ok, moj grijeh, pisao sam to po sjecanju, bilo ih je prije mjesec-dva dana. To nista ne mijenja na stvari, zapravo samo naglasava poantu.
-
-
Atlantska plovidba nakon osam godina naručila nove brodove!Atlantska plovidba nakon osam godina naručila je novogradnje. Naime, kako su iz dubrovačkog brodara obavijestili Zagrebačku burzu, sukladno strateškom…slobodnadalmacija.hr
Nakon 8 godina, 34 m po brodu ?
-
Sve će to bit ok.Ne se bojat previše, brodovi će vozit, bez obzira na fed i kineze.Kinezi će to ublažit na sve moguće načine, samo da ne naprave cunami u građevini.Naći će riješenje.A ameri će produžit bar još jedno vrijeme, jer covid nije gotov...
Dobro ste napisali sve će voziti... naravno da hoće! Imam sada u tri pošiljke po kontejner i svaki drugačije košta... ali svaki skuplji jer Kinez kasnio sa proizvodnjom!
Čak iz veljače jedan s plaćenom robom... nisam si to u kalkulaciju onda tako stavljao bome!
-
S tim da je ovo tek pocetak konjunkture, jer korona stisce. Kad se to oslobodi... Slijedi cudo nevidjeno. Takav porast potraznje ce pomesti sve.
Svijet treba veliki razvoj, i dobit ce ga.
-
ono sto je bitno vamo je da ovo, po svojoj logici, nije sirenje flote nego ''pomladivanje''. Svakako je pozitivna vijest ali i 2023 je daleko.... kad dodu ovi, neki ce brodovi vec biti preko 10 godina stari... super vijest, poslovanje moze to istrpiti i nije malo uzeti 4 broda
-
https://slobodnadalmacija.hr/dubrovnik/vije…brodove-1128980
Nakon 8 godina, 34 m po brodu ?
Mladi brodovi, e pa što? Ja imam gumenjak 15 godina star 100 puta bio na Jabuci, Svetcu, Komiži itd. prošao kao taj njihov jedan!
A tek da slike kapitalaca tu stavim!
-
ja bi više volio da su kupili jdpl za te pare, I još bi ostalo , nebi morali čekati 2023 .. Al očito je to oko jdpl politicka igra , roba namjenjena za odabrane , zato se nisu ni javili na natjecaj .
Oni jednostavno moraju ulagati u flotu inače bi im svi brodovi bili Bene , rage stare 20 godina . ..
-
A trebali su, da.
Iako nisam siguran da ce na JDPL sad i ici dokapitalizacija, mislim sa ovakvim prihodima je to nepotrebno, mogu sve uredno financirati iznpametnog poslovanja.
Malo su ih zahebale vozarine, da su to odradili pocetkom godine proslo bi bez beda po onoj cijeni. Sad i po 100 kn da rade je smjesno jer ce toliko zaradit cas posla ako se ovakve vozarine nastave, a koliko vidimo hoce.
-
Nisam jos odlucio, ali trebam nesto pod hitno prodati, a svega mi zao! Sve za kes skupiti da se atlanskom mogu poglisirati jos na vrijeme!
-
Vani zeleno, +preko 3%. Do kraja dana i tu se bude bolje zazelenilo!
-
Nisam jos odlucio, ali trebam nesto pod hitno prodati, a svega mi zao! Sve za kes skupiti da se atlanskom mogu poglisirati jos na vrijeme!
Kolega...ja sam "zrtvovao" Rivp i Adrs2 pa pokupovao puno Atpl od 430-470kn a ostalo je jos i kesa 35% za nesto za sto za sad ne vidim priliku osim brodara....
-
-