Meni je logičnije da remont i preinaku brodova radiš dok su vozarine niske, ne visoke...
VLEN (Viktor Lenac d.d.)
-
-
-
Meni je logičnije da remont i preinaku brodova radiš dok su vozarine niske, ne visoke...
Da, tad je manji oportunitetni trošak što brod ne vozi, ali je i financijska pozicija firme lošija. Logično je i kupovati dionice kada su im cijene niske a ne visoke, pa većina ne radi tako. Ključna riječ je neizvjesnost.
-
Meni je logičnije ovo šta uprava piše.
Brod je transportno sredstvo kao i svako drugo, kamion, avion i sl.
I slažem se da što su više vozarine, eksploatira ga se maksimalno moguće. Ali pritom jednostavno mora ići češće na servis. I brod ima motor kao i kamion. Nakon pređenog određenog broja km tj. milja imaš obavezan servis.
Pritom si pun para jer su vozarine odlične i ne pitaš za cijenu nego gledaš da je što brže i kvalitetnije da brod stoji minmalno i da plovi sigurno.
-
Meni je logičnije ovo šta uprava piše.
Brod je transportno sredstvo kao i svako drugo, kamion, avion i sl.
I slažem se da što su više vozarine, eksploatira ga se maksimalno moguće. Ali pritom jednostavno mora ići češće na servis. I brod ima motor kao i kamion. Nakon pređenog određenog broja km tj. milja imaš obavezan servis.
Pritom si pun para jer su vozarine odlične i ne pitaš za cijenu nego gledaš da je što brže i kvalitetnije da brod stoji minmalno i da plovi sigurno.
i meni
osobito kad takvo stanje traje dulje vrijeme pa onda brod umjesto na remont ide u rezalište ili se prodaje pošto-poto
kad je kriza i padaju vozarine, štedi se na svemu pa onda je teže preživljavati i servisima koji ovise o brodovima i popravcima istih
onda se kaskadno niže cijene spuste i do Lenca
zato ne kužim kad Ameri plaču 'ide inflacija!'
uz pojačanu gospodarsku aktivnost, gdje je ponuda uvjetno rečeno oskudna u odnosu na potražnju, prirodno je da cijene rastu
taj rast se onda vidi i u povećanom priljevu novca pa, u konačnici, društva mogu zapošljavati nove radnike
i svima dobro
-
Bojim se da će biti još jeftinije.
Ma kupio probno samo 5k kuna(još imam traume od PTKM), sad ću pričekat da vidim oće li se cijena stabilizirat ili će još propast, pa ću ući sa ozbiljnijim novcem. A ovaj VLEN će stati na ASK-u na 10.80kn...ostavljam sve opcije otvoreno. Možda bude za burek u par dana, možda puno veći iznosi dugoročnije.
Uglavnom sam u turistima, brodarima i bankama. Škicam ADPL hoće li propast barem na 185kn prije divke pa da uletim i tako to, ovaj VLEN mi je isto zanimljiv mjesecima,ali nisam uspio nikako uletiti ispod 10kn.
I meni je Vlen zanimljiv. Pretpostavljam da nakon FI se ne bude moglo vise kupovati po ovim cijenama.
A neke kolege, i na Poslovnom, iz top 10 su jasno napisali da su prodali sve jer tu nece biti dividende. Fundamentalno mi dobro izgleda.
-
Razlog pada Vlen je trenutna visoka cijena njihove osnovne sirovine, tj. zeljeza, radi cega su odustali i od novog doka, sto je racionalna odluka. Ja bih tu jos malo pricekao, ako je istina sto kazu da su im dokovi tj. navozi trenutno prazni. Slicno sam govorio i na PTKM kada je cijena plina narasla sa 7 na 34 Eur/MWh, a ekipa je kupovala dionice, pa su poslije prodavali sa gubitkom.
Mislim, uvijek mozete pomalo kupovati i graditi strategiju za oba smjera.
-
Gdje ste nasli podatak da su odustali od doka?
Cijena zato tu i je pala jer su neki iz TOP 10 izlazili do kraja kada je objavljeno da se ide u izgradnju doka jer to znaci da nece biti dividende iducih 5 godina.(sami su napisali na Poslovnom).
Meni je dividenda nebitna jer dividendne dionice niti ne kupujem, ali ovima iz top 10 razumljivo nije.
Ne bih rekla da su prazni.
Uvijek treba imati casha za dokup i biti spreman i za rast i za pad. Linija potpore bi trebala biti na 9.70 kuna pa cemo sada vidjeti.
-
Gdje ste nasli podatak da su odustali od doka?
Cijena zato tu i je pala jer su neki iz TOP 10 izlazili do kraja kada je objavljeno da se ide u izgradnju doka jer to znaci da nece biti dividende iducih 5 godina.(sami su napisali na Poslovnom).
Meni je dividenda nebitna jer dividendne dionice niti ne kupujem, ali ovima iz top 10 razumljivo nije.
Ne bih rekla da su prazni.
Uvijek treba imati casha za dokup i biti spreman i za rast i za pad. Linija potpore bi trebala biti na 9.70 kuna pa cemo sada vidjeti.
To je bilo u svibnju. Od tada nema nikavih promjena u TOP 10.
-
Gdje ste nasli podatak da su odustali od doka?
Cijena zato tu i je pala jer su neki iz TOP 10 izlazili do kraja kada je objavljeno da se ide u izgradnju doka jer to znaci da nece biti dividende iducih 5 godina.(sami su napisali na Poslovnom).
Meni je dividenda nebitna jer dividendne dionice niti ne kupujem, ali ovima iz top 10 razumljivo nije.
Ne bih rekla da su prazni.
Uvijek treba imati casha za dokup i biti spreman i za rast i za pad. Linija potpore bi trebala biti na 9.70 kuna pa cemo sada vidjeti.
Ima ovaj clanak u Novom listu, ako je istinit, da cekaju pad cijene zeljeza za novi dok, a kada ce cijena pasti nitko tocno ne zna.
-
Hvala, sada sam I vidjela da se pisalo
o tome na Poslovnom.
Mislim da je to razumna odluka u ovom trenutku.
-
-
Ima li tko svjeze poglede, rade li sto? Vidim 3 broda trenutno. Odgodilo dok 11, novac u kasi ceka bolje prilike, cijena pada , a kad su htjeli gradit i dizat kredite isto padala a navozi puni saveznika. Sad bi to trebalo se i prikazat u izvjestaju koliko je 6.flota ostavila dolara.
-
Oprosti, ali gdje ti to vidis ta tri broda? Ja i dalje vidim samo onu jahticu kaj si je netko iz uprave sparkiro...
-
Zašto cijena ovoliko pada unazad 10 dana?
-
Zašto cijena ovoliko pada unazad 10 dana?
Zbog nelikvidnosti.
-
Zašto cijena ovoliko pada unazad 10 dana?
Zbog nelikvidnosti.
Kolegice iako smo konstantno u sukobu interesa, moram priznati da ste itekako u pravu.
Svi nesto pisu pada ova dionica pada ona dionica, a likvidnost nula. Ali ce se popraviti dolaskom financijskih izvjestaj za 2Q.
-
Zbog nelikvidnosti.
Kolegice iako smo konstantno u sukobu interesa, moram priznati da ste itekako u pravu.
Svi nesto pisu pada ova dionica pada ona dionica, a likvidnost nula. Ali ce se popraviti dolaskom financijskih izvjestaj za 2Q.
Kolega, sto mozete zakljuciti ako vam je dnevni promet 500 kuna, pa 2000 kuna pa kada je 25000 kuna to je "dobar promet".
Cijena je pala sa 15 kuna do 10 kuna prije svega jer je par kolega iz top 10 odlucilo izaci van. A trenutno potraznje za dionicom nema, nema niti velike prodaje. To se vidi po prometu. Uvijek netko mora prodati, pa makar 500 kuna, i onda mora rusiti cijenu.
Slazem se da ce izvjestaj za 2Q odrediti smjer ove dionice.
-
Ekipa jel neko zna što se događa? dionica lijepo raste zadnja dva dana, a prije par dana nije bilo kupnje ni za bitno manju cijenu.. Istina bliži se izvještaj za Q2..
-
Simke, ne zamarajte se
kupnja i prodaja i kad netko želi ući i izaći nema često puta veze ni s logikom ni s našim očekivanjima
a kamoli s izvješćem
jučer gledam recimo Wells Fargo
izbace super izvješće, rast prihoda i dobiti u odnosu na očekivanja
dionica padne u prvim satima trgovanja iz simpatije prema BofA čije izvješće nije bilo bajno
no onda kad je škvadra skužila, počela je kupovati WFC i završili u plusu
eto ni preko bare ne 'cveta cveće'
-
-
https://www.marinetraffic.com/hr/ais/details…/vessel:KORNATI
Stize sutra u Lenca
izgleda kao da je pun dionica
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 9, 2024 at 3:27 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.3M
3k
-
-
-
-
IGH (Institut IGH d.d.) 2.9k
- harpun
November 8, 2024 at 10:59 PM
-
- Odgovora
- 2.9k
- Pregleda
- 1.1M
2.9k
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
November 8, 2024 at 9:03 PM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.4M
10k
-
-
-
-
HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 2.8k
- harpun
November 8, 2024 at 8:58 PM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 849k
2.8k
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.1k
- harpun
November 8, 2024 at 7:57 PM
-
- Odgovora
- 1.1k
- Pregleda
- 488k
1.1k
-