Luka Rijeka je manjinski suvlasnik društva Jadranska vrata. Imat će koristi kao i svaki drugi koncesionar koji će poslovati na prostoru Lučke uprave Rijeka. No, investicija Maerska se odnosi na ulaganje u novi, najveci kontejnerski terminal i Maersk će s PPD-om zapravo po završetku investicije odnosno početku poslovanja biti konkurent Jadranskim vratima odnosno Luci Rijeka. Znaci, nije moguće apriori reci kakve će i kolike koristi biti za LKRI (ako će ih uopće biti) jer je moguće da unutar iste lučke uprave Maersk s PPD-om defacto istisne Jadranska vrata u pretovaru kontejnera jer je naprosto Maersk mnogo veća kompanija od Jadranskih vrata i njegovog principala s Filipina i Maersk prvenstveno zanima ulaganje jer će njime skratiti put do Srednje I Zapadne Europe i osigurati vlastitim kontejnerskim brodovima uposlenost i brzi prekrcaj roba. PPD pak zanima logistički dio kolaca jer se oni bave tim poslom i željezničkim kargom.
znači nije samo manjinski suvlasnik