Kad krene rasprodaja, donja granica je na 30,nece se dugo zadrzat, ali ce se ostvarit.
Samo treba bit strpljiv.
Odlicno...kad ce to biti da dokupim jos??.
Kad krene rasprodaja, donja granica je na 30,nece se dugo zadrzat, ali ce se ostvarit.
Samo treba bit strpljiv.
Odlicno...kad ce to biti da dokupim jos??.
A dojadili više i mi na Tankerskoj, i Tankerska nama
Očekujem možda još jedan banzai napad na 36 kn, Spring svih springova.
Sve se dešava u svoje vrijeme, ovdje se čeka oporavak vozarina.
Ima i lošijih mjesta za parkirati novac.
Ali i puno boljih.
MR SPOT vozarine su nazalost negativne i jos uvijek nema naznaka oporavka, a ocekivao se za drugi dio ove godine.. Ova godina ce, kako stvari stoje, biti jedna od (naj)tezih za ovaj sektor, ali kad krene rast, uslijedit ce vjerojatni visegodisnji oporavak, nesto slicno kao na dry bulku, ali treba to i docekati..
kakav se fi za q3 očekuje? q2 nas sve malo iznenadio.
Obavještavamo vas da je SKDD d.d. (dalje SKDD) 14. rujna 2021. godine provelo isplatu dividende u novcu dioničarima izdavatelja TANKERSKA PLOVIDBA d.d. Bruto iznos za isplatu iznosio je 39,06 HRK po dionici.
Evo vlasnik ima i za divku. Mogla je TPNG dati ponudu za Jadroplov i tako diverzificirati poslovanje.
Obavještavamo vas da je SKDD d.d. (dalje SKDD) 14. rujna 2021. godine provelo isplatu dividende u novcu dioničarima izdavatelja TANKERSKA PLOVIDBA d.d. Bruto iznos za isplatu iznosio je 39,06 HRK po dionici.
Evo vlasnik ima i za divku. Mogla je TPNG dati ponudu za Jadroplov i tako diverzificirati poslovanje.
Tankerska plovidba i Tpng nisu iste firme. To su odvojene pravne osobe. TP svake godine isplacuje dividendu, a izlistana je sa burze.
Odvojene pravne osobe možda jesu ali krvno srodstvo ipak postoji.
Next Generation je kopile koje služi svrsi. Takvi bastardi su mogući samo na ovoj našoj burzi. Vrijednost mu je najbolje određivati bacanjem graha ili kristalnom kuglom.
Next Generation je odvojena filijala za Tankere. Sumnjam da imaju ikakav plan siriti se na dry bulk.
Mada je moguc propad i do 36kn sve vise sumnjam u isti scenarij jer vani su tankerasi poceli rasti. Cak ne vjerujem u propad i do 38kn...negdje 38,60kn je dno.
Neo od sveg zivog i nezivog sto je raslo jedino je cijena nafte ostala gotovo nepromjenjena od proljeca...u doba inflacije vrlo vrlo neobicno...do ljeta iduce godine ode i nafta iznad 100$ a nece ostat imuna ni tpng
Što li kani onaj maneken sa tisuću komada na asku, na 43 kn
Vani su tankeri odskočili 10% u jedan dan, naša Beauty ukotvljena
Istina je da je flota mala, al' i trošak je manji za tu floticu
Svi ste se poraženi rastom vozarina na bulkerima posramili i ušutili........
A u životu je trajna jedino promjena.
Što li kani onaj maneken sa tisuću komada na asku, na 43 kn
Evo ga na 42kn, ništa kolegice prilika da dokupite, ja sam ionako puno do čepa.
Kako se kreće čisti index?
BCTI-498 unchanged, sa spotom u minusu od 1000 dolara za TC2.
bit će da mora proči čistilište prvo......
bit će da mora proči čistilište prvo......
Meni se cini da je već prošla….
Ima li tko kompetentan da pojasni na koji način bi ovaj porast cijene nafte i naftnih derivata mogao utjecati na vrijednost dionice?
Po svemu sudeći, ovakva situacija s porastom cijena bi mogla potrajati, neki predviđaju da će čak još i rasti?
Ovo bi mogao biti razlog .
Čim je postalo jasno da 23 naftna proizvođača neće znatnije povećati svoju proizvodnju, cijena sirove nafte marke Brent na londonskom je tržištu u ponedjeljak porasla iznad 80 dolara za barel, dosegnuvši najvišu razinu u tri godine.
Ponuda je pak nedostatna zbog spore obnove proizvodnje nafte u američkom dijelu Meksičkog zaljeva nakon dva uragana i problema pojedinih proizvođača s povećanjem proizvodnje nakon nedostatnih ulaganja i slabog održavanja infrastrukture u pandemiji.
Tako Angola i Nigerija, značajni proizvođači nafte, već mjesecima ne uspijevaju iskoristiti svoje kvote u okviru skupine OPEC+.
Ja sam osobno lajik za sve povezano za naftu...ali pojedini "stručnjaci" ovde koji sebe prestavljau kao autoritete, ne razumiju da nije svaki rasti ili pad proizvodnje nafte poguban za tankere...
Recimo SAD I Rusija svoju naftu uglavno tjeraju naftovodima, te tankeri nemaju nikakvih dodirnih točaka sa tom naftom. Kod nekih zemalja koje su neto uvoznice nafte(SAD,Kina,Indija,Brazil, Indonezija itd), je čak i poželjno za tenkere da im prizvodnja nafte padne, jer to znači da će manjak nafte morati nadomjestiti uvozom preko tankera.
Ukratko povećanje proizvodnje nafte u neto uvoznicima nafte ide na štetu tankera, te vice versa. I apropo Rusije za tankere je bolje da Rusija ne povećava proizvodnju, jer onda tu naftu šalje naftovodima u Europu, te uzima dio kolača tankerašima, koji su tu naftu dovlačili u Europu iz Azije ili Afrike.
Nešto mi govori da bi u sljedećih nekoliko mjeseci moglo biti profitabilno vrijeme za tankere.
Koliko sam u krivu?