Oh Jesus Christ on a Motorbike !!!!!!!
a zakaj si ve prozvala jezušeka na becikljinu? pa pusti čoveka nek gušta! založio valjda imovinu celu!
aha, ve sem skužil!! ništo nesme prodavati ispod 50!!??
Oh Jesus Christ on a Motorbike !!!!!!!
a zakaj si ve prozvala jezušeka na becikljinu? pa pusti čoveka nek gušta! založio valjda imovinu celu!
aha, ve sem skužil!! ništo nesme prodavati ispod 50!!??
Redoviti servis je glavni razlog sto su neki tankeri bili na spotu. Iduci rast vozarina uprava nece propustiti zacementirati na 1.5 do 2g.
po meni pricekati sve do studenog ove godine, a onda ugovoriti više vozarine. Iako lako moguce da od 2022-2025g. vozarine ce biti jako profitabilne.
Ardmore Shipping president Anthony Gurnee says product tanker markets will recover before crude tanker markets. https://www.tradewindsnews.com/tankers/ardmor…ping/2-1-976043
Iako lako moguce da od 2022-2025g. vozarine ce biti jako profitabilne.
nemoj se šaliti kolega!!?? samo 3-4 godine!!?? ništa posebno! ekipa na drugoj temi vrišti 10-15godina neviđenih vozarina!! ili su bolji proroci od tebe?
Hafnia believes in recovery for the product tanker market, but not until the second half of the year. https://shippingwatch.com/carriers/Tanke…cle12813792.ece
Q1 2021 biti će u minusu ...ne vjerujem da će nakon takvog izvješća dionica zadržati razinu iznad 40 kn...upravo zbog toga ne bih ovdje žurio s kupovinom....trenutno ovdje bi situaciju u pozitivnom smislu mogla preokrenuti kriza sa skladištenjem nafte kao što se dogodilo prošle godine.
Ma prvi kvartal je već prošla stvar, vidimo što se događa s vozarinama.
Teško će se tu još dugo moći ostati imun na jači rast.
Tko ne uđe na vrijeme vlak će odjuriti bez čekanja na ukrcaj.
Ma prvi kvartal je već prošla stvar, vidimo što se događa s vozarinama.
Teško će se tu još dugo moći ostati imun na jači rast.
Tko ne uđe na vrijeme vlak će odjuriti bez čekanja na ukrcaj.
Kolega vozarine za Mr su 5000 usd ispod isplativosti...vidjet će se kad izađe Q1 za2021....već sad imamo tendenciju pada prema 40 kn.
Vidjet cemo vozarine od cca 1.5 pa nadalje. Desit ce se da ce potraznja biti veca od ponude, cjena nafte visoka, rast dolara itd...sve sto ide u prilog. Ne pricam ovo iz glave nego imate projekcije, predviđanja. Nisu uvik tocna, ali svijet unatoc pandemiji mora ici dalje.
Trenutno je cijena nafte visoka i koriste se zalihe zbog toga, do kad kad je zima bila ovakva i kad je smanjenja proizvodnja?
Ma prvi kvartal je već prošla stvar, vidimo što se događa s vozarinama.
Teško će se tu još dugo moći ostati imun na jači rast.
Tko ne uđe na vrijeme vlak će odjuriti bez čekanja na ukrcaj.
Kolega vozarine za Mr su 5000 usd ispod isplativosti...vidjet će se kad izađe Q1 za2021....već sad imamo tendenciju pada prema 40 kn.
To se u jedan dan promjeni , kao sto je bilo prije dva tjedna kad su skocile prekonoci na 10k dolarosa. gledam vanka su neki japanski i kineski tankeri na ATH, američki su negdje na pola puta , samo se naša jadna diona vuče po dnu . No svaka sila za vremena , što bi rekli naši stari
Kolega vozarine za Mr su 5000 usd ispod isplativosti...vidjet će se kad izađe Q1 za2021....već sad imamo tendenciju pada prema 40 kn.
To se u jedan dan promjeni , kao sto je bilo prije dva tjedna kad su skocile prekonoci na 10k dolarosa. gledam vanka su neki japanski i kineski tankeri na ATH, američki su negdje na pola puta , samo se naša jadna diona vuče po dnu . No svaka sila za vremena , što bi rekli naši stari
Kolega ovo je ZSE. Vani vec mjesec dana rastu svi brodari. Ovdje rasprodaja.
BCTI 503, 3 dan za redom rast, mislim, svejedno nece ovih 10-20 dana vjerojatno biti nekog velikog skoka, ali sve te dionice vanka rastu jer je jasno sto ce se desiti u buducnosti.
Što će se desiti ?
Ovo je ples na oštrici noža,
Vicious circle štampanja novca
Što će se desiti ?
Ovo je ples na oštrici noža,
Vicious circle štampanja novca
Mozete molim Vas pojasniti? Jucer Isusek na motoru. Danas latinski
--------A vicious cycle is a negative series of events that build on and reinforce each other. ... You can also call it a vicious circle — either way, it's a kind of loop in which an event has a consequence that not only keeps it going, but strengthens the original event or action.
Q1 2021 biti će u minusu ...ne vjerujem da će nakon takvog izvješća dionica zadržati razinu iznad 40 kn...upravo zbog toga ne bih ovdje žurio s kupovinom....trenutno ovdje bi situaciju u pozitivnom smislu mogla preokrenuti kriza sa skladištenjem nafte kao što se dogodilo prošle godine.
Svi mi imamo cash i cekamo. Ja sam uzeo 30% planirane kolicine upravo iz razloga jer ce volumeni biti sve manji. Na 36-37kn bi kupnja bila ogromna. A takvu prodaju necemo ipak vidjeti. Sad se pomalo skuplja. Naravno da je bolji nizi prosjek, al tesko je ocekivati vece iskrcaje nize. Mislim da je pad sa 60 na 40 pretjerano ukalkulirao ne tako los 4kv. a vjerovatno i 1.kvartal. Kad podvucem fundamentalnu i cjenovnu paralelu Tpng i stranih tankerasa onda je i sad realnost 48-54kn. Dakle po meni je Tpng podcijenjen i u ovom trenutku barem 20-25%.
E sad je pitanje samo kad ce krenuti rast. Da li oko travnja ili svibnja ili cak ranije. ZSE mozda djeluje nekad izvan regule, ali Tpng ce svoju vrijednost doseci do pocetka 2022.g.
Realno tamo gdje je NAV. A isti kroz vrijeme moze biti samo veci jer ce i 2022.g. vrijediti nova valuaciJa brodovlja.
--------A vicious cycle is a negative series of events that build on and reinforce each other. ... You can also call it a vicious circle — either way, it's a kind of loop in which an event has a consequence that not only keeps it going, but strengthens the original event or action.
Nesto kao loops u programiranju
Što će se desiti ?
Ovo je ples na oštrici noža,
Vicious circle štampanja novca
Iducih 15 godina ce samo rasti potreba za naftom, prvenstveno Kina i Indija. Toliko vec slusam o tom padu da mi je dosadilo.