571 cini mi se, ostalo na istom
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Ja mislim da ti se posrećilo i da su čitajući tvoje crtkarije neki nastavili iskrcavati. Al je Market okrenuo pilu naopako.
Al ti si korektno to odradio i naveo svoju procjenu. A na korisnicima je da ocjene vjerodostojnost i pouzdaju se u procjenu.
Ja mislim da Mitkko ovdje nije MM.
Imam svoju teoriju sto se ovdje dogadja, ali zadrzati cu je za sebe. Da ne bi bilo drukanja i ljutnje.
-
Kako stoje tankeri danas?
Ne stoje više nego plove na sjever od kada sam im dignuo zelenu zastavicu na ATPL i dojavio da su cijene transporta skočile za 180%!
Neo je to znao i prije i zato mi je posebno drago da se ponovo u grupi koja se bori i plovi uzvidno!
Od tada više nema nazad dok se ledenjaci ne otope! Ovdje ću stati jer sam dobio žuti karton kao upozorenje da ne smijem ništa negativno pisati i klipove podmetati!
ps
4 U who took me as I am
and who will understand:
Sail on, Sail on ...
L. Cohen, Montreal
-
Netko je ovdje upitao sličnost ove firme sa Scorpio tnks. Graf cijene im, mora se priznati, lijepo izgleda.
https://www.scorpiotankers.com/investors/shar…ce-information/
-
Vinjerac-kolkata india, Velebit- kandla india,
Vukovar-stigao u singapur ,Zoilo -fujairah city UAE. ,Dalmacija -stize u Singapur. Pag-zhoushan Kina. Svi brodovi u punom pogonu. Trebalo bi ovu flotu jos prosiriti,posla ima nevjerojatno puno. Cijene osjetno rastu i samo ce rasti ,s tim i zarada . Neki kazu da ce 2021 biti najbolja godina za tankere.
-
https://www.seatrade-maritime.com/tankers/tanker…ising-till-2025
Izgleda vrlo obecavajuce.
-
https://www.seatrade-maritime.com/tankers/tanker…ising-till-2025
Izgleda vrlo obecavajuce.
procjenjujem da su iduća dva tjedna ključna, do tada ćemo vidjeti i izvješća, tako da svatko ima dovoljno vremena da odluči ostaje, odlazi, ulazi, a godina? e godina je duga, a more nemirno
-
Sto duza godina to vise voznje,a more ko more vlazno i besplatno.
-
Saudi minister: Oil producers must remain extremely cautious
QuoteThose who are trying to predict the next move of OPEC+, to those I say, don’t try to predict the unpredictable.
Jel ovo druk? Ili nije? Tko bi to znao danas uz toliko olujnih drukova.
Veliki valovi ispred nemirnog pramca!
-
Teško će ovo ići za sada više od 44 kn kupljeno je preko 30000 komada po prosječnoj 40,5 kn koji sada prodaju....a sljedi još i izlaz onih koji žele izaći prije izvješća.
-
-
Teško će ovo ići za sada više od 44 kn kupljeno je preko 30000 komada po prosječnoj 40,5 kn koji sada prodaju....a sljedi još i izlaz onih koji žele izaći prije izvješća.
ja sam jedan od tih kupaca i ne prodajem sada, jesam li statistička greška i moram li baš prodati na 44, meni nekako 54 djeluje učinkovitije, 64 izvanredno , a 74 kroz 6-8 mjeseci Optimistično
-
kupujem takoder, bio bih lud da prodam ispod 55-60 . Kako je krenulo nismo daleko od toga.
-
Baltic Capesize Index Brodarski 16.2. 1.912,00 28,75 47,53 - 32,65 33,71 - 14,60 1.978,26 282,40 0,00 Baltic Clean Tanker Index Brodarski 16.2. 571,00 -0,17 18,46 22,53 65,03 37,59 - 18,31 - 1,55 0,00 Još uvijek je index 20% ispod razine od godinu dana iako je rastao 65% u zadnja tri mjeseca.
-
Tin,nema veze. Doce na svoje
-
Tin,nema veze. Doce na svoje
Ma samo se pitam je li bolje kupovati sada ili nakon izvješća koje će biti u minusu a znamo kako ova dionica reagira na negativne kvartale...a kako trenutno stoje stvari imat će mo barem sljedeća 2 negativna kvartala.
-
Tin,nema veze. Doce na svoje
Ma samo se pitam je li bolje kupovati sada ili nakon izvješća koje će biti u minusu a znamo kako ova dionica reagira na negativne kvartale.
Koliko znam, već si nekoliko puta napisao da će Q4 2020 i Q1 2021 biti u minusu i
to je pretpostavljam već ugrađeno u cijenu ovdje. Cijena dionice je u međuvremenu
zbog istih razloga pala sa 55 kn na 44 kn.
Za to vrijeme su ugradili sustav za pročišćavanje balastnih voda u čini mi se 4 broda, pa
su iskoristili niske vozarine za te radove. Također su refinancirali kredite po nižoj kamati
sa inozemnom bankom i zaduženje im se stalno smanjuje.
Prošla godina 2020. će biti sa dobiti na godišnjoj razini, što je već treća godina
u nizu, sa čim se ostali brodari u HR baš i ne mogu pohvaliti, a i dosta firmi na ZSE
za prošlu godinu.
Vozarine već neko vrijeme rastu i po meni trebale bi nastaviti rast, jer smo tek na početku
novog ciklusa u tankerskom prijevozu.
-
Zasto bi Q2 bio u minusu? Da SPOT ostane kakav je sad, bio bi u plusu. A rasti ce, u drugoj polovini godine i snaznije.
-
Ma samo se pitam je li bolje kupovati sada ili nakon izvješća koje će biti u minusu a znamo kako ova dionica reagira na negativne kvartale.
Koliko znam, već si nekoliko puta napisao da će Q4 2020 i Q1 2021 biti u minusu i
to je pretpostavljam već ugrađeno u cijenu ovdje. Cijena dionice je u međuvremenu
zbog istih razloga pala sa 55 kn na 44 kn.
Za to vrijeme su ugradili sustav za pročišćavanje balastnih voda u čini mi se 4 broda, pa
su iskoristili niske vozarine za te radove. Također su refinancirali kredite po nižoj kamati
sa inozemnom bankom i zaduženje im se stalno smanjuje.
Prošla godina 2020. će biti sa dobiti na godišnjoj razini, što je već treća godina
u nizu, sa čim se ostali brodari u HR baš i ne mogu pohvaliti, a i dosta firmi na ZSE
za prošlu godinu.
Vozarine već neko vrijeme rastu i po meni trebale bi nastaviti rast, jer smo tek na početku
novog ciklusa u tankerskom prijevozu.
Nadam se da dobro pretpostavljate kolega.
-
Nema pada , dobitak na kraju je bitan naravno. Bio on 10 ili 50 mil. Restrukturiranje obavljeno, poslovanje u plusu,rast vozarina vrlo siguran, remont brodova obavljen. Svi brodovi prevoze i zarađuju. Po meni je pitanje vremena dividende,ako i ne s programom otkupa dionica svakako ce ici promet i cijena.
-
Baltic Capesize Index Brodarski 16.2. 1.912,00 28,75 47,53 - 32,65 33,71 - 14,60 1.978,26 282,40 0,00 Baltic Clean Tanker Index Brodarski 16.2. 571,00 -0,17 18,46 22,53 65,03 37,59 - 18,31 - 1,55 0,00 Još uvijek je index 20% ispod razine od godinu dana iako je rastao 65% u zadnja tri mjeseca.
Ima li negdje azuriranijih podataka. Ovo je 2 dana staro.
Tamo gdje ja gledam isto je zadnji 571.
-
-