Gdje se može vidjeti to što trezor kupuje?
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Gdje se može vidjeti to što trezor kupuje?
eho.zse.hr - obavijesti izdavatelja
-
Pitanje je da li zele sve i prodati.
Tko god je kupovao, ocito nije u TOP10.
Trezor najavi kupnju. Sada bi se mogli ukljuciti. Oni se ukljuce kada je jeftino.
-
ne znam koliko ima veze sa TPNG, al po zadnjem izvještaju opasno se pune skladišta benzina i ostalih destilata.
https://m.investing.com/economic-calendar/
nitko mi još uvijek nije odgovorio jesu li tankeri pogodni za sklaštenje ovih stvari.
jer ako jesu, ovdi možete očekivati porast brodarina.
-
ne znam koliko ima veze sa TPNG, al po zadnjem izvještaju opasno se pune skladišta benzina i ostalih destilata.
https://m.investing.com/economic-calendar/
nitko mi još uvijek nije odgovorio jesu li tankeri pogodni za sklaštenje ovih stvari.
jer ako jesu, ovdi možete očekivati porast
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tanker_(ship)
Mozete ovdje pogledati.
-
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tanker_(ship)
Mozete ovdje pogledati.
ima ovdje ljudi koji bolje znaju kakvi su im točno brodovi i za što su pogodni.
nisam ovdje nikakav expert, samo sam naveo podatke 🤷
-
Prodaje Privredna banka - skrbnički. Ako se potrude mogla bi rasprodaja do kraja tjedna biti gotova. Kupuju mali sirničari (burek sa sirom je zabranjena riječ) u koje i sam spadam.
-
Pa sve vam pise u izvjestajima, samo procitajte.
Izdvojite 20 min vremena i procitate, puno toga se nauci, vise nego gledanja u grah. Ako je iskoristenost svjetske flote na 80%, ako je proizvodnja rafinerija na povijesno niskim razinama, gdje ce bit vozarine nego strugati po dnu.
Ako brod prevozi benzin, moze i stat na sidru, ne prevozit ga, nego bit skladiste. Toga je bio poprilicno u Q2. Ako takvih ima puno, manje ih prevozi, cijena vozarina ide up, ako se ima sta prevozit. Ali rekao bi da situacija nije ko u ozujku, gdje su rafinerije radile punom parom, pa su zbog covida morale naglo stat, a to se ne gasi bas preko noci, nego postepeno, pa je bilo viska produkata, koje se nije imalo se gdje skladistit nego na brodoeve. Sad ne vjerujem da ce rafinerije tolikom silim proizvodit, nemaju zasto, prate potraznju, koja je nikakva zato vozarine i jesu na povijesno niskim granama za zimu.
I jos jedna napomena, treba uvijek odvojit "sporke" od "cistih" tankera, iako u teoriji mogu skladistit i prevozit sirovu naftu, nasi tankeri vjerovatno to nece, jer im je veci trosak ocistit tank od nafte da poslije opet moze benzin unutra, ako ce to radit kratkorocno, nego zarada. Kad se takve stvari rade koriste se najcesce VLCC....
-
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tanker_(ship)
Mozete ovdje pogledati.
ima ovdje ljudi koji bolje znaju kakvi su im točno brodovi i za što su pogodni.
nisam ovdje nikakav expert, samo sam naveo podatke 🤷
Imaju šest broda čija je netto tonaza cca 15k tona.
-
Kupuju mali sirničari (burek sa sirom je zabranjena riječ) u koje i sam spadam.
Čak se izlazi iz ATPL da bi se ušlo u TPNG. Ukratko, istresanje ovog lika sa skrbničkog je zakucalo obe dionice debelo u crveno, kao da nije bilo dosta što je ovu jesen IB zakucao ATPL do 135kn.
-
-
Kupuju mali sirničari (burek sa sirom je zabranjena riječ) u koje i sam spadam.
Čak se izlazi iz ATPL da bi se ušlo u TPNG. Ukratko, istresanje ovog lika sa skrbničkog je zakucalo obe dionice debelo u crveno, kao da nije bilo dosta što je ovu jesen IB zakucao ATPL do 135kn.
Da li je tko razmišljao na način da možda isti lik izlazi iz obje dionice, jer mu treba lova za nešto treće .
Zanimljivo je da obje dionice istovremeno rastu i padaju, a nemaju veze jedna s drugom.
ATPL je dry bulk, a TPNG ima clean tankere za prijevoz naftnih derivata i te dvije djelatnosti
su često anticikljične (namjerno lj ), ali kako kada.
-
Čak se izlazi iz ATPL da bi se ušlo u TPNG. Ukratko, istresanje ovog lika sa skrbničkog je zakucalo obe dionice debelo u crveno, kao da nije bilo dosta što je ovu jesen IB zakucao ATPL do 135kn.
Da li je tko razmišljao na način da možda isti lik izlazi iz obje dionice, jer mu treba lova za nešto treće
Jdpl
-
Čak se izlazi iz ATPL da bi se ušlo u TPNG. Ukratko, istresanje ovog lika sa skrbničkog je zakucalo obe dionice debelo u crveno, kao da nije bilo dosta što je ovu jesen IB zakucao ATPL do 135kn.
Da li je tko razmišljao na način da možda isti lik izlazi iz obje dionice, jer mu treba lova za nešto treće .
Zanimljivo je da obje dionice istovremeno rastu i padaju, a nemaju veze jedna s drugom.
ATPL je dry bulk, a TPNG ima clean tankere za prijevoz naftnih derivata i te dvije djelatnosti
su često anticikljične (namjerno lj ), ali kako kada.
Atpl je agresivno rusio jedino IB od 225 do 130 kuna. Gdje se stabilizirao na 150 kuna. Narastao je do 180 jer je tjedan dana rastao BCi. Izlaze mali koji su i ulazili.
Iz Tpng trenutno izlaze burek trejderi koji su to kupili na 44 kune a sada su nestrpljivi. Videno puno puta na Dlkv i Igh.
Agresivno je izlazio neki fond. Jedino sto ja vidim je da su fondovi zadnjih dana kupovali turiste.
Sada neka pauza
-
Moje je mišljenje da će kupci prvi popustiti a onda dok se nakupi tip će se istresti. Ne mora to biti danas. Možda će trajati i mjesec dana. Ja sam na bidu ali nisko.
-
10000 komada do 42 kune.. Ako to sad ne poklopi mozda i ne misli vise prodavati. Ostalo mu je 65 000 komada jos.
-
I po svemu sudeci, ulazio je u Valamar.
-
Krokodil zna znanje.
Jesi li to ti, odbjegli brate Neo ? 🤫
🙃
Nije simpatično to kipanje papira.
Usporedba je bez osnova, al' sjećam se Norvežana kada su izlazili iz Vira na 300 knA mi se čudili, i kupovali.
Imamo opasnu naviku kupovanja " na sniženju"
Platiš dva, uzmeš tri...a nije ti trebao niti jedan artikal
-
Nisam. Ali sjećam se recimo 2006 dok je cijena jdpl bila 400 kn a tip se u jednoj transakcij iskrcao do 200 kn. Otprilike 200 mil kn, ne sjećam se više. Bio je to neki Grk, prvi ili drugi vlasnik. Tad nije bilo limita.
Lupio bi ovaj sad po bidu ali su nalozi njegovi, nema smisla. Nagađam samo.😜
-
Tko li je samo kupio sve te dionice, pitam se!?
Čisto sumnjam da su sve to mali pokupili, jer
je prodano skoro 100 000 dionica u zadnja 3
dana, a mali čekaju niže na kupnji, a ne guraju
se da pokupe sve po 43-44 kn. Ako nije trezor
kupio, jer nije došla nikakva ovavijest, pretpostavljam
da se radi o nekom fondu ili većem investitoru.
Za primjer danas kupuju mali i čekaju niže, pa je
protrgovano ravno 399 komada do sada.
Jedino bitno pitanje je da li je taj br. 8 iskipao što je
mislio, ili planira nastaviti dalje, ali koliko vidim ne želi
rušiti cijenu na niže, jer ima velikih naloga na kupnji koji
čekaju.
-
Usporedba s Virom nema nikakvog smisla.
To sto netko veci kupuje ili prodaje ne moze biti temelj za kupnju dionice, vec fundamentalna analiza. Nije Viro na 200 bio jeftin jer je bio 300, niti je Atpl na 400 bila jeftina jer je bila 700.
Fondovi koji su vlasnici Tpng su ga uglavnom kupovali na 65 kuna. Pa je pitanje sto su onda znali? 44 kune za Tpng nije nista posebno jeftino. Ja se cudim da je po toj cijeni i uspio prodati ovu nelikvidnu dionicu. "Mali" su nedavno mogli kupiti ovu dionicu i po 41 i po 42 kune.
Fundamentalno meni je ovo jako slicno Vlen. Izracunas vrijednost njihovih brodova minus dug te uracunas dobit za 2019 i 2020 i vidjeti ces da je ovo fundamentalno podcijenjena dionica. To ne znaci da ce se cijena ovdje brzo osloboditi. Mozda nece jos dugo. Ali meni je ovdje sigurnije parkirati novac nego u banci.
Cash za trejd na stecajusama je drugo.
A sto zna ovaj koji prodaje? Samo pretpostavljam sto zna. To znam i ja. Prosla godina nije bila bajna za tankere. Ova bude bolja ali ne bajna. Zbog korone demand za naftom je na niskoj razini. Moguci su neki blistavi trenuci kao u travnju 2020 i to je to. Prodavac mozda vidi bolje prilike. Ja priliku za lagani dokup i kroz ovu godinu.
-
-