https://www.tradewindsnews.com/tankers/produc…play/2-1-875657
Tko zna možda oni imaju bolje informacije od nas....
https://www.tradewindsnews.com/tankers/produc…play/2-1-875657
Tko zna možda oni imaju bolje informacije od nas....
Kretanje brodova TPNG 23.9.2020.
VELEBIT |
u Pozos Coloradosu |
VINJERAC |
ETA New York 28/9 |
VUKOVAR |
u Srirachi |
ZOILO |
na Dalekom Istoku |
DALMACIJA |
ETA Anchorage 6/10 |
PAG |
u Nanshi |
Kretanje brodova TPNG 7-14.10.
VELEBIT - u Pajaritosu radi ukrcaja zatim US Gulf radi iskrcaja
VINJERAC - stiže US Gulf 12/10 radi ukrcaja
VUKOVAR - stiže Balikpapan 8/10 radi iskrcaja zatim Gresik iskrcaj
ZOILO - u Batangasu radi iskrcaja zatim Subic Bay iskrcaj
DALMACIJA - stiže Anchorage 7/10 radi iskrcaja
PAG - u Dongguanu radi iskrcaja
8766kom na 50 kn aska davno nije viđeno i nema interesa da ga netko odnese
Kretanje tankera TPNG u periodu 21.-28.10. (ko da to nekoga još zanima)
VELEBIT - u Garyvillu radi ukrcaja
VINJERAC - stiže Cristobal 24/10
VUKOVAR - stiže Singapore 22/10 radi ukrcaja
ZOILO - stiže Yosu 24/10 radi iskrcaja
DALMACIJA - u Anchoragu
PAG - u Dongguanu radi iskrcaja
http://www.livecharts.co.uk/MarketCharts/crude.php
Nastavi li nafta ovako padati mogli bi za 15 -tak dana opet početi koristiti tankere za skladištenje...zadnjih dana pada po dolar dnevno.
http://www.livecharts.co.uk/MarketCharts/crude.php
Nastavi li nafta ovako padati mogli bi za 15 -tak dana opet početi koristiti tankere za skladištenje...zadnjih dana pada po dolar dnevno.
hvala, kolega.
nije da ja prvi to nisam najavio, pa ste me prozivali, al sve ok.
http://www.livecharts.co.uk/MarketCharts/crude.php
Nastavi li nafta ovako padati mogli bi za 15 -tak dana opet početi koristiti tankere za skladištenje...zadnjih dana pada po dolar dnevno.
hvala, kolega.
nije da ja prvi to nisam najavio, pa ste me prozivali, al sve ok.
Istina što kažete...isprika s moje strane ako dođe do toga.
Ova dionica je onda anticiklična, po svemu što je gore napisano.
Dakle, ako svijet ode u novi lockdown i nafta padne u Ambis,
te ako se opet počnu koristiti tankeri kao plutajuća skladišta,
onda i ovo možda poraste preko 60kn, gdje se ljetos cijena bila
odbila. Samo netko treba popapati ovo strašilo na 50kn, pa tek
onda možemo vidjeti za dalje. Da posluju s milijunskom dobiti i
to je istina .
Ne znam. Treba biti oprezan. Nisam sigurna da budemo opet gledali negativne cijene nafte. Kineska ekonomija se razvija, puno uvoze, mislim da tamo nece biti lockdowna.
Negativna nafta je imala kratkoročan pozitivan utjecaj na sektor, ali dugoročno to sigurno ne bi bilo dobro za sektor.
Negativna nafta je imala kratkoročan pozitivan utjecaj na sektor, ali dugoročno to sigurno ne bi bilo dobro za sektor.
Slažem se s vašim razmišljanjem....samo kažem da treba pratiti situaciju nastavi li u ovom smjeru i ovim tempom svašta je moguće ...danas u jednom trenu pala ispod 37 usd....to je još uvijek visoko...ali ako padne ispod 20 usd tek tada se otvara prostor za špekulacije.
https://www.investing.com/commodities/crude-oil
Danas nafta u slobodnom padu....dosada pala preko 5%....nastavi li ovako ubrzo bi mogli gledati novu negativnu cijenu....Plenki kaže još barem 3 tjedna do vrhunca krize...kad pogledam vani vjerojatno večina će biti zaključana do tamo 15.12.
If Biden wins Iran oil on market oil -20 usd.....ovako glasi jedan od komentara na stranom forumu.
pa kolega tin evo da se ne dopisujete sami sa sobom,
SVE pada osim broja zaraženih i što ćemo sada, jednom će doći vrijeme da se nafta zaboravi kao nekakav relevantan pokazatelj ili mislite da će se opet zalijetati oni isti za skladištenje na brodovima i gubiti 50$ po barelu kada vide da nemaju kud s njom, TPNG je dobra i to svi znamo, ali trenutno je pandemija nadjačala sve, slučajno ili namjerno, to će nekada saznati naši unuci
Izišlo, Q3 na -1.6m
Moram reći bolje od očekivanog s obzirom da su im tri broda bila na redovnom remontu...USD je oslabio...još uvijk veliki rast dobiti i EBTDA u odnosu na prošlu godinu koja je bila vrlo dobra.....
OPIS Razdoblje
01.01.-30.09.2019.
Razdoblje
01.01.-30.09.2020.
Ukupni prihod (HRK) HRK 202.307.104 HRK 189.837.594
Prihod iz osnovne djelatnosti / Ukupan prihod 100% 100%
Ostali prihodi / Ukupan prihod 0% 2%
Inozemno tržište / Ukupan prihod 100% 100%
Domaće tržište / Ukupan prihod 0% 0%
Materijalni troškovi / Poslovni rashodi 42% 37%
Troškovi zaposlenih / Poslovni rashodi 23% 26%
Financijski rashodi / Ukupni rashodi 13% 10%
Neto marža 8,70% 16,25%
Računovodstvena dobit (HRK) HRK 17.561.674 HRK 30.825.232 + 75 %
Operativna dobit (EBIT) (HRK) HRK 40.376.898 HRK 46.440.067 + 15 %
Imaju veliko povećanje na osnovi sirovina i materijala vrlo vjerojatno zbog remonta i veće prisutnosti na SPOT tržištu....ali im znatno padaju troškovi kamata s osnove kredita što je super.
U uvjetima globalne gospodarske neizvjesnosti i značajno lošijeg spot tržišta, u
odnosu na prvih 6 mjeseci 2020., Društvo se intenzivnije usredotočilo na
mogućnost provođenja obveznih petogodišnjih remonata u trećem tromjesečju
ove godine. Iako su nam, prema planu, slijedila 4 dokovanja do kraja godine, tri
ECO tankera u Q3 bila su u remontu, što se s osvrtom unatrag pokazalo idealnim
tempiranjem i najboljim mogućim iskorištenjem spot tržišta koji nudi vozarine na
razinama troškova tekućeg poslovanja ili nešto iznad njih.
Unatoč okolnostima, planirani dani bez prihoda, zbog periodičnog održavanja na
našim brodovima, zadržali su se unutar 30-ak dana. I dalje nas očekuje razdoblje
dokovanja, s naglaskom da su tri od četiri tankera predviđena za 2020. godinu
dovršila remont, a na dva su instalirani novi sustavi za pročišćavanje balastnih
voda.
Tankerska Next Generation završila je prvih devet
mjeseci 2020. godine s omjerom zaduženosti od
41%, koji je smanjen za 2 postotna poena u odnosu
na kraj 2019. godine. Smanjena zaduženost je u
skladu s otplatnim planom zajmova i redovitim
smanjenjem kreditne zaduženosti prema bankama
te očekujemo kako će se stupanj zaduženosti i u
budućnosti smanjivati.
Kratkoročne obveze 81.483(2019) - 50.770(2020) smanjenje za 30 miliona kuna
Korekcije na tržištu vozarina odrazile su
se i na trenutne procjene vrijednosti
brodova u transakcijama kupnje i
prodaje. Vrijednost flote 30. rujna 2020.
godine iznosi 147,7 milijuna USD što u ne
promijenjenim ostalim uvjetima daje
NPV po dionici od 8,99 USD.( znači kad bi sad u ovim uvijetima- a trenutno su izuzetno nepovoljni- prodali sve brodove platili sve dugove ostalo bi 58 kn po dionici)
Danas je cijena prilicno pala
Vidjeti cemo gdje je dno.
Ovdje je karakteristicno kako i za Viro i Ptkm da ima malo slobodnih dionica.