Koliko je bilo razumno početkom trećeg mjeseca potpisati dugoročni ugovor za Dalmaciju po 16 tisuća usd za iduće 4 godine (do 2026.) ?
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Koliko je bilo razumno početkom trećeg mjeseca potpisati dugoročni ugovor za Dalmaciju po 16 tisuća usd za iduće 4 godine (do 2026.) ?
Razumno je, razumno...ovima iz kompanije Hartree. A jazavac iz tpng koji je analizom trzista dosao do toga da treba potpisati takav TC bi iz pristojnosti trebao obaviti sepukku!
-
Mogli su i manje ali ih je bilo sram!
-
Koliko je bilo razumno početkom trećeg mjeseca potpisati dugoročni ugovor za Dalmaciju po 16 tisuća usd za iduće 4 godine (do 2026.) ?
Razumno je, razumno...ovima iz kompanije Hartree. A jazavac iz tpng koji je analizom trzista dosao do toga da treba potpisati takav TC bi iz pristojnosti trebao obaviti sepukku!
Mene bi naprimjer zanimalo da li je kompanija Hartree potpisala koji ugovor sa Tankerskomn plovidbom i po kojoj cijeni kad bi se moglo kako doznat !?
-
Koliko je bilo razumno početkom trećeg mjeseca potpisati dugoročni ugovor za Dalmaciju po 16 tisuća usd za iduće 4 godine (do 2026.) ?
A odakle vi znate kakve će biti vozarine 2026?
Je li bilo razumno potpisivati dugoročne ugovore s svibnju 2020? Je
To ih je spasilo prošle godine.
-
Poslovni prihodi brodova za 2015. godinu dosegli su 136 mil. HRK i rezultat su ugovora na vrijeme za svih šest operativnih
brodova flote. Vinjerac i Velebit bili su zaposleni ugovorom na vrijeme od početka godine po prosječnim dnevnim vozarinama
od 14.800 USD i 14.0004 USD. Vukovar je u potpunosti zaposlen od svibnja ugovorom na vrijeme uz dnevnu vozarinu od
17.250 USD. Zoilo koji je integriran u flotu krajem srpnja, u potpunosti je bio operativan od kolovoza povećavajući prihode
TNG-a na dnevnoj razini za 17.750 USD koliko je ugovorena dnevna vozarina. Posljednje dvije novogradnje koje su preuzete
u četvrtom tromjesečju operativne su od kraja studenog, odnosno početka prosinca, i to Dalmacija uz 17.750 USD po danu,
dok su dnevni prihodi Paga na razini od 19.300 USD.
Tečaj usd 2015g
Odrednice poslovanja u 2015. godini:
Prihodi brodova iznosili su 136 mil. HRK (19,5 USD mil.;16.340 USD po danu)
EBITDA u iznosu od 61 mil. HRK (8,7 mil. USD)
EBIT u iznosu od 34 mil. HRK (4,8 mil. USD)
Neto dobit u iznosu od 34,5 mil. HRK (4,9 mil. USD)
Preuzete četiri novogradnje i postignuta potpuna operativnost flote u prosincu
Uspješno zaključena inicijalna javna ponuda dionica na Službenom tržištu Zagrebačke burze i sekundarna ponuda
dionica s ukupno prikupljenih 312 mil. HRK (46 mil. USD)
Još su se brodovi preuzimali u 2015g
-
Koliko je bilo razumno početkom trećeg mjeseca potpisati dugoročni ugovor za Dalmaciju po 16 tisuća usd za iduće 4 godine (do 2026.) ?
A odakle vi znate kakve će biti vozarine 2026?
Je li bilo razumno potpisivati dugoročne ugovore s svibnju 2020? Je
To ih je spasilo prošle godine.
Meni je tu problem trenutak potpisivanja (pocetak ozujka).
Kad je ono vladimir vladimirovic putin pokrenuo specijalnu vojnu operaciju?
-
Problem je što jako,jako nešto smrdi!
-
A odakle vi znate kakve će biti vozarine 2026?
Je li bilo razumno potpisivati dugoročne ugovore s svibnju 2020? Je
To ih je spasilo prošle godine.
Meni je tu problem trenutak potpisivanja (pocetak ozujka).
Kad je ono vladimir vladimirovic putin pokrenuo specijalnu vojnu operaciju?
I uprava dsx je bila proglašavana budalama jer su potpisali ove godine ugovor na 5 godina sa znatno manjim vozarinama nego na spotu. Ok, to je dry bulk brodar.
Ja ne znam kakve će vozarine imati clean tankeri iduće godine. Mogu se kladiti da će rat potrajati. Trenutno su vozarine visoke zbog geopolitičkih razloga, a ne potražnje za naftom.
I objašnjavala sam to i na Atpl. Ako imate neke ekstremne dnevne vozarine na nekoj ruti, ne znači da tpng danas vozi po tim vozarinama. Profirirati će mali broj brodova koji su slučajno slobodni na toj ruti. Velikim flotama je puno lakše riskirati, nego tpng.
-
Dalmacija MR 50000 SPP 2015 – Hartree Partners LP – 4 yrs USD 16000 – Inc options
Ovo je postano 12.2. Tad je ovaj ugovor potpisan, prije rata, i znam da je netko stavio članak, ne u hrvatskim novinama u kojem je pisalo da su ugovoreni po višoj cijeni nego je trenutni TCE za 1 godinu, tad je bio oko 13000 i činio se kao sasvim ok ugovor. Meni njihovi dugoročni ugovori nisu problem, problem su loše ostvarene vozarine na spotu. Možda netko bolje zna ali na 10 stranici je MR Pacific basket i Atlantic basket, po grafu Atlantic sve do srpnja nije prelazio puno vise od 20000 kada je skocio do 55000, moguće da su ova dva broda na spotu većinom bila na tim rutama.
-
-
U četverokutu od Dugog otoka-Vira-Zemunika donjega-Biograda na moru se priča odnosno hvale da TNPL ima preko 700.000.000,00kn na računu.
To se zove profesionalno istraženo tržište prije potpisa ugovora na spotu ili Tc-u.
Pametnom dosta!
-
Koliko je bilo razumno početkom trećeg mjeseca potpisati dugoročni ugovor za Dalmaciju po 16 tisuća usd za iduće 4 godine (do 2026.) ?
A odakle vi znate kakve će biti vozarine 2026?
Je li bilo razumno potpisivati dugoročne ugovore s svibnju 2020? Je
To ih je spasilo prošle godine.
Malo sam isprevrtio temu i tada to i nije izgledalo tako loše iako je bilo komentara da se moglo malo pričekat sa tako dugoročnim ugovorom obzirom na očekivanja za nešto bolje vozarine u idućim godinama i zbog čega se nije riskiralo sa spotom.
-
U četverokutu od Dugog otoka-Vira-Zemunika donjega-Biograda na moru se priča odnosno hvale da TNPL ima preko 700.000.000,00kn na računu.
To se zove profesionalno istraženo tržište prije potpisa ugovora na spotu ili Tc-u.
Pametnom dosta!
Prema izvješću za 21. na računu imaju samo 425m. U međuvremenu su vjerojatno još malo nabrijali račun.
-
Ja ne znam sto se piše i priča al ovaj će kvartal biit daleko bolji od drugog, pa će se neka lova (prilična) sjatiti i na račun TPNG. TPNG je tenutno u boljem segmentu od TNPL, a kes može biti konsolidirani kes koji uključuje i onaj od TPNG i iz nekih drugih operacija.
-
Ja ne znam sto se piše i priča al ovaj će kvartal biit daleko bolji od drugog, pa će se neka lova (prilična) sjatiti i na račun TPNG. TPNG je tenutno u boljem segmentu od TNPL, a kes može biti konsolidirani kes koji uključuje i onaj od TPNG i iz nekih drugih operacija.
Da, u pravu ste kolega. Malo smo prestrogi jer su nas vani tankerasi razmazili. Iduci kvartal ce to biti bolje
-
znači cash je u "dolasku" ! 🤑 (čisto sumnjam nemoguče)
TPNG u istom periodu gubitak za 2020. godinu 86 mil. kuna a za 2021. godinu gubitak od 30 miliona.
2020. Više od pola manji gubitak,2021. Mali plusić.
Odjednom TNPL daje mali kreditić ili pozajmicu(neznam točno koliku) TPNG kako kažu da bude likvidna.
Kolega Manu je napisao za Tnpl casha 425m ,a imaju puno više. Od čega?
Vjerovatno TP-line radi super brutalno! (Državni poticaji za brzobrodske linije)
A još su uz to kupili 4-5 katamarana svaki za 317 pax.
Iz Tpng se sljevaju veliki novci prema Tpnl.
Ne kažem da Tnpl ne zarađuje veliku lovu,ali ovoliko veliku ni u kom slučaju
-
S obzirom na ocekivanja pogotovo pojacana zadnjih dana s obzirom na neki dan strane objavljene vozarine i dobit i da su imali dio brodova na spotu definitvno razocarenje u ovom kvartalu, gledam malo izvjesce i razmisljam se da su imali samo dva broda na spotu s 30k $ i ostale na cca 16k $ vozarine su trebale biti povise 20k $ u najgoru ruku. Ok mozemo sigurno reci da ce se popravit sljedecem kvartalu samo pitanje na koliko mozemo racunat, jer po meni ona stavka gubitaka na tecajnim razlikama je presudna u predvidjanju bez obzira na vozarine koje vidimo, gledam izvjesca i nigdje ne mogu naci nesto sta ukazuje na to i objasnjava, mislim imovine i obveze tecajnih razlika bi trebale ici kroz sveoubuhvatnu dobit, imovina i krediti su 99% u dolarima da na tome mogu gubit jer je imovina veca.
Gledam novcani tok i pise novcani tok od poslovnih aktivnosti oni su zaradili 40 mil kn u prvom polugodistu, a za ovaj gubitak od tecajnih razlika nije jos teretio drustvo jer se u novcanom toku vodi jos uvijek kao nerealiziran, mislim ovakve mene stvari podsjecaju na vrstu zastite od necega (pada vozarina ili sl) pa se instrument mora svaki kvartal racunati u dobit i gubitak ovisno na stanje na kraju kvartala, medjutim nigdi nema naznaka da oni takvo nesto koriste nigdje nisam vidio da to spominju, a s obzirom na izvjesca malo je i neozbiljno od njih da to nisu negdje objasnili s obzirom da je ocito to jedan od bitnih razloga manje dobiti, mislim da je najvaznije doci do zakljucka o cemu se radi s tom stavkom jer predstavlja velik utjecaj na dobit, a nema se informacija jel to moze biti gore ili bolje i do kad moze trajat taj utjecaj prakticki nemas nikakvu mogucnost predvidit sljedeci izvjestaj radi te nepoznanice.
-
Ja mislim da i Tpng i Atpl vode kreativno knjigovodstvo. Atpl zeli prikazati vecu dobit nego sto ima, tpng nizu. Uopce mi nikada nije bilo jasno zasto to rade. Mozda da ne moraju isplatiti dividendu, kao stanje je losije nego je.
Naravno da su FI netransparentni i da je tu potrebna racunalna forenzika.
Ja pratim dugo tpng i znala sam da ce im trebati vrijeme da ugrade vise vozarine.
-
Ja mislim da i Tpng i Atpl vode kreativno knjigovodstvo. Atpl zeli prikazati vecu dobit nego sto ima, tpng nizu. Uopce mi nikada nije bilo jasno zasto to rade. Mozda da ne moraju isplatiti dividendu, kao stanje je losije nego je.
Naravno da su FI netransparentni i da je tu potrebna racunalna forenzika.
Ja pratim dugo tpng i znala sam da ce im trebati vrijeme da ugrade vise vozarine.
ne znam kaj da mislim, ali prošitavši samo letimice i na preskokce upise na forumu umatrag 17-18 mj i na temi tpng i atpl došao dam do nekog mog zaključka! uprava tpng se "trudi" do u detalje prezentirati rezultate očekujući već barem 7-8 kvartala normalizaciju poslovanja. a para negdje definitivno curi. valjda uprava to zna.
kod atpl se tek zadnjih nekoliko kvartala uprava otvara prema dioničarima i izvještaji iako i dalje škrti sa informacijama, sve bolji od boljega, a para se gomila na računu!
ako samo donekle poznajete povijest i vlasničku strukturu i jednih i drugih..... mislim da bi trebalo biti svima sve jasno.
-
Ja mislim da i Tpng i Atpl vode kreativno knjigovodstvo. Atpl zeli prikazati vecu dobit nego sto ima, tpng nizu. Uopce mi nikada nije bilo jasno zasto to rade. Mozda da ne moraju isplatiti dividendu, kao stanje je losije nego je.
Naravno da su FI netransparentni i da je tu potrebna racunalna forenzika.
Ja pratim dugo tpng i znala sam da ce im trebati vrijeme da ugrade vise vozarine.
Sta je to tocno kreativno kod jednih i drugih ovako moze svatko zamislit sta hoce, ove tecajne razlike mi se ne cine kreativnim radi nekog smanjenja dobiti jer porez se ne placa na dobit, nesto tu njima radi gubitak koji moraju prikazat kroz izvjesce dobiti, a pojma nemamo o cemu se radi . Ovdje je vise rijec o netransparentnosti uprave jer s obzirom koliko se trude napisat lijepo izvjesce i u detalje sve navest, a onda 20 mil gubitka na tecajnim razlikama nigdje ni u tragovima da netko spomene je stvarno minus za upravu da se nisu na to nigdje osvrnuli i sta sad ocekivat na sljedecem izvjescu kad ne znas tu stavku oce bit u plusu ili minusu 10 tak mil kn i do kad to moze na taj nacin teretit tako racun dobiti i gubitka jer nije to mala stavka da bi je tek tako zanemarili.
-
-