Evo malo štiva
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
Kolega Parica stavlja cijene od neke osiguravajuce kuce koja ima direktni interes da stavi sto nizu cijenu. Compass Maritime cijeni iste vise.Ja sam pricao za stvarna 3 slucaja prodaje i cijeni od 31.5 milju, a ugovaranje novogradnji je sad 37.5 USD.
Malo se raspitajte prije nego krenete vrijedjati.
Al cini mi se da ste tako navikli vjerovatno u zivotu komunicirati. I onda se pitamo zasto smo na Balkanu.
Pa kad Vam Clarckson kaze da su cijene porasle i do 25% usprkos losim vozarinama...sto dalje reci..nego ocito lose drukate. Nagovarat ljude da prodaju na dnu i da kupuju Atpl nakon 250% rasta je iskreno jako zlocesto.
-
Brodovi se vrednuju po trenutnim vozarinama i trosku novogradnje. Trenutne vozarine su uzasne pa nije toliko skocila cijena flote. Trenutni spot je mizernih 2000 dolara za product tankere. Procjenu kad ce raditi uskladivanje vrijednosti flote radi uprava. Zbog refinanciranja kredita(tako kazu) morali su raditi procjenu vrijednosti flote u najgore vrijeme. Ako su pametni, a drzim da jesu, sljedecu procjenu bi trebali raditi 31.12.2021.
Trenutno svemu raste cijena zbog indlacije i troska novogradnje.
Pa tako i tankerima.
Istina da su spot vozarine za clean tankere trenutno loše.
-
Jedino na jednu stvar inflacija ne utjece,a to je nafta. Cijena je postala visoka samo zbog OPEC zakljucavanja distribucije...al uskoro ce i tome doci kraj jer potraznja i potrosnja se priblizavaju predcovid razinama. Avio prijevoz ima snazan porast. Kod tankerasa ce to rezultirati rastom vozarina, a dugorocno 2022 i 2023 ce biti izvrsne za tankerase jer OPEC ce pustiti proizvodnju i plasman nafte bez ikakvih restrikcija. Glede cijene brodova postoje 3 transakcije ove godine po 31.5 milijun US dolara. Radi se o istim product tankerima kao u Tpng s ugradjenim scruberima.
Dakle i taj financijski dio Tpng je napravila za razilku od preko 60 % svjetske flote koja isto tek mora.
Veseli i podatak da cak 25% svjetske flote ima 20 i vise godina starosti, radi neisplativosti udovoljavanju propisima vjerovatno ce dobar dio u scrap. Novogradnji i nema vise u narudzbama. I onda stoji ono sto Fearnley Sec. tvrdi: buducnost tankera je najbolja nakon mnogo desetljeca.
Da se ocekuje neizvjesnost Tpng bi uzela 1g TC po 12.000 dolara koliko je sad cijena i radila bez minusa. A isto ne radi. S razlogom.
-
O fuckić, ovdje svi pametni i znaju nešto o puno stvari
Ja sam pak posve neuka, znam jedino da graf lijepo izgleda.
I da je na Svijetu jedino promjena trajna
-
Dajte graf kolegice..ja sam svoj postao nedavno
-
Jedino na jednu stvar inflacija ne utjece,a to je nafta. Cijena je postala visoka samo zbog OPEC zakljucavanja distribucije...al uskoro ce i tome doci kraj jer potraznja i potrosnja se priblizavaju predcovid razinama. Avio prijevoz ima snazan porast. Kod tankerasa ce to rezultirati rastom vozarina, a dugorocno 2022 i 2023 ce biti izvrsne za tankerase jer OPEC ce pustiti proizvodnju i plasman nafte bez ikakvih restrikcija. Glede cijene brodova postoje 3 transakcije ove godine po 31.5 milijun US dolara. Radi se o istim product tankerima kao u Tpng s ugradjenim scruberima.
Dakle i taj financijski dio Tpng je napravila za razilku od preko 60 % svjetske flote koja isto tek mora.
Veseli i podatak da cak 25% svjetske flote ima 20 i vise godina starosti, radi neisplativosti udovoljavanju propisima vjerovatno ce dobar dio u scrap. Novogradnji i nema vise u narudzbama. I onda stoji ono sto Fearnley Sec. tvrdi: buducnost tankera je najbolja nakon mnogo desetljeca.
Da se ocekuje neizvjesnost Tpng bi uzela 1g TC po 12.000 dolara koliko je sad cijena i radila bez minusa. A isto ne radi. S razlogom.
TC trenutni 12 000 dolara? Moze screenshot ili link?
-
Evo imate u prilogu 1g TC
-
Ovo nije TA, samo grafički prikaz kretanja cijene
Whatever.
Kažu, ako dugo vremena cijena ne pada, onda je razumnije očekivati da će rasti, nego pasti.
Meni ovo liči na fazu akumulacije papira. Trguje se u rasponu, plus jedan trokut, descending. Okinuti će, vjerojatnije gore nego li dolje
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Mozda trenutno dnevne vozarine i nisu naj naj kakve ocekujemo i zelimo..al to se redovito mijenja.
Imali smo pad cijene sa 60 na 40kn radi pada vozarina. Neosporna je cinjenica da je Tpng u 5g zaradila solidan novac (140 milja) i znacajno smanjila dug i isti refinancirala uz jako povoljne kamate. Ista je otporna na krize od nekoliko godina i to pokazuje i sada. Za druge brodare ne mogu reci isto. Tpng bi vjerovatno da nije bilo covida sada bila na 80kn razinama. Covid19 je uzrokovao nagli propad potraznje za naftom,ali stvari se napokon nakon 1,5.g. mijenjaju.
-
-
Slazem se s vama kolegice Zlocesta glede grafa. Po meni klasican bull flag i nakon proboja long bull run. Imajte u vidu da je broj papirica jako ogranicen. Da 90% drzi top 10 i da se trguje mozda sa samo 2% ukupnih dionica. Jednom kad se to izakumulira ide puno puno jaci skok koji bi se mogao poklopiti sa snaznim vozarinama pocetkom 2022.g.
-
Weekly Tanker Time Charter Estimates, July 21 2021
in Report / Analysis,Weekly Tanker Time Charter Estimates 21/07/2021
Despite the announcement from OPEC+ that oil production will increase in the coming months, to meet rising demand, the crude market has remained flat once again this week. Aside from some interest in the suezmax sector, there has been very little to report in the way of period activity.
Another quiet week for clean with very little to report in the way of timecharter fixtures.
Oil prices have dipped this week, following the news of increased crude production from OPEC+.
Weekly Tanker Time Charter Estimates, July 21 2021 | Hellenic Shipping News Worldwide
-
Tu bi se preokret mogao desiti nakon Q1 2022 pod uvijetom da pandemija opet ne uzrokuje neke nepredviđene probleme.
-
Tu bi se preokret mogao desiti nakon Q1 2022 pod uvijetom da pandemija opet ne uzrokuje neke nepredviđene probleme.
Bas to tako ide..vozarine odu na 18000 i svi krenu kupovati. Nije ovo Atpl s dugovima na kvadrat pa se cekalo da dugo vozarine rastu. Ovdje nema toga. Ovdje ce biti samo skok 1 dan i metla do 53-56kn kad se najmanje budete nadali. Nesto kao Ulpl. Nije sad kao zanimljivo po 41-42..a uskoro ce se natjecati na kupnji po 52-54 tko ce malo skupiti jer vozarine rastu.
Kod Atpl se dugo oklijevalo radi duga, blokade, visokih kamata...ovdje nema tih problema.
-
Tu bi se preokret mogao desiti nakon Q1 2022 pod uvijetom da pandemija opet ne uzrokuje neke nepredviđene probleme.
Bas to tako ide..vozarine odu na 18000 i svi krenu kupovati. Nije ovo Atpl s dugovima na kvadrat pa se cekalo da dugo vozarine rastu. Ovdje nema toga. Ovdje ce biti samo skok 1 dan i metla do 53-56kn kad se najmanje budete nadali. Nesto kao Ulpl. Nije sad kao zanimljivo po 41-42..a uskoro ce se natjecati na kupnji po 52-54 tko ce malo skupiti jer vozarine rastu.
Kod Atpl se dugo oklijevalo radi duga, blokade, visokih kamata...ovdje nema tih problema.
Neo tako si govorio za 5 pa za 6 pa za 7 mjesec....a lijepo sam vam napisao da neće biti tako...sad nakon izvješća ide još jedan zaron ispod 40 kn....a prvi mjesec Q3 je jako loš što se tiče spot vozarina....nastavi lise tako još 20 tak dana i Q3 ide prema minusu....2021 ukupno velika vjerojatnost za minus preko 20 mil kn....volio bih da si ti u pravu a da ja griješim jer je dosta love trenutno zarobljeno u TPNG.
-
Kolega Parica stavlja cijene od neke osiguravajuce kuce koja ima direktni interes da stavi sto nizu cijenu. Compass Maritime cijeni iste vise.Ja sam pricao za stvarna 3 slucaja prodaje i cijeni od 31.5 milju, a ugovaranje novogradnji je sad 37.5 USD.
Malo se raspitajte prije nego krenete vrijedjati.
Al cini mi se da ste tako navikli vjerovatno u zivotu komunicirati. I onda se pitamo zasto smo na Balkanu.
Pa kad Vam Clarckson kaze da su cijene porasle i do 25% usprkos losim vozarinama...sto dalje reci..nego ocito lose drukate. Nagovarat ljude da prodaju na dnu i da kupuju Atpl nakon 250% rasta je iskreno jako zlocesto.
Kolega, koliko vidim, cijene brodova iz vaseg linka su skoro jednake cijenama iz cleavesa (+5%)...tako da opet lazete i tome nema kraja...ali od vas nista drugo nisam ni ocekivao...
P.s. nikad nisam na ovoj temi spominjao ni ATPL ni kupnju/prodaju niti cijenu TPNG... iskljucivo komentiram vase neistine i budalastine jer nemate granice ni u drukanju ni u laganju...ne mogu si pomoc...
Over&out
-
Bas to tako ide..vozarine odu na 18000 i svi krenu kupovati. Nije ovo Atpl s dugovima na kvadrat pa se cekalo da dugo vozarine rastu. Ovdje nema toga. Ovdje ce biti samo skok 1 dan i metla do 53-56kn kad se najmanje budete nadali. Nesto kao Ulpl. Nije sad kao zanimljivo po 41-42..a uskoro ce se natjecati na kupnji po 52-54 tko ce malo skupiti jer vozarine rastu.
Kod Atpl se dugo oklijevalo radi duga, blokade, visokih kamata...ovdje nema tih problema.
Neo tako si govorio za 5 pa za 6 pa za 7 mjesec....a lijepo sam vam napisao da neće biti tako...sad nakon izvješća ide još jedan zaron ispod 40 kn....a prvi mjesec Q3 je jako loš što se tiče spot vozarina....nastavi lise tako još 20 tak dana i Q3 ide prema minusu....2021 ukupno velika vjerojatnost za minus preko 20 mil kn....volio bih da si ti u pravu a da ja griješim jer je dosta love trenutno zarobljeno u TPNG.
I to su 3 mjeseca manje....što bi trebali uložiti u JDPL, ATPL koja je svoje odradila DLKV ili još koju crnu rupu?!
Potpuno se slažem sa kolegom Neom, sasvim je svejedno kada će TPNG odraditi rast krajem ili početkom sljedeće godine, zaradit će nam dovoljno za ovu i sljedeću godinu.
Ako poslije Fi zaroni ispod 40kn to je samo izvaredna prilika za dokup.Ova je dionica za strpljive koji vole igrati ziheraški, isto kao i HPB, ADRS2 otkako je opet zaronio do 400kn, te meni osobno JDRN najpocijenjenija turistička dionica trenutno, ovde ako dobro odradi 8 mjesec ova dionica ide na 20kn. Inače jučer navečer je bilo ludilo od turista od Omiša do Trogira sve puno ko šipak. Ako je ovako u Dalmaciji mogu misliti kako je u Istri i na Kvarneru.
-
Neo tako si govorio za 5 pa za 6 pa za 7 mjesec....a lijepo sam vam napisao da neće biti tako...sad nakon izvješća ide još jedan zaron ispod 40 kn....a prvi mjesec Q3 je jako loš što se tiče spot vozarina....nastavi lise tako još 20 tak dana i Q3 ide prema minusu....2021 ukupno velika vjerojatnost za minus preko 20 mil kn....volio bih da si ti u pravu a da ja griješim jer je dosta love trenutno zarobljeno u TPNG.
I to su 3 mjeseca manje....što bi trebali uložiti u JDPL, ATPL koja je svoje odradila DLKV ili još koju crnu rupu?!
Potpuno se slažem sa kolegom Neom, sasvim je svejedno kada će TPNG odraditi rast krajem ili početkom sljedeće godine, zaradit će nam dovoljno za ovu i sljedeću godinu.
Ako poslije Fi zaroni ispod 40kn to je samo izvaredna prilika za dokup.Ova je dionica za strpljive koji vole igrati ziheraški, isto kao i HPB, ADRS2 otkako je opet zaronio do 400kn, te meni osobno JDRN najpocijenjenija turistička dionica trenutno, ovde ako dobro odradi 8 mjesec ova dionica ide na 20kn. Inače jučer navečer je bilo ludilo od turista od Omiša do Trogira sve puno ko šipak. Ako je ovako u Dalmaciji mogu misliti kako je u Istri i na Kvarneru.
To je ta spika s kojom se ovdje ljude nagovaralo na kupnju Tpng na 45 kn bolje nego ATPL na 190 kn....uvijek ista priča ....
-
kako ste na tradinview pronašli graf za tpng? ja ga ne nalazim tamo nikako, a super bi bio za odgovarajuću analizu
-
-
-