Dobre vijesti o cjepivu.
Izbori u SAD-u gotovi.
Što predviđate da bi moglo biti sa cijenom u narednom vremenu?
Dobre vijesti o cjepivu.
Izbori u SAD-u gotovi.
Što predviđate da bi moglo biti sa cijenom u narednom vremenu?
Dobre vijesti o cjepivu.
Izbori u SAD-u gotovi.
Što predviđate da bi moglo biti sa cijenom u narednom vremenu?
Po mom mišljenju cijena će nastaviti rasti (nemam graf, najte zameriti ),
ali cjepivo je game changer za auto industriju, kao i za zrakoplovne tvrtke
koje danas vani rastu 20 -30%.
Dobre vijesti o cjepivu.
Izbori u SAD-u gotovi.
Što predviđate da bi moglo biti sa cijenom u narednom vremenu?
Pa tehnički gledano situacija izgleda bolje nego prije.
Adpl je moja miljenica, prava proizvodna međunarodno konkurenta firma kakvih nedostaje kod nas u Hrvatskoj. Dionica je u najvišoj, kotaciji, uprava je transparentna i sposobna, vlasnička struktura je dobra, freefloat isto, nije prezadužena, uglavnom sve super. Poslovanje će se sigurno popraviti u bližoj budućnost. Međutim, malo me brine ta autonomna vožnja i car sharing. Moglo bi se ostvariti ono što Rimac najavljuje da će auti raditi 250000 km godišnje i da će biti autonomni i da ćemo jednostavno naručitivati prijevoz kad nam treba bez potrebe da posjedujemo auto. To će smanjiti ukupnu proizvodnju auta i dijelova za aute ako se ostvari za prognoza.
Adpl je moja miljenica, prava proizvodna međunarodno konkurenta firma kakvih nedostaje kod nas u Hrvatskoj. Dionica je u najvišoj, kotaciji, uprava je transparentna i sposobna, vlasnička struktura je dobra, freefloat isto, nije prezadužena, uglavnom sve super. Poslovanje će se sigurno popraviti u bližoj budućnost. Međutim, malo me brine ta autonomna vožnja i car sharing. Moglo bi se ostvariti ono što Rimac najavljuje da će auti raditi 250000 km godišnje i da će biti autonomni i da ćemo jednostavno naručitivati prijevoz kad nam treba bez potrebe da posjedujemo auto. To će smanjiti ukupnu proizvodnju auta i dijelova za aute ako se ostvari za prognoza.
Taxy 5km=20 kn, u gradu gdje živim 5 km je dovoljna udaljenost za sve. Taxy je i sad smiješno jeftin i za iznos registracije, osiguranja i tehničkog bi svake godine mogao obaviti preko 150 lokalnih vožnji. Servise, gume i gorivo uopće neću ni spominjati. Ne pada mi na pamet vozat se u javnim prljavim vozilima dok god mogu imat svoj auto a ne vidim razloga zašto ga nebi mogao imati. Te priče o car sharing su meni nezamislive jer nebi si jednostavno nebi svoju komociju žrtvovao. Možda to nekom zvuči primamljivo i težio bi k tome ali meni ne i uopće ne vidim kako bi to moglo zaživjeti. Možda marginalno u urbanim sredinama. Car sharing uopće ne vidim kao prijetnju autoindustriji pogotovo ako nas nastave filati pričama kao što je ova s koronom, pa tad će tek sve više ljudi htjet svoje vozilo.
A gospon Roki, to je vaš stav, i ja sam sličnog. Ali nesumnjivo će automatizacija dovesti do pojeftinjenja taxi usluga u budućnosti i one će postati konkurentnije nego do sada. Proći će do tada još vode ispod savskog mosta, ali taj trenutak će neminovno doći, a mlade generacije, milenijanci i ovi koji dolaze poslije drugačije razmišljaju od nas, a oni su ti koji će u budučnosti određivat potražnju za svime pa tako i za vozilima. Ne priča Rimac bez veze, upučeniji je u trendove u autoindustriji nego mi, vjerujte mi. To mu je život.
https://www.acea.be/press-releases…-7.8-in-october
Obzirom na 2 val ja sam (pre)zadovoljan...minus je jednak onom iz sijecnja i veljace dok nije bilo COVID-a...znaci, vracamo se u normalu...
P.s. skoro pa vise nemam ADPL, izbilo mi 4/5 dionica u ovom rastu...ali vratit cu se ja...ocito po vecoj cijeni...
https://www.acea.be/press-releases…-7.8-in-october
Obzirom na 2 val ja sam (pre)zadovoljan...minus je jednak onom iz sijecnja i veljace dok nije bilo COVID-a...znaci, vracamo se u normalu...
P.s. skoro pa vise nemam ADPL, izbilo mi 4/5 dionica u ovom rastu...ali vratit cu se ja...ocito po vecoj cijeni...
Sa distribucijom novog cjepiva pocetkom iduce godine, te sa izlaskom iz Korona krize i budjenjem turizma u Europi zivnut ce i rent-a-car trziste koje je jako potonulo ove godine, te se ocekuje oporavak tog segmenta koji generira veliku potraznju za novim automobilima. Trend je rastuci i nastavit ce se i dalje s ocekivanim oporavkom gospodarstva iduce godine.
https://www.acea.be/press-releases…-7.8-in-october
Obzirom na 2 val ja sam (pre)zadovoljan...minus je jednak onom iz sijecnja i veljace dok nije bilo COVID-a...znaci, vracamo se u normalu...
P.s. skoro pa vise nemam ADPL, izbilo mi 4/5 dionica u ovom rastu...ali vratit cu se ja...ocito po vecoj cijeni...
Ja se nadam i da ćeš razmisliti o cijeni vs vrijednost, kao i mogicnosti držanja nekih dionica kroz dulje vremensko razdoblje. U određenim situacijama i za određene dionice naravno.
https://www.acea.be/press-releases…-7.8-in-october
Obzirom na 2 val ja sam (pre)zadovoljan...minus je jednak onom iz sijecnja i veljace dok nije bilo COVID-a...znaci, vracamo se u normalu...
P.s. skoro pa vise nemam ADPL, izbilo mi 4/5 dionica u ovom rastu...ali vratit cu se ja...ocito po vecoj cijeni...
Ja se nadam i da ćeš razmisliti o cijeni vs vrijednost, kao i mogicnosti držanja nekih dionica kroz dulje vremensko razdoblje. U određenim situacijama i za određene dionice naravno.
Hvala na savjetu...
Da, kriv sam...ponovno...tesko se mijenjati kad ide dobro...patnja tjera na promjene...
Moram evoluirat...za svoje dobro...
P.s. srednji izlaz mi je 143kn sa placenim provizijama...za sad nije velika steta
Došen otpustio 1000 kom, opet...
AD Plastik Grupa ugovorila je nove poslove za Suzuki u Mađarskoj vrijednosti 24 milijuna eura.
AD Plastik Grupa ugovorila je nove poslove za Suzuki u Mađarskoj vrijednosti 24 milijuna eura.
I kao šećer na kraju objave:
AD Plastik Grupa po prvi puta je postala i razvojni partner za ovog kupca te dobavljač u tehnologiji bojenja.
Koja je ovo firma... space shuttle... svaka čast!
Nagrada za investitora godine svakako ide PBZ-u koji je prodao 17,000 dionica ADPL-a po cjeni oko 130 kn prije mjesec dana....
Ili predsjedniku uprave ADPLa koji je prodavao u nekoliko navrata ove godine...
Ili jednostavno to nije znak za ništa, tko bi ga znao
Ili predsjedniku uprave ADPLa koji je prodavao u nekoliko navrata ove godine...
Ili jednostavno to nije znak za ništa, tko bi ga znao
šta nije da on te dionice dobija kroz bonuse?
Ili predsjedniku uprave ADPLa koji je prodavao u nekoliko navrata ove godine...
Ili jednostavno to nije znak za ništa, tko bi ga znao
Ha cuj propustit rast od 32,50kn po dionici, ilitiga popusit pola miniljuna kuna u nesto vise od mjesec dana, sta je to PBZ-u, ima se moze se... Nije to nista, zivot je iluzija, novac je samo papir, nihilizam...
Ali nitko ne može znati koliko će sutra neka dionica porasti ili pasti, to je glupo i pokušavati pogoditi.
Nemam pojma po koliko je PBZ kupovao niti je li Došen dobio ili kupio dionice koje je prodao.
Ali ako je PBZ kupovao po 90, a prodao po po 130, u čemu je problem? Može sutra pasti cijena na 100 pa da svima to natrljaju na nos.
Pogađati dna i vrhove ne može nitko, bitno je samo kako se pliva između toga
Pa postoje neki mjerljivi podaci koji vam govore o tome postoji li veca vjerojatnost za ici gore ili dolje, tehnicka analiza, projekcije o rastu prihoda/dobiti razlicitih analiticara, povijest poslovanja, podaci o kretanju na trzistu od acea, podaci o tome da ce plasticne komponente u narednih 10 godina u autoindustriji porasti za 30% u odnosu na danas, i tako ima tih nekih informacija do kojih se dodje i ako je netko polupismen, e sad pitanje je jeli ijedna od tih informacija bila protiv ADPL-u i sugerirala daljnji pad, pa ukratko nije doslovno niti jedna, ali istina, mozda ce rast, mozda ce past, mozda su u sumi, tko to vise zna, svijet je ringispil, burza je nepredvidiva, ruski rulet, jel tako?