Ponovno pokretanje proizvodnje i planovi izlaska iz krize povod su za razgovor s Marinkom Došenom, predsjednikom Uprave AD Plastik Grupe. Došen nam je govorio o značenju proizvodnje za Hrvatsku te o perspektivi i budućem razvoju autoindustrije.
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
Ponovno pokretanje proizvodnje i planovi izlaska iz krize povod su za razgovor s Marinkom Došenom, predsjednikom Uprave AD Plastik Grupe. Došen nam je govorio o značenju proizvodnje za Hrvatsku te o perspektivi i budućem razvoju autoindustrije.
Je li ovo isječak iz nekog novinskog članka, najava nekog članka ili nešto treće? Zvuči zanimljivo za vlasnike dionice...
-
-
Odjeci Renault krize... https://novac.jutarnji.hr/karijere/renau…mestu/10337824/
-
Može li ADPL preživjeti sljedeče krizne godine bez dokapitalizacije?
-
Može li ADPL preživjeti sljedeče krizne godine bez dokapitalizacije?
Pustite špekule i navlačenja.
Management je odličan i odlično posluju. Problem je u neefikasnosti tržišta. A možda se i to jednom promijeni.
-
Teško će preživjeti bez dokapitalizacije. Vjerojatno će ići u dva kruga. Kako je nominala 100kn, ići će po toj cijeni. Mislim da će dokap uspijeti jer je to dosta manja cijena od tržišne, ali bude se to već iskorigiralo...
-
Da uopce ne znate kakav ce utjecaj imati na bilancu, na poslovanje i koliko ce se kvalitetno prilagodit uprava adpl izazovima niti itko moze reci kakva ce biti prodaja automobila post korone niti kakve ce politicke odluke se donosit da se potakne autoindustrija da bi govorili da ce im sigurno trebat dokapitalizacija ne pretjerujte, da ce bit tesko bit ce ali u tom kontekstu sa bilo kakvom sigurnoscu rec da ce im trebat dokapitalizacija je pretjerivanje u ovom pocetnom momentu gdje nitko ne zna siroki utjecaj na ekonomiju, osim da ce bit borba svakog.
-
Da uopce ne znate kakav ce utjecaj imati na bilancu, na poslovanje i koliko ce se kvalitetno prilagodit uprava adpl izazovima niti itko moze reci kakva ce biti prodaja automobila post korone niti kakve ce politicke odluke se donosit da se potakne autoindustrija da bi govorili da ce im sigurno trebat dokapitalizacija ne pretjerujte, da ce bit tesko bit ce ali u tom kontekstu sa bilo kakvom sigurnoscu rec da ce im trebat dokapitalizacija je pretjerivanje u ovom pocetnom momentu gdje nitko ne zna siroki utjecaj na ekonomiju, osim da ce bit borba svakog.
Te priče o dokapitalizaciji zvuče kao obično drukanje na pad pa da bi se kupilo jeftinije...netko je naveo da očekuje cijenu na 60 kn. Pa ja ne znam od kud takve procjene. ADPL je za prošlu godinu trebao isplatiti oko 14 kn dividende. Pa to je gotovo četvrtina od navedenih 60 kn. Meni takva naklapanja nemaju ni malo logike...
Slažem se sa kolegom StatusQuo da će situacija u autoindustriji biti teška ali tek ćemo vidjeti kako će ADPL ploviti kroz to...Imali su nekakvih rezervi od prije, sada zadržanu dobit te subvenciju od države te dodatno opciju zaduživanja. Vjerujem da zbog navedenih stavki mogu prebroditi krizu...
-
Ma šalio sam se. Ove godine će biti 47 mil dobiti na kraju.
-
-
Da uopce ne znate kakav ce utjecaj imati na bilancu, na poslovanje i koliko ce se kvalitetno prilagodit uprava adpl izazovima niti itko moze reci kakva ce biti prodaja automobila post korone niti kakve ce politicke odluke se donosit da se potakne autoindustrija da bi govorili da ce im sigurno trebat dokapitalizacija ne pretjerujte, da ce bit tesko bit ce ali u tom kontekstu sa bilo kakvom sigurnoscu rec da ce im trebat dokapitalizacija je pretjerivanje u ovom pocetnom momentu gdje nitko ne zna siroki utjecaj na ekonomiju, osim da ce bit borba svakog.
Te priče o dokapitalizaciji zvuče kao obično drukanje na pad pa da bi se kupilo jeftinije...netko je naveo da očekuje cijenu na 60 kn. Pa ja ne znam od kud takve procjene. ADPL je za prošlu godinu trebao isplatiti oko 14 kn dividende. Pa to je gotovo četvrtina od navedenih 60 kn. Meni takva naklapanja nemaju ni malo logike...
Slažem se sa kolegom StatusQuo da će situacija u autoindustriji biti teška ali tek ćemo vidjeti kako će ADPL ploviti kroz to...Imali su nekakvih rezervi od prije, sada zadržanu dobit te subvenciju od države te dodatno opciju zaduživanja. Vjerujem da zbog navedenih stavki mogu prebroditi krizu...
Ja sam prodao nakon predujma divke po 163, a trebao sam prije. I realno, s obzirom na zatvorene pogone te vrlo sporu proizvodnju nakon povratka i perspektivu nema razloga da cijena bude iznad 60-70 kn, mozda 80 ako se bas castimo. I doslo je na 90, a onda je pala odluka da se ide dizati radi kvalitetnog iskrcaja. Ne znam s cim drugim objasniti cinjenicu da je zestoki rebound poceo u trenutku kad su se zatvarali pogoni bez naznaka tada kad bi se mogli ponovno otvoriti...
-
Ja sam prodao nakon predujma divke po 163, a trebao sam prije. I realno, s obzirom na zatvorene pogone te vrlo sporu proizvodnju nakon povratka i perspektivu nema razloga da cijena bude iznad 60-70 kn, mozda 80 ako se bas castimo. I doslo je na 90, a onda je pala odluka da se ide dizati radi kvalitetnog iskrcaja. Ne znam s cim drugim objasniti cinjenicu da je zestoki rebound poceo u trenutku kad su se zatvarali pogoni bez naznaka tada kad bi se mogli ponovno otvoriti...
kako je pala odluka?
odluke padaju same ili ih netko donosi?
ako da, tko?
čisto da nas uputite kako se to radi pa da i mi budemo upućeni
razumijete o čemu pričam.. ako netko donese odluku da druka i diže cijenu čijim novcem to radi? nečijim kome ne treba valjda
ili se radi o žetonima iz Bellagia Bellagio Bandit
uvijek me iznervira takav rezon
ako je skupo pa će se netko 'iskrcavati', zašto je onda ovom koji kupuje jeftino i obratno?
evo taj rezon ja ne razumijem
pogotovo na dionici ADPL gdje su silni fondovi, fizičke osobe, strani i domaći u dionici
-
Kolega, imate fondovske kupce koji drze cijenu. Prvo su ju pustili da se sunovrati, a onda digli natrag. Onako, nicim izazvani, u trenucima zatvaranja pogona. Provjerite timeline. Znaci, da, odluka. Bez odluke ne bi zpaoslenik fonda tamo stiskao gumbe.
-
Srezali su financije svim odjelima već sada,najavljuju se otkazi,svima koji ostaju smanjenje plaće cca 10% i tomu slične stvari.Ništa od ulaganja i razvoja.REVOZ čak po meni radi i bolje od očekivanog,ali ko zna do kada će to,jel naruđbe koje nama šalju,odnosno koje oni sada odrađuju su stare ( prije covid-19 ),ko zna što i kako će biti kada dobiju nove,vjerojano će bit još smanjenja posla u odnosu na ovaj "početak".
Kolega, čisto da vas napomenem, svi ovdje čekaju vaš tjedni izvještaj. XD
-
Japanski proizvođač automobila Nissan i američki proizvođač alumunija Alcoa najavili su u četvrtak zatvaranje tvornica u Španjolskoj nakon što su im prihodi pali zbog krize uzrokovane koronavirusom.
-
Japanski proizvođač automobila Nissan i američki proizvođač alumunija Alcoa najavili su u četvrtak zatvaranje tvornica u Španjolskoj nakon što su im prihodi pali zbog krize uzrokovane koronavirusom.
Iz izvješća za Q1:
Kriza uzrokovana pandemijom virusa COVID-19 značajno je utjecala i na kretanja tržišta autoindustrije u Europskoj uniji pa je u ožujku zabilježen pad od 55,1 posto novoregistriranih vozila, odnosno
25,6 posto na razini prva tri mjeseca 2020. godine. U izvještajnom
je razdoblju novoregistrirano 2,5 milijuna vozila, u odnosu na 3,3
milijuna vozila godinu ranije. U prvom je tromjesečju pad zabilježen
na svim velikim tržištima pa tako Italija bilježi pad od 35,5 posto,
Francuska 34,1 posto, Španjolska 31 posto i Njemačka 20,3 posto.
Najznačajniji udio na tržištu i dalje ima Volkswagen Grupa s 26,6
posto unatoč padu količina od 19,1 posto. Slijedi PSA Grupa s 16
posto i padom od 32,1 posto, a Renault Grupa ima udio od 10 posto
i pad od 35,5 posto u ovom razdoblju.
Ključni kupci AD Plastik Grupe na ovim su tržištima Renault Grupa,
FCA Grupa, PSA Grupa i Ford. U izvještajnom su razdoblju ugovoreni novi poslovi za PSA Grupu u vrijednosti od 9,4 milijuna eura.Možda je i Nissan jedan od kupaca u španjolskoj ali prema ovome gore, nije jedan od ključnih...
Da je stanje u autoindustriji loše, to podcrtavam.
-
Najnovija kretanja
PARIS -- A collapse in new-car sales in France slowed in May after dealerships began to reopen early in the month.
Registrations fell by 50 percent to 96,310 last month, according to industry group CCFA. In April sales were down 89 percent when showrooms were shut under the government's coronavirus lockdown.
Dealerships were allowed to restart sales activities on May 11.
Some brands fared better than others in May.
BMW Group's Mini recorded an increase of 9.8 percent, the only brand in positive figures.
Among automakers whose registrations declined less than the overall market were Volvo, down 28 percent; Hyundai, down 30 percent; Kia, down 35 percent; and Toyota, down 31 percent.
Volkswagen Group brands also declined less than the market, with VW brand down 46 percent; Audi down 44 percent: Skoda down 37 percent; and Seat falling 43 percent.
Ford sales fell by 48 percent. Nissan sales were down 47 percent.
PSA Group brands fared worse than the market, with Opel down 62 percent; Peugeot down 56 percent; Citroen down 55 percent; and DS down 47 percent.
Renault was down 50 percent and Dacia fell 51 percent.
Volume brands that lost the most sales were Suzuki, down 71 percent; Fiat, down 71 percent; and Jeep, down 69 percent.
-
meni izgleda da će pravi propad autoindustrije (bez obzira na to što će svaka država šakom i kapom dijeliti potpore i kupcima i proizvođačima, prvenstveno mislim na njemačku) uslijediti tek nakon q3 kada podaci budu svježi, a ionako prepuna skladišta i pogotovo brodski terminali za dalekoistočne automobile još punija. pad prodaje će biti po meni katastrofalan i u q2 i u q3.
-
Možda,ali kako sve više ljudi izbjegava javni prijevoz možda potražnja poraste
-
teško kolega, jako teško. iako i sam već neko vrijeme razmišljam o kupnji novog vozila (i prije pojave corone), mislim da će kupnja pričekati. naravno, ako krenu neka dobra sniženja (mada su već počela, doduše sramežljivo) zašto ne iskoristiti. prije ću otići na neki malo duži kvalitetniji odmor na neki naš otok. mislim da će velika većina radije na dobar odmor nakon svega ovog s.anja, pogotovo građani, nego kupovati auto, renovirati stan.. i sl što nije nužno neophodno.
-
-