Možete pričat bajke o izvješću. Treba pratiti akciju cijene: Stellantis, Ford, GM, Tesla... svi down ovaj kvartal. Dobro nas sve učila zlocesti nemoj biti gdje nema akcije i cijena curi po grafu
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
Kakve veze ima što su oni pali?
Pa ADPL grebe po dnu već mjesecima.
-
Možete pričat bajke o izvješću. Treba pratiti akciju cijene: Stellantis, Ford, GM, Tesla... svi down ovaj kvartal. Dobro nas sve učila zlocesti nemoj biti gdje nema akcije i cijena curi po grafu
Dobro vam je računovođa objasnio. Dok je makrotržište takvo kakvo je, i fokus na našoj burzi takvo kakvo je neće bit značajnijeg pomaka u cijeni. Ja imam dionice ADPL-R-A, i mislim da dobro guraju s obzirom šta ih je sve uhvatilo zadnjih godina, što je isto dobar znak u smislu nekog dugoročnijeg ulaganja. Prekid rata u Rusiji, kao i značajniji odgovor jeftinim kineskim autima i trenutnim nestabilnostima na tržištu gurnulo bi cijenu gore odmah. Automobilska industrija previše znači Europi, tako da isto ne očekujem loš scenario ovdje..
-
Možete pričat bajke o izvješću. Treba pratiti akciju cijene: Stellantis, Ford, GM, Tesla... svi down ovaj kvartal. Dobro nas sve učila zlocesti nemoj biti gdje nema akcije i cijena curi po grafu
🤣 Tesla? Pa cijena Tesle nema veze s prodajom automobila. Voziti Teslu nije više in (gledaj me ja se brinem o zemlji, ja sam cool) pa im prodaja pada, ali to nema veze s cijenom na burzi. Tesla vrijedi više nego skoro pa sve nama poznate auto kompanije skupa.
Prodaje se bajka da će na 1 čovjeka ići 1,5 terminator. The Judgment Day dolazi, ljudi su višak.
-
Po meni je najveći problem ove firme jaki rast plača u RH kako sam čuo plače su dizali minimalno puno manje od inflacije, kako ćeš naći radnika za proizvodnju u Solinu kad radnik za sezonu može zaraditi skoro godišnju plaću u tvornici, zbog malih plača odlaze im i inženjer pa je pitanje kako ce ti novo ugovoreni poslovi bit napravljeni i kojom kvalitetom, mislim da su to najveći izazovi, prodat tvornicu u Solinu uopće nije luda ideja lokacija je super a u Dalmaciji su plače veliki problem zbog sezone
-
Po meni je najveći problem ove firme jaki rast plača u RH kako sam čuo plače su dizali minimalno puno manje od inflacije, kako ćeš naći radnika za proizvodnju u Solinu kad radnik za sezonu može zaraditi skoro godišnju plaću u tvornici, zbog malih plača odlaze im i inženjer pa je pitanje kako ce ti novo ugovoreni poslovi bit napravljeni i kojom kvalitetom, mislim da su to najveći izazovi, prodat tvornicu u Solinu uopće nije luda ideja lokacija je super a u Dalmaciji su plače veliki problem zbog sezone
Trebate radnika, ja bi radio sezonu ako mogu zaraditi godišnju plaću.
-
Po meni je najveći problem ove firme jaki rast plača u RH kako sam čuo plače su dizali minimalno puno manje od inflacije, kako ćeš naći radnika za proizvodnju u Solinu kad radnik za sezonu može zaraditi skoro godišnju plaću u tvornici, zbog malih plača odlaze im i inženjer pa je pitanje kako ce ti novo ugovoreni poslovi bit napravljeni i kojom kvalitetom, mislim da su to najveći izazovi, prodat tvornicu u Solinu uopće nije luda ideja lokacija je super a u Dalmaciji su plače veliki problem zbog sezone
Trebate radnika, ja bi radio sezonu ako mogu zaraditi godišnju plaću.
Probaj recimo u Krilo Jedinice radiš na turističkom brodu od 5-10 mjeseca plaća plus manja je više od godišnje plaće radnika adpl u proizvodnji traže radnike
-
Po meni je najveći problem ove firme jaki rast plača u RH kako sam čuo plače su dizali minimalno puno manje od inflacije, kako ćeš naći radnika za proizvodnju u Solinu kad radnik za sezonu može zaraditi skoro godišnju plaću u tvornici, zbog malih plača odlaze im i inženjer pa je pitanje kako ce ti novo ugovoreni poslovi bit napravljeni i kojom kvalitetom, mislim da su to najveći izazovi, prodat tvornicu u Solinu uopće nije luda ideja lokacija je super a u Dalmaciji su plače veliki problem zbog sezone
Nije plaČa nego plaĆa.
Neki ljudi vole raditi u struci i ne žele raditi s turistima. U sezoni se mora raditi 10-12-14 sati dnevno i više, i nema odmora niti kupanja po ljeti. Tko ima apartman ili dva, radije će odraditi svoju smjenu i biti na miru.
-
Mali problemi kod Nijemaca. Nema dileme da ce dumpinski Kinezi duboko utjecat na volumene prodaje EU automobila. Pitanje je samo dal su rjesenje obostrane carine, jerbo ti isti Nijemci i dalje zele utrapiti svoje skupe aute Kinezima.
Ko bi ga znao.. Mozda je vrijeme da Plastika krene i sa sjedalima.
BMW, Porsche i Volkswagen u velikom problemu: Bankrotirao najpoznatiji proizvođač sportskih sjedalaTvrtka Recaro našla se u problemima zbog značajnog porasta broja lažnih i jeftinih kopija koje repliciraju njihov kultni dizajnwww.jutarnji.hr -
Na temu Kineza i prodaje el. vozila u EU. u ovom mjesecu su donesene nove EU tarife koje povrh carine 10% koja je bila do sada , u prosjeku povećavaju carine za dodatnih 20%. Dakle to je oko 30%. Carine se odnose na električna putnička vozila koja dolaze iz Kine.
Razgovarao sam sa par kolega koji se bave naprimjer MG, ili Geely vozilima, i baš imaju problem. Električna vozila će im potpuno stati u prodaji jer postaju preksupa, jedino će moći preživjet sa prodajom vozila sa motorima sa unutršanjim sagorijevanjem, i to oni koji ih imaju, a većina KIneskih marki fokusirana je na električna vozila. Dakle njihova prodaja će izgleda trenutno stati dok se i ako se ne promjene carine.
Inače jedna zanimljivost , prošle godine je prodano u EU oko 300000 Kineskih elktričnih vozila, a vodeći brend koji je dolazio iz Kine je Tesla sa prodanih oko 100000 komada, sada će se i Tesla morati prilagoditi ovoj situaciji
Jedino rješenje za carine trenutno za Kineze je da otvaraju svoje tvornice u EU. To recimo sada radi BYD, ali jasno to ne ide brzo, i ako otvore tvornice udio ugrađenih dijelova koji dolazi iz Kine mora biti manji od 50% da ne plaćaju carine..
Da zaključim Kinezi jedno vrijeme neće biti problem..
-
-
Jedino rješenje za carine trenutno za Kineze je da otvaraju svoje tvornice u EU. To recimo sada radi BYD, ali jasno to ne ide brzo, i ako otvore tvornice udio ugrađenih dijelova koji dolazi iz Kine mora biti manji od 50% da ne plaćaju carine..
Da zaključim Kinezi jedno vrijeme neće biti problem..
A u Rusiji?
-
Danas se nekoliko puta lupalo po bidu adpl pa kupovalo vlen.
E sad da li je to bilo pametno...
-
Danas se nekoliko puta lupalo po bidu adpl pa kupovalo vlen.
E sad da li je to bilo pametno...
ADPL je bio cjenovno iznad 13€ kada je izašao FI za 4Q 22 i kad su imali u godini 10 milijuna eura gubitka...
-
Rekao sam već i ponovit ću : šutite i sakupljajte! 😁
-
Čudna je vaša ta metrika o teškim vremenima i padu prodaje
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Statistika je u očima promatrača i vrlo lako podložna raznim interpretacijama.
Kako tumačite činjenicu da su se zalihe gotovih proizvoda u jednom kvartalu skoro prepolovile??? Za ADPL govorim...
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. I ukupni novači tok po TTM je nakon dugo vremena u plusu
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Jedino rješenje za carine trenutno za Kineze je da otvaraju svoje tvornice u EU. To recimo sada radi BYD, ali jasno to ne ide brzo, i ako otvore tvornice udio ugrađenih dijelova koji dolazi iz Kine mora biti manji od 50% da ne plaćaju carine..
Da zaključim Kinezi jedno vrijeme neće biti problem..
A u Rusiji?
Pa u Rusiji ne postoji ta carina na Kineska vozila, samo što Rusija nije tržište za električna vozila , benzin i diesel tamo ide..
-
Rekao sam već i ponovit ću : šutite i sakupljajte! 😁
Kad ovi iz CO prodaju ide jači skok, uvijek sam zaradio kad su fondovi prodavali ispod cijene naravno.
-
Rekao sam već i ponovit ću : šutite i sakupljajte! 😁
Kad ovi iz CO prodaju ide jači skok, uvijek sam zaradio kad su fondovi prodavali ispod cijene naravno.
Problem je što tada kad prodaju, misliš da će još puno niže, pa ne kupuješ koliko treba...tek kad baba sa kolačima prođe... plus ovi što stalno crnjače, ponekad imaju pokoji argument, pa te i to zablokira...
-
Kad ovi iz CO prodaju ide jači skok, uvijek sam zaradio kad su fondovi prodavali ispod cijene naravno.
Problem je što tada kad prodaju, misliš da će još puno niže, pa ne kupuješ koliko treba...tek kad baba sa kolačima prođe... plus ovi što stalno crnjače, ponekad imaju pokoji argument, pa te i to zablokira...
Bio sam prije par godina dionicar ADPL, i pisem cisto jer razmatram dionicu, a ne da bi crnjacio. Rasprava je za mene uvijek dobrodosla, ako si u krivu nesto naucis. Ali argumentirana rasprava. Ali nije mi nikakav argument kakva je cijena bila prije X godina kad je dobit bila Y. Mozda tad na trzistu nije bilo boljih prilika, mozda je tad makrosituacija bila bolja, postoji mnostvo razloga zasto je to neusporedivo.
Ali ovaj i onaj drugi forum na vecini tema su se pretvorili u navijacke tribine, "to ce gore, to ce dolje," pa ko ce glasnije vikat. Svako tisuciti post ima neku brojku ili analizu.
-
I?
Jeste što čvaknili danas, kada se već nudi po diskontnim cijenama!
Ili čekate još niže?
-
-