Hmm kolega Robbie, zanimljiv komentar. Ali, vrijednost kompanije (pretpostavljam da mislite burzovna) ne mora biti veca od likvidacijske. Drugo, ako se ovakvo politicko i ekonomsko ozracje "ne promijeni trenutno", vrijednost kompanije ce i dalje padati. Naravno pitanje je sto je realnije, da ce se ozracje trenutno promijeniti ili je realnije da ce jos ovako potrajati....
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
ma dajte se više pustite te rusije, oni su nebitni... ruski pogoni su u najbolja vremena generirali tek 20etak posto prihoda i ne baš neku dobit a sada su i revolarizirani iz dugoročne imovine grupe na neke simbolične vrijednosti...vidjeti ćemo na 4.q i 1.q ako i kako su odradili, ako su se ostvarile najave i naruđbe za autovaz onda super, bar nešto... ako nisu, nebitno, nikom ništa...ruski pogoni i tako nikad nisu nešto bitno utjecali na poslovanje adpl da bi zaslužili sada toliku pažnju i ne razumijem zašto to dio forumaša to konstantno forsira
-
ma dajte se više pustite te rusije, oni su nebitni... ruski pogoni su u najbolja vremena generirali tek 20etak posto prihoda i ne baš neku dobit a sada su i revolarizirani iz dugoročne imovine grupe na neke simbolične vrijednosti...vidjeti ćemo na 4.q i 1.q ako i kako su odradili, ako su se ostvarile najave i naruđbe za autovaz onda super, bar nešto... ako nisu, nebitno, nikom ništa...ruski pogoni i tako nikad nisu nešto bitno utjecali na poslovanje adpl da bi zaslužili sada toliku pažnju i ne razumijem zašto to dio forumaša to konstantno forsira
Upravo to, nije bitan ruski dio bitan je ostali dio a koliko ja znam ostali dio posluje s dobitkom (barem za sada).
Hmm kolega Robbie, zanimljiv komentar. Ali, vrijednost kompanije (pretpostavljam da mislite burzovna) ne mora biti veca od likvidacijske. Drugo, ako se ovakvo politicko i ekonomsko ozracje "ne promijeni trenutno", vrijednost kompanije ce i dalje padati. Naravno pitanje je sto je realnije, da ce se ozracje trenutno promijeniti ili je realnije da ce jos ovako potrajati....
Jedan prijateljski savjet je da D. D. Ne procjenjujete prema likvidacijskoj vrijednosti jer mi smo na balkanu i nažalost poučeni teškim iskustvom znamo kako završavaju stečajevi kada ih vode našistečajniRođosuci😢😢😢😢😢
-
Za globalnu orijentaciju. U susjedstvu protekla godina nije prošla najbolje što se tiče broja prodanih vozila. Kako je prošlo u Europi?
2022 marks worst showing for U.S. car sales in over a decade
Jan. 05, 2023 5:58 AM ET Toyota Motor Corporation (TM), GM, F, STLA, TSLA, HMC, MZDAY, NSANY, BAMXF, VWAGY, HYMTF, GELYFMBGYYBy: Yoel Minkoff, SA News Editor
Whether its dwindling savings or poorly stocked dealerships, the U.S. auto industry just had its worst sales year in more than a decade. Only 13.7M vehicles were sold in 2022, according to the research firm Wards Intelligence, marking an 8% decrease from the previous year and the lowest overall figure since 2011. Sales had even surpassed 17M vehicles for five consecutive years before the coronavirus pandemic erupted in early 2020. (...)
-
evo koega, dvije stranice unatrag, za 11mj 2022. pad 6% ali rast prodaje 4 mj za redom
PostRE: ADPL (AD Plastik d.d.)
https://www.index.hr/vijesti/clanak…om/2421157.aspxBROJ novih osobnih vozila registriranih u Europskoj uniji u studenom je porastao četvrti mjesec zaredom
Na mjesečnoj razini rast prodaje vozila zabilježen je na svim najvećim tržištima. Prodaja je najviše porasla u Njemačkoj, 31.4 posto, dok je u Italiji prodaja porasla 14.7 posto, u Španjolskoj 10.3, a u Francuskoj 9.3 posto.
zbog pada prodaje u prva dva kvartala uzrokovanom poremećajima u dobavnim kanalima, prodaje novih automobila u
…barbosa 2.0December 15, 2022 at 2:55 PM -
a gdje je sad kapitalni
-
a gdje je sad kapitalni
Možda su nakrcali prijatelje i kumove, pa više ne prodaju
-
a gdje je sad kapitalni
Na skijanju, evo vratili se, vratili ih šefovi pa su se razljutili.
-
Kolega Parica, riječi vam se pozlatile, dobra analiza trenutnog stanja
3. ADPL, sve suprotno od VIRA...sve lose informacije su vani, a uz to imamo i simultani izlazak institucionalca koji ubija svaku nadu za rast cijene...znaci, gore od trenutnog ne moze pa mislim da je dno formirano ili je blizu...pokazali su se iznimno fleksibilni i optorni u prethodnoj "ruskoj krizi", menadžment mi je top, znaju sto rade i vjerujem im...poslovanje u Rusiji je vec dosta otpisano pa tu ne ocekujem nikakve negativne šokove, na EU trzistu dogovaraju nove poslove i bore se, s druge strane i auto market pokazuje napokon znakove zivota nakon dvije-tri godine...da skratim pricu, ADPL mi izgleda "dark horse" za 2023...nemam ga, a trebao bih ga imat, valjda racunam da ima vremena...
PostRE: Komentari trgovanja na burzi - LIVE
Evo gotova je godina i treba se okrenuti buducnosti...
Sto mislite koje dionice bi dogodine mogle iznenadit, razocarat...
Evo moje vidjenje za neke od perjanica...
1. SPAN, tu ne ocekujem iznenadjenja nego samo nastavak trenda rasta poslovanja i profitabilnosti...takodjer, zadnjih par mjeseci vidimo ulazak MF-ova i ino fondova...takodjer, obzirom na promete i ostale parametre u 2023. ocekujem i ulazak u CROBEX10 sto bi trebalo dodatno pogurat potraznju i domacih i ino fondova, ne treba zboravit da…ParicaJanuary 2, 2023 at 10:49 AM -
Sve stoji od Parice vezano za ADPL, ne bi ga ja uspoređivao sa Virom...Viro je neka druga priča koja tek zapravo počinje, sa vrlo zanimljivim mogućim raspletom a i potencijalom..
-
-
Kaj oni glume sa tim rastom cijene...nećemo više kupovati ispod 90 kn??!!
-
Svaki put u zadnjih nekoliko godina otkako pratim ADPL uvijek je naglo rastao, ali je zato i naglo padao čim krene neko sr@nje.
-
Istraživanje: Prodaja novih auta u Rusiji lani naglo pala
HINA
13:51, 10. siječnja 2023.Ilustracija: EPA
U RUSIJI je u 2022. godini prodano 626.300 novih vozila, za 59 posto manje nego u godini ranije i najmanje u posljednjih nekoliko desetljeća, citira novinska agencija Interfax rezultate istraživanja specijalizirane savjetodavne tvrtke Autostat. Od početka ruske invazije na Ukrajinu zapadne automobilske tvrtke ugasile su proizvodnju u Rusiji pa su se na ruskom tržištu uglavnom prodavala domaća i kineska vozila.
Iz Rusije su se povukli i njemački Volkswagen (VW), BMW i Mercedes, navodi agencija dpa napominjući da je Mercedesova tvornica u moskovskoj regiji otvorena samo tri godine ranije i da je na svečanom otvaranju bio i ruski predsjednik Vladimir Putin.
Zapadne sankcije
Podaci Autostata pokazuju da je rusko tržište automobila daleko od vrhunca, zabilježenog 2008. godine, kada je prodano gotovo tri milijuna vozila. Tada se čak spekuliralo da će Rusija istisnuti Njemačku s pozicije najvažnijeg europskog tržišta automobila, navodi dpa.
Prodaju su potom zakočile svjetska financijska kriza i zapadne sankcije Moskvi zbog pripojenja Krima 2014. godine, podsjeća agencija.
-
Kaj oni glume sa tim rastom cijene...nećemo više kupovati ispod 90 kn??!!
Nekako mi izgleda da uskoro više nećemo kupovati ispod 100 kn
-
Očekujem još najmanje jedno veće posrnuće cijele burze prilikom ukrajinsko-ruske ofenzive tijekom zime ili proljeća.
Kupovao sam ADPL i imam još dosta municije spremljene, za slučaj da se moje slutnje obistine.
Ako ne, znati ću ubirati plodove dosadašnjeg preuzimanja rizika. -
Kaj oni glume sa tim rastom cijene...nećemo više kupovati ispod 90 kn??!!
Izlazi Kapitalni. Kupuje se dok još ima. Iako mi nisu jasne tvornice u Rusiji. Radnike treba platiti, a imaju li što proizvoditi? Q4 će pokazati koliko su ove kupnje uspješne.
-
Moguće da je Kapitalni već pri kraju sa svojim dionicama, prati li tko knjigu dioničara koliko još imaju za prodati?
-
Moguće da je Kapitalni već pri kraju sa svojim dionicama, prati li tko knjigu dioničara koliko još imaju za prodati?
Nitko ne želi potrošiti 125kn, bolje gađat napamet...isprika na off-topicu.
Iako bez FI za 4Q ovo je kupovanje mačka u vreći.
-
Moguće da je Kapitalni već pri kraju sa svojim dionicama, prati li tko knjigu dioničara koliko još imaju za prodati?
Nitko ne želi potrošiti 125kn, bolje gađat napamet...isprika na off-topicu.
Iako bez FI za 4Q ovo je kupovanje mačka u vreći.
Ovo sada kupuju strani fondovi, jer je povećana potražnja počela sa uvođenjem eura iza Nove godine, te sada puno lakše mogu kupovati podcijenjene dionice u euro zoni, što im prije strogi statut nije dozvoljavao.
-
Jel zna netko zašto ovakav rast ?
-
-