1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

ADPL (AD Plastik d.d.)

  • Admin
  • February 12, 2020 at 2:06 PM
  • Roki
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,524
    Postova
    991
    Member since
    February 18, 2020
    • December 16, 2022 at 8:36 AM
    • #2,301
    Quote from Vule
    Quote from barbosa 2.0

    https://www.index.hr/vijesti/clanak…om/2421157.aspx

    BROJ novih osobnih vozila registriranih u Europskoj uniji u studenom je porastao četvrti mjesec zaredom

    Na mjesečnoj razini rast prodaje vozila zabilježen je na svim najvećim tržištima. Prodaja je najviše porasla u Njemačkoj, 31.4 posto, dok je u Italiji prodaja porasla 14.7 posto, u Španjolskoj 10.3, a u Francuskoj 9.3 posto.

    zbog pada prodaje u prva dva kvartala uzrokovanom poremećajima u dobavnim kanalima, prodaje novih automobila u cijeloj EU, za 11 mj. 2022. konsolidirano iznosi - 6.1 posto

    12. mj bi trebao rasturiti tako da špekuliram da će 2022. završiti sa cca- 3% a u 2023 očekujem potpuni oporavak pa ćak i više od toga:)

    iz tvojih rijeci u bozje usi..

    moje predviđanje je : nema oporavka dionice dok rat ne prođe pa nakon toga opet kad sankcije padnu.

    Moje predviđanje je da će dionica zasigurno rasti s povećanjem prihoda/dobiti i isplatom dividende.

    Ako nekim čudom tada ne bude rasla smatrajte se počašćenim i nakrcajte se dok ima...

  • tiko1
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    282
    Postova
    302
    Member since
    December 10, 2020
    • December 16, 2022 at 9:27 AM
    • #2,302

    Mislim da je najveći rizik za ovu dionicu očekivana recesija neki ekonomisti tvrde da je ona neizbježna jer se krivulja prinosa na obveznice jako invertirana, a zadnjih deset puta kada se to desilo svaki put je nastupila recesija. U recesiji automobilska industrija prva strada, kad se budu znali kako duboka recesija nas čeka i kada ona počne prolazit ova dionica ima potencijala.

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    912
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • December 16, 2022 at 10:20 AM
    • #2,303

    Krivulja je bila invertirana i prije par godina pa nikome ništa

  • tiko1
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    282
    Postova
    302
    Member since
    December 10, 2020
    • December 16, 2022 at 10:32 AM
    • #2,304
    Quote from stipe_Cro

    Krivulja je bila invertirana i prije par godina pa nikome ništa

  • barbosa 2.0
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,217
    Postova
    955
    Member since
    February 2, 2021
    • December 16, 2022 at 10:45 AM
    • #2,305
    Quote from tiko1

    Mislim da je najveći rizik za ovu dionicu očekivana recesija neki ekonomisti tvrde da je ona neizbježna jer se krivulja prinosa na obveznice jako invertirana, a zadnjih deset puta kada se to desilo svaki put je nastupila recesija. U recesiji automobilska industrija prva strada, kad se budu znali kako duboka recesija nas čeka i kada ona počne prolazit ova dionica ima potencijala.

    žali bože komentara na ovakav post, toliko općenit da ga možeš doslovce postati na svakoj dionici samo mjenjaš sektor zavisno od motiva kojim pišeš ?(

    dragi kolega, kakva recesija, znaš li ti uopće što je recesija, kako do nje dolazi, koji su učinci i kojim okvirima a znaš li i razliku recesije i krize kroz koju je ovaj sektor upravo prošao, ovakvi poremećaji se još nikada nisu dogodili u ovome sektoru i upravo rast prodaje novih vozila u zadnja 4 mjeseca ukazuje da se poremećaji rješavaju i da su isporuke trgovcima krenule a ovaj pad prodaje se nije dogodio jer se vozila nisu prodavala nego jer ih uopće nije bilo zbog poremećaja procesa proizvodnje i također, vozila su kvarljiva roba, 5-7god. a sada već 3 god imaš probleme sa isporukom novih vozila i fundamentalno gledajući, ne da za ovaj sektor nema recesije nego će rasturati narednih par godina dok se ne obnove vozni parkovi koji se nisu obnavljali u ovom kriznom razdoblju.

    i u recesijama nije industrija ona koja " prva strada" što god ti to značilo, prvo stagniraju svi ostali sektori a industrija kolateralno uslijed stagnacije narudžbi a recesije, odnosno usporavanja gospodarstva su gospodarski dobro došle da otpadnu svi oni subjekti koji se "šlepaju" i loše posluju i koji ne mogu servisirati svoje obveze, da se otvori prostor za novo i zdravo u što adpl uopće ne možeš svrstati jer unatoć ovakvoj krizi koja se još nikada u oviome sektoru nije dogodila, fundamentalno stoje vrlo dobro, slabo su zaduženi i smanjuju dugove a ove godine je ugovoreno i 170M eura novih narudžbi... kada se konačno poslože aktualni dobavni poremećaji koji se kao što svjedočimo rješavaju, za auto industriju nastupaju vrlo dobre i produktivne godine i nikakve tehničke "recesije" to neće moći poremetiti! 8)

    po meni, jedini "problem" realnog vrednovanja ove dionice je plitko zse tržište i kapitalni fond koji mrcvari već duže vrijeme i koji još ima cca 35k odnosno oko 3M kn , sve ostalo je više-manje ok da podrži vrijednost dionice bar 120-140kn

  • tiko1
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    282
    Postova
    302
    Member since
    December 10, 2020
    • December 16, 2022 at 11:07 AM
    • #2,306
    Quote from barbosa 2.0
    Quote from tiko1

    Mislim da je najveći rizik za ovu dionicu očekivana recesija neki ekonomisti tvrde da je ona neizbježna jer se krivulja prinosa na obveznice jako invertirana, a zadnjih deset puta kada se to desilo svaki put je nastupila recesija. U recesiji automobilska industrija prva strada, kad se budu znali kako duboka recesija nas čeka i kada ona počne prolazit ova dionica ima potencijala.

    žali bože komentara na ovakav post, toliko općenit da ga možeš doslovce postati na svakoj dionici samo mjenjaš sektor zavisno od motiva kojim pišeš ?(

    dragi kolega, kakva recesija, znaš li ti uopće što je recesija, kako do nje dolazi, koji su učinci i kojim okvirima a znaš li i razliku recesije i krize kroz koju je ovaj sektor upravo prošao, ovakvi poremećaji se još nikada nisu dogodili u ovome sektoru i upravo rast prodaje novih vozila u zadnja 4 mjeseca ukazuje da se poremećaji rješavaju i da su isporuke trgovcima krenule a ovaj pad prodaje se nije dogodio jer se vozila nisu prodavala nego jer ih uopće nije bilo zbog poremećaja procesa proizvodnje i također, vozila su kvarljiva roba, 5-7god. a sada već 3 god imaš probleme sa isporukom novih vozila i fundamentalno gledajući, ne da za ovaj sektor nema recesije nego će rasturati narednih par godina dok se ne obnove vozni parkovi koji se nisu obnavljali u ovom kriznom razdoblju.

    i u recesijama nije industrija ona koja " prva strada" što god ti to značilo, prvo stagniraju svi ostali sektori a industrija kolateralno uslijed stagnacije narudžbi a recesije, odnosno usporavanja gospodarstva su gospodarski dobro došle da otpadnu svi oni subjekti koji se "šlepaju" i loše posluju i koji ne mogu servisirati svoje obveze, da se otvori prostor za novo i zdravo u što adpl uopće ne možeš svrstati jer unatoć ovakvoj krizi koja se još nikada u oviome sektoru nije dogodila, fundamentalno stoje vrlo dobro, slabo su zaduženi i smanjuju dugove a ove godine je ugovoreno i 170M eura novih narudžbi... kada se konačno poslože aktualni dobavni poremećaji koji se kao što svjedočimo rješavaju, za auto industriju nastupaju vrlo dobre i produktivne godine i nikakve tehničke "recesije" to neće moći poremetiti! 8)

    po meni, jedini "problem" realnog vrednovanja ove dionice je plitko zse tržište i kapitalni fond koji mrcvari već duže vrijeme i koji još ima cca 35k odnosno oko 3M kn , sve ostalo je više-manje ok da podrži vrijednost dionice bar 120-140kn

    nisam neko ko navija za recesiju jer se ona negativno odraziti na sve nas i na firmu di radim i na pregovaračku poziciju za veću plaću, ako ti usprkos ekonomistima predviđaš da neće biti recesije dao Bog da si upravu zaradi milione na plastici dapače

  • Roki
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,524
    Postova
    991
    Member since
    February 18, 2020
    • January 3, 2023 at 3:43 PM
    • #2,307

    Puno priča ali malo je rekao :D

    Makar ima nekog blagog optimizma.

    Jel ima možda netko neke insajderske informacije, kakvo je stanje tamo? Sredinom prošle godine je u našim tvornicama bilo bogu za plakati...

    Marinko Došen (AD Plastik): Godinu pred nama obilježit će troškovna efikasnost
    Posljednje su tri godine donijele niz neželjenih događaja koji će trajno utjecati na poznate obrasce poslovanja i življenja. Izazovi s kojima se još suočavamo…
    lidermedia.hr
  • Robbie
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    468
    Postova
    351
    Member since
    September 23, 2022
    • January 3, 2023 at 4:23 PM
    • #2,308

    Članak je iz 31.12., pa se slijedeća godina odnosi na 2023.

    AD Plastik Grupa prolazi jedno od najzahtjevnijih razdoblja, ali intenzivno radimo na prilagodbi i očuvanju stabilnog poslovanja. U nimalo jednostavnoj godini ugovorili smo više od dvjesto milijuna eura novih poslova za europsko tržište, što je jako dobar pokazatelj. Sljedeća će godina biti vrlo izazovna, no najvažnije je očuvati financijsku stabilnost i održivost poslovanja. Tu će godinu obilježiti i kontinuirani razvoj internih procesa kako bismo spremni dočekali novi val uzleta automobilske industrije, koji sigurno dolazi, nadamo se – u što skorijoj budućnosti.

  • Paulie
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,317
    Postova
    1,529
    Member since
    August 13, 2020
    • January 3, 2023 at 5:03 PM
    • #2,309
    Quote from Roki

    Puno priča ali malo je rekao :D

    Makar ima nekog blagog optimizma.

    Jel ima možda netko neke insajderske informacije, kakvo je stanje tamo? Sredinom prošle godine je u našim tvornicama bilo bogu za plakati...

    https://lidermedia.hr/biznis-i-polit…ikasnost-147727

    Očekujem godinu sličnu 2022., bez dividende i samo preživljavanje do nekih boljih vremena. Ne vidim naznaka da će stvari puno na bolje, jer recesija neće dozvolit bitan rast prodaje novih automobila, a ne vjerujem ni da će rat u Rusiji brzo završiti, nema nikakvih naznaka za to.

  • darac11
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    904
    Postova
    583
    Member since
    March 3, 2020
    • January 4, 2023 at 11:54 AM
    • #2,310
    Quote from Paulie
    Quote from Roki

    Puno priča ali malo je rekao :D

    Makar ima nekog blagog optimizma.

    Jel ima možda netko neke insajderske informacije, kakvo je stanje tamo? Sredinom prošle godine je u našim tvornicama bilo bogu za plakati...

    https://lidermedia.hr/biznis-i-polit…ikasnost-147727

    Očekujem godinu sličnu 2022., bez dividende i samo preživljavanje do nekih boljih vremena. Ne vidim naznaka da će stvari puno na bolje, jer recesija neće dozvolit bitan rast prodaje novih automobila, a ne vjerujem ni da će rat u Rusiji brzo završiti, nema nikakvih naznaka za to.

    Zanimljivo🤔, a ja očekujem rast prodaje automobila, rast prihoda, rast dobiti, dvije dividende i rast dionice od 100%😁!

    E to vam se zove optimizam🤣🤣🤣🤣

  • SOUR
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    368
    Postova
    521
    Member since
    March 19, 2022
    • January 4, 2023 at 1:07 PM
    • #2,311
    Quote from darac11
    Quote from Paulie

    Očekujem godinu sličnu 2022., bez dividende i samo preživljavanje do nekih boljih vremena. Ne vidim naznaka da će stvari puno na bolje, jer recesija neće dozvolit bitan rast prodaje novih automobila, a ne vjerujem ni da će rat u Rusiji brzo završiti, nema nikakvih naznaka za to.

    Zanimljivo🤔, a ja očekujem rast prodaje automobila, rast prihoda, rast dobiti, dvije dividende i rast dionice od 100%😁!

    E to vam se zove optimizam🤣🤣🤣🤣

    Samo Kapitalni ima vjerojatno još otprilike 30.000 kom.

  • Online
    fond300
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    240
    Postova
    266
    Member since
    February 13, 2020
    • January 5, 2023 at 1:22 PM
    • #2,312

    ima netko knjigu dioničara za točan broj kapitalnog?

  • SOUR
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    368
    Postova
    521
    Member since
    March 19, 2022
    • January 5, 2023 at 2:03 PM
    • #2,313
    Quote from havi

    Nije kapitalni vani, nego je samo pao ispod 10 -og mjesta pa ga ne vidimo.

    A to je bilo 29.11. Može knjiga dioničara ako tko ima volje ali može i drugačije ispod kojeg broja dionica nije mogao prodati više. Ispod 10-tog mjesta je pao sa nekih 40.000 kom.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Online
    fond300
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    240
    Postova
    266
    Member since
    February 13, 2020
    • January 5, 2023 at 2:51 PM
    • #2,314

    S Danasnjim danom proslo oko 15000kom. Od datuma izlaska iz top10. Moje misljenje da je barem pola njihovo.

  • Junius
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,824
    Postova
    1,858
    Member since
    October 9, 2022
    • January 5, 2023 at 5:20 PM
    • #2,315

    Milsim da je ovde točka preokreta počela, kao i uptrend, vrijeme je po meni za kupnju.

  • zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • January 5, 2023 at 6:25 PM
    • #2,316

    Nope . A reputacija mi na vagi :S

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Junius
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,824
    Postova
    1,858
    Member since
    October 9, 2022
    • January 5, 2023 at 7:23 PM
    • #2,317
    Quote from zlocesti

    Nope . A reputacija mi na vagi :S

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kolegice koliko ste imali uspješnih trejdova lani???

  • zlocesti
    Majstor
    Reakcija primljeno
    9,313
    Postova
    5,972
    Member since
    February 13, 2020
    • January 5, 2023 at 7:27 PM
    • #2,318

    Ne trejdam.

    Ulazem.

    Al' iako sam na dijeti, jelovnik mogu citati :S

  • Chai
    Student
    Reakcija primljeno
    132
    Postova
    39
    Member since
    January 4, 2023
    • January 6, 2023 at 11:32 AM
    • #2,319

    Evo jedan case study izračuna likvidacijske vrijednosti ADPL prema Svenu Carlinu iz "Modern value investing". Koeficijenti su preuzeti iz njegovog izračuna za Daimler (donekle slična tvrtka).

    Za njegov slučaj, likvidacijska vrijednost dugoročne imovine bila je 72% book valuea, a kratkoročne imovine 83%. U slučaju ADPL (u prilogu), likvidacijska vrijednost dugoročne imovine bila je 79% book valuea, a kratkoročne imovine 67%.

    Osobno smatram da su korišteni koeficijenti dosta optimistični (čak i on ranije u knjizi upućuje na veći discount), a naravno da i sama analiza nije skroz pouzdana. Ipak, margin of safety prema trenutnoj cijeni dionice je 46% (disclaimer: nemam ADPL).

    Files

    ADPL.JPG 112.19 kB – 0 Downloads
  • Robbie
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    468
    Postova
    351
    Member since
    September 23, 2022
    • January 6, 2023 at 1:27 PM
    • #2,320

    Znači likvidacijska vrijednost ADPL je trenutno oko 50% iznad trenutne vrijednosti na burzi. Po načelu neprekinutosti poslovanja vrijednost kompanije je uvijek veća od likvidacijske vrijednosti, bez obzira na vjerojatnost defaulta, samo tržište to mora prepoznati. Trenutne okolnosti se mogu relativno brzo promijeniti u slučaju primirja i početka pregovora između Rusije i Ukrajine.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.) 472

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:15 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 4:58 PM
    2. Odgovora
      472
      Pregleda
      204k
      472
    3. Hawk Tuach

      May 22, 2025 at 4:58 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 3:30 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      482k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 3:30 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 3:23 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. All

      May 22, 2025 at 3:23 PM
    1. KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.) 177

      • Like 1
      • Lemi
      • March 7, 2023 at 9:30 PM
      • Dionice
      • Lemi
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      177
      Pregleda
      57k
      177
    3. jkova25

      May 22, 2025 at 1:20 PM
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 1:20 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      834k
      1.9k
    3. SILVIO2024

      May 22, 2025 at 1:20 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 3:30 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    All May 22, 2025 at 3:23 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,805 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Tags

  • ADPL
  • AD Plastik

Online korisnici na ovoj temi

  • 2 članova
  • Mirkos
  • Marissamapia
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™