Nije otpisana nego je samo umanjena vrijednost tih dviju tvornica. One su i dalje u vlasništvu ADPL-a... A sad koliko rade ili ne rade, to ne znam.
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
Rusija nije otpisana, ovo je netočna informacija.
Pročitajte fi...
Neki tvrde da je otpisana (i ja sam tako mislio), dok drugi tvrda da je samo relervarizirana (kako god da se piše ta riječ), stvarno više neznam koja je informacija točna🤔
-
Otpisana-izbrisana u potpunosti nije, umanjena je maksimalno knjigovodstvena vrijednost udjela, samo imovina su i potrazivanja-kreditiranje koja nisu umanjena maksimalno nego dijelomicno pa nije skroz recimo "otpisana" ako gledas skupno
-
Otpisana-izbrisana u potpunosti nije, umanjena je maksimalno knjigovodstvena vrijednost udjela, samo imovina su i potrazivanja-kreditiranje koja nisu umanjena maksimalno nego dijelomicno pa nije skroz recimo "otpisana" ako gledas skupno
Što znači da je mogu otpisati još odnosno do kraja u slijedećim izvješćima...
-
Otpisana-izbrisana u potpunosti nije, umanjena je maksimalno knjigovodstvena vrijednost udjela, samo imovina su i potrazivanja-kreditiranje koja nisu umanjena maksimalno nego dijelomicno pa nije skroz recimo "otpisana" ako gledas skupno
Što znači da je mogu otpisati još odnosno do kraja u slijedećim izvješćima...
Bez ozbira na knjigovodstveno umanjenje vrijednosti Rusije i dalje je to imovina Adpl-a te prihodi i rashodi koie ostvari Rusija konsolidiraju se u RDG Adpl-a, tako da je jednako bitno kao i prije rata, poslovanje Rusije
-
Dio zapadnih proizvođača automobila napustio je rusko tržište, a među njima i Renault Grupa koja je prodala svoje udjele u vlasništvu AvtoVAZ-a, našeg najvećeg kupca na tom tržištu, i Renault Rusije.
Svi zapadni i većina ruskih proizvođača automobila zaustavili su proizvodnju, a samim time to su bili primorani napraviti i dobavljači koji posluju na ruskom tržištu.
Za drugo polugodište najavljuje se pokretanje dijela proizvodnje, ali s obzirom na niz neizvjesnosti koje donosi trenutna
situacija potreban je veliki oprez u planiranjima.
Rusko-ukrajinska kriza ne jenjava i njezin utjecaj na automobilsko tržište Rusije još je uvijek teško točno valorizirati. Unatoč neizvjesnostima koje postoje na tom tržištu, napravljena je procjena nadoknadivosti plasmana u matičnom društvu, u vidu potraživanja i ulaganja u temeljni kapital, odnosno nadoknadivost imovine ruskih društava u konsolidiranom izvještaju Grupe te je napravljeno vrijednosno usklađenje i to u iznosu od 75 milijuna kuna.
evo što piše u polugodišnjem izvješću i iz toga je razvidno da je u jednom trenutku proizvodnja bila zaustavljena i da se u drugom polugodištu očekuje pokretanje dijela proizvodnje a također kako vidim, mnogi ne znaju računovodstvene standarde i onda brkaju knjigovodstvene kategorije "nadoknadivosti plasmana" odnosno vrijednosno usklađenje po MRS36 sa nekim otpisima ili brisanjima
dakle, ništa nije nestalo, ništa se nije promjenilo i ništa nije otpisano u smislu vlasništva adpl nad pogonima u rusiji koji su vjerojatno operativni i proizvode djelove za auto-vaz nego je knjigovodstvena vrijednost uslijed poteškoća u poslovanju i ispunjenju obveza prema matičnom društvu izazvanih ratom i sankcijama umanjena na fer vrijednost po računovodstvenim standardima i kao takva se priznaje kao porezni rashod.
koga zanima zašto i u kojim slučajevima se takve knjigovodstvene kategorije provode, evo link https://www.revizijarevita.com/vijest/mrs-36-…ti-sredstava/36 ili proguglajte vrijednosno usklađenje ili procjena nadoknadivosti imovine...
-
Nekima je lakše napisati "otpisana" ili "brisana" nego "revalorizacija" ili "vrijednosno usklađenje"
A k tome ne razumiju pojmove "revalorizacija" ili "vrijednosno usklađenje", pa su pitali prijatelja (uz pivu), koji im je "objasnio" da je to "jako slično".
Ali i jako, jako različito!
Jasno mi je da svi investitori nisu ekonomski-financijski-računovodstveno dovoljno educirani (i to nije nužno), ali mi nije jasno kako netko tko ne zna ni kako se ispravno piše neki pojam može uzeti sebi slobodu da ide tumačiti što on znači?
A sad ću ja vama objasniti kako se dobiva hladna fusija...
-
Dio zapadnih proizvođača automobila napustio je rusko tržište, a među njima i Renault Grupa koja je prodala svoje udjele u vlasništvu AvtoVAZ-a, našeg najvećeg kupca na tom tržištu, i Renault Rusije.
Svi zapadni i većina ruskih proizvođača automobila zaustavili su proizvodnju, a samim time to su bili primorani napraviti i dobavljači koji posluju na ruskom tržištu.
Za drugo polugodište najavljuje se pokretanje dijela proizvodnje, ali s obzirom na niz neizvjesnosti koje donosi trenutna
situacija potreban je veliki oprez u planiranjima.
Rusko-ukrajinska kriza ne jenjava i njezin utjecaj na automobilsko tržište Rusije još je uvijek teško točno valorizirati. Unatoč neizvjesnostima koje postoje na tom tržištu, napravljena je procjena nadoknadivosti plasmana u matičnom društvu, u vidu potraživanja i ulaganja u temeljni kapital, odnosno nadoknadivost imovine ruskih društava u konsolidiranom izvještaju Grupe te je napravljeno vrijednosno usklađenje i to u iznosu od 75 milijuna kuna.
evo što piše u polugodišnjem izvješću i iz toga je razvidno da je u jednom trenutku proizvodnja bila zaustavljena i da se u drugom polugodištu očekuje pokretanje dijela proizvodnje a također kako vidim, mnogi ne znaju računovodstvene standarde i onda brkaju knjigovodstvene kategorije "nadoknadivosti plasmana" odnosno vrijednosno usklađenje po MRS36 sa nekim otpisima ili brisanjima
dakle, ništa nije nestalo, ništa se nije promjenilo i ništa nije otpisano u smislu vlasništva adpl nad pogonima u rusiji koji su vjerojatno operativni i proizvode djelove za auto-vaz nego je knjigovodstvena vrijednost uslijed poteškoća u poslovanju i ispunjenju obveza prema matičnom društvu izazvanih ratom i sankcijama umanjena na fer vrijednost po računovodstvenim standardima i kao takva se priznaje kao porezni rashod.
koga zanima zašto i u kojim slučajevima se takve knjigovodstvene kategorije provode, evo link https://www.revizijarevita.com/vijest/mrs-36-…ti-sredstava/36 ili proguglajte vrijednosno usklađenje ili procjena nadoknadivosti imovine...
Ovu smo temu apsolvirali, ne treba se truditi i gubiti vrijeme na trollove da im se tu sad opet prikazuje crno na bijelo da eto ipak nisu u pravu. Svakom tko prati stanje jasno je što se dogodilo tj. da je usklađena vrijednost. Tvornice u rusiji su slabo radile preko ljeta, ali jasno su i u onom webinaru najavili da se stanje u rusiji popravlja i da rusi proizvode 2 modela i da planiraju ubrzo pokrenuti i treći. Te količine prema najavam nisu bile neke pretjerane ali ćemo u Q3 i u Q4 vidjeti točno o čemu se radi.
Što se tiče vrijednosnog usklađenja, na webinaru je bilo pitanje je li to sad to, ili će tu biti još korekcije do kraja godine. Odgovor je bio da je u ovom trenutku teško procijeniti hoće li se taj iznos korigorati zbog super neizvjesnog stanja, ali da je to za sada, prema svim trenutnim poznatim uvjetima bio najobjektivniji iznos do kojeg su došli.
Ljudi iz nekog razloga misle da će sada u rusiji sve stati i da će se vratiti u kameno doba, možda i hoće, ali to trenutno nije ni blizu na vidiku. Pa za početak pogledajte im tečaj. Ide zima, a ove sankcije što EU zapravo nameće sama sebi će sada morati doći pod upitnik kada se švabe počnu smrzavati, pogotovo ako bude malo jača zima.
-
https://www.autoexpress.co.uk/renault/354670…turn-17-october
Možda prilika za ADPL?
-
Rusija nikad nije ni bila nesto od cega je ADPL nesto posebno zaradjivao, do sad su vjerovatno imali vise troska nego dobiti od rusije, za adpl je bitniji Rumunjski i Hrvatski dio poslovanja
-
-
Rusija nikad nije ni bila nesto od cega je ADPL nesto posebno zaradjivao, do sad su vjerovatno imali vise troska nego dobiti od rusije, za adpl je bitniji Rumunjski i Hrvatski dio poslovanja
Rumunjski dio trenutno rastura i trenutno drži ADPLu glavu iznad vode. Ovo je bio slide vezano za Rumunjski dio:
-
Raspisali ste se
Gradi se dakle momentum, za početak
To je prvi preduvjet.
-
Rusija nikad nije ni bila nesto od cega je ADPL nesto posebno zaradjivao, do sad su vjerovatno imali vise troska nego dobiti od rusije, za adpl je bitniji Rumunjski i Hrvatski dio poslovanja
Ako se ne varam, 2019. je ruski dio bio skoro 25% zarade
-
-
pa to i je to, ništa nije prodavano na burzi,
valjda su ih tek sada preknjižili jer u obavijesti piše da "Nakon ovog otpuštanja AD Plastik ima ukupno 40.628 vlastitih dionica" a dok u prvih 10 u skdd na dan 29.09. 2022. stoji
AD PLASTIK D.D. (1/1) 47.943 dakle imaju još preknjižiti 7.315 dionica sa koliko je nagrađen Predsjednik Uprave Mrijko Došen
Onda su sada proknjižili tih 7.315 dionica.
-
Ne ide kroz ZSE nego putem biljeznika pa traje dok SKDD to rastipka po njihovoj bazi.
-
Rusija nikad nije ni bila nesto od cega je ADPL nesto posebno zaradjivao, do sad su vjerovatno imali vise troska nego dobiti od rusije, za adpl je bitniji Rumunjski i Hrvatski dio poslovanja
Ovdje je bitno i rusko vlasništvo u HR. Jel se tu nešto negativno može očekivati
-
Koliko vidim upravo traže nove radnike u proizvodnji.
Mjesto rada: Solin, Zagreb - Jankomir
Vjerojatno ne bi zapošljavali nove radnike da nemaju
dovoljno posla, pa ga postojeći radnici ne stižu odraditi.
Radnik proizvodnje (m/ž)- Rad na stroju za proizvodnju plastičnih dijelova za automobile - Pregled, pakiranje i označavanje proizvedene količine robe - Sakupljanje i sortiranje...www.moj-posao.net -
Koliko vidim upravo traže nove radnike u proizvodnji.
Mjesto rada: Solin, Zagreb - Jankomir
Vjerojatno ne bi zapošljavali nove radnike da nemaju
dovoljno posla, pa ga postojeći radnici ne stižu odraditi.
Ili im postojeći odoše :-))....tko će ga znati.
-
Rusija nikad nije ni bila nesto od cega je ADPL nesto posebno zaradjivao, do sad su vjerovatno imali vise troska nego dobiti od rusije, za adpl je bitniji Rumunjski i Hrvatski dio poslovanja
Ovdje je bitno i rusko vlasništvo u HR. Jel se tu nešto negativno može očekivati
Ma rusko vlasništvo i ruske tvornice su ozbiljni problemi, ja bi te ruske tvornice zaboravio, tu je i sistemski rizik cijele industrije.
Ne izgleda trenutno dobro ali nije da firma ne vrijedi ništa, ovi što tvrde da vrijedi ne kupuju nego očito trejdaju, pa mi to baš nije jasno...
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
ATPL (Atlantska plovidba d.d.) 15k
- Admin
November 1, 2024 at 1:26 PM
-
- Odgovora
- 15k
- Pregleda
- 5.7M
15k
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
November 1, 2024 at 10:25 AM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.4M
10k
-
-
-
-
HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 2.8k
- harpun
November 1, 2024 at 7:31 AM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 836k
2.8k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
October 31, 2024 at 9:00 PM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 956k
2.4k
-
-
-
-
ARNT (Arena Hospitality Group d.d.) 449
- harpun
October 31, 2024 at 8:54 PM
-
- Odgovora
- 449
- Pregleda
- 166k
449
-