Normalno, ali nisam vidio da itko na forumu to uzima u obzir kada komentira neto dobit.
Nije baš da nitko ne uzima u obzir, ali istina je da je za mnoge sagledavanje (i) takvih čimbenika "prenaporno" za razmišljanje.
Normalno, ali nisam vidio da itko na forumu to uzima u obzir kada komentira neto dobit.
Nije baš da nitko ne uzima u obzir, ali istina je da je za mnoge sagledavanje (i) takvih čimbenika "prenaporno" za razmišljanje.
Zarade dionica ne opravdavaju rast od 25%, dapače već sada je sve poprilično skupo.
Zarade su relativna stvar...netko stavi zakonom maksimalnu amortizaciju, netko minimalnu, pa ovaj prvi što je stavio maksimalnu izgleda kao da ima lošu neto dobit...ovo je pogotovo izraženo u turizmu...
Znači vi nas uvjeravate da sve članice Crobexa namjerno smanjuju dobit i da je prosječni P/E od cca 18 naštiman ? Ja tvrdim da je Crobex već na ovim razinama precijenjen, posebno ako se uzme u obzir rizik koji dolazi od vani, mnoga tržišta su već u recesiji, a kamate su na 40-godišnjem maksimumu.
Za mene niti jedna dionica na ZSE nije trenutno jeftina. Pogledajte neka susjedna tržišta iznenadititi ćete se koliko su P/E omjeri povoljniji.
Zarade su relativna stvar...netko stavi zakonom maksimalnu amortizaciju, netko minimalnu, pa ovaj prvi što je stavio maksimalnu izgleda kao da ima lošu neto dobit...ovo je pogotovo izraženo u turizmu...
Znači vi nas uvjeravate da sve članice Crobexa namjerno smanjuju dobit i da je prosječni P/E od cca 18 naštiman ? Ja tvrdim da je Crobex već na ovim razinama precijenjen, posebno ako se uzme u obzir rizik koji dolazi od vani, mnogo tržišta su već u recesiji, a kamate su na 40-godišnjem maksimumu.
Za mene niti jedna dionica na ZSE nije trenutno jeftina.
Ja vas ništa ne uvjerava, već znam da se u turizmu smanjuje dobit...vlasniku je cilj razvoj i ekspanzija biznisa i/ili razduživanje kroz max amortizaciju, te kasnije prodaja, ako se nađe dobar kupac.
Nema svaki vlasnik iste interese. nekome je cilj prikazati što veću dobit i što više novca izvuči preko dividende, nekome je cilj minimalizirati dobit, ali raditi na organskom rastu firme,te kasnije to kapitalizirati kroz dobru prodajnu cijenu, a to se postiže ulaganjima i posljedično jakom amortizacijom.
Ja vas ništa ne uvjerava, već znam da se u turizmu smanjuje dobit...vlasniku je cilj razvoj i ekspanzija biznisa i/ili razduživanje kroz max amortizaciju, te kasnije prodaja, ako se nađe dobar kupac.
Nema svaki vlasnik iste interese. nekome je cilj prikazati što veću dobit i što više novca izvuči preko dividende, nekome je cilj minimalizirati dobit, ali raditi na organskom rastu firme,te kasnije to kapitalizirati kroz dobru prodajnu cijenu, a to se postiže ulaganjima i posljedično jakom amortizacijom.
Potpuno se slažem.
Pogledajte amortizaciju kod Solarisa (SLRS) - amortizacija 13mioE na dugotrajnu imovinu od cca 155mioE...
Eto CERP-u na bidu LRHC, dovoljno dionica da ošine po istom bidu. Poruka menađeru CERP-a samo udri, biti će još interesa
RIVP se kreće uvis. Promet intenzivan.
Skinuto 19.000 komada RIVP s aska na 4.42 eura te se pojavio odmah potom prodajni nalog od 25.000 komada na 4.43 eura.
da.... i opet se vraćamo iskonskom pitanju.... tko je pametniji? kupac ili prodavač?
ne samo na rivp. ima ovih dana masu sličnih primjera.
RIVP se kreće uvis. Promet intenzivan.
Skinuto 19.000 komada RIVP s aska na 4.42 eura te se pojavio odmah potom prodajni nalog od 25.000 komada na 4.43 eura.
Nije čudo što raste. Zapravo cijena još nije blizu razina od prije korone, ali nije ni dobit
Najava za sezonu je vrlo dobra, u kombinaciji sa inflacijom to bi trebalo značiti vrlo visoke prihode. Pitanje je koliko će narasti rashodi i kolika će biti dobit.
da.... i opet se vraćamo iskonskom pitanju.... tko je pametniji? kupac ili prodavač?
ne samo na rivp. ima ovih dana masu sličnih primjera.
Svibanj 30-40% noćenja više nego lani, ovisno koju županiju gledaš. pa ti vidi
da.... i opet se vraćamo iskonskom pitanju.... tko je pametniji? kupac ili prodavač?
ne samo na rivp. ima ovih dana masu sličnih primjera.
rekao bih da je kupac trenutno u dobroj poziciji da se opameti, a prodavač čini mi se želi ispasti pametan i ljetovati na "brodu" i pomalo trošiti dividendu , ali opet tko će ga znati, ne možeš biti pametan, čak u stvari i možeš, ali teško je u mp3
Današnja izvješća o inflaciji kažu Njemačka 6.1% a US već na 4% što znači da su Fedove kamate na vrhuncu i to poprilično stabilnom ± 0.25%.
A to je najbolje vrijeme za kupovinu dionica čak i za ziheraše. Za one sklonije riziku signal je bio već proboj inflacijskog maksimuma prije godinu dana.
Bankroti banaka su privremeno pokvarili veselje ali sa stabilizacijom rasta kamata i to je stalo a tržišta imaju kratka pamćenja.
Najveći rizik ostaju metuzalemi u globalnoj politici, njihovi nepredvidivi potezi i čudni ali skupi prioriteti.
da.... i opet se vraćamo iskonskom pitanju.... tko je pametniji? kupac ili prodavač?
ne samo na rivp. ima ovih dana masu sličnih primjera.
Svibanj 30-40% noćenja više nego lani, ovisno koju županiju gledaš. pa ti vidi
sve je to super kolega. samo bez euforije! i ja sam krcat turistima!
pitanje jest gdje ti turisti odsjedaju i troše lovu sada kad masa hotela još ne radi, a hotelijeri i kampovi niti približno nisu povećali kapacite za taj postotak koji se navodi.
ako je lani tvrtka imala u srpnju-kolovozu max popunjenost koji su mjeseci sa najjaćom bazom, koliko će porast čak i od 30 posto u svibnju-lipnju imati utjecaja na konačni rezultat? a svi kapaciteti još nisu raspoloživi? pa ti vidi!
naravno da su i hotelijeri uzeli svoj dio kolača, ali mislim da su mali iznajmljivači i kampovi najviše u ovom porastu profitirali.
Naravno da su i hotelijeri uzeli svoj dio kolača, ali mislim da su mali iznajmljivači i kampovi najviše u ovom porastu profitirali.
Hm, nisu li statistike pokazivale suprotno? Naime, da su hotelijeri vodeći profiteri u ovom rastu?
Svibanj 30-40% noćenja više nego lani, ovisno koju županiju gledaš. pa ti vidi
sve je to super kolega. samo bez euforije! i ja sam krcat turistima!
pitanje jest gdje ti turisti odsjedaju i troše lovu sada kad masa hotela još ne radi, a hotelijeri i kampovi niti približno nisu povećali kapacite za taj postotak koji se navodi.
ako je lani tvrtka imala u srpnju-kolovozu max popunjenost koji su mjeseci sa najjaćom bazom, koliko će porast čak i od 30 posto u svibnju-lipnju imati utjecaja na konačni rezultat? a svi kapaciteti još nisu raspoloživi? pa ti vidi!
naravno da su i hotelijeri uzeli svoj dio kolača, ali mislim da su mali iznajmljivači i kampovi najviše u ovom porastu profitirali.
Hoteli i kampovi(pogotovo hoteli) svaki mjesec imaju veći porast noćenja od prosjeka za županiju u kojoj se nalaze...što se tiče kapaciteta, pa jedan ARNT je lani imala popunjeno svega 45% svojih kapaciteta, i to ti je uglavnom za razdoblje od travnja do listopada..tako da hotelijeri itekako imaju slobodnih kapaciteta sa kojima mogu sami progutati ovaj porast broja noćenja, a o pred i post sezoni da i ne pričam.
nadam se da ste obojica u pravu!
ne govorim o popunjenosti tijekom cijele g već mislim na udarni period srpanj-kolovoz. u pred i postsezoni naravno da svi imaju lufta.
pravu lovu ce natuc Ckml i Podravka cijene energenata i psenice u podrumu pred nama rekordna turisticka sezona a cijene kruha kao da je zlato
i da Ckml ima svoj lanac maloprodaje
pravu lovu ce natuc Podravka cijene energenata i psenice u podrumu pred nama rekordna turisticka sezona a cijene kruha kao da je zlato
treba samo dva klika da se vidi...podravkino brašno je džabe...dok Čakovečki mlinovi drže cijenu...
kako rekoh Ckml imaju vlastitiu maloprodaju
kako rekoh Ckml imaju vlastitiu maloprodaju
To im je svakako komparativna prednost, a saznao sam da su Poljaci koji su kupili Pan-Pek u potrazi za novim akvizicijama i upravo rade akvizicije nekih manjih maloprodaja u Hrvatskoj. Odgoda glavne skupštine Čakovečkih mlinova ide na ruku budućem preuzimatelju ako su upravo u tijeku pregovori o preuzimanju, a znakovito je i da se zadržava rekordna prošlogodišnja dobit, dok su prije redovito isplaćivali dividendu na zahtjev mirovinskih fondova.