Ne radi se tu kolegice Ledica o tome sto Podravka ima ili nema nego širenju asortimana i palete brendova odnsono o prodaji i stvaranju vrijednosti kroz stvaranje i preuzimanje brendova.
Meni je osobno Ledo uvijek prvi izbor i za sladoled i za smrznutu hranu. Taj prvi izbor ima svoju cijenu jer znaci ugkavnom očekivanu razinu kvalitete i onaj “x” faktor koji može značiti čak i reminiscenciju na djetinjstvo. Jel tko od nas nije obožavao ljeti Snjeguljicu, Rumenka, Kornet i čašicu, ledolinu i slične proizvode. Složena je to priča i mnogo kompleksnija od toga sto Podravka ima ili nema u asortimanu.
Ja sam iz razumljivih razloga napustila Ledove brendove i smrznuto povrće kupujem od Podravke ( kupujmo hrvatsko !!! ) ,sladoled smo prestali konzumirati jer je prepun nezdravog šećera , a ribu jedemo svježu Cromaris.
I baš nam je super, ništa nam ne fali. 😀
Na svu (ne)sreću nemaju svi “kućnog zatvorskog čuvara”! 😁