zna li se je li bio taj legalni NO jučer ili nema kvoruma, ostavke, covidi i ti problemi
JDPL (Jadroplov d.d.)
-
-
-
zna li se je li bio taj legalni NO jučer ili nema kvoruma, ostavke, covidi i ti problemi
Jučer su objavili odluku NO o opozivu uprave i imenovanju novog predsjednika:
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/JDPL/COI-JDPL-d534aa5d0e8264fc35630372d251c7a2.pdf
Štura objava, ne znamo ništa o sjednici NO.
-
Pa očito su se našli i opozvali upravu. Al nisu još opozvali dokap odnosno dionice su koliko je prethodna uprava izvjestila alocirane.
-
Nitko ne spominje da se u blagajni ima 6mil $.
Provjereno. A ti ako si zainteresiran istrazi
-
... dionice su koliko je prethodna uprava izvjestila alocirane.
Da li je netko pokušao izračunati koliki je trenutno free float? pojam kojim se označava udio dionica koje nisu u vlasništvu velikih institucionalnih investitora i s kojima se na burzi trguje bez ograničenja-ako gledamo top 10, onda to je cca 22%, ali nije to baš tako jednostavno:
-
Nitko ne spominje da se u blagajni ima 6mil $.
Provjereno. A ti ako si zainteresiran istrazi
Iz sluzbenih dokumenata to se ne vidi tj. bilance na zadnji datum izvjesca, a dokap jos ne mrda da bi na njega racunao kao cash jos.
-
Provjereno. A ti ako si zainteresiran istrazi
Iz sluzbenih dokumenata to se ne vidi tj. bilance na zadnji datum izvjesca, a dokap jos ne mrda da bi na njega racunao kao cash jos.
Pa prodali su bili brod još početkom godine. A nešto su dosad valjda i generirali iz poslovanja....
-
Iz sluzbenih dokumenata to se ne vidi tj. bilance na zadnji datum izvjesca, a dokap jos ne mrda da bi na njega racunao kao cash jos.
Pa prodali su bili brod još početkom godine.
S kojim su vratili dug, nije utjecalo na novcanu poziciju toliko kad je bila ta transakcija, a bilanca kaze da je cash na 30.6 je 10 mil kn , pa mi nije jasno odakle je sad novac 38 mil kn kako kaze, a o ishodu dokapitalizacije jos nema novosti, a koja upucuje za sada na otkazivanje da bi to jos racunali.
-
Pa možda su prodali nešto sa zaliha ili su prethodno obračunali, a nisu naplatili neke prihode... mislim moguće je, a jel jest, to ja ne znam.
-
Tu sumu novaca uz ovakve vozarine zarade za dva mjececa. To sto kolega prica je vjerojatno upravo to.
Racunica je jednostavna. Uzmimo da je (uz vremenski pomak) prosjecna postignuta vozarina u zadnja dva mjeseca recimo 30k usd, uz recimo cca 14k usd break-even, za 60 dana dobijemo neto profit = (30.000-14.000) × 5 brodova x 60 dana = 30M kuna. Ako uzmemo i 10M kesa koji su imali u FIQ2, eto nam 40M kn kesa na racunu. Nemam inside info o trenutnom stanju na racunu, ali ovo me ne bi iznenadilo i zapravo je vrlo objektivno. Ovo je samo aproksimativna racunica, ali poanta je jasna.
Mnogi to jos uvijek ne kuze, ali JDPL je uz ovakve vozarine "kes masina".
-
-
Tu sumu novaca uz ovakve vozarine zarade za dva mjececa. To sto kolega prica je vjerojatno upravo to.
Racunica je jednostavna. Uzmimo da je (uz vremenski pomak) prosjecna postignuta vozarina u zadnja dva mjeseca recimo 30k usd, uz recimo cca 14k usd break-even, za 60 dana dobijemo neto profit = (30.000-14.000) × 5 brodova x 60 dana = 30M kuna. Ako uzmemo i 10M kesa koji su imali u FIQ2, eto nam 40M kn kesa na racunu. Nemam inside info o trenutnom stanju na racunu, ali ovo me ne bi iznenadilo i zapravo je vrlo objektivno. Ovo je samo aproksimativna racunica, ali poanta je jasna.
Mnogi to jos uvijek ne kuze, ali JDPL je uz ovakve vozarine "kes masina".
Pa pitanje je da li je stvar nagadjanja oko casha na temelju pretpostavki ili na temelju nekih informacija od negdje makar i kuloarskih ?
Racunica je jednostavna uz pretpostavke ali pretpostavka je uvjek dalje od realnosti, prosjecna vozarina na trzistu nije prosjecna vozarina koju ostvaruje jadroplov jer postoji lag trenutni prosjek jadroplova je oko 20 000$, Split ima kapitalne troskove i treba u brodogradiliste i on kao takav do sada ne ostvaruje punu vozarinu ima penale zbog neispunjenja brzine i nepotpune ispravnosti broda pri ukrcaju-iskrcaju, trogir je imao problem s covidom koji isto sigurno njije doprinosio kako treba, s te strane trenutni cash BE vise naginje na vise nego na 14 000$ ako se uzme i otplata glavnice u obzir, doduse uvjek postoje drugi izvori po kojima se novac moze povecati pa nije tako jednostavno ali gledajuci sadasnje stanje to je ono sta vidim sa svoje strane i zato me i zanima ima li koji izvor ili je stvar pretpostavki kao sta ih i ti racunas u idealnim uvjetima.
-
Tu sumu novaca uz ovakve vozarine zarade za dva mjececa. To sto kolega prica je vjerojatno upravo to.
Racunica je jednostavna. Uzmimo da je (uz vremenski pomak) prosjecna postignuta vozarina u zadnja dva mjeseca recimo 30k usd, uz recimo cca 14k usd break-even, za 60 dana dobijemo neto profit = (30.000-14.000) × 5 brodova x 60 dana = 30M kuna. Ako uzmemo i 10M kesa koji su imali u FIQ2, eto nam 40M kn kesa na racunu. Nemam inside info o trenutnom stanju na racunu, ali ovo me ne bi iznenadilo i zapravo je vrlo objektivno. Ovo je samo aproksimativna racunica, ali poanta je jasna.
Mnogi to jos uvijek ne kuze, ali JDPL je uz ovakve vozarine "kes masina".
Pa pitanje je da li je stvar nagadjanja oko casha na temelju pretpostavki ili na temelju nekih informacija od negdje makar i kuloarskih ?
Racunica je jednostavna uz pretpostavke ali pretpostavka je uvjek dalje od realnosti, prosjecna vozarina na trzistu nije prosjecna vozarina koju ostvaruje jadroplov jer postoji lag trenutni prosjek jadroplova je oko 20 000$, Split ima kapitalne troskove i treba u brodogradiliste i on kao takav do sada ne ostvaruje punu vozarinu ima penale zbog neispunjenja brzine i nepotpune ispravnosti broda pri ukrcaju-iskrcaju, trogir je imao problem s covidom koji isto sigurno njije doprinosio kako treba, s te strane trenutni cash BE vise naginje na vise nego na 14 000$ ako se uzme i otplata glavnice u obzir, doduse uvjek postoje drugi izvori po kojima se novac moze povecati pa nije tako jednostavno ali gledajuci sadasnje stanje to je ono sta vidim i znam zato me i zanima ima li koji izvor ili je stvar pretpostavki kao sta ih i ti racunas u idealnim uvjetima.
Ne znam odakle ta informacija, samo sam nabacio ovu jednostavnu racunicu da pokazem da je taj kes vjerojatno od operativnog poslovanja.
Slazem se sa svime sto si naveo, sve ovo su pretpostavke, ali bitna je poanta. Jedna stvar su prihodi, druga stvar je cash flow... Vozarine od 20k usd koje spominjes su bile prosjecno ostvarene u Q2, tu je vidljiv i taj fazni pomak. Danas su te vozarine bitno vece. Vidis da u racunici nisam uzeo 40k usd koliko su danasnje vozarine, vec 30k usd, da i ovdje uracunam taj fazni pomak. Prosli kvartal je break even bio oko 14k usd, u sto su uracunati i penali i odrzavanje i ostalo.
Ovo sve pisem napamet, tipkam na mobitelu i ne da mi se sada provjeravati svaku brojku, je li nesto +/- 10 %, hocu samo naglasiti poantu. Ti ovo pratis pa sve znas, ali mnogi ne znaju, zato ovako pojednostavljeno navodim stvari - ali bez obzira na to racunica je priblizno tocna. JDPL je trenutno kes masina. Svi brodovi su na spotu, spot vozarine luduju. Prekrasno.
-
Pa pitanje je da li je stvar nagadjanja oko casha na temelju pretpostavki ili na temelju nekih informacija od negdje makar i kuloarskih ?
Racunica je jednostavna uz pretpostavke ali pretpostavka je uvjek dalje od realnosti, prosjecna vozarina na trzistu nije prosjecna vozarina koju ostvaruje jadroplov jer postoji lag trenutni prosjek jadroplova je oko 20 000$, Split ima kapitalne troskove i treba u brodogradiliste i on kao takav do sada ne ostvaruje punu vozarinu ima penale zbog neispunjenja brzine i nepotpune ispravnosti broda pri ukrcaju-iskrcaju, trogir je imao problem s covidom koji isto sigurno njije doprinosio kako treba, s te strane trenutni cash BE vise naginje na vise nego na 14 000$ ako se uzme i otplata glavnice u obzir, doduse uvjek postoje drugi izvori po kojima se novac moze povecati pa nije tako jednostavno ali gledajuci sadasnje stanje to je ono sta vidim i znam zato me i zanima ima li koji izvor ili je stvar pretpostavki kao sta ih i ti racunas u idealnim uvjetima.
Ne znam odakle ta informacija, samo sam nabacio ovu jednostavnu racunicu da pokazem da je taj kes vjerojatno od operativnog poslovanja.
Slazem se sa svime sto si naveo, sve ovo su pretpostavke, ali bitna je poanta. Jedna stvar su prihodi, druga stvar je cash flow... Vozarine od 20k usd koje spominjes su bile prosjecno ostvarene u Q2, tu je vidljiv i taj fazni pomak. Danas su te vozarine bitno vece. Vidis da u racunici nisam uzeo 40k usd koliko su danasnje vozarine, vec 30k usd, da i ovdje uracunam taj fazni pomak. Prosli kvartal je break even bio oko 14k usd, u sto su uracunati i penali i odrzavanje i ostalo.
Ovo sve pisem napamet, tipkam na mobitelu i ne da mi se sada provjeravati svaku brojku, je li nesto +/- 10 %, hocu samo naglasiti poantu. Ti ovo pratis pa sve znas, ali mnogi ne znaju, zato ovako pojednostavljeno navodim stvari - ali bez obzira na to racunica je priblizno tocna. JDPL je trenutno kes masina. Svi brodovi su na spotu, spot vozarine luduju. Prekrasno.
Kroz srednji rok jdpl vozarine ce dostic trzisne ukoliko se odrze na ovim razinama, vozarine kako ja racunam za 3q ce bit oko 21000$, cijela godina ih prati sa dodatnim troskovima zato i taj veliki operativni BE, a ni financijski nije mali gledajuci kratkorocno s te strane pomoglo im je refinanciranju u 2q, a to je izravno povezano s stanjem kadra i upravljanjem sta se tice stanja bridova kako se vec komentiralo, i ja sam na mobu pa se drzim onoga u glavi ☺️
-
NO je smjenio upravu, a nakon toga zamjenica predsjednice NO dala ostavku. Čudno.
I nikakav info sa sjednice vezano za dokap, a to je bilo na dnevnom redu.. A kad ih takneš po takuinu odmah se plasiraju interni emailovi.
-
Ne znam odakle ta informacija, samo sam nabacio ovu jednostavnu racunicu da pokazem da je taj kes vjerojatno od operativnog poslovanja.
Slazem se sa svime sto si naveo, sve ovo su pretpostavke, ali bitna je poanta. Jedna stvar su prihodi, druga stvar je cash flow... Vozarine od 20k usd koje spominjes su bile prosjecno ostvarene u Q2, tu je vidljiv i taj fazni pomak. Danas su te vozarine bitno vece. Vidis da u racunici nisam uzeo 40k usd koliko su danasnje vozarine, vec 30k usd, da i ovdje uracunam taj fazni pomak. Prosli kvartal je break even bio oko 14k usd, u sto su uracunati i penali i odrzavanje i ostalo.
Ovo sve pisem napamet, tipkam na mobitelu i ne da mi se sada provjeravati svaku brojku, je li nesto +/- 10 %, hocu samo naglasiti poantu. Ti ovo pratis pa sve znas, ali mnogi ne znaju, zato ovako pojednostavljeno navodim stvari - ali bez obzira na to racunica je priblizno tocna. JDPL je trenutno kes masina. Svi brodovi su na spotu, spot vozarine luduju. Prekrasno.
Kroz srednji rok jdpl vozarine ce dostic trzisne ukoliko se odrze na ovim razinama, vozarine kako ja racunam za 3q ce bit oko 21000$, cijela godina ih prati sa dodatnim troskovima zato i taj veliki operativni BE, a ni financijski nije mali gledajuci kratkorocno s te strane pomoglo im je refinanciranju u 2q, a to je izravno povezano s stanjem kadra i upravljanjem sta se tice stanja bridova kako se vec komentiralo, i ja sam na mobu pa se drzim onoga u glavi ☺️
Opet krivo navodis, vozarine od 21tis $ su bile za 2Q. Za 3Q su vozarine od 25-30tis $ zavisno o kojem je brodu rijec u floti Jdpl.
-
Kroz srednji rok jdpl vozarine ce dostic trzisne ukoliko se odrze na ovim razinama, vozarine kako ja racunam za 3q ce bit oko 21000$, cijela godina ih prati sa dodatnim troskovima zato i taj veliki operativni BE, a ni financijski nije mali gledajuci kratkorocno s te strane pomoglo im je refinanciranju u 2q, a to je izravno povezano s stanjem kadra i upravljanjem sta se tice stanja bridova kako se vec komentiralo, i ja sam na mobu pa se drzim onoga u glavi ☺️
Opet krivo navodis, vozarine od 21tis $ su bile za 2Q. Za 3Q su vozarine od 25-30tis $ zavisno o kojem je brodu rijec u floti Jdpl.
Vidjet cemo brzo tko “krivo” navodi ja kazem da je moja procjena da ce prosjecna bit oko 21000$ koliko ti kazes da ce bit prosjecna vozarina za 3q ne po brodu nego ukupno ostvarena prosjecna vozarina za 3q ?
-
NO je smjenio upravu, a nakon toga zamjenica predsjednice NO dala ostavku. Čudno.
I nikakav info sa sjednice vezano za dokap, a to je bilo na dnevnom redu.. A kad ih takneš po takuinu odmah se plasiraju interni emailovi.
Zapravo je najprije krnji NO poništio dokap pa je predsjednica NO proglasila tu sjednicu pravno ništavnom pa je onda zamjenica predsjednice dala ostavku na članstvo u NO i konačno na novom zasjedanju vjerojatno opet krnji NO je smijenio upravu.
Ne znamo koliko članova NO je bilo nazočno na drugoj sjednici NO niti kako su glasovali niti o čemu su sve glasovali. Je li uopće prva odluka NO o poništenju procesa dokapitalizacije konačna i ako je konačna je li onda pravovaljana?
-
Opet krivo navodis, vozarine od 21tis $ su bile za 2Q. Za 3Q su vozarine od 25-30tis $ zavisno o kojem je brodu rijec u floti Jdpl.
Vidjet cemo brzo tko “krivo” navodi ja kazem da je moja procjena da ce prosjecna bit oko 21000$ koliko ti kazes da ce bit prosjecna vozarina za 3q ne po brodu nego ukupno ostvarena prosjecna vozarina za 3q ?
Nije mi interes navoditi pogresne podatke. 2Q su vozarine bile od 22-24tis$.
Ovo je sigurno tocan podatak. Sigurno!!!
-
NO je smjenio upravu, a nakon toga zamjenica predsjednice NO dala ostavku. Čudno.
I nikakav info sa sjednice vezano za dokap, a to je bilo na dnevnom redu.. A kad ih takneš po takuinu odmah se plasiraju interni emailovi.
Zapravo je najprije krnji NO poništio dokap pa je predsjednica NO proglasila tu sjednicu pravno ništavnom pa je onda zamjenica predsjednice dala ostavku na članstvo u NO i konačno na novom zasjedanju vjerojatno opet krnji NO je smijenio upravu.
Ne znamo koliko članova NO je bilo nazočno na drugoj sjednici NO niti kako su glasovali niti o čemu su sve glasovali. Je li uopće prva odluka NO o poništenju procesa dokapitalizacije konačna i ako je konačna je li onda pravovaljana?
Nije dokap poništen. Ne može NO povuci već izdanu suglasnost. Poništenje dokapa je u nadleznosti skupštine. Uprava može prekinuti proces, ali ga ne može poništiti jer ga je odobrila skupština odnosno vlasnici.
NO bi za eventualno nastalu stetu, ako oni kojima su alocirane dionice podignu tužbe, mogao odgovarati i svojom imovinom. Naravno pod uvjetom da je dokap napravljen na način na koji ga je skupština odobrila i da sam proces nije bio suprotan zakonu. I da je potencijalnim dokapitalizatorima nastala šteta odnosno propuštena dobit/zarada. Postoji sigurno pisana komunikacija između NO, Uprave i vlasnika kao i prispjele ponude i one odbačene te dokumentacija vezana na alokaciju. Pa ako dodje do suda…. Onda će se morati podastrijeti i dokazi. To bi mogla biti zanimljiva rasprava.
-
Da li Skupština može poništiti dokap ako su dali madat upravi? To bi trebalo biti utuživo.
Moguće da predsjednica No zato nije htjela sudjelovati. A zamjenica zakuvala, smjenila upravu i nakon svega dala ostavku.
-
-