Interes za ovu dionicu je sve veci.
Vjerujem da ce uvidjeti vecina da je po 20 dobra kupnja. Jadroplov odavno nije vozio pod ovakvim vozarinama, i da ce 1Q biti pozitivan.
Ovo je mitkko dobro srocio ima 20tak dana.
Interes za ovu dionicu je sve veci.
Vjerujem da ce uvidjeti vecina da je po 20 dobra kupnja. Jadroplov odavno nije vozio pod ovakvim vozarinama, i da ce 1Q biti pozitivan.
Ovo je mitkko dobro srocio ima 20tak dana.
Ma nije ovdje tečaj problem nego losa uprava i plan dokapitalizacije, koji u suštini možda i nije los, al nejasno je hoće li se provesti i na koji način bi mogao utjecati na polozaj postojećih dionicara. Meni se osobno ovdje čini situacija još maglovitijom nego kod ATPL, pa zato i ne cudi dosta slab interes za dionicom i nesrazmjer između vrijednosti procijenjenog nav-a i trzisne cijene dionice. Tijekom 2019. su čak i donesene skupštinske odluke na temu dokapa
https://prev.zse.hr/userdocsimages…TtvDgp2JQ==.pdf, a sto se od tada do danas dogodilo i kakav je plan za budućnost, vjerojatno nitko “ovdje” pojma nema. Činjenica je da su nužne predradnje za dokap, a tu prije svega mislim na pojednostavljeno smanjenje temeljnog kapitala radi pokrića gubitaka, tijekom 2020. godine već izvršene.
Jeste vec nesto proucavali vezano za ovo i imate jos koju informaciju ili cu sve morati sama? :))
Ne stizem sve, a malo me zainteresiralo. :)) Ima li ikakvih indicija na koji nacin bi se dokapitalizacija mogla provesti? I da li je vec odluceno da ce se sigurno provesti?
Ako sam dobro shvatila, 5 brodova, svi na spotu.
slijedi vjerovatno izdavanje 4,9 mil. novih dionica i prodaja istih tajanstvenom fondu za 40,9 mil. uz isključenje postojećih i bez obaveze preuzimanja,
time bi društvo imalo 6,5 mil. dionica i novi vlasnik bi stekao većinu a država bi sa svojih 1 mil. pala na zanemarivi udio
ovako bi se odigralo
slijedi vjerovatno izdavanje 4,9 mil. novih dionica i prodaja istih tajanstvenom fondu za 40,9 mil. uz isključenje postojećih i bez obaveze preuzimanja,
time bi društvo imalo 6,5 mil. dionica i novi vlasnik bi stekao većinu a država bi sa svojih 1 mil. pala na zanemarivi udio
ovako bi se odigralo
Nagađanja.
Bas nagađanja, kao drzava bi za 40 mil. Kn, prepustila, ili prodala kompaniju u periodu kad sljedecih 2 godine su TC vozarine koje donose pozitivno poslovanje, a spot vozarine da ne spominjemo. U isto vrijeme su spalili milijarde u Uljaniku, petrokemiji, đuri... ali da sve je moguce u HR.
Valjda je i njima jasno da sada slijedi neko razdoblje dobrih vozarina za stabilizaciju poslovanja. Iako kad je nesto drzavno onda je to rupa bez dna i samo sluzi za namirenje svoje ekipe.
Država ni nema namjeru dugorocno ostati većinski vlasnik nakon sanacije i dokapitalizacije odnosno prodaje ili ulaska strateškog partnera. Ionako je kod EK tražila iznimku da može provesti proces restrukturiranja. I izdala obimna državna jamstva na teret kojih je očito i otpisan dio kreditnih obveza.
A sad, da li se to nekome i kome namješta, to je tesko reci. No, činjenica je da uz ove vlasnike i ovu upravu Jadroplov nema dugorocnu budućnost bez obzira na trenutni smjer vozarina. Kratkoročno je naravno moguće svašta.
Država ni nema namjeru dugorocno ostati većinski vlasnik nakon sanacije i dokapitalizacije odnosno prodaje ili ulaska strateškog partnera. Ionako je kod EK tražila iznimku da može provesti proces restrukturiranja. I izdala obimna državna jamstva na teret kojih je očito i otpisan dio kreditnih obveza.
A sad, da li se to nekome i kome namješta, to je tesko reci. No, činjenica je da uz ove vlasnike i ovu upravu Jadroplov nema dugorocnu budućnost bez obzira na trenutni smjer vozarina. Kratkoročno je naravno moguće svašta.
Kratkoročno, dugoročno, budućnost...a znamo li mi da je trenutni cycle kratkoročan? Čak i ultra loša uprava (šta JDPL uprava svakako je) trenutno zarađuje a ako ovo potraje...možda i ima dugoroćnu budućnost? Ili bar dok opet ne spale novce, tamo 2034 negdje?
Država ni nema namjeru dugorocno ostati većinski vlasnik nakon sanacije i dokapitalizacije odnosno prodaje ili ulaska strateškog partnera. Ionako je kod EK tražila iznimku da može provesti proces restrukturiranja. I izdala obimna državna jamstva na teret kojih je očito i otpisan dio kreditnih obveza.
A sad, da li se to nekome i kome namješta, to je tesko reci. No, činjenica je da uz ove vlasnike i ovu upravu Jadroplov nema dugorocnu budućnost bez obzira na trenutni smjer vozarina. Kratkoročno je naravno moguće svašta.
Kratkoročno, dugoročno, budućnost...a znamo li mi da je trenutni cycle kratkoročan? Čak i ultra loša uprava (šta JDPL uprava svakako je) trenutno zarađuje a ako ovo potraje...možda i ima dugoroćnu budućnost? Ili bar dok opet ne spale novce, tamo 2034 negdje?
Nemaju oni sto spaljivati jer oni novca za akumulaciju nemaju, kao ni za podmalđiavnje ni proširivanje flote. Oni su spalili i ono sto nemaju odnosno nisu imali. Jel ne znam kako drugačije tumačiti oprost dijela duga.
Kratkoročno, dugoročno, budućnost...a znamo li mi da je trenutni cycle kratkoročan? Čak i ultra loša uprava (šta JDPL uprava svakako je) trenutno zarađuje a ako ovo potraje...možda i ima dugoroćnu budućnost? Ili bar dok opet ne spale novce, tamo 2034 negdje?
Nemaju oni sto spaljivati jer oni novca za akumulaciju nemaju, kao ni za podmalđiavnje ni proširivanje flote. Oni su spalili i ono sto nemaju odnosno nisu imali. Jel ne znam kako drugačije tumačiti oprost dijela duga.
Nemaju sad ali nesto i kapa u kasu ako se vozamo po 15,20 k?
Da sutra indeks okrene imat ćeš sve ove dionice koje su danas kupovane ispod 20. Al nije u tome point.
Point je u tome da ako se dokapitalizacija dogodi i bude po nominali onda treba trenutni NAV dijeliti s tim novim brojem dionica, a ne postojećim. To je u neku ruku “worst case scenario” pogotovo za špekulante. Al to je jedina razumna procjena i to pokazuje iz perspektive preuzimanja rizika koliki je “downside” za dioničare. Sve ostalo je sitno ili krupnije navlačenje u stilu “trčanja štafete”. Odnosno nije, ako se dokap odgodi, a postojeći oporavak se pretvori u dugoročni ciklus rasta vozarina.
...Odnosno nije, ako se dokap odgodi, a postojeći oporavak se pretvori u dugoročni ciklus rasta vozarina....
Bingo! A o kojim cijenama se onda prica i koji je risk/reward u ovoj kombinaciji
Jdpl bez dodatnog ulaganja dugorocno tesko da ce opstat, vozarine na ovim razinama bi trebale ostat dosta duze da bi se stabilizirali, vec dugo imaju problema s likvidnoscu, zbog cega su im brodovi u losem stanju, u zadnjem kvartalu imaju 1.5 mil novca, od toga potrazivanje od kupaca 5mil, dok su obveze prema dobavljacima 32mil, ociti je problem s placanjem jer love nije bilo stalno su se krpali, tako da ako i zarade nesto u prvom kvartalu otic ce na to, a gdje je jos ulaganje u odrzavanje, drugo prosjecna staropst brodova je 15 godina, s tim da jedan brod im ima 19 drugi 22 godine,jedan od 19 su taman prodali za 5mil iako ga mitko tu vodi za 6.5mil sta je ocito precjenjeno, kao vjerovatno i ovda dva starija broda, tu se postavlja pitanje isplativosti ulaganja u balast sistem, to mogu drzat jos dok nisu u obvezi ugradnje, nakon toga nema smisla jednostavno, mozda njima ima dok placa ide nije bitno jel opravdano ili ne, uglavnom vrlo brzo se moraju rjesit ta dva, prakticki ce ostat na tri broda, sta povisuje trosak administracije, dug i dalje ostaje slicni, love za nove brodove tesko da ce imat, jos je sve i zalozeno, a uprava je losa tako da dugorocno je upitna opstojnost, kratkorocno moze i do 50kn trejderski, a pitanje je kako uvrstit i cijenu dokapitalizacije u racunicu ako je bude sta je naravno i najbitnije.
Jdpl bez dodatnog ulaganja dugorocno tesko da ce opstat, vozarine na ovim razinama bi trebale ostat dosta duze da bi se stabilizirali, vec dugo imaju problema s likvidnoscu, zbog cega su im brodovi u losem stanju, u zadnjem kvartalu imaju 1.5 mil novca, od toga potrazivanje od kupaca 5mil, dok su obveze prema dobavljacima 32mil, ociti je problem s placanjem jer love nije bilo stalno su se krpali, tako da ako i zarade nesto u prvom kvartalu otic ce na to, a gdje je jos ulaganje u odrzavanje, drugo prosjecna staropst brodova je 15 godina, s tim da jedan brod im ima 19 drugi 22 godine,jedan od 19 su taman prodali za 5mil iako ga mitko tu vodi za 6.5mil sta je ocito precjenjeno, kao vjerovatno i ovda dva starija broda, tu se postavlja pitanje isplativosti ulaganja u balast sistem, to mogu drzat jos dok nisu u obvezi ugradnje, nakon toga nema smisla jednostavno, mozda njima ima dok placa ide nije bitno jel opravdano ili ne, uglavnom vrlo brzo se moraju rjesit ta dva, prakticki ce ostat na tri broda, sta povisuje trosak administracije, dug i dalje ostaje slicni, love za nove brodove tesko da ce imat, jos je sve i zalozeno, a uprava je losa tako da dugorocno je upitna opstojnost, kratkorocno moze i do 50kn trejderski, a pitanje je kako uvrstit i cijenu dokapitalizacije u racunicu ako je bude sta je naravno i najbitnije.
Pogledaj zadnju tablicu na prethodnoj stranici. Taj brod koji su prodali vodim po prodajnoj cijeni koja je objavljena, 5,125m, ne po 6,5m. Taj brod su prodali ranije, prije ovog rasta vrijednosti brodova, sada su ga samo isporucili. To je onaj brod koji je radi duga bio blokiran u nekoj luci 10 mjeseci, a i navodno je bio u jako losem stanju, citao sam o tome neki dan.
Jdpl bez dodatnog ulaganja dugorocno tesko da ce opstat, vozarine na ovim razinama bi trebale ostat dosta duze da bi se stabilizirali, vec dugo imaju problema s likvidnoscu, zbog cega su im brodovi u losem stanju, u zadnjem kvartalu imaju 1.5 mil novca, od toga potrazivanje od kupaca 5mil, dok su obveze prema dobavljacima 32mil, ociti je problem s placanjem jer love nije bilo stalno su se krpali, tako da ako i zarade nesto u prvom kvartalu otic ce na to, a gdje je jos ulaganje u odrzavanje, drugo prosjecna staropst brodova je 15 godina, s tim da jedan brod im ima 19 drugi 22 godine,jedan od 19 su taman prodali za 5mil iako ga mitko tu vodi za 6.5mil sta je ocito precjenjeno, kao vjerovatno i ovda dva starija broda, tu se postavlja pitanje isplativosti ulaganja u balast sistem, to mogu drzat jos dok nisu u obvezi ugradnje, nakon toga nema smisla jednostavno, mozda njima ima dok placa ide nije bitno jel opravdano ili ne, uglavnom vrlo brzo se moraju rjesit ta dva, prakticki ce ostat na tri broda, sta povisuje trosak administracije, dug i dalje ostaje slicni, love za nove brodove tesko da ce imat, jos je sve i zalozeno, a uprava je losa tako da dugorocno je upitna opstojnost, kratkorocno moze i do 50kn trejderski, a pitanje je kako uvrstit i cijenu dokapitalizacije u racunicu ako je bude sta je naravno i najbitnije.
Pogledaj zadnju tablicu na prethodnoj stranici. Taj brod koji su prodali vodim po prodajnoj cijeni koja je objavljena, 5,125m, ne po 6,5m. Taj brod su prodali ranije, prije ovog rasta vrijednosti brodova, sada su ga samo isporucili. To je onaj brod koji je radi duga bio blokiran u nekoj luci 10 mjeseci, a i navodno je bio u jako losem stanju, citao sam o tome neki dan.
Sorry nisam vidio da si objavio ispravku svugdi se pojavljuje prva verzija gdje su svi na 6.5 mil, jos jednom digresija vec sam jednom napomenuo da ne mozes u izracunu imovine i duga uzesti za imovinu brodova tecaj 6,36, a za dug uzimati tecaj 6.14 koji je bio na datum bilance to nije usporedivo dug je isto vecinom u dolarima, ako si uzeo imovinu po tecaju 6,36 onda se i dug treba uzimati po tom tecaju to ti daje skoro da je dug veci 10 tak mil kn po tecaju od 6,36
Pravilnije bi bilo da si dobio taj izracun s tecajem 6.14 na datum bilance i onda taj rezultat konvertirao na danasnji tecaj
Doduse i knjigovodsvena imovina bi bila veca onda za taj tecaj s obzirom da su slicne imovina i dug vjerovatno bi utjecaj bio zanemariv, svejedno mislim da je pravilnije uzesti tecaj na datum bilance i onda rezultat-razliku po sadasnjem tecaju
Zivnila trgovina danas. Ovo je najveci promet u zadnje nesto vise od 3 godine.
Zivnila trgovina danas. Ovo je najveci promet u zadnje nesto vise od 3 godine.
https://www.poslovni.hr/hrvatska/svjet…brodare-4279974
Splitska kompanija već duže vrijeme bavi se restrukturiranjem, a sve to vrijeme aktualni su i planovi vezani uz dokapitalizaciju.
https://www.poslovni.hr/hrvatska/svjet…brodare-4279974
Splitska kompanija već duže vrijeme bavi se restrukturiranjem, a sve to vrijeme aktualni su i planovi vezani uz dokapitalizaciju.
Ma kod JDPL se “ovdje” ništa konkretno ne zna, a ne zna se jer nitko nikada očito ne pohađa skupštine dionicara. Dakle, sljedeći put treba krenuti na Zapadnu obalu u zgradu JDPL i tamo se “on D fejs of D plejs” detaljno informirati.
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/3127
ja sam bio na ovoj,ja i još dvoje drugih malih dioničara ,znači slovima i brojkom tri (3)