1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

Tankerasi strani i domaci

  • brajakica
  • October 21, 2021 at 10:07 AM
  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 10, 2022 at 4:46 PM
    • #641
    Quote from brajakica
    Quote from StatusQuo

    Kako ne shvacas da je OPEC namjerno sporije dizao proizvodnju da bi utjecao na cijenu nafte te da to nema veze sa stvarnim demandom, pa sa manjim supply dize cijenu zbog toga i otpustanje rezervi da bi se utjecalo na supply koji je uvijek bio umjetan jer ovisi o dogovoru ne o stvarnim mogucnostima proizvodnje, na taj nacin se OPEC stiti jer smanjenu zaradu od smanjenog demanda kompenzira s vecom cijenom nafte na koji sami dogovorno utjecu, ovo sad oko geopolitike je vec stvar koji ne ovisi o dogovoru i bitno utjece na outlook jer nije stvar nad kojom se ima kontrola, jer tankeri imaju ipak ogranicenje za razliku od output-a proizvodnje.

    Iz cega ste zakljucili da ja ne razumijem igru opec+?

    Napisala sam da nam je cijena nafte manje interesanta od drugih stvari kao sto su demand, supply, scrap, EEXI,CII, JCOP.

    vise puta sam svoje ponovila a sada ste i vi na redu da napisete svoje.

    Koliko je bio demand?

    Koliko je sada? koliko ce po vama biti za 3-6 ili 12mjeseci :?:

    Prestanimo se igrati skrivaca i nadmudrivanja u kojem neki ne iznose apsolutno nikakva ocekivanja i nikakve prognoze.

    Kakva je korist od takvih "strucnjaka", koji ce retroaktivno izvoditi zakljucke?

    Ili cekati u zasjedi mjesecima da netko stavi zarez gdje je trebala doci tocka? =O ^^

    Tko zna i zeli da ga se respektira kao onog tko zna treba se izjasniti po kljucnim pitanjima za tankerase/produktase.

    Display More

    Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni to se vidilo i na kraju godine kada su sve prognoze da ce se tankeri oporavit za kraj godine pali u vodu i onda prolongirano za jos godinu dana kao bit ce slijedeca, to je cinjenica, uzrok stagnacije cijene dionica tankera je samo zbog ocekivanja da ce se ipak oporavit s vremenom da ce se zaustavit trend gubitaka i zbog rasta vrijednosti brodova zbog inflacije i popunjenosti brodogradilista drugim brodovima, demand i supply nije bio uskladjen i uskladjivao bi se pomalo s vremenom ali nedovoljno da nesto posebno postane investibilan taj sektor nasuprot puno drugih sektora, rat je jedina bitna cinjenica koja je odredila investibilnost sektora, sve prije toga je puno svacega za nista konkretno sta bi napravilo turning point vrijedan znacajnog rasta.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 10, 2022 at 6:55 PM
    • #642

    OPEC+ crude production falls as sanctions take bite out of Russia: S&P Global survey | Hellenic Shipping News Worldwide

    i na kraju svega proizvodnja padne ;(

    OPEC+ crude production falls as sanctions take bite out of Russia: S&P Global survey

    Crude oil production by OPEC and its allies fell in March from February for the first time in more than a year, the latest S&P Global Commodity Insights survey found, contributing to a tightening market thrown in flux by the Russia-Ukraine war. Western sanctions began biting into primary non-OPEC partner Russia’s oil flows, and sizable disruptions in Kazakhstan and Libya also led the coalition’s production lower, the survey found. OPEC’s 13 members raised output by 60,000 b/d to 28.73 million b/d, but that was more than offset by a 160,000 b/d decline by the bloc’s nine allies, who pumped 13.91 million b/d. With the net decline of 100,000 b/d, the widening gap between the OPEC+ production and quotas jumped to a record-high 1.24 million b/d—casting further doubt on the group’s ability to meet growing global oil demand, which many analysts expect to return to pre-pandemic levels in 2022. The drop was the first since February 2021, when Saudi Arabia instituted a unilateral voluntary 1 million b/d cut to help prop up the market that at the time was still wobbly from resurgent coronavirus cases.

    easset_upload_file35808_2334197_e.jpg

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 10, 2022 at 7:34 PM
    • #643
    Quote from StatusQuo
    Quote from brajakica

    Iz cega ste zakljucili da ja ne razumijem igru opec+?

    Napisala sam da nam je cijena nafte manje interesanta od drugih stvari kao sto su demand, supply, scrap, EEXI,CII, JCOP.

    vise puta sam svoje ponovila a sada ste i vi na redu da napisete svoje.

    Koliko je bio demand?

    Koliko je sada? koliko ce po vama biti za 3-6 ili 12mjeseci :?:

    Prestanimo se igrati skrivaca i nadmudrivanja u kojem neki ne iznose apsolutno nikakva ocekivanja i nikakve prognoze.

    Kakva je korist od takvih "strucnjaka", koji ce retroaktivno izvoditi zakljucke?

    Ili cekati u zasjedi mjesecima da netko stavi zarez gdje je trebala doci tocka? =O ^^

    Tko zna i zeli da ga se respektira kao onog tko zna treba se izjasniti po kljucnim pitanjima za tankerase/produktase.

    Display More

    Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni to se vidilo i na kraju godine kada su sve prognoze da ce se tankeri oporavit za kraj godine pali u vodu i onda prolongirano za jos godinu dana kao bit ce slijedeca, to je cinjenica, uzrok stagnacije cijene dionica tankera je samo zbog ocekivanja da ce se ipak oporavit s vremenom da ce se zaustavit trend gubitaka i zbog rasta vrijednosti brodova zbog inflacije i popunjenosti brodogradilista drugim brodovima, demand i supply nije bio uskladjen i uskladjivao bi se pomalo s vremenom ali nedovoljno da nesto posebno postane investibilan taj sektor nasuprot puno drugih sektora, rat je jedina bitna cinjenica koja je odredila investibilnost sektora, sve prije toga je puno svacega za nista konkretno sta bi napravilo turning point vrijedan znacajnog rasta.

    Display More

    Kazete:

    "Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni"

    Ne slazem se.

    Imate ovdje vise slike yahoo lista tankerasa/produktasa koje dokazuju da su u 2022. rasli prije rata +40%.

    Vi i vecina drugih niste prepoznali sve ono pozitivno sto se mjesecima dogadalo na strani demanda a na ovom threadu je svakodnevno dokumentirano od studenog,bilo je i ismijavanja toga od nekih komentatora.

    Nije bitna samo nasa sestra tpng, thread se zove "Tankerasi strani i domaci"

    Na strancima je u 2022. propusteno +40%. u prva 3 mjeseca.

    U jednom trenutku sestre produktasice PXS +108%

    STNG+65%

    To je bila velika prilika,sada je manja ali je dobra na tpng koja je rasla vrlo malo u odnosu na strance.

    Rat samo ubrzava proces na tankerima koji je i bez rata bio neizbjezan.

    Orderbook?

    Nedostatak slotova?

    Starost flote?

    Eexi?

    C II?

    JCOP+ Venezuela?

    Ruski floating storage?

    Rast tonmilja?

    Demand raste na novi vrh?

    Mozete li ove upitnike prokometirati?

    Jer po meni sve ce vrlo pozitivno utjecati na odnos demand/supply.

    Dali je ovo dry bulk 2 na pocetku?

    Promatrajmo i dalje😁 :saint:

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 10, 2022 at 8:21 PM
    • #644
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Iz cega ste zakljucili da ja ne razumijem igru opec+?

    Napisala sam da nam je cijena nafte manje interesanta od drugih stvari kao sto su demand, supply, scrap, EEXI,CII, JCOP.

    vise puta sam svoje ponovila a sada ste i vi na redu da napisete svoje.

    Koliko je bio demand?

    Koliko je sada? koliko ce po vama biti za 3-6 ili 12mjeseci :?:

    Prestanimo se igrati skrivaca i nadmudrivanja u kojem neki ne iznose apsolutno nikakva ocekivanja i nikakve prognoze.

    Kakva je korist od takvih "strucnjaka", koji ce retroaktivno izvoditi zakljucke?

    Ili cekati u zasjedi mjesecima da netko stavi zarez gdje je trebala doci tocka? =O ^^

    Tko zna i zeli da ga se respektira kao onog tko zna treba se izjasniti po kljucnim pitanjima za tankerase/produktase.

    Display More

    Taman kada sam pomislio da smo razjasnili nejasnoće i da će daljnja rasprava biti konstruktivna, ti nastaviš udarati po starom.

    Po tvom shvaćanju su to samo "točke i zarezi", dok svakome tko imalo razumije uzročno-posljedične veze su to ključni momenti koji pričaju potpuno drugačiju priču... malo demand raste pa onda ipak nije rastao, odnosno je ali nije toliko, ali on nije ni bitan... onda je najbitnija cijena nafte koja obara rekorde, a onda u drugom postu ipak nije, već demand... onda supply malo je bitan, odnosno nije bitan, on je visok, odnosno nije toliko, već je zapravo nizak... onda OPEC snažno podiže proizvodnju, dok unatoč tome demand raste snažnije, ali onda ipak ne, tko je opće spominjao OPEC?... onda malo brkamo dirty i clean tankere i njihove vozarine... onda situacija u Ukrajini nije uopće bitna, odnosno je, ali ne toliko jer bi i bez tih geopolitičnih tektonskih poremećaja i dalje sve bilo isto... prenosiš vijesti koje god tog dana imaju bullish prizvuk, bile one primjenjive ili ne... onda kada te se upozori na očigledne misaone/logičke pogreške sebe prozoveš stručnjakom, a druge pokušaš diskreditirati inputirajući im svoje razne kontrukcije... a stalno nagovaranje ljudi na kupnju i nuđenje glave na pladnju neću više ni spominjati...

    Teško se s takvima može išta suvislo komentirati i/ili konstruktivno diskutirati. Ne znam kako drugi, ali ja osobno tako brzo izgubim volju za komentiranjem bilo čega s tobom, a još manje priželjkujem tvoj respekt.

    Display More

    Ako su lektorska pitanja tipa tocka ili zarez kako vi kazete "ključni momenti" i nisu vam vazniji od stvarnih kljucnih momenata

    kao sto su OB,slotovi, starost flote utjecaj EEX, CII,procjene demand za 6mj tada nema potrebe da zatrpavamo prostor.

    Opet nismo nista saznali o vasim ocekivanjima i prognozama za tankere a sada ih je puno lakse formulirati nego prije par mjeseci? :(

    Mislim da naslucujem zasto? :/ :)

    promatrajmo i odgovor ce stici :saint:

    puno uspjeha i pohvalite se kao i kada ste prodavali:thumbup:

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 11, 2022 at 12:16 AM
    • #645
    Quote from brajakica
    Quote from StatusQuo

    Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni to se vidilo i na kraju godine kada su sve prognoze da ce se tankeri oporavit za kraj godine pali u vodu i onda prolongirano za jos godinu dana kao bit ce slijedeca, to je cinjenica, uzrok stagnacije cijene dionica tankera je samo zbog ocekivanja da ce se ipak oporavit s vremenom da ce se zaustavit trend gubitaka i zbog rasta vrijednosti brodova zbog inflacije i popunjenosti brodogradilista drugim brodovima, demand i supply nije bio uskladjen i uskladjivao bi se pomalo s vremenom ali nedovoljno da nesto posebno postane investibilan taj sektor nasuprot puno drugih sektora, rat je jedina bitna cinjenica koja je odredila investibilnost sektora, sve prije toga je puno svacega za nista konkretno sta bi napravilo turning point vrijedan znacajnog rasta.

    Kazete:

    "Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni"

    Ne slazem se.

    Imate ovdje vise slike yahoo lista tankerasa/produktasa koje dokazuju da su u 2022. rasli prije rata +40%.

    Vi i vecina drugih niste prepoznali sve ono pozitivno sto se mjesecima dogadalo na strani demanda a na ovom threadu je svakodnevno dokumentirano od studenog,bilo je i ismijavanja toga od nekih komentatora.

    Nije bitna samo nasa sestra tpng, thread se zove "Tankerasi strani i domaci"

    Na strancima je u 2022. propusteno +40%. u prva 3 mjeseca.

    U jednom trenutku sestre produktasice PXS +108%

    STNG+65%

    To je bila velika prilika,sada je manja ali je dobra na tpng koja je rasla vrlo malo u odnosu na strance.

    Rat samo ubrzava proces na tankerima koji je i bez rata bio neizbjezan.

    Orderbook?

    Nedostatak slotova?

    Starost flote?

    Eexi?

    C II?

    JCOP+ Venezuela?

    Ruski floating storage?

    Rast tonmilja?

    Demand raste na novi vrh?

    Mozete li ove upitnike prokometirati?

    Jer po meni sve ce vrlo pozitivno utjecati na odnos demand/supply.

    Dali je ovo dry bulk 2 na pocetku?

    Promatrajmo i dalje😁 :saint:

    Display More

    Nepopravljiva si, uzalud je objasnjavati ti kao po ravnoj crti gledas, rat je poceo 24.2 i sad ako je cca 20 dana prije poceo rast i bilo dno tankera onda to nije zbog rata nego zbog neceg treceg kao zbog naglog rasta demanda 5.2 ili sta vec ???, kako tako nesto mozes izjavit, a ne promislit malo pa tankeri su reagirali prije sluzbenog rata spekulativno zbog mogucnosti da se nesto desi jer vidi cuda tako se dionice ponasaju spekulativo reagiraju na informacije koje se mogu dogodit, jer se prije rata vojska nakupljala, dogadjale vjezbe na granici, amerika je pustala obavjestajne informacije da ce napast ukrainu i sta mislis da je market reagira tek 24.2 na tu informaciju ili vec prije, ocito si ti o toj mogucnosti saznala tek na dan 24.2 kad se dogodilo za razliku od drugih.

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 11, 2022 at 10:24 AM
    • #646

    Vezano za opciju Iranske nafte komentar iz scorpio transkripta

    James Doyle

    When it comes to Iran, the benefit would be increased condensate exports, which would benefit the LRs. It depends where sanctions would be, but certain LR2 vessels will carry that cargo and actually there are South Korean petrochemical plants designed to run that condensate as feedstock. So, I think it's somewhere around 300,000 to 400,000 barrels a day of exports for the LR2 fleet, which would be beneficial.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 11, 2022 at 2:11 PM
    • #647
    Quote from StatusQuo
    Quote from brajakica

    Kazete:

    "Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni"

    Ne slazem se.

    Imate ovdje vise slike yahoo lista tankerasa/produktasa koje dokazuju da su u 2022. rasli prije rata +40%.

    Vi i vecina drugih niste prepoznali sve ono pozitivno sto se mjesecima dogadalo na strani demanda a na ovom threadu je svakodnevno dokumentirano od studenog,bilo je i ismijavanja toga od nekih komentatora.

    Nije bitna samo nasa sestra tpng, thread se zove "Tankerasi strani i domaci"

    Na strancima je u 2022. propusteno +40%. u prva 3 mjeseca.

    U jednom trenutku sestre produktasice PXS +108%

    STNG+65%

    To je bila velika prilika,sada je manja ali je dobra na tpng koja je rasla vrlo malo u odnosu na strance.

    Rat samo ubrzava proces na tankerima koji je i bez rata bio neizbjezan.

    Orderbook?

    Nedostatak slotova?

    Starost flote?

    Eexi?

    C II?

    JCOP+ Venezuela?

    Ruski floating storage?

    Rast tonmilja?

    Demand raste na novi vrh?

    Mozete li ove upitnike prokometirati?

    Jer po meni sve ce vrlo pozitivno utjecati na odnos demand/supply.

    Dali je ovo dry bulk 2 na pocetku?

    Promatrajmo i dalje😁 :saint:

    Display More

    Nepopravljiva si, uzalud je objasnjavati ti kao po ravnoj crti gledas, rat je poceo 24.2 i sad ako je cca 20 dana prije poceo rast i bilo dno tankera onda to nije zbog rata nego zbog neceg treceg kao zbog naglog rasta demanda 5.2 ili sta vec ???, kako tako nesto mozes izjavit, a ne promislit malo pa tankeri su reagirali prije sluzbenog rata spekulativno zbog mogucnosti da se nesto desi jer vidi cuda tako se dionice ponasaju spekulativo reagiraju na informacije koje se mogu dogodit, jer se prije rata vojska nakupljala, dogadjale vjezbe na granici, amerika je pustala obavjestajne informacije da ce napast ukrainu i sta mislis da je market reagira tek 24.2 na tu informaciju ili vec prije, ocito si ti o toj mogucnosti saznala tek na dan 24.2 kad se dogodilo za razliku od drugih.

    Display More

    Stvarno ste nepopravljivi. Koliko prije rata su tankeri smjeli rasti a da nije spekulativno?

    Od prvih dana 2022.poceo je rast cijene nafte i tankerasa/produktasa kao posljedica jakog rasta demanda, na ovom threadu postoji >10 dokaza za to jos u sijecnju.

    citirate da ce LR tankeri profitirati od iranaskog sporazuma.

    Meni odgovara, imam stng, mogli ste ga i vi izabrati i ostvariti u 3mj +70%.

    Izabrali ste podbadanje onih koji su pravilno prognozirali novi trend na nafti i tankerasima/produktasima.

    Samo nasa sestra tpng nije rasla ali i to se promjenilo ovih dana.

    Kada vise nece biti dovoljan broj LRa hoce li biti dobar i MR tanker,hoce li se to prenjeti na visine vozarina za MR?

    Od kuda ce doci nafta u europu ako nece iz ruskih rafinarija?

    Posljedice za sestre produktasice?

    Russia's Taif refinery shuts operations due to overstocking - sources
    Russia's 150,000 barrel-per-day Taif refinery in the Tatarstan region has shut down operations due to product overstocking as demand for Russian oil products…
    www.reuters.com

    Sa petkom U 2022. sa prilozenog spiska

    tankerasi +37%

    Produktasi +42%

    Tpng +6%

    Promatrajmo :saint:

    Files

    IMG_20220408_225602.jpg 98.03 kB – 0 Downloads
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 11, 2022 at 2:55 PM
    • #648

    Ponovo sam pitala znalce i ovih dana sto misle kako ce scrapping utjecati na tankerase.

    Bilo je svega ukljucujuci i lektorskih instrukcija ali i dalje nista o scrappingu🤪, mozda misle da nije vazno? :/ ^^

    Ili su opet prezauzeti gledalicom? :/  ;(

    Tanker recycling market je za sada bolji od 2021. koja je bila jako dobra.

    ima tko novijih podataka o starosti tanker flote?

    Files

    IMG_20220411_145923.jpg 44.06 kB – 0 Downloads
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 11, 2022 at 3:32 PM
    • #649

    Ovaj vikend smo puno toga opet bezuspjesno pokusali izvuci kljestima od "znalaca".

    Opet je ispalo da neznaju nista.

    Mozda znaju ali odgovora na niti jedan "kljucni moment" ;( ne zele dati? =O

    Ne odgovaraju koji je bio demand, koji je sada a ni koji ocekuju da ce biti za 3-6mj.?

    Kako biti uspjesan ulagac ako neznas sto bi mislio? =O 😱

    Mozda ce ovo pomoci? :saint:

    India oil demand was 19.410 million tons in March 22, +4.2% y/y, +21.8% vs Mar 20, -0.8% vs Mar 19

    India's March fuel demand hits 3-year high, petrol sales at record peak
    India's fuel demand rose to a three-year high in March, with petrol sales hitting an all-time peak, as the market accumulated supplies foreseeing price spikes…
    www.reuters.com
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 11, 2022 at 6:46 PM
    • #650

    Idemo dalje...🐰

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Mon 4/10, MRs continue their hot streak:
    - LR1: 10,700 (-2400)
    - LR2: 11,700 (+300)
    - MR 37: 9,700 (+1500)
    - MR 38: 62,900 (+900)

    Poten dirty tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Mon 4/710, continues rate strength:
    - VLCC: 11,000(+3500)
    - Suezmax: 54,200 (+3000)
    - Aframax: 53,100 (+1000)
    - Panamax: 36,600 (+4200)

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 11, 2022 at 7:00 PM
    • #651
    Quote from brajakica

    Idemo dalje...🐰

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Mon 4/10, MRs continue their hot streak:
    - LR1: 10,700 (-2400)
    - LR2: 11,700 (+300)
    - MR 37: 9,700 (+1500)
    - MR 38: 62,900 (+900)

    Poten dirty tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Mon 4/710, continues rate strength:
    - VLCC: 11,000(+3500)
    - Suezmax: 54,200 (+3000)
    - Aframax: 53,100 (+1000)
    - Panamax: 36,600 (+4200)

    Display More

    Dobro je, sada ipak pratimo MR 37 i MR 38 vozarine? Kada su one negativne i nikakve onda nisu bitne i prozove ih se obmanom i deluzijom, a sada su odjednom ipak dobre. :S Sta je sa BCTI?

    Idemo dalje :D

    Pitanje za Admin. Blokirao sam postove od par kolega, sve prema vasim naputcima, ali izgleda da se ne mogu blokirati postovi korisnika na temi koju je taj korisnik otvorio. Jel ima tu pomoci ili trebam prestati i temu pratiti?

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 11, 2022 at 7:40 PM
    • #652
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Idemo dalje...🐰

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Mon 4/10, MRs continue their hot streak:
    - LR1: 10,700 (-2400)
    - LR2: 11,700 (+300)
    - MR 37: 9,700 (+1500)
    - MR 38: 62,900 (+900)

    Poten dirty tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Mon 4/710, continues rate strength:
    - VLCC: 11,000(+3500)
    - Suezmax: 54,200 (+3000)
    - Aframax: 53,100 (+1000)
    - Panamax: 36,600 (+4200)

    Display More

    Dobro je, sada ipak pratimo MR 37 i MR 38 vozarine? Kada su one negativne i nikakve onda nisu bitne i prozove ih se obmanom i deluzijom, a sada su odjednom ipak dobre. :S Sta je sa BCTI?

    Idemo dalje :D

    Pitanje za Admin. Blokirao sam postove od par kolega, sve prema vasim naputcima, ali izgleda da se ne mogu blokirati postovi korisnika na temi koju je taj korisnik otvorio. Jel ima tu pomoci ili trebam prestati i temu pratiti?

    Display More

    Pa Vi ste prvi nametnuli MR 37 I MR 38 dok su bili jako nisko bas da bi postigli cilj prikazivanja stanja kakvo nije?

    Samo i sa tim izborom ste promasili? ;( :saint:

    Kao i sa vecinom stvarno "kljucnih elemenata" za koje ne zelite iznjeti svoje prognoze.

    To potvrduje vase javno hvaljenje sa prodajom tankerasa(tpng) kada je bilo idealno vrijeme za kupovinu.

    Pohvalite se i kada opet kupite pa cemo vidjeti kako ce ispasti.

    Ja sam kupovala od vas mozda cete vi od mene? :/ :saint:

    Evo jos jednog stvarno "kljucnog elementa"

    Cijena scrappa na vrhu ce biti stimulativna za jos vise rezanja najstarije tonaze + dize se vrijednost NAVa

    A Capesize vessel will be scrapped for $715/ldt in Pakistan, the highest price for a bulker since 1998. A Chinese Aframax also sold for over $700/ldt recently.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 11, 2022 at 7:52 PM
    • #653
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Dobro je, sada ipak pratimo MR 37 i MR 38 vozarine? Kada su one negativne i nikakve onda nisu bitne i prozove ih se obmanom i deluzijom, a sada su odjednom ipak dobre. :S Sta je sa BCTI?

    Idemo dalje :D

    Pitanje za Admin. Blokirao sam postove od par kolega, sve prema vasim naputcima, ali izgleda da se ne mogu blokirati postovi korisnika na temi koju je taj korisnik otvorio. Jel ima tu pomoci ili trebam prestati i temu pratiti?

    Pa Vi ste prvi nametnuli MR 37 I MR 38 dok su bili jako nisko bas da bi postigli cilj prikazivanja stanja kakvo nije?

    Samo i sa tim izborom ste promasili? ;( :saint:

    Kao i sa vecinom stvarno "kljucnih elemenata" za koje ne zelite iznjeti svoje prognoze.

    To potvrduje vase javno hvaljenje sa prodajom tankerasa(tpng) kada je bilo idealno vrijeme za kupovinu.

    Display More

    Haha, cekaj, sad mi tek nista nije jasno... ja sam nametnuo te vozarine jer prikazuju stanje koje u stvari nije?... a sada ti postas te iste vozarine jer one zapravo jesu? Ili ipak i dalje nisu? Ne kuzim, daj mi molim te to pojasni onako kako samo pravi strucnjak to zna.:/ Kada to je, a kada nije? Covjek uci dok je ziv. :S

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 11, 2022 at 11:02 PM
    • #654
    Quote from mitkko

    Haha, cekaj, sad mi tek nista nije jasno... ja sam nametnuo te vozarine jer prikazuju stanje koje u stvari nije?... a sada ti postas te iste vozarine jer one zapravo jesu? Ili ipak i dalje nisu? Ne kuzim, daj mi molim te to pojasni onako kako samo pravi strucnjak to zna.:/ Kada to je, a kada nije? Covjek uci dok je ziv. :S

    Kada ste poceli nametati taj izvor za pracenje MR vozarine bile su puno nize i trebale su prikazati stanje kakvo nije bilo.

    Na vasu nesrecu i to se brzo preokrenulo u pozitivu.

    Quote from mitkko

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Monday 3/14:

    - LR1: 20.500 (+1.700)

    - LR2: 29.900 (+600)

    - MR 37: 6.500 (+400)

    - MR 38: 4.000 (+2.400)


    MR 38 vise nije u minusu, sada zaradjuje 4.000 dolara po danu. MR 37 je nesto bolji, 6.500 dolara po danu.

    Poanta - MR vozarine i dalje karastrofa

    Display More

    Drugi izvor nalazi se u prilogu za isto vremensko razdoblje je pokazivao puno vece avg vrijednosti.

    Gledajte sto zelite, citajte sto je ovdje napisano od vas i drugih.

    Vec sam vam nedavno napisala

    da bi voljela da ne kupite tankerase (tpng) ili da kupite sto kasnije ali mislim da mi se zelja nece ispuniti jer ne dajete prognozu za niti jedan "kljucni element" za tankere iz cega izvlacim da vjerojatno ne vjerujete u ono sto komentarima namecete.

    Zakasnili ste sa kupnjom na strancima i to jako a i na tpng kasnite.

    Kriva procjena,los homework, ego ili nesto trece nije vazno, pogresno je i propustili ste zaradu tocka :saint:

    👍Navijam za vas da sto duze ne kupite,ako nikad jos bolje ali ako kupite bio bi red da se javno pohvalite kao sto se hvalili sa prodajom kako bi to znali i oni na koje ste utjecali svojim javnim izjavama.

    Bilo je i onih koji nisu kupili i onih koji su prodali,bilo bi fer dati im sansu da i oni isprave svoju gresku.

    Vi svoj odgovor napisite ali bez pitanja prema meni jer ja vise necu replicirati i zatrpavati thread ovom vrstom prepiske.

    Nema potrebe sve se moze procitati tko je sta i kada napisao.

    Lektorske ne ali stvarne "kljucne elemente" za tankere mozemo iznositi/raspravljati.

    Ja ih iznosim i raspravljam mjesecima, malo mi je dosta, vrijeme je da se i drugi ukrcaju i

    preuzmu svoj dio posla.

    Hoce ili nece meni svejedno jer dionice tankera ce po "kljucnim elementima" UP sa ili bez komentiranja ovdje ili na drugom threadu.

    Promatrajmo :saint:

    Files

    IMG_20220411_222000.jpg 34.35 kB – 0 Downloads
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • April 12, 2022 at 11:24 AM
    • #655

    MR tanker rally continues as rates jump 60% to $56,000 per day https://www.tradewindsnews.com/tankers/mr-tan…day/2-1-1200603

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 12, 2022 at 11:56 AM
    • #656
    Quote from jasko

    MR tanker rally continues as rates jump 60% to $56,000 per day https://www.tradewindsnews.com/tankers/mr-tan…day/2-1-1200603

    Znaci da ipak nije 5k :?: 😅

    Jedna nulica pobjegla, ili zarez/tocka na krivom mjestu :/ ^^

    Moze se black magic trikove i uroke spakirati nazad u kutiju🎁 za neku novu situaciju? :/

    Mozemo javiti joakimu,mintzu i ekipi da se ovdje moze kupovati kao nigdje? :/ ;( :saint:

    Amerikanci razgovarali sa indijcima u 4 oka?u 3?🤪 ^^

    Sada ce ruska nafta u kinu, jos dalje, jos vise tonmilja,i nazad jos duzi put za produktase.

    Indian Oil removes Russian Urals from latest tender, sources say
    Indian Oil Corp (IOC) has excluded several high-sulphur crude grades, including Russian Urals, from its latest tender, trade sources said on Tuesday.
    www.reuters.com
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 12, 2022 at 3:26 PM
    • #657

    Stize povecanje proizvodnje

    Fuel for Thought: Long a promise, Argentina’s Vaca Muerta is finally showing signs of big growth
    Vaca Muerta is one of the world’s biggest shale deposits, and the extraction costs have dropped close to the levels in comparative formations in the United…
    www.spglobal.com
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 12, 2022 at 4:08 PM
    • #658

    Starost flote VLCC

    najstarija u zadnjih 20g

    25%>15g

    Trend je i dalje rast starosti.

    Files

    IMG_20220412_154252.jpg 81.85 kB – 0 Downloads
  • mariv002
    Student
    Reakcija primljeno
    71
    Postova
    92
    Member since
    February 8, 2021
    • April 12, 2022 at 6:02 PM
    • #659

    evo zanimljivog štiva o strancima:

    Climent Molins: Why It Is Time To Invest In Product Tankers (NYSE:ASC)
    The product tanker sector has been very weak for the last year and a half, but green shoots have started to emerge.
    seekingalpha.com
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • April 12, 2022 at 8:25 PM
    • #660

    MR Average Earnings $38,078

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      916k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 34

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      34
      Pregleda
      18k
      34
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™