1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

Tankerasi strani i domaci

  • brajakica
  • October 21, 2021 at 10:07 AM
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 7, 2022 at 8:42 PM
    • #621

    Uuuu

    TPNG najveca zavrsna cijena u 2022.

    42,6 cijelih +2% =O ;(

    STNG je ovih dana bio na +65%

    Ali promatrajmo kako ce to ici sa skidanjem black magic i uroka.

    Mozda nas se ugodno iznenadi?

    Promatrajmo,imamo vremena + oni koji ce odgadati kupnju placati ce skuplje.

    "Trazite da vam serviram......." :saint: 🤭

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 7, 2022 at 11:00 PM
    • #622

    Danas strani tankerasi/produktasi

    STNG +2,7%

    ASC +2,9%

    HAFNI.OL +4,21%

    EURN +6,76%

    TNK +8,66%

    u 2022. Trnoruzica TPNG zacarana urocima i black magic zadnja na svijetu po % rasta.

    Sluzbeno smo najsporije reagirajuci market na svijetu.

    Uzivajmo u prilici kakvu nema nitko :/ ;( :saint:

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 8, 2022 at 11:03 PM
    • #623

    BCTI 898

    Danas jos dosta veci rast stranaca od jucer.

    cak i nasa sestra Trnoruzica se malo trznula, na najvecu cijenu u 2022. 44,40 +6%

    pri solidnom volumenu 280k

    i dalje u velikom zaostatku za sestrama produktasicama >30% ali EPPUR SI MUOVE :/ 😅

    Black magic i uroci skinuti, Trnoruzica se probudila, nisam ni sumnjala ;)

    Idemo dalje.... 😁

    Files

    IMG_20220408_225804.jpg 167.83 kB – 0 Downloads IMG_20220408_225602.jpg 98.03 kB – 0 Downloads
  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 9, 2022 at 10:14 AM
    • #624

    The cost of insuring merchant ships sailing to ports in the Black Sea has spiraled out of control, becoming a huge potential impediment to the movement of Russian cargoes from the region.

    Underwriters are charging as much as 10% of the value of a ship’s hull -- basically the vessel’s worth as an asset -- for what is called additional war-risk premium, according to four people involved in the market. Some are simply quoting to cover at prices that they know will be refused. There was almost zero cost prior to the war.

    Black Sea Crude Export Terminals

    Three terminals handle about 1.8 million barrels a day of crude exports

    The Cost of Insuring Black Sea Shipping Is Out of Control
    www.bloomberg.com
  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 9, 2022 at 7:04 PM
    • #625
    Quote from brajakica

    Bullish za produktase

    Demand je jak, ATH.

    In thephysical market, New York harbor jet fuel jumps to, well, a very, very, very crazy price of >$7.5 per gallon (that's ~$320 a barrel). By far, a record high. The world is short of middle distillates, particularly of diesel, and now that's spilling over into jet fuel

    Nije demand jak (jos manje da je na ATH) nego je supply tanak, zato je cijena goriva na rekordnoj razini. Demand dakako raste, ali je i dalje nizi od razine iz 2019.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 9, 2022 at 9:53 PM
    • #626
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Bullish za produktase

    Demand je jak, ATH.

    In thephysical market, New York harbor jet fuel jumps to, well, a very, very, very crazy price of >$7.5 per gallon (that's ~$320 a barrel). By far, a record high. The world is short of middle distillates, particularly of diesel, and now that's spilling over into jet fuel

    Nije demand jak (jos manje da je na ATH) nego je supply tanak, zato je cijena goriva na rekordnoj razini. Demand dakako raste, ali je i dalje nizi od razine iz 2019.

    Ne pricamo istim jezikom pa nije cudo da se ne razumijemo?:/ ;(

    Pa da pojasnim moj "ATH"

    se odnosi na u citiranom textu od mene podvuceno crtom

    "By far, a record high."

    Za mene je ako mozda vama i dalje nije demand jak.

    Ali vi ste se javno na ovom forumi hvalili prodajom tpng dok sam se ja u isto vrijeme hvalila da kupujem(mozda i bas od vas) pa je normalno da vidimo iste stvari razlicito.

    O stanju demanda i njegovoj prognozi sam napisala puno komentara na ovom threadu, do sada se je velika vecina potvrdila.

    promatrajmo dalje :saint:

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 9, 2022 at 9:59 PM
    • #627
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Nije demand jak (jos manje da je na ATH) nego je supply tanak, zato je cijena goriva na rekordnoj razini. Demand dakako raste, ali je i dalje nizi od razine iz 2019.

    Ne pricamo istim jezikom pa nije cudo da se ne razumijemo?:/ ;(

    Pa da pojasnim moj "ATH"

    se odnosi na u citiranom textu od mene podvuceno crtom

    "By far, a record high."

    Za mene je ako mozda vama i dalje nije demand jak.

    Ali vi ste se javno na ovom forumi hvalili prodajom tpng dok sam se ja u isto vrijeme hvalila da kupujem(mozda i bas od vas) pa je normalno da vidimo iste stvari razlicito.

    O stanju demanda i njegovoj prognozi sam napisala puno komentara na ovom threadu, do sada se je velika vecina potvrdila.

    promatrajmo dalje :saint:

    Display More

    Ti ne razumijes citat koji si sama postala i podcrtala. ATH je cijena goriva, ne demand (citaj: potrosnja goriva). Lijepo ti pise, 320 $ per barrel... cijena je na ATH.

    Ima jedno pravilo: Korelacija ne znaci kauzaciju.

    To sto je cijena visoka ne podrazumijeva automatski visok demand. Nesto se pita i supply. U ovom slucaju manjak isporuka derivata iz Rusije i posljedicni disbalansi su digli cijenu gorivu, a sve to uz i dalje manji demand u odnosu na predkorona vrijeme. Jel ti pratis sta se dogadja u svijetu zadnjih mjesec i pol dana? Pa i ti sama svako malo postas grafove kako se demand jos uvijek nije oporavio. Pogledaj zadnji svoj primjer samo jednu stranicu prije.

    Evo pomoci cu ti... ovo je tvoj post sa prethodne stranice:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Nevjerojatno mi je da mi kontriras oko ovako ociglednih i nedvosmislenih stvari samo radi osobnih animoziteta.

    EDIT: Jako bih volio cuti i mudar komentar na ovo od kolege Marin83 koji se, kako vidim, sa ovim mojim tvrdnjama ne slaze.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 9, 2022 at 10:52 PM
    • #628
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Ne pricamo istim jezikom pa nije cudo da se ne razumijemo?:/ ;(

    Pa da pojasnim moj "ATH"

    se odnosi na u citiranom textu od mene podvuceno crtom

    "By far, a record high."

    Za mene je ako mozda vama i dalje nije demand jak.

    Ali vi ste se javno na ovom forumi hvalili prodajom tpng dok sam se ja u isto vrijeme hvalila da kupujem(mozda i bas od vas) pa je normalno da vidimo iste stvari razlicito.

    O stanju demanda i njegovoj prognozi sam napisala puno komentara na ovom threadu, do sada se je velika vecina potvrdila.

    promatrajmo dalje :saint:

    Display More

    Ti ne razumijes citat koji si sama postala i podcrtala. ATH je cijena goriva, ne demand (citaj: potrosnja goriva). Lijepo ti pise, 320 $ per barrel... cijena je na ATH.

    Display More

    Zarez ili tocka who cares?

    Netko od nas je tocno prognozirao a netko netocno prognozorao tocka.

    Kakva je buducnost tankerasa danas po vama?

    Crna kao prije?

    Razmisljate o kupnji?

    Mislim da nije neprostojno pitati onog tko se sam javno hvalio da prodaje tpng oponirajuci nama koji smo kupovali?

    Nakon svih vasih promasaja i nasih pogodaka Vas je izbor patronariziranje drugih koji su se zadnjih mjeseci potvrdili kao znalci da suprotno vasim prognozama daju ispravne prognoze za tankerase? <X :thumbdown:

    I to opsirnim pojasnjavanjem ispisanim na 30 strana? =O

    Sve je ovdje dokumentirano ;)

    Promatrajmo dalje :saint:

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 9, 2022 at 10:57 PM
    • #629
    Quote from brajakica

    Zarez ili tocka who cares?

    Netko od nas je veliko pogodio a netko veliko promasio tocka.

    Kakva je buducnost tankerasa danas po vama?

    Crna kao prije?

    Razmisljate o kupnji?

    Mislim da nije neprostojno pitati onog tko se sam javno hvalio da prodaje tpng?

    Nakon svih vasih promasaja i nasih pogodaka Vas je izbor patronariziranje drugih koji su se zadnjih mjeseci potvrdili kao znalci da suprotno vasim prognozama daju ispravne prognoze za tankerase? <X :thumbdown:

    I to opsirnim pojasnjavanjem ispisanim na 30 strana.? =O

    Sve je ovdje dokumentirano ;)

    Promatrajmo dalje :saint:

    Display More

    Haha... "Zarez ili tocka who cares?"... pa to je cijela poanta! Masis takav jedan "zarez" i masila si cijelu poantu! Takvi baksuzi se jednom znalcu ne bi smjeli dogadjati. :S I onda jos nadjes shodnim sprdati se sa mojim postom u kojem te upozoravam na tu gresku. Ispricavam se sto ti moje upozoravanje na tvoje grube greske izgleda kao patroniziranje.

    A sto se tice tih tvojih pogodaka... ima ona jedna izreka: I pokvareni sat dvaput dnevno pokazuje tocno vrijeme.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Marin83
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,535
    Postova
    2,507
    Member since
    November 20, 2020
    • April 9, 2022 at 11:06 PM
    • #630
    Quote from brajakica

    Zarez ili tocka who cares?

    Netko od nas je tocno prognozirao a netko netocno prognozorao tocka.

    Kakva je buducnost tankerasa danas po vama?

    Crna kao prije?

    Razmisljate o kupnji?

    Mislim da nije neprostojno pitati onog tko se sam javno hvalio da prodaje tpng oponirajuci nama koji smo kupovali?

    Nakon svih vasih promasaja i nasih pogodaka Vas je izbor patronariziranje drugih koji su se zadnjih mjeseci potvrdili kao znalci da suprotno vasim prognozama daju ispravne prognoze za tankerase? <X :thumbdown:

    I to opsirnim pojasnjavanjem ispisanim na 30 strana? =O

    Sve je ovdje dokumentirano ;)

    Promatrajmo dalje :saint:

    Display More

    Nakon gotovo mjesec dana pisanja stručnih analiza, i uloženih sati i sati truda u tipkanje zašto dionica ne valja i podcjenjivanja vas kolegice, netko kupi 5-10k dionica TPNG u dva dana (moja osobna procjena). hmmmm Što kazati, kakvu poruku poslati????

    Nekako mi se pari da će sada biti mjesec dana pozitivnih analiza, dok cijena ne dogura do 55kn, te onda iskrcavanje i eto cijene opet na 45kn ili manje.

    Isprika moderatoru na off-u.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 9, 2022 at 11:13 PM
    • #631
    Quote from mitkko

    Haha... "Zarez ili tocka who cares?"... pa to je cijela poanta. Masis takav jedan "zarez" i masila si cijelu poantu! ako

    Nisam "masila" u studenom u 2022.

    "Nafta i tankerasi su odlican izbor u 2022."

    U prva 3 mj. 2022. nafta +85%

    Tankerasi+50%

    Vi ste mojoj prognozi za tankerase mjesecima cvrsto oponirali.

    Pridruzite nam se u davanju prognoze za tankerase.

    Potvrdite svoju staru preporuku za prodaju ili iznesite novu.

    Imate ciljanu cijenu za tpng?

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 9, 2022 at 11:21 PM
    • #632
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Haha... "Zarez ili tocka who cares?"... pa to je cijela poanta. Masis takav jedan "zarez" i masila si cijelu poantu! ako

    Nisam "masila" u studenom u 2022.

    "Nafta i tankerasi su odlican izbor u 2022."

    U 3 mj 2022 nafta +85%

    Tankerasi+50%

    Vi ste mojoj prognozi zactankerase cvrsto oponirali i

    Pridruzite nam se u davanju prognoze.

    Potvrdite svoju staru preporuku za prodaju ili iznesite novu.

    Display More

    Kolika je cijena TPNG danas u odnosu na taj listopad 2021. kada si otvorila ovu temu i pocela preporucivati kupnju? Ustvari, preporucivati kupnju si pocela i prije nego sto si otvorila ovu temu. Pomoci cu ti, na istoj je razini kao i danas, a u medjuvremenu je bila i 15% niza. Rekao sam ti da ce vrijeme TPNG doci, ne da TPNG ne valja, samo da si malo uranila. Nemoj mi se sada opet pozivati na "tocku i zarez". Sve je to zapisano na ovoj temi. Analiticari su predvidjali oporavak tankera u H2 ove godine, ali je eto Ukrajina to sada malo ubrzala. Nista ja nikome ne preporucam, a jos manje da bih preporucio kupnju ili prodaju.

    Sretno.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 9, 2022 at 11:29 PM
    • #633
    Quote from Marin83
    Quote from brajakica

    Zarez ili tocka who cares?

    Netko od nas je tocno prognozirao a netko netocno prognozorao tocka.

    Kakva je buducnost tankerasa danas po vama?

    Crna kao prije?

    Razmisljate o kupnji?

    Mislim da nije neprostojno pitati onog tko se sam javno hvalio da prodaje tpng oponirajuci nama koji smo kupovali?

    Nakon svih vasih promasaja i nasih pogodaka Vas je izbor patronariziranje drugih koji su se zadnjih mjeseci potvrdili kao znalci da suprotno vasim prognozama daju ispravne prognoze za tankerase? <X :thumbdown:

    I to opsirnim pojasnjavanjem ispisanim na 30 strana? =O

    Sve je ovdje dokumentirano ;)

    Promatrajmo dalje :saint:

    Display More

    Nakon gotovo mjesec dana pisanja stručnih analiza, i uloženih sati i sati truda u tipkanje zašto dionica ne valja i podcjenjivanja vas kolegice, netko kupi 5-10k dionica TPNG u dva dana (moja osobna procjena). hmmmm Što kazati, kakvu poruku poslati????

    Nekako mi se pari da će sada biti mjesec dana pozitivnih analiza, dok cijena ne dogura do 55kn, te onda iskrcavanje i eto cijene opet na 45kn ili manje.

    Isprika moderatoru na off-u.

    Display More

    Ne mislis da ova zivost na dionici ima neke veze sa cinjenicom da su se vozarine zadnjih dana doslovno gotovo udeseterostrucile? Ne mislis da je to ipak pozitivna okolnost i da je zasluzilo da se o tome pozitivno pise?

    Ekipa moja draga, stvarno ste nevjerojatni.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 10, 2022 at 8:37 AM
    • #634
    Quote from mitkko
    Quote from Marin83

    Nakon gotovo mjesec dana pisanja stručnih analiza, i uloženih sati i sati truda u tipkanje zašto dionica ne valja i podcjenjivanja vas kolegice, netko kupi 5-10k dionica TPNG u dva dana (moja osobna procjena). hmmmm Što kazati, kakvu poruku poslati????

    Nekako mi se pari da će sada biti mjesec dana pozitivnih analiza, dok cijena ne dogura do 55kn, te onda iskrcavanje i eto cijene opet na 45kn ili manje.

    Isprika moderatoru na off-u.

    Ne mislis da ova zivost na dionici ima neke veze sa cinjenicom da su se vozarine zadnjih dana doslovno gotovo udeseterostrucile? Ne mislis da je to ipak pozitivna okolnost i da je zasluzilo da se o tome pozitivno pise?

    Ekipa moja draga, stvarno ste nevjerojatni.

    Rat ima pozitivan utjecaj ali puno vaznije su one druge stvari koje mjesecima idu na bolje.

    Imam strane tankerase,rast veci ili manji tpng nije mjerilo stanja na tankerasima/produktasima.

    Zse je mala bara puna krokodila i mogu se bacati uroci i black magic dok ide.

    Ocekivano dosao je dan da vise ne ide.

    Stranci +40% u 2022.

    Oil Demand nije jos ATH ali ce biti, po vama nece, promatrajmo.

    mjesecima ponavljam ovdje:

    Demand od prije kovida na svim robama je sada jaci, nafta nece biti izuzetak. Avio promet ce se oporaviti(2mb),orderbook je jako nisko,slotovi popunjeni sa lng i kontejnerima tankeri ce usporiti(EEXI,CII)

    cijena scrapa visoka,

    Novi nukler sporatum sa iranom pred potpisivanjem, i sa venezuelom se dogovara.

    To ce stare tankere gurnuti u rezalista.

    Dajte vi svoje analize i prognoze.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 10, 2022 at 9:59 AM
    • #635
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Ne mislis da ova zivost na dionici ima neke veze sa cinjenicom da su se vozarine zadnjih dana doslovno gotovo udeseterostrucile? Ne mislis da je to ipak pozitivna okolnost i da je zasluzilo da se o tome pozitivno pise?

    Ekipa moja draga, stvarno ste nevjerojatni.

    Rat ima pozitivan utjecaj ali puno vaznije su one druge stvari koje mjesecima idu na bolje.

    Imam strane tankerase,rast veci ili manji tpng nije mjerilo stanja na tankerasima/produktasima.

    Zse je mala bara puna krokodila i mogu se bacati uroci i black magic dok ide.

    Ocekivano dosao je dan da vise ne ide.

    Stranci +40% u 2022.

    Oil Demand nije jos ATH ali ce biti, po vama nece, promatrajmo.

    mjesecima ponavljam ovdje:

    Demand od prije kovida na svim robama je sada jaci, nafta nece biti izuzetak. Avio promet ce se oporaviti(2mb),orderbook je jako nisko,slotovi popunjeni sa lng i kontejnerima tankeri ce usporiti(EEXI,CII)

    cijena scrapa visoka,

    Novi nukler sporatum sa iranom pred potpisivanjem, i sa venezuelom se dogovara.

    To ce stare tankere gurnuti u rezalista.

    Dajte vi svoje analize i prognoze.

    Display More

    Za ovo trenutno stanje je zasluzan iskljucivo rat. Pa jel ti nije cudno da je cijena goriva na ATH, a demand jos uvijek nije dosao ni na predkorona razine?

    I druga stvar... kad sam ja to rekao da demand nece porasti? Pa zdravorazumski je ocekivati da ce porasti nakon onog ogromnog pada koji smo vidjeli zbog korone. Naravno da ce se avionski prijevoz oporaviti, nece se ljudi prestati voziti avionom. Sve je samo pitanje vremena i kako ce supply popratiti taj porast demanda.

    Evo i jedna pozitivna vijest po pitanju avioprijevoza. Kako je zatvoren ruski zracni prostor za strane aviokompanije, i obrnuto, sada avio rute istok-zapad, umjesto najkracim, voze zaobilaznim putevima, sto za isti broj putnika bitno povecava milje, pa onda i potrosnju goriva. Drugi par opanaka je pitanje u kolikoj mjeri ce avio kompanije uspjeti prebaciti velike dodatne troskove goriva na putnike i kako ce to utjecati na avio promet.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 10, 2022 at 12:07 PM
    • #636
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Rat ima pozitivan utjecaj ali puno vaznije su one druge stvari koje mjesecima idu na bolje.

    Imam strane tankerase,rast veci ili manji tpng nije mjerilo stanja na tankerasima/produktasima.

    Zse je mala bara puna krokodila i mogu se bacati uroci i black magic dok ide.

    Ocekivano dosao je dan da vise ne ide.

    Stranci +40% u 2022.

    Oil Demand nije jos ATH ali ce biti, po vama nece, promatrajmo.

    mjesecima ponavljam ovdje:

    Demand od prije kovida na svim robama je sada jaci, nafta nece biti izuzetak. Avio promet ce se oporaviti(2mb),orderbook je jako nisko,slotovi popunjeni sa lng i kontejnerima tankeri ce usporiti(EEXI,CII)

    cijena scrapa visoka,

    Novi nukler sporatum sa iranom pred potpisivanjem, i sa venezuelom se dogovara.

    To ce stare tankere gurnuti u rezalista.

    Dajte vi svoje analize i prognoze.

    Display More

    Za ovo trenutno stanje je zasluzan iskljucivo rat. Pa jel ti nije cudno da je cijena goriva na ATH, a demand jos uvijek nije dosao ni na predkorona razine?

    I druga stvar... kad sam ja to rekao da demand nece porasti? Pa zdravorazumski je ocekivati da ce porasti nakon onog ogromnog pada koji smo vidjeli zbog korone. Naravno da ce se avionski prijevoz oporaviti, nece se ljudi prestati voziti avionom. Sve je samo pitanje vremena i kako ce supply popratiti taj porast demanda.

    Evo i jedna pozitivna vijest po pitanju avioprijevoza. Kako je zatvoren ruski zracni prostor za strane aviokompanije, i obrnuto, sada avio rute istok-zapad, umjesto najkracim, voze zaobilaznim putevima, sto za isti broj putnika bitno povecava milje, pa onda i potrosnju goriva. Drugi par opanaka je pitanje u kolikoj mjeri ce avio kompanije uspjeti prebaciti velike dodatne troskove goriva na putnike i kako ce to utjecati na avio promet.

    Display More

    Nije "iskljucivo" rat.

    Mjesecima prije rata opec+ je dizao proizvodnju, nedovoljno da bi zaustavio rast cijena.

    Ako to nije bio jaki rast demanda sto je bilo uzrok?

    ATH demanda ce po meni dogoditi, a po vama?

    Cijena goriva je ATH ali nije cijena nafte.

    Ta cijena nafte je jos niza kada se usporedi sa proslim vrhovima cijene i obracuna inflacija.

    Trebala bi rasti >200$ za novi vrh.

    Rat je ubrzao rast cijene nafte ali bi se dogodio i bez rata.

    Rat ce stati pa cemo vidjeti sto ce biti sa cijenom nafte pri rastu demanda.

    SPR ce stopati cijenu a kada ga vise nece biti?

    Tankerasi su nama puno interesantniji od nafte, sto tu predvidate?

    Na temelju OB,starosti flote, EEXI i svega ostalog?

    Up, down, neutral?

    CEOvi su bulish.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 10, 2022 at 12:42 PM
    • #637
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Za ovo trenutno stanje je zasluzan iskljucivo rat. Pa jel ti nije cudno da je cijena goriva na ATH, a demand jos uvijek nije dosao ni na predkorona razine?

    I druga stvar... kad sam ja to rekao da demand nece porasti? Pa zdravorazumski je ocekivati da ce porasti nakon onog ogromnog pada koji smo vidjeli zbog korone. Naravno da ce se avionski prijevoz oporaviti, nece se ljudi prestati voziti avionom. Sve je samo pitanje vremena i kako ce supply popratiti taj porast demanda.

    Evo i jedna pozitivna vijest po pitanju avioprijevoza. Kako je zatvoren ruski zracni prostor za strane aviokompanije, i obrnuto, sada avio rute istok-zapad, umjesto najkracim, voze zaobilaznim putevima, sto za isti broj putnika bitno povecava milje, pa onda i potrosnju goriva. Drugi par opanaka je pitanje u kolikoj mjeri ce avio kompanije uspjeti prebaciti velike dodatne troskove goriva na putnike i kako ce to utjecati na avio promet.

    Nije "iskljucivo" rat.

    Mjesecima prije rata opec+ je dizao proizvodnju, nedovoljno da bi zaustavio rast cijena.

    Ako to nije bio jaki rast demanda sto je bilo uzrok?

    ATH demanda ce po meni dogoditi, a po vama?

    Cijena goriva je ATH ali nije cijena nafte.

    Ta cijena nafte je jos niza kada se usporedi sa proslim vrhovima cijene i obracuna inflacija.

    Trebala bi rasti >200$ za novi vrh.

    Rat je ubrzao rast cijene nafte ali bi se dogodio i bez rata.

    Rat ce stati pa cemo vidjeti sto ce biti sa cijenom nafte pri rastu demanda.

    SPR ce stopati cijenu a kada ga vise nece biti?

    Tankerasi su nama puno interesantniji od nafte, sto tu predvidate?

    Na temelju OB,starosti flote, EEXI i svega ostalog?

    Up, down, neutral?

    CEOvi su bulish.

    Display More

    Tako je, OPEC je kontinuirano povecavao proizvodnju, ali nakon velikog pada uslijed korone, a sa tendencijom vracanja na razine od prije korone. Sve, naravno, ocekivano. Ne vjerujem da je itko mislio da ce svijet zauvijek ostati u lockdownu.

    Sto se tice cijene nafte... povecanje cijene ne znaci automatski povecani demand za tankerima, a to je ono sto je bitno nama koji pratimo i ulazemo u brodare. Dapace, previsoka cijena nafte je cak i kontraproduktivna za demand.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • StatusQuo
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,117
    Postova
    2,899
    Bookmarks
    1
    Member since
    February 13, 2020
    • April 10, 2022 at 1:35 PM
    • #638
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Za ovo trenutno stanje je zasluzan iskljucivo rat. Pa jel ti nije cudno da je cijena goriva na ATH, a demand jos uvijek nije dosao ni na predkorona razine?

    I druga stvar... kad sam ja to rekao da demand nece porasti? Pa zdravorazumski je ocekivati da ce porasti nakon onog ogromnog pada koji smo vidjeli zbog korone. Naravno da ce se avionski prijevoz oporaviti, nece se ljudi prestati voziti avionom. Sve je samo pitanje vremena i kako ce supply popratiti taj porast demanda.

    Evo i jedna pozitivna vijest po pitanju avioprijevoza. Kako je zatvoren ruski zracni prostor za strane aviokompanije, i obrnuto, sada avio rute istok-zapad, umjesto najkracim, voze zaobilaznim putevima, sto za isti broj putnika bitno povecava milje, pa onda i potrosnju goriva. Drugi par opanaka je pitanje u kolikoj mjeri ce avio kompanije uspjeti prebaciti velike dodatne troskove goriva na putnike i kako ce to utjecati na avio promet.

    Nije "iskljucivo" rat.

    Mjesecima prije rata opec+ je dizao proizvodnju, nedovoljno da bi zaustavio rast cijena.

    Ako to nije bio jaki rast demanda sto je bilo uzrok?

    ATH demanda ce po meni dogoditi, a po vama?

    Cijena goriva je ATH ali nije cijena nafte.

    Ta cijena nafte je jos niza kada se usporedi sa proslim vrhovima cijene i obracuna inflacija.

    Trebala bi rasti >200$ za novi vrh.

    Rat je ubrzao rast cijene nafte ali bi se dogodio i bez rata.

    Rat ce stati pa cemo vidjeti sto ce biti sa cijenom nafte pri rastu demanda.

    SPR ce stopati cijenu a kada ga vise nece biti?

    Tankerasi su nama puno interesantniji od nafte, sto tu predvidate?

    Na temelju OB,starosti flote, EEXI i svega ostalog?

    Up, down, neutral?

    CEOvi su bulish.

    Display More

    Kako ne shvacas da je OPEC namjerno sporije dizao proizvodnju da bi utjecao na cijenu nafte te da to nema veze sa stvarnim demandom, pa sa manjim supply dize cijenu zbog toga i otpustanje rezervi da bi se utjecalo na supply koji je uvijek bio umjetan jer ovisi o dogovoru ne o stvarnim mogucnostima proizvodnje, na taj nacin se OPEC stiti jer smanjenu zaradu od smanjenog demanda kompenzira s vecom cijenom nafte na koji sami dogovorno utjecu, ovo sad oko geopolitike je vec stvar koji ne ovisi o dogovoru i bitno utjece na outlook jer nije stvar nad kojom se ima kontrola, jer tankeri imaju ipak ogranicenje za razliku od output-a proizvodnje.

  • brajakica
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,688
    Postova
    1,707
    Member since
    May 3, 2021
    • April 10, 2022 at 3:11 PM
    • #639
    Quote from StatusQuo
    Quote from brajakica

    Nije "iskljucivo" rat.

    Mjesecima prije rata opec+ je dizao proizvodnju, nedovoljno da bi zaustavio rast cijena.

    Ako to nije bio jaki rast demanda sto je bilo uzrok?

    ATH demanda ce po meni dogoditi, a po vama?

    Cijena goriva je ATH ali nije cijena nafte.

    Ta cijena nafte je jos niza kada se usporedi sa proslim vrhovima cijene i obracuna inflacija.

    Trebala bi rasti >200$ za novi vrh.

    Rat je ubrzao rast cijene nafte ali bi se dogodio i bez rata.

    Rat ce stati pa cemo vidjeti sto ce biti sa cijenom nafte pri rastu demanda.

    SPR ce stopati cijenu a kada ga vise nece biti?

    Tankerasi su nama puno interesantniji od nafte, sto tu predvidate?

    Na temelju OB,starosti flote, EEXI i svega ostalog?

    Up, down, neutral?

    CEOvi su bulish.

    Display More

    Kako ne shvacas da je OPEC namjerno sporije dizao proizvodnju da bi utjecao na cijenu nafte te da to nema veze sa stvarnim demandom, pa sa manjim supply dize cijenu zbog toga i otpustanje rezervi da bi se utjecalo na supply koji je uvijek bio umjetan jer ovisi o dogovoru ne o stvarnim mogucnostima proizvodnje, na taj nacin se OPEC stiti jer smanjenu zaradu od smanjenog demanda kompenzira s vecom cijenom nafte na koji sami dogovorno utjecu, ovo sad oko geopolitike je vec stvar koji ne ovisi o dogovoru i bitno utjece na outlook jer nije stvar nad kojom se ima kontrola, jer tankeri imaju ipak ogranicenje za razliku od output-a proizvodnje.

    Display More

    Iz cega ste zakljucili da ja ne razumijem igru opec+?

    Napisala sam da nam je cijena nafte manje interesanta od drugih stvari kao sto su demand, supply, scrap, EEXI,CII, JCOP.

    vise puta sam svoje ponovila a sada ste i vi na redu da napisete svoje.

    Koliko je bio demand?

    Koliko je sada? koliko ce po vama biti za 3-6 ili 12mjeseci :?:

    Prestanimo se igrati skrivaca i nadmudrivanja u kojem neki ne iznose apsolutno nikakva ocekivanja i nikakve prognoze.

    Kakva je korist od takvih "strucnjaka", koji ce retroaktivno izvoditi zakljucke?

    Ili cekati u zasjedi mjesecima da netko stavi zarez gdje je trebala doci tocka? =O ^^

    Tko zna i zeli da ga se respektira kao onog tko zna treba se izjasniti po kljucnim pitanjima za tankerase/produktase.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • April 10, 2022 at 3:55 PM
    • #640
    Quote from brajakica
    Quote from StatusQuo

    Kako ne shvacas da je OPEC namjerno sporije dizao proizvodnju da bi utjecao na cijenu nafte te da to nema veze sa stvarnim demandom, pa sa manjim supply dize cijenu zbog toga i otpustanje rezervi da bi se utjecalo na supply koji je uvijek bio umjetan jer ovisi o dogovoru ne o stvarnim mogucnostima proizvodnje, na taj nacin se OPEC stiti jer smanjenu zaradu od smanjenog demanda kompenzira s vecom cijenom nafte na koji sami dogovorno utjecu, ovo sad oko geopolitike je vec stvar koji ne ovisi o dogovoru i bitno utjece na outlook jer nije stvar nad kojom se ima kontrola, jer tankeri imaju ipak ogranicenje za razliku od output-a proizvodnje.

    Iz cega ste zakljucili da ja ne razumijem igru opec+?

    Napisala sam da nam je cijena nafte manje interesanta od drugih stvari kao sto su demand, supply, scrap, EEXI,CII, JCOP.

    vise puta sam svoje ponovila a sada ste i vi na redu da napisete svoje.

    Koliko je bio demand?

    Koliko je sada? koliko ce po vama biti za 3-6 ili 12mjeseci :?:

    Prestanimo se igrati skrivaca i nadmudrivanja u kojem neki ne iznose apsolutno nikakva ocekivanja i nikakve prognoze.

    Kakva je korist od takvih "strucnjaka", koji ce retroaktivno izvoditi zakljucke?

    Ili cekati u zasjedi mjesecima da netko stavi zarez gdje je trebala doci tocka? =O ^^

    Tko zna i zeli da ga se respektira kao onog tko zna treba se izjasniti po kljucnim pitanjima za tankerase/produktase.

    Display More

    Taman kada sam pomislio da smo razjasnili nejasnoće i da će daljnja rasprava biti konstruktivna, ti nastaviš udarati po starom.

    Po tvom shvaćanju su to samo "točke i zarezi", dok svakome tko imalo razumije uzročno-posljedične veze su to ključni momenti koji pričaju potpuno drugačiju priču... malo demand raste pa onda ipak nije rastao, odnosno je ali nije toliko, ali on nije ni bitan... onda je najbitnija cijena nafte koja obara rekorde, a onda u drugom postu ipak nije, već demand... onda supply malo je bitan, odnosno nije bitan, on je visok, odnosno nije toliko, već je zapravo nizak... onda OPEC snažno podiže proizvodnju, dok unatoč tome demand raste snažnije, ali onda ipak ne, tko je opće spominjao OPEC?... onda malo brkamo dirty i clean tankere i njihove vozarine... onda situacija u Ukrajini nije uopće bitna, odnosno je, ali ne toliko jer bi i bez tih geopolitičnih tektonskih poremećaja i dalje sve bilo isto... prenosiš vijesti koje god tog dana imaju bullish prizvuk, bile one primjenjive ili ne... onda kada te se upozori na očigledne misaone/logičke pogreške sebe prozoveš stručnjakom, a druge pokušaš diskreditirati inputirajući im svoje razne kontrukcije... a stalno nagovaranje ljudi na kupnju i nuđenje glave na pladnju neću više ni spominjati...

    Teško se s takvima može išta suvislo komentirati i/ili konstruktivno diskutirati. Ne znam kako drugi, ali ja osobno tako brzo izgubim volju za komentiranjem bilo čega s tobom, a još manje priželjkujem tvoj respekt.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      916k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 34

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      34
      Pregleda
      18k
      34
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 1 gost
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™