Display More
Lose lose
Display More
Lose lose
Display More
Je li se to kolega lagano sprema za ulaz, kada takne dno?
Spot rates for Panamaxes (bulkers with capacity of 65,000-90,000 DWT) averaged $20,900 per day on Tuesday, 5% lower month on month, while rates for Supramaxes (45,000-60,000 DWT) averaged $20,500 per day, 25% lower month on month.
Month-on-month declines are to be expected, given seasonality, and on a positive note, rates in both of these segments are still sharply higher year to date on average versus the same period in 2021: Panamaxes by 77%, Supramaxes by 95%. https://www.freightwaves.com/news/tanker-bu…s-hold-near-top
Dan završio na:
Cape -11,0%
Pmax -8,5%
Je li se to kolega lagano sprema za ulaz, kada takne dno?
Buy low, sell high, to je "name of the game". Opet cu kupiti kada bude vrijeme - sada, po mom skromnom misljenju, to jos uvijek nije.
U svakom slucaju je sigurno puno lakse ove minuse gledati dok si u kesu, umjesto u dionici.
Je li se to kolega lagano sprema za ulaz, kada takne dno?
Buy low, sell high, to je "name of the game". Opet cu kupiti kada bude vrijeme - sada, po mom skromnom misljenju, to jos uvijek nije.
U svakom slucaju je sigurno puno lakse ove minuse gledati dok si u kesu, umjesto u dionici.
If you dont buy you are “ out of the game”
Supre i Hendići su ostali žilavi….za sad se odlično drže.Ako bude neki odbijanac uskoro teže ce biti skupiti neku veću količinu na popustu.
Isko nije ni lošije platiti skuplje ali sigurnije nakon odbijanca.
Škakljivi period……
Je li se to kolega lagano sprema za ulaz, kada takne dno?
Buy low, sell high, to je "name of the game". Opet cu kupiti kada bude vrijeme - sada, po mom skromnom misljenju, to jos uvijek nije.
U svakom slucaju je sigurno puno lakse ove minuse gledati dok si u kesu, umjesto u dionici.
Nikad se ne zna i Joakim je prodao GOGL na 8 misleći da ide dolje kad gle ono baš suprotno...
Gogl trenutno ide doli 8.95
Nije pogodia vrh ali je dobru prognozu za pocetak nove plasira.
Vrh i dno čini mi se jedino gađa insajderska mafija na zse.
Yes yes sell low kupuj high,prodaj na 250 a kupi na 500,tako je bilo u 2021.
Sada je sell <400 a prodaj na?
Nema minusa za atpl samo veliki plusevi. Ako se ovako nastavi u 1Q najveca dobit u 13 godina.
A to je najgori kvartal u godini.
rates in both of these segments are still sharply higher year to date on average versus the same period in 2021: Panamaxes by 77%, Supramaxes by 95%.
https://www.freightwaves.com/n…ainer-rates-hold-near-top
Newbuilding Orders Slowdown to Moderate Pace | Hellenic Shipping News Worldwide
Gogl trenutno ide doli 8.95
Nije pogodia vrh ali je dobru prognozu za pocetak nove plasira.
Vrh i dno čini mi se jedino gađa insajderska mafija na zse.
Ide ali teško da će ga kupiti ispod 8 usd...što se tiče ATPL s obzirom na flotu koju ima spot vozarine su super 100 % više nego prošle godine s tim da vjerujem da su bar tri broda vezali u 10 mj na 4 do 6 mj. što daje još bolji prosjek.
Gogl trenutno ide doli 8.95
Nije pogodia vrh ali je dobru prognozu za pocetak nove plasira.
Vrh i dno čini mi se jedino gađa insajderska mafija na zse.
Ide ali teško da će ga kupiti ispod 8 usd...što se tiče ATPL s obzirom na flotu koju ima spot vozarine su super 100 % više nego prošle godine s tim da vjerujem da su bar tri broda vezali u 10 mj na 4 do 6 mj. što daje još bolji prosjek.
Teško je reći jeli je i koliko zaradia s tim novcima od prodaje u međuvremenu….
Da je ATPL izlistana vani sad bi se slivalo sve iz GOGL u ATPL 😁 ali…
Je li se to kolega lagano sprema za ulaz, kada takne dno?
Buy low, sell high, to je "name of the game". Opet cu kupiti kada bude vrijeme - sada, po mom skromnom misljenju, to jos uvijek nije.
U svakom slucaju je sigurno puno lakse ove minuse gledati dok si u kesu, umjesto u dionici.
Ljudi koji ne mogu podnijeti pad obično ne mogu podnijeti ni rast.
Buy low, sell high, to je "name of the game". Opet cu kupiti kada bude vrijeme - sada, po mom skromnom misljenju, to jos uvijek nije.
U svakom slucaju je sigurno puno lakse ove minuse gledati dok si u kesu, umjesto u dionici.
Ljudi koji ne mogu podnijeti pad obično ne mogu podnijeti ni rast.
Ovo je nevjerovatna istina.
Je li se to kolega lagano sprema za ulaz, kada takne dno?
Buy low, sell high, to je "name of the game". Opet cu kupiti kada bude vrijeme - sada, po mom skromnom misljenju, to jos uvijek nije.
U svakom slucaju je sigurno puno lakse ove minuse gledati dok si u kesu, umjesto u dionici.
Kolega može mali mig, nama običnim smrtnicima i forumašima, ulagačima na ZSE i vani, kada dođe vrijeme.
Nekako mi se čini, da je vrijeme, tu negdje ili... !?
Buy low, sell high, to je "name of the game". Opet cu kupiti kada bude vrijeme - sada, po mom skromnom misljenju, to jos uvijek nije.
U svakom slucaju je sigurno puno lakse ove minuse gledati dok si u kesu, umjesto u dionici.
Kolega može mali mig, nama običnim smrtnicima i forumašima, ulagačima na ZSE i vani, kada dođe vrijeme.
Nekako mi se čini, da je vrijeme, tu negdje ili... !?
opet vi kolega s namigivanjem, lijepo smo rekli da Hanfa s oba otvorena oka prati i da je to zabranjeno
Kolega može mali mig, nama običnim smrtnicima i forumašima, ulagačima na ZSE i vani, kada dođe vrijeme.
Nekako mi se čini, da je vrijeme, tu negdje ili... !?
opet vi kolega s namigivanjem, lijepo smo rekli da Hanfa s oba otvorena oka prati i da je to zabranjeno
Ma ako dobro poznajete kolegu on Vam je već namignuo.
Kolega može mali mig, nama običnim smrtnicima i forumašima, ulagačima na ZSE i vani, kada dođe vrijeme.
Nekako mi se čini, da je vrijeme, tu negdje ili... !?
opet vi kolega s namigivanjem, lijepo smo rekli da Hanfa s oba otvorena oka prati i da je to zabranjeno
Kolega može mali mig, nama običnim smrtnicima i forumašima, ulagačima na ZSE i vani, kada dođe vrijeme.
Nekako mi se čini, da je vrijeme, tu negdje ili... !?
opet vi kolega s namigivanjem, lijepo smo rekli da Hanfa s oba otvorena oka prati i da je to zabranjeno
Može i ovako!
Pa sama cinjenica da se netko muva vam je mig, gospode Boze...
opet vi kolega s namigivanjem, lijepo smo rekli da Hanfa s oba otvorena oka prati i da je to zabranjeno
Može i ovako!
nije li to bilo za Ledo pa ispao pušing
Može i ovako!
nije li to bilo za Ledo pa ispao pušing
Nisam bio Agrokorac uopće!
postoje dva pristupa u investiranju,jedan kaže nemoj se zamarati onim što će biti za 12mj jer tko živ tko mrtav....
a drugi kaže širom otvori oči,prije drugih i debelo ćeš im to naplatiti+ 12mj jaaaako brzo prođe i ostaje gorak okus radi ignoriranje te činjenice.
svima nama ... i sloboda izbora je zakon ali držim da ipak treba sada neke stvari iznjeti da nebi bilo za 12 mj "a tko bi se tome nadao......
sve to bi palo u vodu ako bi asteroid (evo jedan je upravo prošao pored nas),ako bi supervulkan,vanzemaljci,3.svj rat.....
nikad se nisam opterećivao takvim stvarima,računam da su nevjerojatno male šanse za mog života pa....
za 12 mjeseci počinje nova dodatna tektonika na dry bulku kroz EEXI i druge nove propise koji će jako gurati stare brodove u rezališta jer će njihovo korištenje biti penalizirano iz godine u godinu sve većim nametima,ovi stariji od 25g će biti kandidati za odmah prema rezalištima i samo izrazito visoke vozarine će to odgoditi.
to će biti jedan novi WIN-WIN za dioničare bulkera jer ili vrlo visoke vozarine ili najstariji brodovi u rezališta što će opet imati za posljedicu bitan rast vozarina.
brodova 25+ ima oko 3%,na prvu ne zvuči nešto ali kada smo već na ovom stupnju utilizacije kada počinje exponencijalan rast na krivulji visine vozarina to je sve samo ne "ništa posebno" kako su nekad govorili generali prošlosti.
deklarativno smo svi za biti na strani generala budućnosti jer to logično znači bolju perspektivu ali u praksi ima i onih koji bi bili generali budućnosti od 9.30-16h ili do sutra ili do kraja radnog tjedna....
može i tako samo cijena se često ne kreće po tim obrascima..rizik je tako bitno manji ali u paketu ide i izgledna bitno manja dobit.
Dali su ovo vremena kada treba max paziti da ne izgubiš ili su ovo vremena kada treba max iscijediti prilike?
dali su ovo vremena kada je mudrije biti pohlepan ili vrlo oprezan rezimirat ćemo nekad,osobno se držim i dalje da je sada dry bulk kategorija "once in a lifetime opportunity" sa odličnim risk/rewardom.
NE,nema bez rizika ni ovdje kao u ničemu u životu,samo po domaćoj zadaći bolje prepoznat što bolji risk/reward.
na shippingu u cijelini vidim jako puno straha,opreza koji i dalje drži večinu daleko od vatre.
vatra može biti opasna stvar ali da čovjek nije ovladao vatrom mi bi bili još u pečini i jeli sirovo meso,tuširali se hladnom vodom,pokrivali krznom..... zar ne?OK neki i danas to sve jer vole ali mislio sam figurativno.
Samo pohlepa nije dobro samo oprez opet ništa.balansiramo kako mislimo da je najmudrije ali često smo sputani da ne donosimo odluke bazirane na činjenicama i logici već na emocijama.
vidim puno emocija na dry bulku koje spriječavaju da mu se pripišu krediti koji stoje CnB.
Još smo friško izrazito profitabilni i naravno da strahovi izvlače ono najgore iz prošlosti kako bi opravdali bježanje od "vatre".
traže se dodatni dokazi na dokaze,dodatni rekordi,CnB,dodatni dimovi,vatre,opravdanja koja će potvrditi da NE "izgleda predobro da bi bilo istinito" ,da je održivo.....
Nikad nesmijemo zaboraviti da je sudbina večine da je u krivu i da je oklada na zabludu večine već sama po sebi komparativna prednost.
to je dokazano u praksi nebrojeno puta i sam sam se uvjerio xx puta.
i dalje vrlo mali udio investitora želi preuzeti rizik dry bulka zato su mu i valuacije ovako nisko.
Zašto,hoće li se to promjeniti?
veliki strahovi izazvani gubicima iz prošlosti bez dovoljne želje da se sagledaju različitosti u odnosu na prošlost a ima ih i velike su.
Tko ignorira velike različitosti ne može se nadati dobroj vlastitoj procjeni i prognozi.
do promjene percepcije će neizbježno doći vidim prve signale,pomalo vrijeme radi za nas.
Neka oni koji će prije naplate onima koji će poslije spoznati "velike različitosti",može li poštenije?
najveća velika različitost je da nema divljanja u naručivanju novogradnji pri profitabilnosti neviđenoj 13 godina.
znači brodovlasnici su spoznali veliku pogrešku i ne režu granu na kojoj sjede.
u kategoriji starosti brodova 20-25 godina ima oko 5,5% flote mjereno DWT i to će vrlo brzo postati kandidati za demolition.
sve navedeno upučuje da neće biti moguće pratiti rast demanda pri pojačanom scrapu i niskom orderbooku u godinama pred nama a to sugerira da bi u ovom bullu mogli dočekati da čak i kategorija 10-15g starosti dođe na red za demolition a u toj kategoriji se nalazi 29% DWT čiju nadoknadu je teško izvesti.
Realno je za očekivati da će u ovom tranzicijskom periodu spuštati starosna dob brodova za demolition pod pritiskom novih oštrih regulativa.
ovo bi impliciralo da će bull nekog intenziteta na dry bulku trajati i do 10 godina.
Nestvarno ili realno?ako realno s kojim posljedicama?
živi bili...
neka ostane zapisano da danas stoji najbolji bid za ATPL na 375kn jer očito ne vrijedi više kako to Večina percipira iako su vozarine za 4Q bile oko 10K iznad BE a i za 1Q za sada približno tome.
živi bili....