Sve najbolje u ovoj i sljedećim godinama uz info da je Indonezija od danas zabranila izvoz ćumura na mjesec dana i da se očekuje rast vozarina zbog toga.
DRY BULK
-
-
-
Indonesia bans coal exports in January to avert power crisis - Authorities in Indonesia have suspended coal exports for the entire month of January to avert a power crisis
Bas tempirano s novom godinom
-
Sve najbolje u ovoj i sljedećim godinama uz info da je Indonezija od danas zabranila izvoz ćumura na mjesec dana i da se očekuje rast vozarina zbog toga.
Moglo bi biti iznenađenja u prvom mjesecu...suprotno očekivanjima mnogih...tako je to obično na burzi.
-
Ne mora ovo nuzno biti dobro odmah za prvi mjesec, ne vjerujem da se Kina i Indonezija nisu dogovorili oko ove odluke, a drugi ce morati malo potegnuti milje. Svakako ce Kina morati malo jace potegnuti nakon veljace.
Uz to 5.1 radit ce se revizija ove odluke, vec nagadaju da ce je mijenjati.
-
Ma već sad su vozarine puno više od onih crnih prognoza...neki su prognozirali za capove 10 000 usd početkom prvog mjeseca a futuresi na 22 000 usd...a brodovi ATPL koji su na kratkoročnim ugovorima konstantno voze po odličnim vozarinama...onih mjesec dana što su vozarine bile na 38 000 usd su u stvari zanemarive...puno bitnija je konstanta iznad 25000 usd koja u konačnici daje prosjek od oko 18 000 usd i zaradu oko 50 mil.kn po kvartalu a tek u Q4 će se u stvari vidjeti puni efekt takvih vozarina.
-
Ispravak futuresi za capove 23 000 usd...
-
IMHO The office has forecast a large decline in Australia's thermal coal export revenue, from $25.9 billion in the 2018-19 financial year to $20.4 billion in 2019-20, to $14.5 billion in 2020-21, before a slight increase to $16.8 billion in 2021-22.
Ugljen je Kini najvazniji izvor energije
Kina ima samo 75 % ugljena za svoje energetske potrebe. Kako je ostatak uvozila iz Australije, a Australija od 2018 postepeno zavrce pipu i smanjuje proizvodnju ugljena Kina je pocela sve vise uvoziti iz Indonezeije i dalekih zemalja, cak i iz USA i tako je skocio i dry bulk index. Spasilo ATPL ! Australija ATPL spasila. Razvozali se brodovi i iz cijelog svijeta voze ugljen prema Kini. Kako Kini i to nije dovoljno Kina je od ove zime uvela redukcije struje jer nema dovoljno energije. A Australija izvozi svuda osim njima. Indiju, Japan, Vijetnam...inace je u Kini i potreba za zeljeznom rudom podigla BDI, a za proizvidnju čelika potrebno joj je nekakav industrijski ugljen kojega joj je Australija izvozila.Sada toga više nema tako blizu pa mora Kin kupovati daleko. Eto spaila Australija ATPL.
-
Kolegice, nije Australija zavrnula Kini nego Kina sama sebi iz Australije. I u tome je taj najsmjesniji vic.
-
Kolegice, nije Australija zavrnula Kini nego Kina sama sebi iz Australije. I u tome je taj najsmjesniji vic.
2021 godine Kina je odbila Australijski ugljen, ali Australija od 2018 postepeno smanjuje proizvodnju i izvoz u Kinu. Kojim stopama Australija smanjuje prozvodnji i izvoz u Kinu vidi se iz pocetka moga prethodnog posta. Austealija od 2018 prtisce kinu. Australija je od 2018 do 2020 smanjila izvoz ugljena sa vise od 25 milijardi na 14 milijardi. Pogledajte prethodni post i sluzbene podatke To nije Kini dovoljno ugljena, zato je Kina i banirala Australiju jer ih Australija energetski ucjenjuje. Čak i kontrolira.
-
Ima nesto u tome. In the long run.
Ali je cinjenica da je Kina zabranila uvoz cumura iz Australije. Ne obrnuto.
-
-
-
Gledam ove Vikinge nastavi li se ovaj trend do kraja tjedna su ako uzmemo u obzir isplačenu dividendu na novom vrhu...trenutno su na 83.3 + 14.4(ispl.divka) = 97,7 nok...vrh je bio na 105,2 nok.
-
Evo nam GOGL na 84.15
Jaokime, Joakime, izgore ti kuća
-
Vanka eksplozija, dobar pocetak godine.
-
norvežani opet okrenuli u plus... mislim naši brodari sad već debelo zaostaju. https://live.euronext.com/en/product/equ…G396372051-XOSL
-
BDI 2285 (+68)
-
BCI 5 T/C routes 180000 19490 314
BPI 5 T/C routes 82500 25865 2707
BSI 10 T/C routes 58328 24303 -885
BHSI 7 T/C routes 38200 25322 -1062
BDI INDEX 2285 +68
-
Freight futures am update
Capesize down ~8%
Panamax down ~5% -
BCI 5 T/C routes 180000 19490 314
BPI 5 T/C routes 82500 25865 2707
BSI 10 T/C routes 58328 24303 -885
BHSI 7 T/C routes 38200 25322 -1062
BDI INDEX 2285 +68
Evo kako je to izgledalo na dan 04.01.2021......
Baltic Dry Index Rises 0.59% to 1,374
Capesize +0.14% to $16,656
Panamax 4 T/C +3.27% to $10,936
Supramax 58k tons -1.04% to $11,305
Handysize -1.35% to $10,074
-
Vezano za dry bulk ste migra stvarno pogodili. Zanima me koliko je robe prevezeno, količinski, od željezne rude, ugljena, žitarica... i dali je taj veliki demand pokrenuo rast brodara, ili razne nepogode, kao hladna zima, covid mjere, zagušenje luka itd.?
-
-