BCI 5TC 32393 +1076
DRY BULK
-
-
-
Ti moji pomalo bezobrazni komentari su samo odgovori na provokacije kolegice brajakica, vidis da ona zakuha, a ja se svaki put dam navuci. Nikako da naucim.
Nije cilj da bilo kome ista pametujem, svi imamo neki svoj put. Ovdje smo da izmjenjujemo misljenja, stavove, informacije.
i dionice i dionice za novac, to je po meni bit burze, a forum je neformalno mjesto razmjene mišljenja i koliko sam primijetio do sada na svim forumima, uvijek je mišljenje nekoga bilo prilično povezano s razmjenom koju je prethodno učinio, ne vidim čak u tome ništa loše, to je ljudski, nismo roboti, uživajmo još neko vrijem, jer i oni nas neće još dugu trpjeti, kada dođu kao u autoindustriji i kažu, aj makni se, nemaš pojma, onaj mitkkov radi bolje
Ali pazi sta je sada jos zanimljivo;
Ja postam objektivnu vijest da su zalihe ugljena porasle, sto neki ovdje tumace kao bearish vijest pa ju onda pokusavaju diskreditirati jer im ne podupire narativ. Diskreditiraju vijest, izvor vijesti ali i mene koji tu vijest prenosim, prozivaju me da crnjacim jer sam prodao, a zanimljivo je da sam ja trenutno opet full investiran u brodare jer vjerujem da cemo vidjeti kratkorocni rast.
Dakle, crnjacim i drukam na pad, a istovremeno sam investiran i nadam se rastu cijene. Haha, pa jel nije to zabavno prava sapunica, i mene su uspjeli skroz zbuniti Hocu ili i ovaj put biti u pravu, ne znam, a ako budem u krivu to nece biti prvi put da sam napravio pogresnu procjenu. We'll see!
-
i dionice i dionice za novac, to je po meni bit burze, a forum je neformalno mjesto razmjene mišljenja i koliko sam primijetio do sada na svim forumima, uvijek je mišljenje nekoga bilo prilično povezano s razmjenom koju je prethodno učinio, ne vidim čak u tome ništa loše, to je ljudski, nismo roboti, uživajmo još neko vrijem, jer i oni nas neće još dugu trpjeti, kada dođu kao u autoindustriji i kažu, aj makni se, nemaš pojma, onaj mitkkov radi bolje
Ali pazi sta je sada jos zanimljivo;
Ja postam objektivnu vijest da su zalihe ugljena porasle, sto neki ovdje tumace kao bearish vijest pa ju onda pokusavaju diskreditirati jer im ne podupire narativ. Diskreditiraju vijest, izvor vijesti ali i mene koji tu vijest prenosim, prozivaju me da crnjacim jer sam prodao, a zanimljivo je da sam ja trenutno opet full investiran u brodare jer vjerujem da cemo vidjeti kratkorocni rast.
Dakle, crnjacim i drukam na pad, a istovremeno sam investiran i nadam se rastu cijene. Haha, pa jel nije to zabavno prava sapunica, i mene su uspjeli skroz zbuniti
Dakle mitkko ako te dobro kuzim prognoza je bozicni rally pa kraci zimski san (kao medo) do olimpijade. Onda kad krene curling ili kako se zove ono sra..e sa metlama na ledu shoping?
-
Ali pazi sta je sada jos zanimljivo;
Ja postam objektivnu vijest da su zalihe ugljena porasle, sto neki ovdje tumace kao bearish vijest pa ju onda pokusavaju diskreditirati jer im ne podupire narativ. Diskreditiraju vijest, izvor vijesti ali i mene koji tu vijest prenosim, prozivaju me da crnjacim jer sam prodao, a zanimljivo je da sam ja trenutno opet full investiran u brodare jer vjerujem da cemo vidjeti kratkorocni rast.
Dakle, crnjacim i drukam na pad, a istovremeno sam investiran i nadam se rastu cijene. Haha, pa jel nije to zabavno prava sapunica, i mene su uspjeli skroz zbuniti
Dakle mitkko ako te dobro kuzim prognoza je bozicni rally pa kraci zimski san (kao medo) do olimpijade. Onda kad krene curling ili kako se zove ono sra..e sa metlama na ledu shoping?
Tako nekako, proizvodnja bi po mom misljenju trebala porasti iza OI, ali istovremeno stalno pratimo vozarine i vijesti iz Kine jer ce vjerojatno mozda mjesec dana ranije poceti povecavati uvoz, odmah poslije njihove Nove godine, pa treba uvijek biti spreman uskociti u vlak. Takav je moj plan, a u medjuvremenu pokusavam malo trejdati i hvatati odbijance.
-
ti si još gori od Joakima
-
Kineska nova godina od 1. veljače do 15. veljače 2022.....
Zimske olimpijske igre od 4. veljače do 20. veljače 2022....
-
Ma otkazat će Olimpijadu kad novi soj zavlada
-
Kineska nova godina od 1. veljače do 15. veljače 2022.....
Zimske olimpijske igre od 4. veljače do 20. veljače 2022....
Sve je jasno
-
Kineska nova godina od 1. veljače do 15. veljače 2022.....
Zimske olimpijske igre od 4. veljače do 20. veljače 2022....
Sve je jasno
bit će glancanja po asku da se dođe što bliže dobrim cijenama
-
Russia has unofficially halted exports of thermal coal to Ukraine, leaving the country’s energy firms scrambling for alternative-origin material, thereby further exacerbating Atlantic supply tightness and underpinning prices, market participants said on Thursday.
The unofficial suspension of coal exports – including transit shipments from Kazakhstan – began on 1 November, according to several sources close to the situation.“I am chasing all avenues to [replace lost volumes], including from Poland,” a Kiev-based coal trader told Montel, noting Ukraine may require anything from “a few hundred thousand tonnes” to “close to a million tonnes”, depending on the severity of the winter.
He added that domestic Ukrainian mines were unable to sufficiently ramp up production to meet demand.
“There is not an abundance of availability in Poland, but some spot tonnages are still available,” he said.
A Polish coal trader also said there was only limited supply available for export.
“Poland consumes 95% of its coal [production] nowadays domestically, so coal for export is marginal,” he said.
Taking all spot cargoes
A coal trader with a Swiss trading house meanwhile said Ukrainian firms had been “taking all non-Russian spot cargoes”.
He noted the country had purchased around 1.5m tonnes of Colombian and US coal for fourth-quarter delivery.
“They are still looking around, as Ukraine needs coal in January and February too.”
This had in turn underpinned regional coal prices, he said, with Europe already facing a potential lack of the fuel over the winter as high gas prices continue to drive generation demand.
A source with a Colombian coal supplier said state-owned Ukrainian energy firm Dtek had been requesting coal.
“Apparently they bought some seven panamaxes of Colombian and US coal,” he said, noting there were also “rumours” Dtek was seeking coal from stock at Amsterdam, Rotterdam or Antwerp.
At least five vessels from the US – seemingly laden with coal – were earmarked for delivery to Ukraine in November-December, according to vessel tracking data by VesselsValue.
Russian denial
Nevertheless, a spokeswoman for Russian state-owned rail operator Russian Railways (RZD) denied there was any ban on coal exports to Ukraine.
“Russian coal rail shipments to Ukraine have been neither suspended nor limited,” she said, adding “every day, we have a stable volume of coal traffic. There are no significant fluctuations.”
But a coal analyst with a utility claimed RZD was unable to talk openly about the ban, noting “it’s very sensitive, politically”.
“RZD will never be able to say they have cut railings to Ukraine. Only [president Vladimir] Putin can say such a thing,” he said.
A source with a Moscow-based trading house, meanwhile, confirmed the restrictions were in place.
“Russia is making Ukraine suffer economically for its hostile political push,” he said, with regards in part to Ukrainian efforts to block Russia’s Nord Stream 2 gas pipeline project.
Andriy Herus, chairman of the Ukrainian parliament’s committee on energy, housing and utility services, said in a recent Telegram post that the ban would commence at the start of November, affecting all thermal – but not coking – coal exports from Russia.
-
-
i dionice i dionice za novac, to je po meni bit burze, a forum je neformalno mjesto razmjene mišljenja i koliko sam primijetio do sada na svim forumima, uvijek je mišljenje nekoga bilo prilično povezano s razmjenom koju je prethodno učinio, ne vidim čak u tome ništa loše, to je ljudski, nismo roboti, uživajmo još neko vrijem, jer i oni nas neće još dugu trpjeti, kada dođu kao u autoindustriji i kažu, aj makni se, nemaš pojma, onaj mitkkov radi bolje
Ali pazi sta je sada jos zanimljivo;
Ja postam objektivnu vijest da su zalihe ugljena porasle, sto neki ovdje tumace kao bearish vijest pa ju onda pokusavaju diskreditirati jer im ne podupire narativ. Diskreditiraju vijest, izvor vijesti ali i mene koji tu vijest prenosim, prozivaju me da crnjacim jer sam prodao, a zanimljivo je da sam ja trenutno opet full investiran u brodare jer vjerujem da cemo vidjeti kratkorocni rast.
Dakle, crnjacim i drukam na pad, a istovremeno sam investiran i nadam se rastu cijene. Haha, pa jel nije to zabavno prava sapunica, i mene su uspjeli skroz zbuniti Hocu ili i ovaj put biti u pravu, ne znam, a ako budem u krivu to nece biti prvi put da sam napravio pogresnu procjenu. We'll see!
Nije tesko naci poveznicu kada ste "upzoravali na rizike" kako vi kazete "crnjacili" i kada niste, sa IN i OUT pozicijom.
Previse se saltate pa ste i sebe zbunili, nas niste.
Kada sljedeci put budete zbunjeni javite se nama sa vam javimo dali ste in ili out iz pozicije
Sretno sa valovima👍
Atpl na 250-380 i na 430-570 je bio tsunami da vidimo tko ce na sljedecem odsurfati na dno
Prinosi shippinga su takvi da se nece moci jos dugo ignorirati.
Ydiv yield >40% pri p/e 7.
Kada krene biti ce nezaboravno.
Sada su na redu tankerasi da odrade svoj prvi tsunami.
-
Ali pazi sta je sada jos zanimljivo;
Ja postam objektivnu vijest da su zalihe ugljena porasle, sto neki ovdje tumace kao bearish vijest pa ju onda pokusavaju diskreditirati jer im ne podupire narativ. Diskreditiraju vijest, izvor vijesti ali i mene koji tu vijest prenosim, prozivaju me da crnjacim jer sam prodao, a zanimljivo je da sam ja trenutno opet full investiran u brodare jer vjerujem da cemo vidjeti kratkorocni rast.
Dakle, crnjacim i drukam na pad, a istovremeno sam investiran i nadam se rastu cijene. Haha, pa jel nije to zabavno prava sapunica, i mene su uspjeli skroz zbuniti Hocu ili i ovaj put biti u pravu, ne znam, a ako budem u krivu to nece biti prvi put da sam napravio pogresnu procjenu. We'll see!
Nije tesko naci poveznicu kada ste "upzoravali na rizike" kako vi kazete "crnjacili" i kada niste, sa IN i OUT pozicijom.
Previse se saltate pa ste i sebe zbunili, nas niste.
Kada sljedeci put budete zbunjeni javite se nama sa vam javimo dali ste in ili out iz pozicije
Sretno sa valovima👍
Atpl na 250-380 i na 430-570 je bio tsunami da vidimo tko ce na sljedecem odsurfati na dno
Prinosi shippinga su takvi da se nece moci jos dugo ignorirati.
Ydiv yield >40% pri p/e 7.
Kada krene biti ce nezaboravno.
Sada su na redu tankerasi da odrade svoj prvi tsunami.
Ja mislio da je tsunami bio od 550 na 350
-
Closing price 25 November 2021
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Closing price 25 November 2021
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Sto prokomentirati osim biti ce to u 2022 jos bolje i doci ce dan za iz GuG.
Cekamo da Gogl, sblk trasiraju put pa ce biti kud svi tu i...
Za sada ima puno onih koji cekaju pad za pozicioniranje.
Ups kako to obicno zavrsi u takvim situacijama
I europa ce trebati ugljena najvise do sada, i to sa isporukom jucer.
EUROPEAN ENERGRY CRUNCH: As I said yesterday, the tide is still rising. And is rising very fast. Nord Pool day-ahead electricity prices have surged to a record high of €228 per MWh. That price is simply insane.
-
BDI 2767 (+89)
BCI 5 T/C routes 180000 32393 1076
BPI 5 T/C routes 82500 23586 1182
BSI 10 T/C routes 58328 25472 353
BHSI 7 T/C routes 38200 27703 63
Ja mislio da je tsunami bio od 550 na 350
Prvo je potjerao sve u planine pa je posrkao one koje nisu prodali na 550
Dakle, i jedna i druga faza pripadaju istom tsunamiju
-
Često se spominje strah od slabog Q1...ne znam da li će biti tako...ali svakako treba uzeti u obzir da će sljedeće godine dobar dio flote morati na ugradnju filtera...drugo je važno pitanje kakva će biti zima....spoje li se te dvije komponente u korist brodara...mogli bi imati povećanje demanda i smanjenje suplaya....treba vidjeti i što će biti s koronom naravno....zasada čitam različita mišljenja o razvoju situacije.
-
Često se spominje strah od slabog Q1...ne znam da li će biti tako...ali svakako treba uzeti u obzir da će sljedeće godine dobar dio flote morati na ugradnju filtera...drugo je važno pitanje kakva će biti zima....spoje li se te dvije komponente u korist brodara...mogli bi imati povećanje demanda i smanjenje suplaya....treba vidjeti i što će biti s koronom naravno....zasada čitam različita mišljenja o razvoju situacije.
Ma kakav strah od slabog Q1 ... Pogledajte prosjek vozarina AP za Q1 21.... A sad pogledajte Q1 22..........
-
Često se spominje strah od slabog Q1...ne znam da li će biti tako...ali svakako treba uzeti u obzir da će sljedeće godine dobar dio flote morati na ugradnju filtera...drugo je važno pitanje kakva će biti zima....spoje li se te dvije komponente u korist brodara...mogli bi imati povećanje demanda i smanjenje suplaya....treba vidjeti i što će biti s koronom naravno....zasada čitam različita mišljenja o razvoju situacije.
Da strah uz ovakve spot i TC vozarine i opcenito sentiment na transportu... samo lagano 😎
-
Taj "strah" se odnosio na capeove i pad ispod breakevena, prognoze o 10k u Q1 i slicno. Sad koliko bi to ako se i dogodi utjecalo na vozarine manjih brodova nije lako procjeniti, vidi se kroz ovu godinu da su mali puno stabilniji i otporniji. A i te najcrnije prognoze kazu da bi bilo kratkotrajno i dobra prilika za (nado)kupnju.
Ovdje svi generalne bulk prognoze preslikavaju na atpl, i drugi imaju brodove Sta se niko nije zabrinuo kako ce nasa draga stecajusa kroz taj Q1? Samo atpl, atpl...
-
Često se spominje strah od slabog Q1...ne znam da li će biti tako...ali svakako treba uzeti u obzir da će sljedeće godine dobar dio flote morati na ugradnju filtera...drugo je važno pitanje kakva će biti zima....spoje li se te dvije komponente u korist brodara...mogli bi imati povećanje demanda i smanjenje suplaya....treba vidjeti i što će biti s koronom naravno....zasada čitam različita mišljenja o razvoju situacije.
ovakvo je stanje nedavno bilo
statistics from Clarksons’ World Fleet Register that indicate that thus far only 20,483 ships have so far installed or have on order BWT systems mandated by IMO regulations, leaving around 35,000 vessels still without such systems as the clock ticks towards a 2024 compliance deadline.
-
-