DRY BULK
-
-
-
za sada nema tuđih targeta pa ću ja otvoriti sezonu.
2021.
crni scenarij 250
srednji scenarij 300
najbolji scenarij 350
važna napomene da u 2022. očekujem inteziviranje tog rasta + dodatno intenziviranje ako bi podbacio u 2021.
kao očekavana posljedica još manje isporuka i dodatnog povečanja demanda u odnosu na 2021.
očekujem i pozivam najveće oponente koji su zagovornici pesimizma na atpl da se odluče sami sebi dati na vjerodostojnosti iznošenjem vlastitih targeta, u protivnom ih neću moći uzimati za komentatore koji i misle ono što pišu.
oni koji za sebe drže da su dobri poznavaoci sektora nebi smjeli imati problema sa time.
Moje procjene za 2021. godinu su slijedeće: minimalno ATPL - 700, JDPL - 50, ULPL - 200..................................... Živi bili, pa vidjeli.
Mali podsjetnik na prognozu od 08.02. kad su cijene dionica bile: ATPL 179, JDPL 12,50, ULPL 32,80.....
-
Moje procjene za 2021. godinu su slijedeće: minimalno ATPL - 700, JDPL - 50, ULPL - 200..................................... Živi bili, pa vidjeli.
Mali podsjetnik na prognozu od 08.02. kad su cijene dionica bile: ATPL 179, JDPL 12,50, ULPL 32,80.....
general prije bitke
-
Ako ju je IB pogurao u jednom trenutku do 697 kn, a fundamenti tada nisu podržavali tu cijenu, za očekivati je da će s obzirom na sve, ovaj put, navedena cijena biti debelo nadmašena.
-
Moje procjene za 2021. godinu su slijedeće: minimalno ATPL - 700, JDPL - 50, ULPL - 200..................................... Živi bili, pa vidjeli.
Mali podsjetnik na prognozu od 08.02. kad su cijene dionica bile: ATPL 179, JDPL 12,50, ULPL 32,80.....
Da bi riječ rekao tada ludo uskoro in line
-
Kao što se tada činilo da je 500 kn jako daleko, tako se i sada mnogima čini da je 1.000 kn daleko i nedostižno. A bliže je, puno bliže od 500 kn do 1.000 kn nego što je bilo od 150 kn do 500 kn.
-
jedino ne kužim, tada je kupovao a sad ništa. vozarine su puno bolje nego onda.
-
jedino ne kužim, tada je kupovao a sad ništa. vozarine su puno bolje nego onda.
Tada nije imao, a sad ima. Zaokruzena pozicija.
Mislim da je cak neki dogovor tamo da se ne kupuje, nitko od glavnih, nego da sindicirano rijese kad dodje vrijeme. To mi je jedino logicno objasnjenje.
Bilo kakva kupovina sad od strane glavnih bi nabila cijenu preko 1000 kn odmah.
-
jedino ne kužim, tada je kupovao a sad ništa. vozarine su puno bolje nego onda.
Pa većinu je kupovao po 100-200 ... 2016. nešto kasnije dok se napucala cijena preko 650, ali prosjek mu je vjerovatno debelo ispod sadašnjih razina. Kad se počne isplaćivati divka za koju godinu, samo sa njom će dobiti to što je uložio vjerovatno. Jbga, tko zna, zna. Malo ga je zahebalo što se oporavak vozarina odužio 3-4 godine, pa su ga margini malo shebali, al jbga i dalje je to dobitak boli glava.
-
na raketni pogon
cape up 12.2%
-
-
3G
To the moon🤭
Idemo dalje... 😁
BCI 5TC 46172 +5021
-
-
Ma ovo je brutala. Tamo negdje za 10 godina će se pričati kako su nekad davno, tamo 2021., 2022. i 2023. vozarine bile povijesno brutalne visoke i kako su cijene brodarskih dionica divljale do neslućenih visina.
E da sam bio pametan i hrabar, mogao sam uzet ozbiljnu lovu, žalit će mnogi...
-
A da ovakve se prilike pružaju jednom u 10-15 godina, prije 15 godina oni koji su nanjušili su iskoristili, poslje kad je već bila euforija za par godina, onda je bio jači cirkus kasnije.
-
Proizvođačke cijene u Kini naglo rastu zbog visokih troškova sirovina - Biznis InfoProizvođačke cijene u Kini porasle su u avgustu najsnažnije u 13 godina zbog visokih troškova sirovina u razdoblju snažne potražnje za robom koju je potaknulo…www.biznisinfo.ba
Freight futures am update
Capesize up ~3%
Panamax up ~1% -
BCI 5 T/C routes 180000 46172 5021
BPI 5 T/C routes 82500 32356 767
BSI 10 T/C routes 58328 34867 -99
BHSI 7 T/C routes 38200 32534 28
BDI INDEX 3864 +221
-
BDI INDEX 3864 +221
-
https://gcaptain.com/bulk-ships-grain-lower-mississippi/ i ovde gori rekao bih
-
Malo o kontejnerašima,
MAŠALA.... ........
MARKET NEWS
Container Shipping: CMA CGM limit rate increases and Maersk at 60% contract coverage
CMA CGM today announced that the container liner will stop all container spot rate increases until February 2022. According to the company, CMA CGM is “prioritising its long-term relationship with customers in the face of an unprecedented situation in the shipping industry”. However, the company says it still expects the market-driven rate increases to continue in the coming months. -
The momentum direction is strongly up so the question for next week is not whether it will continue to rise but possibly by how much?
Bulk report – Week 36www.balticexchange.com -
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 1, 2024 at 3:56 PM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 956k
2.4k
-
-
-
-
ATPL (Atlantska plovidba d.d.) 15k
- Admin
November 1, 2024 at 1:26 PM
-
- Odgovora
- 15k
- Pregleda
- 5.7M
15k
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
November 1, 2024 at 10:25 AM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.4M
10k
-
-
-
-
HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.) 2.8k
- harpun
November 1, 2024 at 7:31 AM
-
- Odgovora
- 2.8k
- Pregleda
- 836k
2.8k
-
-
-
-
ARNT (Arena Hospitality Group d.d.) 449
- harpun
October 31, 2024 at 8:54 PM
-
- Odgovora
- 449
- Pregleda
- 166k
449
-