1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • BabaLuji
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    541
    Postova
    447
    Member since
    February 25, 2020
    • May 7, 2021 at 10:34 AM
    • #1,981
    Quote from KicanCRO
    Quote from BabaLuji

    Kinesko-australski trgovački rat je sve dublji. Kina je jutros objavila da izlazi iz Strateškog ekonomskog dijaloga (SED) kojeg je ustanovila s Australijom 2017., piše ABC.

    SED je bitna diplomatsko-trgovačka platforma preko koje su se nudile i tražile veće investicije i dogovarala trgovinska razmjena. Kineska komisija odlučila je izaći zbog toga što je službena Canberra “pokrenula seriju mjera koje imaju za cilj prekinuti normalnu razmjenu i suradnju između Kine i Australije, a sve zbog hladnoratovskog mentaliteta i ideološke diskriminacije.“- prenosi kineski Global Times. Mozda je i ovaj detalj bitan...

    Kako bi ovo utjecalo na vozarine, na dobro ili na lose, posto sam citao da je na lose, a gledam da ako nece uvoziti iz Australije morat ce iz Brazila, sto je zapravo dobro

    Pa mislim na dobro jer ce Kina morat uvozit, a vozit ce iz udaljenijeg Brazila... svakako na dobro. Indija je u banani...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 7, 2021 at 10:40 AM
    • #1,982
    Quote from tin
    Quote from KicanCRO

    Kako bi ovo utjecalo na vozarine, na dobro ili na lose, posto sam citao da je na lose, a gledam da ako nece uvoziti iz Australije morat ce iz Brazila, sto je zapravo dobro

    Od nekuda moraju voziti....

    dosta smo to pratili ovdje,to je bila jedna od boljih ovogodišnjih vijesti u siječnju a svakim danom postaje sve bolja.

    pokrenute su strateške inicijative sa investicijama u desecima mlrd$ čiji je cilj da kina što više i brže se odmakne od australskih sirovina.

    realno je za očekivati izrazito pozitivne posljedice jer su alternative brazil,zapadna afrika(iron ore) a to znači višestruko povećanje ton milja.

    taj proces je već počeo.

    dokaz su današnje vozarine i futuresi a nalazimo se tek na početku početaka jer su to projekti koji se godinama pripremaju i tek dolazi ono najbolje u godinama pred nama.

    biti ćer to jedna od velikih poluga u sinergiji koja će izazvati superoluju.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 7, 2021 at 11:16 AM
    • #1,983

    Dry Bulk

    The dry bulk market has been a theatre for hope and joy since the previous month. But no one is sure if it is only a rehearsal for success or the real show. https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1136685/Week…irus-quarantine

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 7, 2021 at 11:17 AM
    • #1,984

    US Trade Deficit Reaches Record High

    The bulk of imports in March came from China, boosting the politically-sensitive goods trade deficit with Beijing to $27.69 billion from $24.62 billion in February


    ovo će vrlo izgledno uskoro uključivati dodatni pritisak na kinu da smanji neranotežu.

    posljedice za dry bulk?

    hmmm...


    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 7, 2021 at 12:06 PM
    • #1,985

    BCI 5TC 41514 - 1338

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 7, 2021 at 12:13 PM
    • #1,986

    C2 Tubarao to Rotterdam (long tons) 160,000lt 16.811 $/ton -0.217

    C3 Tubarao to Qingdao 160,000mt or 170,000mt 30.355 $/ton -0.37

    C5 West Australia to Qingdao 160,000mt or 170,000mt 14.427 $/ton -0.137

    C7 Bolivar to Rotterdam 150,000mt or 160,000mt 16.585 $/ton -0.265

    C8_14 Gibraltar/Hamburg transatlantic round voyage 180,000mt 41325 $/day -2325

    C9_14 Continent/Mediterranean trip China-Japan 180,000mt 63300 $/day -2450

    C10_14 China-Japan transpacific round voyage 180,000mt 45221 $/day -881

    C14 China-Brazil round voyage 180,000mt 36273 $/day -607

    C16 Revised backhaul 180,000mt 23175 $/day -625

    C17 Saldanha Bay to Qingdao 170,000mt 23.092 $/ton -0.131

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 7, 2021 at 12:13 PM
    • #1,987
    Quote from jasko

    Dry Bulk

    The dry bulk market has been a theatre for hope and joy since the previous month. But no one is sure if it is only a rehearsal for success or the real show. https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1136685/Week…irus-quarantine

    Maersk managed this not by taking a larger share of the market or from carrying far more containers — its volumes grew by just 5.7%


    kako rzmjero mali pomak može imati dramatične posljedice po vozarine,praktičan primjer na kontejnerima.

    komentiram to iz razloga jer nakon covida i na dry bulku sljedi isti ili još veći rast demanda.

    a sve pri orderbooku zakucanim na pod.

    setup za perfect storm je tu,ostaje da ispratimo rasplet,još smo na uvodu pa....

    držim da covid(indija) može odgoditi ali nemože spriječiti isporuku pa bi strpljivost sama po sebi trebala opet donjeti bonuse na bonuse...

    dapače u indiji vidim jedan od važnijih pogona koji će u budućnosti....

    veliki je to kotač koji je usporediv sa kinom od prije koje desetljeće...


    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • May 7, 2021 at 12:18 PM
    • #1,988
    Quote from migra
    Quote from jasko

    Dry Bulk

    The dry bulk market has been a theatre for hope and joy since the previous month. But no one is sure if it is only a rehearsal for success or the real show. https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1136685/Week…irus-quarantine

    Maersk managed this not by taking a larger share of the market or from carrying far more containers — its volumes grew by just 5.7%


    kako rzmjero mali pomak može imati dramatične posljedice po vozarine,praktičan primjer na kontejnerima.

    komentiram to iz razloga jer nakon covida i na dry bulku sljedi isto ili još veći rast demanda.

    a sve pri orderbooku zakucanim na pad.

    setup za perfect storm je tu,ostaje da ispratimo rasplet,još smo na uvodu pa....

    držim da covid(indija) može odgoditi ali nemože spriječiti isporuku pa bi strpljivost sama po sebi trebala opet donjeti bonuse na bonuse...


    Display More

    Kolega migra u clanku bas i nema optimizma u drybulk dijelu, right? Nabrojani su neki rizici, cisto da spomenemo i taj dio

    Inace slazem se da bi copy-paste sa kontejnera bio perfect storm i nadajmo se da ce biti tako ;)

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 7, 2021 at 12:27 PM
    • #1,989

    Od početka 2021., a posebice od sredine veljače, došlo je do snažnog rasta indexa i vozarina brodova za
    prijevoz rasutih tereta tipa Supramax pri čemu je index BSI 58 premašio razinu od USD 20.000 dnevno.
    Osim što je napokon došlo do uravnoteženja knjiga narudžbi za nove brodove tog tipa, značajan je i
    izostanak inače uobičajenog usporavanja gospodarskih aktivnosti u Kini tijekom kineske Nove godine
    uslijed restrikcija na putovanja zbog pandemije. Osim toga, promijenjen je i trend uvoza sirovina, posebice
    ugljena u Kinu, koja je svoje uobičajene dobavljače iz Australije supstituirala s dobavljačima iz drugih
    zemalja, poput Indije, Indonezije i sl., a što je imalo pozitivan utjecaj na potražnju za brodovima tipa
    Supramax
    , koji su najoptimalniji upravo za prijevoz tereta iz spomenutih zemalja, dok se teret iz Australije
    u većoj mjeri prevozio većim brodovima (Capesize). Ovakav razvoj događaja upućuje na pozitivna
    očekivanja u ovom segmentu tržišta u narednom razdoblju.

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • May 7, 2021 at 12:30 PM
    • #1,990

    Despite some jitters over Aus/Ch trade relations yday, miners are active and FFAs are rising

    Baltic #Capesize index -3% to $42k/d
    Brazil/China -2% to $36k/d

    Jun FFA +4% to $41k/d
    Jul FFA +7 to $37k/d

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 7, 2021 at 12:30 PM
    • #1,991
    Quote from looserst
    Quote from migra

    Maersk managed this not by taking a larger share of the market or from carrying far more containers — its volumes grew by just 5.7%


    kako rzmjero mali pomak može imati dramatične posljedice po vozarine,praktičan primjer na kontejnerima.

    komentiram to iz razloga jer nakon covida i na dry bulku sljedi isto ili još veći rast demanda.

    a sve pri orderbooku zakucanim na pad.

    setup za perfect storm je tu,ostaje da ispratimo rasplet,još smo na uvodu pa....

    držim da covid(indija) može odgoditi ali nemože spriječiti isporuku pa bi strpljivost sama po sebi trebala opet donjeti bonuse na bonuse...


    Display More

    Kolega migra u clanku bas i nema optimizma u drybulk dijelu, right? Nabrojani su neki rizici, cisto da spomenemo i taj dio

    Inace slazem se da bi copy-paste sa kontejnera bio perfect storm i nadajmo se da ce biti tako ;)

    Display More

    pa i referirao sam se na pesimističan ton dijela članka(indija).

    ne slažem sa sa generalno pesimističnim pogledom,dapače očekujem u 2022. još bolje vozarine za dry bulk iz više puta ponovljenih razloga.

    vidim zaista mnogo toga što upućuje na baš takav rasplet.

    time will tell

    p.s.

    nema nas nepogriješivih,nemamo kristalnu kuglu,baratamo samo sa izglednošćima kako ih vidimo vl očima a....

    za sada se pokazalo da su argumenti utemeljeni na dostupnom CnB bili ispravni,idemo dalje istom metodologijom pa ćemo vidjeti gdje će nas to dovesti?

    neznam za bolji način,ne znači da ne postoji :)

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • May 7, 2021 at 12:32 PM
    • #1,992

    Jasko želim ti zahvaliti na trudu koji ulažeš da nas sve svakodnevno i pravovremeno informiraš. Hvala Ti!

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • May 7, 2021 at 12:58 PM
    • #1,993
    Quote from jasko

    Od početka 2021., a posebice od sredine veljače, došlo je do snažnog rasta indexa i vozarina brodova za
    prijevoz rasutih tereta tipa Supramax pri čemu je index BSI 58 premašio razinu od USD 20.000 dnevno.
    Osim što je napokon došlo do uravnoteženja knjiga narudžbi za nove brodove tog tipa, značajan je i
    izostanak inače uobičajenog usporavanja gospodarskih aktivnosti u Kini tijekom kineske Nove godine
    uslijed restrikcija na putovanja zbog pandemije. Osim toga, promijenjen je i trend uvoza sirovina, posebice
    ugljena u Kinu, koja je svoje uobičajene dobavljače iz Australije supstituirala s dobavljačima iz drugih
    zemalja, poput Indije, Indonezije i sl., a što je imalo pozitivan utjecaj na potražnju za brodovima tipa
    Supramax
    , koji su najoptimalniji upravo za prijevoz tereta iz spomenutih zemalja, dok se teret iz Australije
    u većoj mjeri prevozio većim brodovima (Capesize). Ovakav razvoj događaja upućuje na pozitivna
    očekivanja u ovom segmentu tržišta u narednom razdoblju.

    Display More

    A naše "suprice" na spotu...... :thumbup:

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 7, 2021 at 1:06 PM
    • #1,994

    iako značajno i kao posljedica tenzija kina-aus,posljedica će biti na povečanje proizvodnje u ostatku svijeta,večina tih izvora su bitno dalje od australije.

    capesize segmentu se smiješi više tereta nego ga može prevesti,naravno tada na scenu stupaju manja braća da "spase stvar"

    nije bitno dali će uspjeti,važno je da će se i oni nakrcati para kao brod :)

    China Imported Iron Ore Price Kept Surging: Benchmark 62% imported iron ore price rose by $ 9.92 by to $ 207.44 a tonne

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Quote from migra

    visoke cijene steela podupiru proizvodnju jer profit pokreće glad za sirovinama,tu je i strah od nedostatka istih pri činjenici da su zalihe nisko,vlro nisko kada se uzme u obzir i povečanje proizvodnje.u tim okolnostima cijene sirovina mogu samo divljati i pad kote 200$ za iron ore je pitanje dana.

    nema rudara u svijetu koji se neće polomiti da ugrabi takvu zaradu,najtraženija je sirovina iz brazila,ona koja je najdalje od dominantnog mjesta proizvodnje.

    čini se da ništa nemože zaustaviti i posljedični daljni rast vozarina za capesize >40k već uskoro,za krajnji peak u 3Q samo je nebo granica ako kina zadrži tempo a ostatak svijeta očekivano jače potegne iz covid depresije.

    nema nemoguće pozitivnog scenarija,sa time se slaže svakim danom sve veći broj dubinskih poznavaoca sektora.

    posebice jer će se ovo protegnuti kroz MIN sljedeće 2-3 g. a moguće i znatno duže....

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 7, 2021 at 1:16 PM
    • #1,995

    Panamax Q3 FFA already well above yesterday's "panick" drop. Looks like it was just some short term profit taking.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • JoSko111
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    259
    Postova
    242
    Member since
    August 10, 2020
    • May 7, 2021 at 1:33 PM
    • #1,996

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ovo je perfect storm...

  • havi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,895
    Postova
    1,940
    Member since
    February 12, 2020
    • May 7, 2021 at 1:52 PM
    • #1,997

    Freight futures am update

    Capesize up ~8%
    Panamax up ~6%

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 7, 2021 at 1:53 PM
    • #1,998

    BDI ( Points ) 3183

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • May 7, 2021 at 2:08 PM
    • #1,999
    Quote from jasko

    BDI ( Points ) 3183

    Route Description Size Value ($) Change

    BCI timecharter 5 T/C routes 180000 41514 -1338

    BPI timecharter 5 T/C routes 82500 26597 415

    BSI timecharter 10 T/C routes 58328 24158 398

    BHSI timecharter 7 T/C routes 38200 21399 211

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • May 7, 2021 at 2:39 PM
    • #2,000
    Quote from jasko
    Quote from jasko

    BDI ( Points ) 3183

    Route Description Size Value ($) Change

    BCI timecharter 5 T/C routes 180000 41514 -1338

    BPI timecharter 5 T/C routes 82500 26597 415

    BSI timecharter 10 T/C routes 58328 24158 398

    BHSI timecharter 7 T/C routes 38200 21399 211

    Display More

    nije zgoreg opet ponoviti

    u ranoj smo fazi bull marketa i volatilnost se podrazumjeva 1/1.

    kada je više neće biti to će biti signal za razmatranje.

    ovih dana je bio jači pad na FFA a nije se povlačila paralela sa praznikom a koji je izgledno utjecao.

    stvari se vračaju u "normalu" ako se 11 godina neviđene vozarine mogu smatrati normalom?

    novo normalno bi već moglo proći :)

    očekujem u budućnosti da prerastemo i to novo normalno kao jednu međufazu.

    time will tell

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      488k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      420k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      916k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 34

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      34
      Pregleda
      18k
      34
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 16 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™