Jel postoji neki razlog ili je jednostavno pregrijanost pa lagana korekcija?
a možda netko shorta ugovore?
Ni ne slutiš koliko si u pravu
Jel postoji neki razlog ili je jednostavno pregrijanost pa lagana korekcija?
a možda netko shorta ugovore?
Ni ne slutiš koliko si u pravu
evo, brodari vanka skoro nadoknadili minuse, a neki okrenuli i u zeleno
a možda netko shorta ugovore?
Ni ne slutiš koliko si u pravu
Malo informacija od ffa analiticara na ovom tweetu (nadam se da link sljaka):
Ukratko vozi dalje, ok smo.
Ni ne slutiš koliko si u pravu
Malo informacija od ffa analiticara na ovom tweetu (nadam se da link sljaka):
Ukratko vozi dalje, ok smo.
A koji su ti?
Mislim, svatko može twitnuti neki broj, ili?
Želim reći, gdje se inače možemo uvjeriti u FFA ugovore?
Greg McAndrew, executive director of derivatives for major shipbroker Simpson Spence Young....
Sad da cu ga traziti po bespucima weba i necu. Tweet je tweet, jbg, nije WSJ slazem se
Greg McAndrew, executive director of derivatives for major shipbroker Simpson Spence Young....
Sad da cu ga traziti po bespucima weba i necu. Tweet je tweet, jbg, nije WSJ slazem se
Ma znam da ima na Bloomberg terminalu, al to košta. Mislim, ne znam tko sve settlira takve ugovore i kako se formiraju podaci. Pa pitam.
Greg McAndrew, executive director of derivatives for major shipbroker Simpson Spence Young....
Sad da cu ga traziti po bespucima weba i necu. Tweet je tweet, jbg, nije WSJ slazem se
Ma znam da ima na Bloomberg terminalu, al to košta. Mislim, ne znam tko sve settlira takve ugovore i kako se formiraju podaci. Pa pitam.
Od kogjih sve eminentnih trgovaca uzimaju podatke kad izbacuju brojeve nebi znao ali moramo im vjerovat
Malo informacija od ffa analiticara na ovom tweetu (nadam se da link sljaka):
Ukratko vozi dalje, ok smo.
da #BulkCoin
vidim da i ove vanka fino pere, i isto kukaku kad će i tankeri napokon više
Trenutno nam je jedini neprijatelj...
https://www.cnbc.com/2021/05/06/cra…e-careful-.html
...tvoj prika JC
Trenutno nam je jedini neprijatelj...
https://www.cnbc.com/2021/05/06/cra…e-careful-.html
...tvoj prika JC
a Jim ko Jim.
jedva čekam da opet preporuči kupnju neke banke koja over leveredge-ana i koja može impload-irati svaki čas.
sjeti se samo Bear Stearns-a
meni je baš zabavno slušati te "trubadure" sa CNBC-a koji preporučuju hedge-anje iz precjenjenog growth-a u precijenjeni value i obratno 🤦
Izgleda da je korekcija gotova i da ide napad na kotu 3500. https://www.braemarscreen.com/home
Iron ore miners have helped Australian shares to their first week of gains in three as the steel-making commodity fetched a record price.
Fortescue Metals and Rio Tinto gained about one per cent after iron ore prices topped $US200 per tonne in futures trading due to Chinese steelmakers' demand. https://thewest.com.au/business/marke…price-c-2780908
The higher exports should lend support to the panamax segment, which has been climbing. Smaller bulkers could also benefit from the trade https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1136634/Aust…rts-riding-high
Neutrino (58,612 2012) open Bataan mid May was fixed for a coal run via east Kalimantan to CJK at $26,500 plus $85,000 bonus
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details…vessel:NEUTRINO
vidim da ste odjurili u budućnost a neki od nas u zaostatku pa evo malo o bliskoj prošlosti,nije da nekog zanima već radi arhive ,brzo ću ja vas sustići a izgledno i prestići .
izvješće približno u skladu sa mojim javno iznesenim očekivanjima(+15,5 mil),sada smo svi nešto veći generali,iako u više navrata sam naglasio da od 1Q "ne očekujem spektakle",da je 2Q onaj od kojeg očekujem bitno više.
zadnjih 10-tak dana i trend na FFA to potvrđuje.imam i ja za dodati koju dobru koja je ovdje prošla ispod radara a red je i da ja nešto doprinesem
China's Steel Export Up 26.2% YoY in April, 2021: According to China Customs, China’s steel export in April was 7.973 million tons, an increase of 26.2% on year; steel import was 1.174 million tons, up 16.7% y/o/y.
toliko o kineskim namjerama da smanje proizvodnju steela
Kinesko-australski trgovački rat je sve dublji. Kina je jutros objavila da izlazi iz Strateškog ekonomskog dijaloga (SED) kojeg je ustanovila s Australijom 2017., piše ABC.
SED je bitna diplomatsko-trgovačka platforma preko koje su se nudile i tražile veće investicije i dogovarala trgovinska razmjena. Kineska komisija odlučila je izaći zbog toga što je službena Canberra “pokrenula seriju mjera koje imaju za cilj prekinuti normalnu razmjenu i suradnju između Kine i Australije, a sve zbog hladnoratovskog mentaliteta i ideološke diskriminacije.“- prenosi kineski Global Times. Mozda je i ovaj detalj bitan...
Kinesko-australski trgovački rat je sve dublji. Kina je jutros objavila da izlazi iz Strateškog ekonomskog dijaloga (SED) kojeg je ustanovila s Australijom 2017., piše ABC.
SED je bitna diplomatsko-trgovačka platforma preko koje su se nudile i tražile veće investicije i dogovarala trgovinska razmjena. Kineska komisija odlučila je izaći zbog toga što je službena Canberra “pokrenula seriju mjera koje imaju za cilj prekinuti normalnu razmjenu i suradnju između Kine i Australije, a sve zbog hladnoratovskog mentaliteta i ideološke diskriminacije.“- prenosi kineski Global Times. Mozda je i ovaj detalj bitan...
Kako bi ovo utjecalo na vozarine, na dobro ili na lose, posto sam citao da je na lose, a gledam da ako nece uvoziti iz Australije morat ce iz Brazila, sto je zapravo dobro
Kinesko-australski trgovački rat je sve dublji. Kina je jutros objavila da izlazi iz Strateškog ekonomskog dijaloga (SED) kojeg je ustanovila s Australijom 2017., piše ABC.
SED je bitna diplomatsko-trgovačka platforma preko koje su se nudile i tražile veće investicije i dogovarala trgovinska razmjena. Kineska komisija odlučila je izaći zbog toga što je službena Canberra “pokrenula seriju mjera koje imaju za cilj prekinuti normalnu razmjenu i suradnju između Kine i Australije, a sve zbog hladnoratovskog mentaliteta i ideološke diskriminacije.“- prenosi kineski Global Times. Mozda je i ovaj detalj bitan...
Kako bi ovo utjecalo na vozarine, na dobro ili na lose, posto sam citao da je na lose, a gledam da ako nece uvoziti iz Australije morat ce iz Brazila, sto je zapravo dobro
Od nekuda moraju voziti....
Low Water on Parana River ‘Trims’ Argentine Farm Exports
ovo vrlo blagonaklono djeluje na manju braću,vidljivo iz kretanja BPI i FFA pmax.
“We are loading between 5,500 tonnes to 7,000 tonnes less per cargo ship due to low water levels,”
nema niti u najavi kiša koje bi...
dapače izgledno i daljnje otežavanje ukrcaja,trimanje krcane tonaže.
i naravno posljedično traženje broda više kojih nema dostupnih pa se povećava izglednost pozicioniranja u kategoriji generali budućnosti
možda i griješim,nebi bilo....