Freight futures am update
Capesize up ~6%
Panamax up~2%
Freight futures am update
Capesize up ~6%
Panamax up~2%
Route Description Size Value ($) Change
BCI timecharter 5 T/C routes 180000 40608 1019
BPI timecharter 5 T/C routes 82500 24045 260
BSI timecharter 10 T/C routes 58328 23581 -80
BHSI timecharter 7 T/C 38200 20607 62
BDI INDEX 3053 +46
Baltic Dry-indeksen er opp 1,5 prosent til 3.053 poeng, ifølge The Baltic Exchange. Capesize-ratene stiger 2,6 prosent til 40.608 dollar, Panamax er opp 1,2 prosent til 22.709 dollar, Handysize stiger 0,3 prosent til 18.641 dollar mens Supramax-ratene faller 0,3 prosent til 23.581 dollar
Google prevoditelj s norveškog
Oslo (TDN Direkt):
Clarksons piše da nadograđuju svoje procjene, jer se tržište znatno ojačalo posljednjih tjedana, gdje je snažna potražnja za čelikom dovela do veće trgovine željeznom rudom i dramatično poboljšala izglede.
"S obzirom na ograničene kapacitete novogradnje, očekujemo da će stope ostati dobre tijekom sljedeće 2-3 godine", piše Clarksons.
Uz to, procjene za Panamax i Supramax povećane su na 19.000, odnosno 18.000 USD dnevno, za tekuću godinu.
Clarksons Platou navodi da također povećavaju procjene za kontejnere plovila, gdje su stope i dalje uzlazni trend, a duljina ugovora i dalje se proteže kroz različite segmente.
"Ažuriramo našu jednogodišnju procjenu stope za plovila od 4.400 TEU s 25.000 na 40.000 USD dnevno, a procjenu za 3.500 TEU s 22.000 na 30.000 USD dnevno, što je u skladu s najnovijim promjenama na tržištu" , piše Clarkson's Platou.
Joakim Hannisdahl Je najavio da rade reviziju procijena za dry bulk i izaci ce ovih dana. Po svemu sudeci najavit ce dobrane zarade u sektoru na duze razdoblje. Koliko pratim predikcije su mu jako jako tocne.
Share of contribution in world's economic growth in 2021-2026 (IMF, Bloomberg)
China 20.4%
US 14.8%
India 8.4%
Japan 3.5%
Germany 3.1%
Russia 2.9%
Indonesia 2.7%
Brazil 2.2%
France 2.1%
UK 2.1%
Turkey 1.9%
Mexico 1.7%
Italy 1.7%
Korea 1.6%
Canada 1.3%
Spain 1.3%
Egypt 1.1%
Bulk Four Coal 2014 76.822 DWT 76.822 SPP Sacheon SY 2021-tra-28 USD 21,00 Four Handy Ltd. Greek interests
Južno korejsko brodogradilište
Bulk Peak Proteus 2013 82.158 DWT 82.158 Tsuneishi Zosen 2021-tra-28 USD 21,00 Defender Holding Greek interests
Japansko brodogradilište
Panamaxi 2012 79.222 DWT
Kinesko brodogradilište?
Bulk Medi Segesta 2009 58.730 DWT 58.730 Tsuneishi Cebu 2021-tra-22 USD 14,00 Orient Line Co. Ltd. Undisclosed interests
Japansko brodogradilište
Bulk K. Spinel 2011 59.905 DWT 59.905 Hyundai Mipo 2021-tra-21 USD 15,00 SK Shipping Chinese interests Fitted
Južnokorejsko brodogradilište
Supramaxi 2012 57 552 DWT
Južnokorejsko brodogradilište??
Panamax 4 Time Charter Average
Spot 22709
MTD 20218
YTD. 17895
Supramax 10 Time Charter Average
Spot 23581
MTD 21216
YTD. 17737
Handysize 7 Time Charter Average
Spot 20607
MTD 19239
YTD. 17243
Atlantska plovidba plovi po prosječnoj vozarini 12900$, pa će propustiti veliki dio
ovoga rasta SPOT Vozarina, te bi se moglo reći da plove po 40-50% nižoj cijeni od
tržišta, zahvaljujući Upravi.
Prosjecna vozarina ozujka 14 000, spot vozarine se naplacuju sa odmakom od 30-60 dana. Sapienti sat.
Atlantska plovidba plovi po prosječnoj vozarini 12900$, pa će propustiti veliki dio
ovoga rasta SPOT Vozarina, te bi se moglo reći da plove po 40-50% nižoj cijeni od
tržišta, zahvaljujući Upravi.
Vozili su u ožujku prosječno po 14.000.
Sad je to sigurno znatno više.
Dakle sad ne voze po 12900.
Display MoreAtlantska plovidba plovi po prosječnoj vozarini 12900$, pa će propustiti veliki dio
ovoga rasta SPOT Vozarina, te bi se moglo reći da plove po 40-50% nižoj cijeni od
tržišta, zahvaljujući Upravi.
Vozili su u ožujku prosječno po 14.000.
Sad je to sigurno znatno više.
Dakle sad ne voze po 12900.
Govorim o prosječnoj vozarini za Q1 - hoćete stranicu iz izvješća.
Izvješće za Q1 - str 5.
Prosječna dnevna vozarina AP u Q1 2021 iznosila je 12.908,50 USD
Display MoreVozili su u ožujku prosječno po 14.000.
Sad je to sigurno znatno više.
Dakle sad ne voze po 12900.
Govorim o prosječnoj vozarini za Q1 - hoćete stranicu iz izvješća.
Izvješće za Q1 - str 5.
Prosječna dnevna vozarina AP u Q1 2021 iznosila je 12.908,50 USD
To svi znaju. Napisali ste da voze po tim vozarinama. Vozili su. Sad je malo više, ne?
vidim ja da nekima i dalje nije jasno šta se trenutno događa u svijetu nego se svađaju koliko je nešto što je trenutno objavljeno koliko lipa/centi točno.
ako itko ima malo veće stanje svijesti od onoga kojemu je krajnji domet kako koga "zavaljati" pisanjem po forumu i čita i prati što se stvarno događa u svijetu iza kulisa bombardiranja "informacijama" oko pandemije, jasno mu je da su globalne elite donijele odluku da se sva "šporka" i najprofitabilnija industrija mora iseliti iz zapadnog svijeta i preseliti u Afriku, ostatak Azije (osim Kine) i Latinsku Ameriku.
s druge strane, zapadni svijet se gura da razvija industriju koja će se sastojati od "sklapanja" polugotovih proizvoda proizvedenih u tim zemljama i zatvaranje svoje proizvodnje sirovina zbog "ekoloških" razloga.
u međuvremenu se stalno prodaje priča o "skraćivanju" lanaca opskrbe, a sve to ti brani da proizvodnju i najkraći lanac imaš "doma" (valjda je kraći lanac kad prvo iskopaš rudu u Australiji ili Kanadi, pa to voziš u Afriku da prvo oni nešto s time naprave, a tek onda voziš u Europu da Hans tu stavi "final touch").
a ista stvar će biti i s naftom, jer će u tim zemljama i nicati nove rafinerije, a do tamo nema naftovoda.
s treće strane, financiranje tog novog "ku*binog pira" će se, naravno, provesti novim porezima (na ugljik, pa nekim "ekološkim" porezima i tko zna na šta sve još).
znači, imat ćeš porast cijena sirovina i nove poreze koje će opterećivati krajnjeg korisnika (najviše običnog čovjeka), jer će države poticajima i porezim olakšicama financirati te "nove" industrije, a netko će to morati platiti (najviše ove "stare" industrije koju se vezane uz naftu) i tu očekujem i margin squeeze, jer se neće to sve moći prevaliti na obične građane.
u konačnici, što će sve to značiti za prijevoznički sektor, a time i brodarski sektor, koji će sada još više morati vozikati gore - dolje, slobodni ste zaključiti sami.
piratski pozdrav!
Nautical Lucia (63.800 2016) CJK trip New Caledonia redel China intention nickel ore $31,000 - cnr #drybulk
Like container stocks, dry bulk stocks bottomed around a year ago. Unlike container stocks, their gains have been more back-loaded, with dry bulk stocks making most of their moves in 2021.
All of the top U.S.-listed dry bulk stocks have easily beaten the broader year-on-year market gains — and their performance is rapidly catching up with container-lessor stocks. The best dry bulk performer is not an owner, but rather, the Breakwave Dry Bulk Shipping Exchange Traded Fund (NYSE: BDRY), up 335% year-on-year. The BDRY ETF buys dry bulk freight futures.
Among shipowners, Eagle Bulk (NASDAQ: EGLE) is up 264% year on year, Grindrod (NASDAQ: GRIN) 236%, Safe Bulkers (NYSE: SB) 232%, Star Bulk (NASDAQ: SBLK) 230%, EuroDry (NASDAQ: EDRY) 206%, Genco Shipping & Trading (NYSE: GNK) 163% and Golden Ocean (NASDAQ: GOGL) 140%. https://www.freightwaves.com/news/which-shi…nel=tw-31128798
Inače tko čeka indexe danas je
Early may bank holiday pa nema objava
Inače tko čeka indexe danas je
Early may bank holiday pa nema objava
https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…-remain-bullish
Malo dok se priprema sutrasnje lansiranje rakete 🚀🚀 🚢🚢 nadam se sa nisu s.korejske