Display MoreZanimljivo. Nije baš dobro za velike brodove ali bi zato moglo biti za male
a možda je dobro i za sve?
scrap iron ima koliko ga ima u svijetu sa kupnjom kineza ili bez njih.
da sada su turci uzimali veliki dio kolača a s obzirom na najveće izvore scrapa,USA,EU...
do kine se povećavaju tonmilje.
smanjenja proizvodnja steela u kini iz iron ore radi povečane upotrebe scrapa se mora nadoknaditi povečanom upotrebom iron ore u proizvodnji steela negdje drugdje u svijetu gdje će se smanjit upotreba scrapa.
posljedično to može rezultirati promjenom tonmilja na iron ore i steel export.
sveukupno izgledno kad se sve zbroji i oduzme malo odstupanje od postojećeg stanja.
ali
uključivanjem kine u igru sa uvozom scrapa pojačava se utakmica u kojoj će izgledan rezultat biti dizanje cijena istog što će posljedično dizati i demolition cijene,brodari će biti još više stimulirani za uklanjanje tonaže sa marketa.
a posljedice na vozarine će biti bolje od "ništa posebno"
https://www.steelmint.com/insights/Weekl…overview-210675
nema ni dva dana kako smo ovdje pisali o očekivanom rastu cijena scrapa radi ponovnog uključivanja kine na tržište.
evo CnB dokaza,cijena scrapa raste na gotovo svim tržištima.zadnjih dana raste i cijena za iron ore pa će se i to uskoro preliti na buduće cijene scrapa.
YTD pojačana demolition aktivnost ima temelje za nastavak tog trenda a svaki brod manje in a tight capacity market radi bitno mjerljiviju razliku na FI dry bulkera nego je to bilo prošlih godina.
oni koji su to ignorirali i danas ignoriraju osim ako to nije fake radi vl motiva ciljeva zadataka će u budućnosti snositi posljedice tog ignoriranja.
vremena su se drastično promjenila,ima i bolje od toga,ovo je tek početak,trajat će na skali u godinama.
i u međuvremenu je za mene bilo odlično realiziranih prilika ali potencijalno ovakvu sam čekao malo više godina.
spojit će se dvije oluje,demanda i supplya,intenzitet pozitivnosti je teško predvidljiv ali nebi bi u koži onih.....